Jobs

Jobs

197 Jobs gevonden

Receptionist Garage

Wilsele, België

Heb jij een passie voor de autosector?  Commercieel en communicatief ingesteld?  Durf jij klanten te helpen in het Nederlands, Frans en Engels?    Onze klant Leuven, een autoverdeler, is op zoek naar een Receptie medewerker:  Je bemant de balie/ naverkoop. Je ontvangt de klanten op een vriendelijke en professionele manier. Je staat de klanten zowel persoonlijk als telefonisch te woord. Je maakt offertes op voor herstellingen. Ook sta je in voor het opstellen van de facturen en handelt de betalingen hiervan af. Je bent het spilfiguur tussen de werkplaats, het magazijn en de receptie. Je zorgt voor de correcte bezetting, plannings, organisatie en opvolging van de werkplaats. 
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist garage

MEISE

Voor een bedrijf regio Meise/Groot-Bijgaarden zijn wij op zoek naar een onthaal medewerker. ​​​​​​Telefonisch onthaal van klanten in Nederlands, Frans en EngelsHet verwerken en factureren van werkbons uit het magazijnHet opmaken van een correcte factuur conform de bestelbonEventuele retours van klanten op een correcte manier verwerkenVerwerken van binnenkomende bestellingen  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Receptionist garage

Aarschot, België

Vivaldis Office Geel zoekt ...... RECEPTIONIST AUTOMOTIVE!   Waar moet je zijn? AarschotGarage Wat moet je doen? Je ontvangt klanten, je stelt werkorders voor de werkplaats op, je staat klanten telefonisch en persoonlijk te woord, je stelt offertes en facturen op voor herstellingen en handelt hiervan nadien de betalingen af, ...Je verzorgt de coördinatie tussen werkplaats, magazijn en receptieJe hebt de verantwoordelijkheid over bezetting, planning, organisatie en opvolging van de werkplaatsJe verzorgt de communicatie met de werkplaats koetswerkherstellingen in Aarschot Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be 
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Magazijnier / Receptionist Garage

NEERPELT

Voor onze klant te Pelt zijn we op zoek naar een service & Parts Advisor   Je staat mee in voor de receptie / telefoon / e-mailsJe maakt werkbonnen op / werkplaatsplanningJe plaatst bestellingenJe beheert het magazijn en de inventarisJe werkt hands on mee in het magazijn
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Administratief Bediende / Onthaalmedewerker

Aalst

Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken!   Voorstelling bedrijf   Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan.   Taken   Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt. Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist

DIKSMUIDE

Voor ons kantoor zijn we op zoek naar een enthousiaste Administratief Medewerker die zowel het onthaal en de telefonie voor zijn/haar rekening neemt, als ondersteuning biedt bij boekhoudkundige taken.   Wat ga je doen? Onthaal en Telefonie: Je bent het visitekaartje van ons kantoor. Je ontvangt bezoekers vriendelijk en efficiënt en beantwoordt inkomende telefoons. Je zorgt voor een vlekkeloze communicatie en een professionele eerste indruk.Boekhoudkundige ondersteuning: Je springt bij waar nodig op de boekhoudafdeling. Dit omvat onder andere:Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen.Ondersteuning bij financiële administratie.Het verwerken van "eenvoudigere" boekhoudkundige taken voor eenmanszaken.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende/Onthaal Gent

Gent, België

Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.   Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal? Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.    
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel onthaalmedewerker

Wetteren, België

Ben je een administratieve duizendpoot? Klantencontact maakt jou net gelukkig? Lees dan snel verder!   Voor een fijn bedrijf in Wetteren (specialisatie: motorhomes), zijn we vandaag op zoek naar een recepionist(e)! Jouw verantwoordelijkheden: instaan voor het onthaal en ontvangst van de klanten en bezoekersje helpt de klanten in de showroom en verwijst hun door naar jouw collega'sje springt bij in de showroom als informant (vooral tijdens drukke periode's)je staat in voor de telefoniealsook sta je in voor volgende administratieve taken: klassement, post, boekingen verwerken in ERP systeemalsook zal je instaan op de verhuurafdeling voor opvolging van boekingen als de commerciële acties als het afleveren en innemen van de verhuurvoertuigen aan de klanten.   
InterimAutoVoltijdsVast contract

RECEPTIONIST(E) WELLNESS

Vilvoorde

Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.   Taakomschrijving:   Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker Receptie Logistiek

VILVOORDE

Functieomschrijving:   Voor onze dienst operationele fleet services zijn wij op zoek naar een enthousiaste Medewerker Receptie Interne Logistiek. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, leveranciers en medewerkers. Je speelt een essentiële rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het coördineren van de dagelijkse administratieve taken. Door nauw samen te werken met verschillende afdelingen draag je bij aan een soepele werking van de logistieke processen.   Wat ga je doen?   Verwelkomen van externe partijen zoals vrachtwagenchauffeurs, carrosserie medewerkers en glasherstellingsbedrijven.Controleren van de ingang en uitgang van alle voertuigen om de veiligheid te waarborgen.Digitale invoer van datums voor leveringen en ophalingen van voertuigen in het systeem.Voorbereiden van alle noodzakelijke documenten zoals CMR’s en transferdocumenten voor een correcte overdracht.Zorgdragen voor de volledige voorbereiding van voertuigen, waaronder het aanbrengen van key tags en stickers, zowel digitaal als op papier.Beheren van de bufferzone en zorgen voor netheid en orde.Effectief beheren van wachttijden en zorgen dat alles in goede banen verloopt.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist

Asse

Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde   Vliegende Receptionist keuringsstations   Ben je een administratief talent met een hart voor dienstverlening en op zoek naar een dynamische functie? Dan is deze vacature wellicht iets voor jou! Wij zoeken een vliegende receptionist(e) om ons team te versterken voor 5 van onze keuringsstations.   Jouw takenpakket:   Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en klanten in onze keuringsstations.Je staat mensen vriendelijk te woord, zowel fysiek als telefonisch.Je verwerkt betalingen en bent verantwoordelijk voor de correcte afrekening.Je controleert en maakt bonnen op, en signaleert onregelmatigheden in documenten die je zelfstandig oplost.Je voert diverse administratieve taken uit ter ondersteuning van de werking van de keuringsstations.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende onthaal

ZELE

Wij zijn op zoek naar een administratief onthaalmedewerker voor een bouwbedrijf in Zele.   Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor de bezoekers, klanten, leveranciers en collega’s. Met jouw warme glimlach en professionele aanpak zorg je voor een vlotte en vriendelijke ontvangst aan het onthaal en aan de telefoon. ✨ Wat ga je bij ons doen? 👥 Ontvangen en begeleiden van bezoekers op een gastvrije manier.📞 Doorschakelen van telefonische oproepen naar de juiste collega’s.📬 Beheren van inkomende en uitgaande post en e-mails efficiënt.🗂️ Ondersteunen bij diverse administratieve taken ter ontlasting van het team.🤝 Bijdragen aan een positieve en professionele sfeer binnen het bedrijf.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Receptionist

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd is een hotel. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Een greep uit je takenpakket als administratief bediende/ receptionist:  Je verwerkt reserveringen (telefonisch, mail, online,...);Je onthaalt klanten aan de front office;Je verricht diverse administratieve werkzaamheden; Je lost problemen of klachten op en bent permanent attent voor de noden van de gasten; Je bent het aanspreek voor bezoekers en promoot hun diensten; Je informeert klanten over bezienswaardigheden, restaurants, onze omgeving, evenementen,.... 
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student onthaalbediende

Heusden-Zolder, België

Vivaldis Office is op zoek naar een student onthaalbediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is een gespecialiseerd bordenbouwer. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als student onthaalbediende bestaat uit: Het vriendelijk verwelkomen en doorverwijzen van bezoekers;Het aannemen en doorverbinden van telefoongesprekken;Het bieden van administratieve ondersteuning aan de receptie.
OfficeMetaalVoltijdsStudentenjob

Dossierbeheerder (Izegem)

Izegem, België

Voor onze klant, een boekhoudkantoor te Izegem, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Als dossierbeheerder ontpop je jezelf tot vertrouwenspersoon van de klantenJe beheert je eigen klantenportefeuilleInstaan voor het opstellen van tussentijdse en definitieve balansenFiscale aangiftes opmakenDigitale boekhouding (incl. BTW-aangiften) bijwerken en/of controlerenJe geeft advies aan klanten inzake diverse boekhoudkundige en fiscale aangelegenheden bv.: advies aan starters, advies inzake investeringen, advies bij overnames…
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Roeselare

Jouw werkdag:   Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

dossierbeheerder - Roeselare

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector? Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media? Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!   Voor ons klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor: Beheren van verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen)Verwerken de facturen, fiscale aangiftes en ondersteunen bij de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega)Verzorgen van de algemene klantenadministratie en klantenbeheer
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Office  050 89 52 23 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.   Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht? Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Pittem

Voor een bedrijf in regio Izegem zijn we op zoek naar een Administratief boekhoudkundig bediende;   Daarbij kom je terecht in een bijzonder dynamische omgeving waar teamwork als evidentie wordt beschouwd en die haar medewerkers als haar belangrijkste kapitaal ziet! Wat wordt van jou verwacht? Je staat in voor de volledige boekhouding van 4 vennootschappen, in samenwerking met de hoofdboekhoudster. Jouw takenpakket omvat hoofdzakelijk het verwerken rekeningafschriften en boeken van facturen. Dit wordt aangevuld met een aantal algemene administratieve taken (vb zendnota’s verwerken voor selectie aan leveranciers).
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

HARELBEKE

Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende. Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen. Hoe ziet jouw dag eruit? Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken. Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!