Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
Dessel
Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
Specialisatie: Transport
Takenpakket
Planning transport/ritten/verplaatsing in samenspraak met de collega's en chauffeursProblem solver bij problemen VB. pech, rij-rusttijden extra prestaties, ...Eerste aanspreekpunt + coördinatie chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking systeem/PC, beheer verlof/ziekte chauffeurs, opvolging prestaties/tachograaf, ...Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situatiesControleren en opvolgen van transportdocumentenBeheer wagenpark: tijdige keuringen, onderhoudsbeurten, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Bediende tandtechnieken, prothesen, orthopedie
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Orthopedie, prothesen, tandtechniek
Wat moet je doen?
Je kan worden ingeschakeld op verschillende afdelingen VB. goudafdeling, tandprothesen, porselein, ...
De klanten VB. tandartsen kloppen aan voor het afwerken, maken en herstellen van tandprothesen. Jij bent dus de spilfiguur! Je gaat de uitgegoten modellen maken, bijslijpen en afwerken. VB. lepels, beetplaten. Jouw werk is belangrijk voor een esthetisch mooi gebit Voor de modellen werk je met verschillende materialenKroon -en brugwerkVoorraad en stockbeheer is hierbij heel belangrijk: de grondstoffen MOETEN aanwezig zijn en tijdig opgevolgd wordenElke dag wordt er een dagplanning opgemaakt. Je werkt nauw samen met je collega's Switchen tussen verschillende afdelingen schrikt je niet af VB. goudafdeling, gips, porselein, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Administratie- klantbeheer- customer relations
Waar moet je zijn?
Regio HoogstratenSpecialisatie: Logistiek/ warehouse
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiersKlantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations ManagerDouaneformaliteiten + facturatie
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve duizendpoot met talenknobbel
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratieve duizendpoot, management assistant/ facturatie talent + talenknobbel (Nederlands, Frans)
Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: maatwerk
Wat moet je doen?
Opvolgen van dossiers/orders en bestellingen, aanvragen- orders + verwerking en administratief in orde brengenZorgen voor de juiste materialen, keuring machines, tijdig onderhoud Als echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratie: Opvolging van binnenkomende orders/verwerking tot levering, opvolgen voorraad, retours behandelen, opmaak bestelbonnen, klantendossiers beheren/aanpassenOndersteuning boekhouding/facturatie zal ook een belangrijk luikje zijn: Contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, betalingen opvolgen, contact leveranciers... Ondersteuning onthaal Mailing/telefonie
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratieve planner
Dessel, België
Ben je planmatig en administratief sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid?
Samen met onze klant zijn we op zoek naar een administratieve en planmatige duizendpoot. De bouwsector mag je niet afschrikken.
Onze klant is SPECIALIST op gebied van reparatie, schade, afwerking en renovatie. VB. Schade na inbraak, badkamer renovaties, herstellingen ... ,
Taken:
Als spilfiguur tussen klant (professionelen en particulieren), verzekeringskantoren, techniekers en bureau ben jij het aanspreekpunt Als planmatige en administratieve duizendpoot weet je de juiste technieker naar de juiste plaats te sturen (reparatie, renovatie, herstelling ...)Het inplannen van de vakmensen is via een software systeem op de iPad Klachtenbehandeling/Customer service + de klant een juiste opvolging geven over het probleemAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: Orders/opdrachten aannemen + verwerken, Bestel- en werkbonnen opmaken, voorbereiding en controle facturen, bestellingen doen ivm materiaal voor de techniekers, opvolging projecten, ... Werknemers sturen, motiveren, begeleidenMailing, telefonie zowel Nederland als België (+ Benelux - NED/FRA must!)
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve organisatorisch dispatcher techniekers/projecten (NED/FRA)
Treskesdijk 7, Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
= Passie voor technieken of interesse is must!
Wat moet je doen?
Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! )
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende / Planner
Lochristi, België
Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende.
Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - transportplanner
Brugge, België
Voor onze klant die gespecialiseerd is in prefab betonproducten zijn wij op zoek naar een technisch administratief medewerker
Je stelt offertes op, volgt bestellingen op en zorgt voor de correcte en uniforme verwerking van alle documenten.Dankzij jouw nauwkeurigheid blijven alle klantendossiers up-to-date.Je onderhoudt telefonisch en schriftelijk contact met klanten en zorgt voor een vlottecommunicatie.Je staat in voor de opvolging van de productieplanning en houdt deze up-to-date.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor onze klant in regio Ninove, een Belgisch familiebedrijf met meer dan 40 jaar ervaring in de sector, zoeken we een gemotiveerde medewerker met een passie voor interieur en klantgericht werken.
Deze onderneming is al decennialang een vaste waarde als keukenspecialist, waar dagelijks met oog voor detail en volgens de nieuwste trends droomkeukens worden ontworpen en gerealiseerd. Kwaliteit, vakmanschap en een levenslange servicegarantie staan centraal in alles wat ze doen.
Je komt terecht in een omgeving waar interieurarchitectuur, persoonlijke service en teamwork samenkomen. En ook voor jou, als toekomstige keukenexpert, valt er heel wat te ontdekken: een stabiele werkomgeving, ruimte voor groei en een warm team dat je met open armen ontvangt.
Taken:
Als logistiek planner ben je verantwoordelijk voor het dagelijks inplannen van onze plaatsers. Hierbij blijf je de planning optimaliseren en bijsturen volgens noodzaak.Je zorgt voor een snelle en transparante communicatie naar onze klanten. Je zet de puntjes op de "i" en bouwt een duurzame relatie op met onze klanten.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Je maakt verbindingen tussen treinen, schepen, lichters en lokale industrie. Je plant en monitort de container- en trailerleveringen tussen onze klanten in de haven van Gent en de terminal.
Opvolgen en beheren van boekingen;Monitoren van de trucks via track & trace om de kwaliteit voor de klant te borgen;Opvolgen van de transporten en bijsturen waar nodig;Pro-actief communiceren met de klant, collega’s, leveranciers en externe transportbedrijven;Gedetailleerd loggen van deviaties waardoor er een root-cause analyse gemaakt kan worden;Opvolgen en bijwerken van SOP’s (standard operating procedures);Je volgt samen met het team KPI’s (Key Performance Indicators) op;
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,FR)
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED, FR)
Waar moet je zijn? Dessel
Specialisatie: Transport
Takenpakket
Als spilfiguur ben je de draaischijf en aanspreekpunt van de klant (mail/telefoon)Ondersteuning algemene admin: ordermanagement/verwerking, contractbeheer, offerte opmaak en beheer jouw klantenportefeuilleKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopenBegeleiden en advies aan klant doorheen het procesVan eerste contact tot order, facturatie en ophaling ben jij vertrouwenspersoonProblem solving bij problemen + ondersteuning admin, operations en planning
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Interne projectleider - bouwtechnisch planner
Oud-Turnhout, België
Vivaldis Office... Interne projectleider - bouwtechnisch planner (particulier en aannemers)
Waar moet je zijn?
Regio Oud-TurnhoutSpecialisatie: Bouwsector, bouwmaterialen,Belangrijk: Bouwtechnische achtergrond/ervaring + ruime kennis materialen zoals isolatie, beton, PUR ...
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen mbt planning projecten, beheer bestellingen, coördinatie teams van bouwarbeidersZorgen voor logistieke flow van materialen naar wervenPlaatsbezoek, werfbezoek, advies indien nodigJij zorgt ervoor dat de arbeiders (voornamelijk in onderaanneming) optimaal aan de slag kunnen om de projecten uit te voeren. Hiervoor vraag je ook de nodige attesten, certificaten, verzekeringen, vergunningen... op Ondersteuning projectleider Inschatting van materialen, werktijd, haalbaarheid, budgetProblem solving en continu aanpassen planning VB. laattijdige levering materialen, ziekte, uitloop projecten...
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Planner containertransport
Laakdal
Vivaldis Office is op zoek naar een dispatcher / planner van containertransport.
Waar kom je terecht?
Bij een transportbedrijf te Laakdal.
Wat zullen je taken zijn als planner?
Opstellen en bijwerken van de dagplanning van chauffeurs van containertransport over de wegBepalen van het geschikt voertuig en de beladingOrganiseren en plannen van de routesAfwijkingen vaststellen en bijsturenDe uitvoering van de transporten controleren, problemen identificeren en oplossenRijtijd en geldigheid attesten opvolgenKlachtenbehandelingTechnische ondersteuning van chauffeurs bij pannes, ongeval, ...De dossiers van het wegvervoer samenstellen en bezorgen aan de chauffeurs
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dispatcher / Planner personenvervoer / Antwerpen
Antwerpen
Voor een logistieke speler in Antwerpen zijn we opzoek naar een Senior Planner personenvervoer.
WAT DOE JE ALS PLANNER ?
Opmaak van de jaarplanning van de chauffeurs. Nadruk hierbij ligt op personeelsvriendelijk plannen om te zorgen voor een goed evenwicht in de work-life balance van de chauffeurs.Tegelijk waken over de strikte naleving van de sociale reglementering dankzij een opgebouwde kennis van de sectorale CAO’s.Opmaak van de dagelijkse planning van de vervoersdiensten, rekening houdend met de beschikbaarheden van chauffeurs. Opvolging van de opleidingskalender, coördinatie van de verlofplanning en verwerking van ziektemeldingen.Dagelijks bijwerken van de prestatiegegevens van de chauffeurs in functie van wijzigingen in de dagplanning en als basis voor loonadministratie en facturatie.Verwerking van de administratie van de chauffeursploeg (bestellingen van kledij, omleidingen…) samen met een collega.Eerste aanspreekpunt voor de chauffeurs in het kader van omleidingen en in hun dagelijkse gebeurtenissen binnen het bedrijf en onderweg.Beheer van data in operationele platformen zodat de chauffeurs altijd toegang hebben tot de meest actuele informatie.Monitoren van de beschikbaarheid van de vloot en communicatie met de werkplaats over herstellingen en beschikbaarheid van voertuigen.Rapporteren aan de Operations Manager.
OfficeIntercommunalesVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werkvoorbereider / Planner
Genk, België
De juiste persoon op de juiste plaats op het juiste moment?
Dat is waar jij als planner/werkvoorbereider elke dag naar streeft!
Solliciteer vandaag nog via genkbedienden@vivaldistechnics .be of 089 68 05 71!
Vivaldis Technics bedienden is op zoek naar een werkvoorbereider voor onze klant in Genk. De klant is een houthandel gespecialiseerd en keukens en maatkasten.
Je takenpakket als werkvoorbereider zal bestaan uit:Je stemt met de klanten de levertermijnen af.Je staat in voor diverse administratieve taken; Je zorgt voor het opmaken van de productieplanning. Je doet de nodige werkvoorbereiding voor de productie.Je bestelt tijdig de nodige materialen. Je maakt documenten klaar voor productie.
Technics EmployeesHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Calculator - Planner
Overijse, België
Werk je graag in een familiebedrijf?Lijkt een job, waar je planning en nacalculatie kunt combineren, een droom?Dan doen wij jouw dromen uitkomen, want dit dynamisch bedrijf in Overijse zoekt een calculator / planner om hun te helpen met hun verdere groei! Hier alvast een eerste kijkje in jouw takenpakket:
Je kan plannen van interieurprojecten omzetten in offertes.Je bent het aanspreekpunt voor externe (interieur)architecten en verzamelt relevante info.Daarnaast ben je ook de contactpersoon voor onderaannemers en leveranciers.Als Calculator - Planner kan je een lastenboek, meetstaat- en offerteomschrijving opstellen.Je vraagt offertes aan en analyseert die ook.Je ondersteunt ook het salesteam bij calculatie van bijzonder maatwerk.Eenmaal een project is afgerond, verzorg je ook de nacalculatie: dossiers klaarmaken voor facturatie, de meer- en minkosten bekijken, aanpassingen doen...Je beheert ook de projectplanning eventueel in overleg met de productieafdeling, aannemers, toeleveranciers...Tot slot kom je ook in contact met klanten om hen de plaatsing van hun project aan te kondigen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Transport Planner met Bachelor
Kruisem, België
Als transport planner ben je verantwoordelijke voor het inplannen en aansturen van de vrachtwagenchauffeurs en dit rekening houdend met de beschikbare middelen, prioriteiten en beperkingen. Samen met de collega’s ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse planning.
Je stippelt de routes van de chauffeurs uit op een efficiente wijze uit.Je streeft naar optimale en kostenbewuste transportplanningAls Transport Planner zal je voorbereiden en plannen van de dagelijkse transporten in België, Frankrijk en UKJe zal de ritten opvolgen via track en trace systeem rekening houdend met de rij-en rusttijden
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Planner | werkplaatsverantwoordelijke garage
Wortegem-Petegem, België
Voor onze klant, gaan we op zoek naar een werkplaatsverantwoordelijke voor de garage.
Jij als werkplaatsverantwoordelijke in de garage, staat in voor een breed en uitdagend takenpakket:
Op dagelijkse basis sta je in voor herstellingsaanvragen die binnenkomen via diverse kanalen;Op basis van geplande onderhoudsintervallen organiseer je de onderhouden die op korte en middellange termijn uitgevoerd dienen te worden;Je schat in hoeveel tijd er nodig is voor het onderhoud of de herstelling, die plan je vervolgens in op de dagplanning van de techniekers.Deze planning volg je nauwgezet op en stuurt bij waar nodig. Je onderhoudt natuurlijk een zeer goed contant met de techniekers en bent sterk aanwezig in de garage zelf.Deze planning gaat over zo'n 1600 voertuigen binnen het bedrijf; zowel firmawagens, bestelwagens, trucks, kranen, hoogtewerkers,..
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vivaldis Office is op zoek naar een planner voor onze klant in Beringen. Onze klant is een transportbedrijf.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als dispatcher / planner bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor het aansturen en uitvoeren van activiteiten; Je garandeert de naleving van de afspraken en alle geldende reglementeringen; Je plant verschillende ritten en ophalingen; Je controleert de volledige details van de ritten; Je brengt correcties aan op de vrachtbrieven; Je vraagt nachttransporten aan en stelt een nachtrapport op met alle afwijkingen die er zijn opgemerkt; Je houdt toezicht op het verloop van activiteiten in de nacht; Je staat in voor het mailbeheer; Je bent verantwoordelijk voor het operationeel beheer van de verkeerscentrale; Je controleert de vertrektijden en pauzes van de chauffeurs; Je coördineert de activiteiten van spotters en chauffeurs; Je beheert documenten en afwijkingen die per mail verstuurd worden; Je meldt de opgestelde planning en afwijkingen aan de traffic en/of planning manager; Je onderhoudt de nauwe samenwerking met collega's op andere locaties.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.