Logistiek planner
Merelbeke, België
Als logistieke planner voor een labo in Merelbeke ben je samen met jouw collega’s en de teamleider verantwoordelijk voor de rittenplanning van de monsternemers.
Jij bent het middelpunt van de projecten en weet de status van alle monstername en ophaalorders. Samen met het team sta je in voor:
Je verzamelt alle gegevens om zo een optimale dagplanning op te stellen. Deze communiceer je telkens tijdig door aan de monsternemers.
Hierbij dien je soms creatief aan het werk te gaan.
Je maakt leverbonnen op.
Je zorgt voor een correcte, administratieve afhandeling van binnengebrachte stalen (registratie, labeling), om de verdere traceerbaarheid binnen het labo te garanderen.
Je onderhoudt nauw contact met de collega’s van de planning, maar ook met andere afdelingen zoals ASM en Sample Reception & Registration, om (complexe) planningsvraagstukken op te lossen.
Je bent ook een aanspreekpunt voor de monsternemers en staalophalers.
Je volgt de verlofplanning op van beide teams, en past hier de dag/week planning op toe.Naast het opmaken van de planning sta je ook in voor de opvolging van de fleet.
Denk hierbij aan het onderhoud van de wagens, wagen/banden wissels, controle van het werkmateriaal, …
InterimGezondheidVoltijdsVast contract
Logistiek planner/ administratieve dispatcher + talenknobbel
Arendonk
Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek planner/ administratieve dispatcher + talenknobbel (NED/ENG + basis Frans)
Onze klant is een grote speler in de transportsector. (Arendonk)
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers/ chauffeurs. Dit zijn voornamelijk chauffeurs die instaan voor internationaal transportMailing, telefonie + coördinatie en motivatiePlanning transporten + bijhorende administratie: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, ondersteuning en problem solver bij pech van de chauffeurs, planning vrachten indien nodig aanpassen, rij-rusttijden nakijken, ... (transics)Bewaken kostenplaatjeKlantencontact + aanpassen klantendossiers/wijzigingen in opdrachtRechterhand verantwoordelijke/ hoofd dispatch
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant in regio Ninove, een Belgisch familiebedrijf met meer dan 40 jaar ervaring in de sector, zoeken we een gemotiveerde medewerker met een passie voor interieur en klantgericht werken.
Deze onderneming is al decennialang een vaste waarde als keukenspecialist, waar dagelijks met oog voor detail en volgens de nieuwste trends droomkeukens worden ontworpen en gerealiseerd. Kwaliteit, vakmanschap en een levenslange servicegarantie staan centraal in alles wat ze doen.
Je komt terecht in een omgeving waar interieurarchitectuur, persoonlijke service en teamwork samenkomen. En ook voor jou, als toekomstige keukenexpert, valt er heel wat te ontdekken: een stabiele werkomgeving, ruimte voor groei en een warm team dat je met open armen ontvangt.
Taken:
Als logistiek planner ben je verantwoordelijk voor het dagelijks inplannen van onze plaatsers. Hierbij blijf je de planning optimaliseren en bijsturen volgens noodzaak.Je zorgt voor een snelle en transparante communicatie naar onze klanten. Je zet de puntjes op de "i" en bouwt een duurzame relatie op met onze klanten.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Transport Planner met Bachelor
Kruisem, België
Als transport planner ben je verantwoordelijke voor het inplannen en aansturen van de vrachtwagenchauffeurs en dit rekening houdend met de beschikbare middelen, prioriteiten en beperkingen. Samen met de collega’s ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse planning.
Je stippelt de routes van de chauffeurs uit op een efficiente wijze uit.Je streeft naar optimale en kostenbewuste transportplanningAls Transport Planner zal je voorbereiden en plannen van de dagelijkse transporten in België, Frankrijk en UKJe zal de ritten opvolgen via track en trace systeem rekening houdend met de rij-en rusttijden
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dispatcher | nacht | Gentse Zeehaven
GENT
Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan wij met plezier op zoek naar een dispatcher / planner.
Ben je flexibel en bereid om in de nacht te werken (22u00-06u06)?
Dit is jouw uitgebreide en uitdagende takenpakket als dispatcher / planner:
Het vlot en kosten efficiënt organiseren van de transportplanning.Het vastleggen van efficiënte processen en procedures. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van orders in relevante systemen.Het ondersteunen van de transportplanning voornamelijk uitgevoerd met charterwagens en trailers.Je ondersteunt de dagelijkse planning en draagt bij tot het bekomen van de best mogelijke roundtrip.De klantentevredenheid waarborgen door je probleemoplossend vermogen en het beperken van risico’s.Je bent een coördinatiepunt en aanspreekpunt voor klanten, transporteurs, chauffeurs, de verzendafdeling en het magazijn.Je volgt chauffeurs en subcontractors op zodat leveringen op tijd gebeuren.Je ziet er op toe dat er binnen de gestelde termijn aan de eisen van de klant wordt voldaan, de nodige communicatie met alle betrokken partijen hierrond wordt gedaan, en verzorgt hiervan zowel de nodige follow-up als feedback.Je zorgt ervoor dat de activiteiten van de onderneming in overeenstemming zijn met de wettelijke vereisten en dat de door de ISO en SQAS gespecificeerde normen worden gehandhaafd.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar merelbeke@vivaldisinterim.be 📩
📞 of bel ons op 09 232 34 74 📞
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dispatcher | nacht | Gentse Zeehaven
GENT
Voor onze klant in de Gentse Zeehaven, gaan wij met plezier op zoek naar een dispatcher / planner.
Ben je flexibel en bereid om in de nacht te werken (22u00-06u06)?
Dit is jouw uitgebreide en uitdagende takenpakket als dispatcher / planner:
Het vlot en kosten efficiënt organiseren van de transportplanning.Het vastleggen van efficiënte processen en procedures. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van orders in relevante systemen.Het ondersteunen van de transportplanning voornamelijk uitgevoerd met charterwagens en trailers.Je ondersteunt de dagelijkse planning en draagt bij tot het bekomen van de best mogelijke roundtrip.De klantentevredenheid waarborgen door je probleemoplossend vermogen en het beperken van risico’s.Je bent een coördinatiepunt en aanspreekpunt voor klanten, transporteurs, chauffeurs, de verzendafdeling en het magazijn.Je volgt chauffeurs en subcontractors op zodat leveringen op tijd gebeuren.Je ziet er op toe dat er binnen de gestelde termijn aan de eisen van de klant wordt voldaan, de nodige communicatie met alle betrokken partijen hierrond wordt gedaan, en verzorgt hiervan zowel de nodige follow-up als feedback.Je zorgt ervoor dat de activiteiten van de onderneming in overeenstemming zijn met de wettelijke vereisten en dat de door de ISO en SQAS gespecificeerde normen worden gehandhaafd.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Procesoperator 3 ploegen
DESTELBERGEN
Voor onze klant, een toonaangevend productiebedrijf dat gespecialiseerd is in hoogwaardige, voorbedrade flexibele buizen, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde proces operator om het team te versterken.
Jouw takenpakket als proces operator in 3-ploegen:
Combinatie van beeldschermwerk en het manueel bedienen en instellen van de machines;Uitvoeren van kwaliteitscontroles en oplossen van eventuele storingen;Nauw samenwerken met collega’s om productieprocessen te optimaliseren;Bijdragen aan een veilige en efficiënte werkomgeving.Actief deelnemen aan het verbeteren van werkprocessen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Transportplanner regio Evergem
Evergem, België
Voor onze klant, een KMO, actief in de transportsector zoeken we een transportplanner die onmiddellijk inzetbaar is. Wij organiseren en optimaliseren transport van groupage tot en met volle vracht met een kwalitatieve en persoonlijke no-nonse aanpak.Je komt terecht in een familiaal bedrijf met een open sfeer en directe communicatie.Je takenpakket:
Je bent verantwoordelijk voor het vlotte verloop van het wegtransport in België, Spanje, Italië en Portugal.Hierbij sta je in nauw contact met klanten, agenten, uitvoerders, dit to the point en professioneel. Vanzelfsprekend hou jij bij het plannen van jouw ritten, steeds rekening met laad- en lostijden, de capaciteit en rij- en rusttijden,..Via het programma TAS, zorg je voor een correcte, administratieve opvolging.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Planner/ Werkvoorbereider
OOSTKAMP
Voor een van onze klanten in Halle zoeken wij een Planner/ Werkvoorbereider.
Jouw functie:
Je organiseert en plant de dagelijkse werkzaamheden op de werf binnen jouw zone.Je coördineert de werkzaamheden van jouw team en volgt de kwaliteit nauwgezet op.Je bewaakt het overzicht over jouw werfzone en stemt af met de hoofdwerfleider en projectleider.Je bent het aanspreekpunt voor arbeiders, onderaannemers, partners en inspecteurs.Je bouwt een sterke band op met je collega's en draagt actief bij aan een goede teamspirit.Je zorgt ervoor dat de veiligheidsvoorschriften altijd nageleefd worden.Je bepaalt de technische, materiële en financiële middelen op basis van de uitvoeringsplannen.Je optimaliseert werkmethodes en verdeelt de werkposten.Je controleert de aanvoer van leveringen, materieel en bouwmateriaal.Je volgt de voortgang en conformiteit van de realisaties op.Je vult de opvolgings-documenten van werf-activiteiten in.Je informeert en communiceert over de voortgang en moeilijkheden op de werf.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Planner Desteldonk
Desteldonk, Gent, België
Een sterk bedrijf in Desteldonk wil zijn operationeel team uitbreiden met een nieuwe medewerker, een planner.
Je jobinvulling als planner:
Je plaatst de juiste werfleiders op het juiste project.Je bent verantwoordelijk voor het inplannen van de onderaannemers en voor het voorzien van het correcte aantal personen per project.Je vult onze online planningstools nauwgezet in zodat iedereen kan raadplegen wat de dag nadien van hem verwacht wordt.Je bent het aanspreekpunt voor zowel de werfleiders als de projectleiders wat de planning betreft.Je analyseert zo vaak mogelijk ter plaatse het op- en afbouwproces van de beurs met de focus op efficiëntie en kwaliteit.Je staat in voor de werving van nieuwe werfleiders met het oog op een goeie groepsdynamiek.
Je assisteert de resource planner met:
Het voorzien van de nodige logistieke hulpmiddelen zoals heftrucks, vrachtwagens,… om de uitvoering van het project mogelijk te maken.Het in elkaar puzzelen van de planning zodat de transportbewegingen zo goed en zo efficiënt mogelijk op elkaar zijn afgestemd.Het voorzien van alle transporten van en naar de beurs in samenspraak met magazijnverantwoordelijke, projectleiders en werfleiders.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende / Planner
Lochristi, België
Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende / Planner
Lochristi, België
Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Transportplanner
Lochristi, België
Voor onze klant te Gent zijn we opzoek naar een transportplanner.
Als transportplanner voor het containerverhuur zorg jij ervoor dat onze containers op het juiste moment, op de juiste plaats staan.
Je plant en coördineert de plaatsing, ophaling en wissels van containers bij klanten en op werven. Daarbij hou je rekening met beschikbaarheid, verkeerssituaties en klantverwachtingen. Je hebt dagelijks contact met chauffeurs en klanten, en zorgt dat alles zo efficiënt en klantgericht mogelijk verloopt.
Dankzij jouw overzicht en organisatietalent draag je bij aan een vlotte dienstverlening én aan onze duurzame missie.
Planning containerdienst => kennis van transportplanning is een meerwaardeKlantencontact zowel face-to-face als digitaalCommerciële activiteiten stellen en opportuniteiten zien
Sporadisch aangevuld met:
Bedienen van de weegbrugAlgemene administratieve taken (telefonie, archivering, facturatie, bestellingen,...)
Ervaring is echter niet noodzakelijk.
Je bent een team speler en enthousiast in je werk.
Flexibel naar werkuren op zaterdag geeft de mogelijkheid tot recuperatie in de week.
Werkuren zijn te bespreken binnen de openingsuren van 06u00 tot 17u30.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant in Nevele, een toonaangevend bedrijf in de keukenwereld, gaan wij op zoek naar een planner.
Wat verwachten we van jou als planner?
Dit is een job met veel telefonie, maar leuke telefoontjes! Jij laat de klanten weten dat hun keuken eraan komt.Samen met je collega's, ga je de leveringen en montages van de keukens efficiënt inplannen. Op die manier kunnen de chauffeurs met een mooie planning aan de slag.Via de planningstool zorg je voor de verwerking en analyse van gegevens en het detecteren van mogelijke verstoringen. Je probeert proactief problemen te vermijden.Je komt in een leuke sociale job, waar je in nauw contact staat met klant, leveranciers, magazijn, transportdiensten en monteurs.Je helpt mee om de klanten tevreden te houden en staat mee in voor het imago van het bedrijf.
Interesse? Aarzel niet, we zoeken voor ONMIDDELLIJKE opstart!Solliciteer snel online of stuur jouw CV naar deinze @vivaldisinterim.be of bel ons op 09 381 91 95
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en georganiseerde dispatcher om ons team te versterken. Heb jij ervaring in de planning en coördinatie van transport en ben jij een probleemoplosser pur sang? Dan ben jij de dispatcher die wij zoeken!
Jouw takenpakket als dispatcher:
Het plannen en coördineren van dagelijkse ritten en routes voor chauffeurs.Het monitoren van de voortgang van zendingen en het oplossen van eventuele vertragingen of problemen.Het onderhouden van contact met chauffeurs om ervoor te zorgen dat ze de juiste informatie en ondersteuning krijgen.Het verwerken van transportdocumenten zoals vrachtbrieven en leveringsbevestigingen.Het bijhouden van de transportadministratie en zorgen voor een tijdige en accurate rapportage.Het onderhouden van contact met klanten en het informeren van hen over de status van hun leveringen.Het optimaliseren van de routes om kosten te besparen en de efficiëntie te verhogen.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Procesoperator drie ploegen
Deinze, België
Voor onze klant zijn we op zoek naar een operator 3 ploegen:
Na een goede opleiding ben jij verantwoordelijk voor het instellen en opstarten van meerdere afvullijnen (klein- of grootverpakking)Jij zorgt ervoor dat de werkpost voorzien is van alle materiaal en productenJe gaat de silo's aansturen, vervolgens leer je het volledige proces te bedienen
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Op zoek naar een boeiende uitdaging vol verantwoordelijkheden waarbij je goochelt met cijfers en je IT-vaardigheden iedere dag een boost krijgen? Dan ben jij misschien wel de planningsassistent die we zoeken voor onze klant, actief in elektriciteitswerken en nutsvoorzieningen in Jabbeke.
Je wordt de spilfiguur tussen de werfleiding en de Navision-omgeving. Je ondersteunt administratief en denkt mee over een efficiënte verwerking van:
Planningen van personeel, voertuigen en materiaalNavision-tabellen en databewerkingen (aanpassen, opzetten en analyseren van gegevens)Kostenberekeningen en ondersteuning bij projectrapportageStructureren van lange termijn planningVerwerken van wijzigingen zoals bij ziekte, extra opdrachten of spoedinterventiesPraktische opvolging: aanvragen vergunningen, afstemmen transport en materiaal
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Procesoperator
Zelzate, België
Voor onze klant actief in de chemiesector, regio 📍 Zelzate, zoeken we een procesoperator in volcontinue systeem.
Jouw takenpakket als procesoperator in volcontinue systeem:
Je staat in voor het verzekeren van de permanentie in de installatie en zorgen. Dit doe je in samenwerking met de chef procesoperator.Dit alles met het oog op een goede en veilige gang van zaken in de afdeling volgens de technische-, productie- (kwaliteit en milieu) en veiligheidsinstructies. Je staat in voor de staalname en staal(voor)bereiding De uitvoering van de analysen volgens de beschreven gevalideerde methodenDe registratie van de analyseresultaten en vrijgave van de producten (in samenspraak met de chef procesoperator)Het toevoegen van de producten in de waterbehandeling van de koeltorensUitvoeren van controlerondes, orde en netheid in de installaties en het veiligstellen van het werkmateriaal.
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dispatcher
Erpe-Mere, België
Voor een klant actief in de transportsector zijn wij op zoek naar een dispatcher communicatie:
Wat zijn je taken?
Je staat in voor de communicatie ( telefonisch, e-mail, fysisch onthaal) met de vrachtwagenchauffeursJe zorgt ervoor dat al de nodige werkinstructies nauwkeurig worden doorgegeven aan de chauffeurs Je streeft naar een optimale communicatie waardoor er gewerkt wordt aan kostenbewuste transportplanning.Je bent verantwoordelijk om al deze informatie proactief te communiceren naar jouw collega's van Dispatch en Customer Service.Je zal instaan voor het opmaken van de transportdocumenten
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Planner Productie
Oudsbergen
Onze klant werd in 2008 opgericht en heeft als gezond en gestructureerd bedrijf Oudsbergen (B) als uitvalsbasis. De werksfeer intern is informeel. Dankzij hun innovatieve karakter en de voortdurende focus op kwaliteit zijn ze uitgegroeid tot een toonaangevende speler in de professionele sanitairwereld.
Wij zijn op zoek naar een gemotiveerde productieverantwoordelijke met passie voor organiseren en plannen.
In deze sleutelrol ben je verantwoordelijk voor het effectief en efficiënt plannen van productie, personeel en middelen in de eigen werkplaats. Ook de uitvoering van projecten bij de klant wordt door jou gepland.
Wat houdt de functie in?
Coördineren van de dagelijkse werkzaamheden en zorgen voor het naleven van deadlines.Je doorloopt hierbij alle administratieve stappen en voorziet elk project van de volledige en correcte informatie, gaande van uitvoering tot afsluiting van het dossier.Monitoren van de voortgang van de productie/uitvoering en het identificeren van eventuele knelpunten of vertragingen.Bijdragen aan de continue verbetering van planningsprocessen en -systemen.
OfficeMaterialenVoltijdsVast contract
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.