Jobs

Jobs

4 Jobs gevonden

3-talig allrounder NED/FRA/ESP Inside sales-communicatie-event

Retie, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een 3-talig allrounder NED/FRA/ESP Inside sales-communicatie-event = internationale sfeer   Samen met je collega's sta je in voor een groeiend en veelzijdig assortiment. Hun producten worden over de hele wereld gebruikt. (je talenknobbel zal zeker je zeker kunnen gebruiken!) Als administratief bediende inside sales, sta jij in voor volgende taken:Jij bent spilfiguur tussen klant, bureau, productie, leveranciers (zowel telefonisch, via mail als soms ter plaatse op kantoor of sporadisch op verplaatsing naar de klant) Orderbeheer (aannemen, verwerking, opvolging, advies, begeleiding, planning en doorsturen naar productie) Jij bent de favoriete contactpersoon en vertrouwenspersoon.Door jouw commerciële flair zie je ook nieuwe opportuniteiten en kan je deze ook uitbouwen (toetsing met productie naar haalbaarheid, kwaliteit, budget, ... is hierbij belangrijk) Administratie: Bestellingen opvolgen van A-Z, offertes opmaken en opvolgen + verwerken, bestel-leverbonnen opmaken en verwerken, bestellen materialen voor productie, beheer social media en webshop, prijslijsten aanpassen,... Contacten met zowel nationale als internationale klanten
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tweetalig allrounder NED/ENG (inside sales talent event&communicatie UK)

Retie, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Tweetalig allrounder NED/ENG (inside sales talent event&communicatie UK)  = internationale sfeer   Samen met je collega's sta je in voor een groeiend en veelzijdig assortiment. Hun producten worden over de hele wereld gebruikt. (je talenknobbel zal zeker je zeker kunnen gebruiken!) Als administratief bediende inside sales, sta jij in voor volgende taken:Jij bent spilfiguur tussen klant, bureau, productie, leveranciers (zowel telefonisch, via mail als soms ter plaatse op kantoor of sporadisch op verplaatsing naar de klant) Orderbeheer (aannemen, verwerking, opvolging, advies, begeleiding, planning en doorsturen naar productie) Jij bent de favoriete contactpersoon en vertrouwenspersoon.Door jouw commerciële flair zie je ook nieuwe opportuniteiten en kan je deze ook uitbouwen (toetsing met productie naar haalbaarheid, kwaliteit, budget, ... is hierbij belangrijk) Administratie: Bestellingen opvolgen van A-Z, offertes opmaken en opvolgen + verwerken, bestel-leverbonnen opmaken en verwerken, bestellen materialen voor productie, beheer social media en webshop, prijslijsten aanpassen,... Contacten met zowel nationale als internationale klanten (UK!)
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Tweetalig Call Agent

Houthalen-Helchteren, België

Onze klant is actief binnen de energiesector. Voor het filiaal te Houthalen zijn we op zoek naar een call agent - outbound / inbound - tweetalig NL/FR   Is veel bellen en afspraken vastleggen jouw passie? Ben je commercieel, klantgericht en werk je graag met targets? Dan word jij misschien de nieuwe Call Agent!     Je wordt verantwoordelijk voor volgend takenpakket: Je zal leads opbellen om een afspraak in te plannen voor het sales teamJe plant de agenda’s in van de verschillende vertegenwoordigers verspreid over het vlaamse grondgebiedJe behandelt zowel uitgaande als inkomende oproepenJe behandelt last minute wijzigingen en herplant agenda’s indien noodzakelijkJe handelt alle administratie correct af om een opstartdossier te kunnen overhandigen aan het sales teamJe volgt de vooropgestelde proceduresIndien er klachten zijn, handel je deze op een correcte en professionele manier afJe bent bereid om het bedrijf te leren kennen om onze klanten zo goed mogelijk te kunnen verder helpen met correcte informatie  
OfficeEnergieVoltijdsVast contract

3-talige Loketbediende in 3-ploegen

Beveren

Voor een bedrijf in de Waaslandhaven 📍 zijn wij op zoek naar een Loketbediende.   Jouw taken: Je communiceert de extra operationele activiteiten aan het departement FacturatieJe bent de eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs en klantenJe staat in voor de administratieve opvolging, boekingen en afleveringen van binnenkomende en uitgaande containersJe biedt oplossingen aan bij klachten in overeenstemming met de proceduresJe levert correcte en operationele gegevens aan je teamleader/managerJe helpt mee aan de opmaak en optimalisatie van proceduresJe voert gatewerk uit afwisselend met je collega’s
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!