Productie verantwoordelijke
Asse, België
Voor onze klant te 1730 Asse zijn we op zoek naar een productie verantwoordelijke/Chef productie
Taken:
Toezicht houden op de dagelijkse werkzaamheden van de productieafdeling.Aansturen en motiveren van een team van vier medewerkers.Realiseren van productiedoelen en bewaken van de productiekwaliteit.Ontwikkelen en implementeren van productieplannen.Toezicht houden op de productiekosten en efficiëntie.Uitvoeren van kwaliteitscontroles op producten.Analyseren en oplossen van productieproblemen.Op de hoogte blijven van trends en ontwikkelingen in de sector.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
RECEPTIONIST(E) WELLNESS
Vilvoorde
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een flexibele receptiemedewerker. Onze Wellness is 7 dagen op 7 geopend, van ’s morgens vroeg tot ’s nachts.
Taakomschrijving:
Klanten vriendelijk en met glimlach verwelkomen en wegwijs maken in ons bedrijf.Klanten informeren over de diensten van ons bedrijf en antwoorden op vragen tijdens hun verblijf.Beantwoorden van telefoons en e-mails.Net houden van de receptiedesk en –omgeving, indien nodig ben je bereid om de handen uit de mouwen te steken en bijvoorbeeld de privé sauna klaar te zetten voor de volgende klant.Gepaste actie ondernemen bij een probleem met een klant. Je bent dus stressbestendig, commercieel ingesteld en gezond assertief.De kassa afsluiten, openstaande rekeningen controleren, reservaties maken en wijzigen.
InterimGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende/Onthaal Gent
Gent, België
Voor een zeer bekend bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubelen zijn we op zoek naar een Medewerker Administratie/Onthaal.
Hoe ziet je dag eruit als Medewerker Administratie/Onthaal?
Je beheert telefonische oproepen, schakelt door en/of helpt actief de klant via de telefoon, website en/of mail. Elke telefoon wordt met de ‘glimlach’ aangenomen, je doel is om onze klanten vakkundig te informeren en vooruit te helpenDiverse administratieve taken ter ondersteuning van een vlotte verwerking van de vele bestellingen, afhalingen of leveringen voor onze klantenHet verwerken en opvolgen van de bestellingen, wat inhoudt dat er vaak ook contact is met leveranciersHet opvolgen van de dossiers waarbij klanten een financiering aanvragenAfrekenen van klanten en ze doorverwijzen naar het juiste afhaalmagazijnDaarnaast spring je ook nu en dan (bij drukte) bij in de verkoop.
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker elektriciteit
Laakdal, België
Vivaldis Office Geel zoekt ........ BALIEMEDEWERKER ELEKTRICITEIT!
Waar moet je zijn?
LaakdalSpecialisatie: elektrotechnische groothandel
Bezit jij kennis van elektriciteit, ben je technisch onderlegd, klantgericht en op zoek naar een dynamische baan in een groeiend bedrijf? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat moet je doen als baliemedewerker?
Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klantenHet helpen van klanten aan de balie en het beantwoorden van technische vragen over elektrische apparatenOrders correct verwerken en klaarzetten voor afhaling of verzendingAlgemeen magazijnwerk, waaronder de ontvangst en opslag van goederenBijdragen aan een nette en overzichtelijke presentatie van het magazijn en de winkelSamenwerken met collega’s om een optimale service te biedenAlgemene administratie
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
Technics EmployeesElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker bouwbedrijf Gent
Gent
Voor onze klant te Gentbrugge zijn we op zoek naar een baliemedewerker met kennis/affiniteit bouwsector.
Bedrijf werkt met vaste leverancier voor heel wat bouwprofessionals en veeleisende doe-het-zelvers, je komt terecht in een toffe sfeer met collegiale collega's waar na het werk ook al eens een activiteit wordt gedaan zoals na bouwverlof toe een etentje met het hele team.
Werkuren: 7u tot 12u en van 12u30 tot 15u30 en 2-wekelijks op zaterdag van 8u30 tot 11u30.
Takenpakket:
Het gaat om een afwisselende functie waarbij je klanten advies verleent overbouwmaterialen maar ook administratieve taken uitoefent m.b.t. de bestellingen en leveringen.Je werkt nauw samen met je collega baliemedewerkers, onze magazijniers en onze chauffeurs.Advies verlenen aan klanten zowel telefonisch als aan de balieOpmaken van offertesIngeven en opvolgen van bestellingenOpmaken van afhaalbonnenAanpassen van prijslijstenAanvullen van de producten in onze shop
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij klantgericht, administratief sterk én gebeten door bouwmaterialen (of wil je er alles over leren)? Dan is dit jouw kans om aan de slag te gaan als baliemedewerker in een toffe, dynamische omgeving!
Fulltime | Vroege-late shift | Ook op zaterdagvoormiddag
Als baliemedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor zowel professionele klanten als particulieren. Je zorgt voor een vlotte service van A tot Z:
Je ontvangt klanten aan de balie en helpt hen verder met advies op maat.Je staat klanten ook telefonisch te woord.Je plaatst bestellingen bij leveranciers en regelt de ophaling van materialen.Je volgt het volledige verkoopproces administratief correct op.Je werkt nauw samen met collega’s om een topservice te garanderen.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben je op zoek naar een studentenjob tijdens de weekend/vakantieperiodes in hartje Brugge?
Ben je taalvaardig in het Nederlands/Engels en Frans?
Volg je een opleiding in de hospitality sector?
En ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging waarbij je jouw ervaring kunt laten stralen als nooit tevoren? Dan hebben wij dé perfecte vacature voor jou!
Functieomschrijving:
Als student hotelreceptionist ben je de ster aan de receptie. Je vervult de nodige formaliteiten.Je verstrekt de nodige informatie en je beantwoordt vragen m.b.t. inlichtingen over de kamers, reservaties, tarieven, aanverwante diensten, Je stelt de facturen voor de verblijfskosten op en handelt de betaling af.Je boekt reservaties in.
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Vilvoorde, België
Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onze klant te Bilzen is actief in verkoop en onderhoud van tuin- en landbouwtoestellen.We zijn momenteel op zoek naar een technisch baliemedewerker
Aannemen van machines en teruggevenKlanten helpen met wisselstukkenUitpakken van de wisselstukkenInboeken artikels aan de hand van de leveringsbonnenBestellingen opmaken van artikels bij leveranciersBestellingen klaarmaken voor de klantenVoorraad magazijn bijwerken
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker/Allround medewerker Verhuur
Vilvoorde, België
Voor onze klant te Vilvoorde, een gekende speler in het verhuur van bouw-en tuinmateriaal alsook horecamateriaal, zijn wij op zoek naar een BALIEMEDEWERKER/ALLROUND MEDEWERKER VERHUUR. Je bent het gezicht van de zaak en je voert diverse ondersteunende werkzaamheden met betrekking toe verhuur van het materiaal uit.
Wat zijn je taken:
De medewerker verhuur kan de klant advies geven over de benodigde machines voor de uit te voeren werkzaamheden.Je verhuurt machines, neemt deze weer retour en verzorgt de bijkomende administratieve afhandelingen.Je controleert bij ontvangst de status van de machines.Je bent in staat om kleine technische problemen op te lossen en daarnaast materiële keuringen uit te voeren.Ook bezorg je en haal je materiaal op bij onze klanten.Het verzorgen van een perfecte winkeluitstraling behoort ook tot je taken.Je rekent de verhuur af aan de kassa.
Kortom: een veelzijdige functie waarbij geen dag hetzelfde is en heel wat uitdagingen biedt.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker met technische kennis
Bilzen
Onze klant verhuurt een uitgebreid gamma aan bouwmachines: kleine machines en grote machines zoals graafmachines, dieselcompressoren, hogedrukreinigers,... en is op zoek naar een baliemedewerker met technische kennis.
Hoe ziet jouw dag er uit?
Je maakt en verwerkt bonnen.Je werkt met het ERP-systeem of een gelijkaardig systeem.Je helpt klanten verder op weg.Je werkdag begint om 7u en eindigt om 15u30.
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Voor een bedrijf regio Meise/Groot-Bijgaarden zijn wij op zoek naar een onthaal medewerker.
Telefonisch onthaal van klanten in Nederlands, Frans en EngelsHet verwerken en factureren van werkbons uit het magazijnHet opmaken van een correcte factuur conform de bestelbonEventuele retours van klanten op een correcte manier verwerkenVerwerken van binnenkomende bestellingen
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel onthaalmedewerker
Wetteren, België
Ben je een administratieve duizendpoot?
Klantencontact maakt jou net gelukkig?
Lees dan snel verder!
Voor een fijn bedrijf in Wetteren (specialisatie: motorhomes), zijn we vandaag op zoek naar een recepionist(e)!
Jouw verantwoordelijkheden:
instaan voor het onthaal en ontvangst van de klanten en bezoekersje helpt de klanten in de showroom en verwijst hun door naar jouw collega'sje springt bij in de showroom als informant (vooral tijdens drukke periode's)je staat in voor de telefoniealsook sta je in voor volgende administratieve taken: klassement, post, boekingen verwerken in ERP systeemalsook zal je instaan op de verhuurafdeling voor opvolging van boekingen als de commerciële acties als het afleveren en innemen van de verhuurvoertuigen aan de klanten.
InterimAutoVoltijdsVast contract
Receptionist en Bewakingsagent
BRUSSEL
Als bewakingsagent / receptionist(e) ben jij het eerste aanspreekpunt en speel je een sleutelrol in de beveiliging en het onthaal van de site. Je zorgt voor een warm en professioneel ontvangst van bezoekers en waakt over de naleving van de veiligheidsprocedures.
Jouw verantwoordelijkheden:
Toegangscontrole uitvoeren aan de ingangen van het terrein.Bezoekers, leveranciers en contractors ontvangen, registreren en begeleiden.Badgebeheer in samenwerking met de verantwoordelijke dienst.Beheer van inkomende telefoongesprekken en e-mails.Verstrekken van informatie over diensten, openingsuren en locaties.Geven van veiligheidsinstructies aan contractors.Toekennen van tijdelijke badges en beheer van sleutels.Toezicht houden op poorten, slagbomen en tourniquets om een vlotte en veilige doorgang te garanderen.Snel en adequaat reageren op onvoorziene situaties of technische storingen.Altijd handelen met een zero risk mindset voor maximale veiligheid.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelbediende / baliemedewerker
Heist-op-den-Berg, België
Voor onze klant te Heist op den Berg, zijn wij op zoek naar winkelbediende / baliemedewerker. Een greep uit je takenpakket:
Peilen naar de noden en behoeften van je kantJe maakt de bestellingen klaar voor onze klantenHet promoten van producten en informeren over nieuwe techniekenJe zorgt voor algemene orde en netheid in de winkel en het magazijn
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker Oevel
WESTERLO
Op zoek naar een uitstekende uitdaging?
Lees dan zeker en vast verder!
Wij zijn op zoek naar baliemedewerker Oevel
Zo ziet jouw takenpakket eruit:Je ontvangt samen met je collega installateurs aan de toonbank - HVAC basis kennis verwarmingstechnieken. Je geeft hen deskundig advies over onze producten, maak hun bestellingen klaar. Je vormt de schakel tussen magazijn en onze klanten (B2B)
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Wij zijn op zoek naar een student die kan werken op 26 juni!
Ben jij op zoek naar een leuke studentenjob waarbij je verantwoordelijk bent voor het begeleiden van personeel naar evenementen? Dan is deze functie als Steward iets voor jou!
Functieomschrijving:
Je vertrekt die dag rond 14u00 bij de stelplaats in Charleroi.Je neemt de aanwezigheden op van het personeel via een lijst voordat de bus vertrekt.Tijdens de rit naar het evenement bied je ondersteuning en zorg je voor een aangename reiservaring..Om 23u30 vertrek je terug richting huis en controleer je opnieuw de aanwezigheidslijsten van het personeel.Je bent de hele dag welkom op het bedrijfsfeest en wordt ook de hele dag betaald.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Bredene, België
Voor onze klant in Bredene, een bedrijf gespecialiseerd in toelevering van afwerkingmaterialen en isolatie, zijn we op zoek naar een baliemedewerker.
Als baliemedewerker heb je volgend takenpakket:
Je ontvangt klanten op een professionele en vriendelijke manierJe geeft technisch advies en begeleiding aan de klantenOm op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen volg je regelmatig opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Onthaalmedewerker garage
Lier, België
Voor een garage in Lier zijn we op zoek naar een receptionist(e).
Als receptionist(e) sta je in voor:
Het onthalen van klantenOverlopen van de werken die werden uitgevoerd en het bijhorende factuur met de klantAfspraken inplannenDe klant contacteren indien er bijkomende werken moeten gebeurenSamenwerking met de collega's
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptionist
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ receptionist voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd is een hotel.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Een greep uit je takenpakket als administratief bediende/ receptionist:
Je verwerkt reserveringen (telefonisch, mail, online,...);Je onthaalt klanten aan de front office;Je verricht diverse administratieve werkzaamheden; Je lost problemen of klachten op en bent permanent attent voor de noden van de gasten; Je bent het aanspreek voor bezoekers en promoot hun diensten; Je informeert klanten over bezienswaardigheden, restaurants, onze omgeving, evenementen,....
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.