Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(14)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(13)
Vast contract
(1)
Taal
Nederlands
(14)
Frans
(1)
Niches
Office
(11)
Interim
(2)
Construct
(1)
Sector
Bouw
(5)
Materialen
(2)
Machinebouw
(2)
Auto
(2)
Landbouw
(1)
Elektro
(1)
Diensten
(1)
Toon meer
14 Jobs gevonden
Support Klantenboekhouding
Zaventem
Voor een Belgisch familiebedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in sanitair, verwarming en energiebesparing zijn we op zoek naar ene Support Klantenboekhouding Wat ga je doen ? Binnen een team van 3 personen onder de verantwoordelijke van de dienst Facturatie & Credit Control:Je bent verantwoordelijk voor de controle van de gegevens die door onze verkooppunten worden doorgegeven. Je spoort eventuele fouten op en corrigeert ze.Als aanspreekpunt voor onze klanten volg je de facturatie op door te zorgen voor een professioneel antwoord op hun vragen (onjuiste gegevens, verkeerde bedragen, enz.). U maakt eventuele credit/debiet nota's op.In samenwerking met Credit Control en de commerciële diensten, volg je geschillen opJe bent verantwoordelijk voor de input van KPI’s in Excel.
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Support Referenciëring
Zaventem
Voor een Belgisch familiebedrijf, dat zich heeft gespecialiseerd in sanitair, verwarming en energiebesparing zijn we op zoek naar een Support Referenciëring. Binnen de afdeling Referentie en Tarificatie ben jij verantwoordelijk voor het volledige beheer van de aan jou toegewezen leveranciers. Jouw rol omvat het verwerken van informatie afkomstig van de inkoop en commerciële afdelingen en deze vervolgens bij te werken in ons computersysteem. Wat ga je doen ? Toewijzen van een specifieke referentie aan elk artikel voor Facq. Toewijzen van tarieven per leverancier.Beheren van promoties in het systeem. Dagelijkse update van referenties en tarieven. Beantwoorden van vragen van collega's over artikelen, promoties, prijzen, enz.
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Werfleider Seininrichting Vlaams-Brabant
Vilvoorde
Om het RAIL-TEAM van onze klant te versterken, zijn we op zoek naar werfleider om samen met het team te zorgen voor een veiliger spoor. Je verdeelt je tijd tussen aanwezigheid op de werf, contact met de klant en administratieve opvolging. Functieomschrijving : Voorbereiding, coördinatie en supervisie van werken rond en onder het spoorAansturen van ploegenSamenwerken met de onderaannemersToezicht of de kwaliteits- en veiligheidsvoorschriften in acht worden genomenOpmaken van de planning en werkvoorbereiding en zorgt dat al het materiaal aanwezig is,Je maakt je de technische richtlijnen van de klant en de meetstaten eigenOptimaliseren van de uitvoeringstechnieken in samenwerking met de projectleiderMaandelijks rapporteren over de uitgevoerde werken
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Technical Sales Support/ Product Management medewerk(st)er
Kampenhout, België
Technisch aangelegd? Interesse in elektriciteit en mechanica? Administratief sterk? Een bedrijf gelegen in Kampenhout zoekt een gemotiveerde Technical Sales Support/Product Management Medewerker. Als wereldwijde producent van elektronische verbindingsstukken, hebben jouw taken directe impact op de tevredenheid van hun klanten in de Benelux, Scandinavië, Italië, en nog veel meer. Jouw taken omvatten: Technische ondersteuning bieden aan klanten en distributeurs, inclusief alternatieve producten vinden en productverschillen uitleggen.Technische documentatie verstrekken zoals specificaties, testrapporten en certificaten op aanvraag.Je beheert projectdocumentatie, productverzoeken en communicatie met het Engineering Center en andere partijen.Informeren van externe verkoopteams, klanten en distributeurs over nieuwe producten en updates.De interne houdbaarheid evalueren van producten.opleidingen/presentaties voorbereiden en geven aan klanten/distributeurs.De website up-to-date houden.
Office
Elektro
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Administration Support
Preflexbaan 151, 1740 Ternat, België
Voor een toonaangevend bedrijf in de HVAC-sector te Ternat zijn we op zoek naar een Administration Support. Wat zijn je taken: Onthaal: bezoekers ontvangen en binnenkomende bestellingen in ontvangst nemen.Mailboxen beheren: de binnenkomende mails in algemene box naar de juiste persoon doorsturen of juiste map verplaatsenBroodjes bestellen, brievenbus legen en post verwerken, Restaurant regelen, ...Bestellingen van algemeenheden doen, kantoor, eten, drinken, …Ruimtes voor geplande meetings voorbereidenMaandelijkse Greasy Friday helpen organiserenPrijzen aanvragen aan de fabriekKlant controleren of die geen vervallen facturen heeft of al dan niet een credit limiet heeftBinnenkomende bestellingen in lijsten op nemen (Excel)Leveringen uitsturenInkomende facturen verwerkenOffertes van wisselstukken en herstellingen opmaken en naar de klant versturenPlanning doen: onderhouden, interventies, herstellingen, opstarten inplannenService lijsten aanvullen (Excel)Werkbonnen techniekers controleren of volledigheidKlanten informeren aangaande geplande/uitgestelde interventiesGegevens verzamelen voor E-detacheringJaarlijkse stocktelling
Office
Machinebouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Monteur wageninrichting
Westerlo, België
Voor een bedrijf regio Westerlo, gespecialiseerd in bedrijfswageninrichting, zijn wij op zoek naar een monteur.Takenpakket: Plaatsen van de binneninrichting van bedrijfscamionetten van A tot ZJe werkt met verschillende materialen, zoals hout en metaal,.. Je denkt creatief mee na over hoe je het project gaat aanpakken
Interim
Auto
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Werfleider Seininrichting
Linter
Aanleg voor werfmachines en techniek? Kan je een team goed aansturen? Is af en toe 's nachts werken geen probleem voor jou? Voor een bedrijf dat ruim 50 jaar ervaring heeft in infrastructuurwerken zoeken we een werfleider seininrichting in Linter om samen met je team te zorgen voor veiliger spoorverkeer. Jouw verantwoordelijkheden: De voorbereiding, coördinatie en supervisie van werken rond en onder het spoor.Ploegen rechtstreeks aansturen.Nauw samenwerken met onderaannemers.Je waakt over de toepassingen van de kwaliteits- en veiligheidsvoorschriften.Als werfleider maak je de planning en werkvoorbereiding op.Je maakt de technische richtlijnen van de klant en de meestaten eigen.Verder optimaliseer je de uitvoeringstechnieken in samenwerking met de projectleider.Je verdeelt je tijd als enthousiaste werfleider tussen aanwezigheid op de werf, contact met de klanten en administratieve opvolging.
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Monteur inrichting bedrijfwagens
Tessenderlo, België
Voor een bedrijf, gespecialiseerd in het inrichten van bedrijfswagens, zijn wij opzoek naar een monteur/installateur in Tessenderlo.Jouw takenpakket? Je staat in voor het inbouwen van verschillende materialen op maat Je maakt benodigde materialen op maat afhankelijk van type voertuigJe werkt inrichtingen afJe legt bekabeling en plaatst extra voorzieningen in verschillende voertuigen
Interim
Auto
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Technical service medewerker/ Support engineer (bachelor)
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Technical service medewerker/ Support engineer- technische klantenservice Waar moet je zijn? HoogstratenSpecialisatie: Techniek, elektromechanica, machinebouw Takenpakket Passie voor klantenserviceEerste aanspreekpunt voor klanten na aankoop machine, technische installatie (nazorg)Ondersteuning collega's bij Analyse en verwerking van de storingen, nieuwe aanvragen, klantcontracten beheren + toezien op naleving ervanKlachtenbehandeling + klantenbinding (problemen, onderhoud, wisselstukken, ...)Bestaande procedures weet je aan te passen zodat storingen in de toekomst sneller opgevolgd kunnen wordenAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: follow-ups bij klanten, voorraad en bestellingen opvolgen voor onderdelen + coördinatie hiervanFirst line: mail of telefonie + analyse, remote en proberen de machine weer operationeel te krijgenEventueel een interventie inplannen, technieker sturen, versturen onderdelenRechterhand servicemanagerPlanning onderhoud , keuringen ter plaatse bij klant
Office
Landbouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Marketingmedewerker en Communicatie Support
HARELBEKE
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor administratie? Wil je een centrale rol spelen in de ondersteuning van ons marketing- en salesteam en het beheer van administratieve processen? Ben je gestructureerd, punctueel en werk je graag in een dynamische omgeving? Dan is deze vacature iets voor jou! Je staat in voor een gestructureerd documentbeheer en bewaakt de administratieve processen.Je volgt facturatie nauwkeurig op en zorgt voor een correcte verwerking.Je beheert het sponsorbudget en houdt de opvolging hiervan bij.Je verzorgt de administratieve ondersteuning voor het marketing- en salesteam, zodat acties vlot verlopen.Je helpt bij de opmaak van salespresentaties op maat van (potentiële) klanten.Je helpt bij het beheer van het CRM-systeem om klantgegevens up-to-date te houdenJe werkt nauw samen met het marketing- én salesteam en rapporteert aan de marketing- en communicatieverantwoordelijke.
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
HR support officer
WONDELGEM
Voor een grote speler in de bouwsector te Wondelgem zijn we op zoek naar een Hr Supprto Officer met passie voor techniek/bouw. Als HR Support Officer speel je een centrale rol binnen ons team. Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend, waarbij je de kans krijgt om écht het verschil te maken voor onze medewerkers en het bedrijf: Personeelsdossiers beheren: Samen met je collega's zorg je ervoor dat alle personeelsdossiers tot in de puntjes verzorgd zijn en up-to-date blijven.Ondersteuning bij loonverwerking: Je assisteert je collega's door nauwkeurige controles uit te voeren bij de loonverwerking van onze Belgische entiteiten, zodat alles vlekkeloos verloopt. Van het opstellen van attesten tot het beheren van werkloosheidsaanvragen en het verzorgen van Greetz, je neemt de bijkomende administratie met plezier onder je hoede.Postverwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van de inkomende post, zodat alles snel en efficiënt wordt afgehandeld.Voeling met de werkvloer: Je staat dicht bij onze medewerkers, bouwt sterke relaties op met zowel interne klanten als externe instanties en bent een aanspreekpunt voor wat er leeft binnen het bedrijf.Passie voor sociale wetgeving: Sociale wetgeving boeit je enorm. Je zorgt ervoor dat deze correct wordt toegepast en biedt graag een luisterend oor voor de vragen van onze medewerkers. Interesse opgewekt? ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
Office
Diensten
Voltijds
Vast contract
Elektricien werfinrichting
LUMMEN
Voor onze klant in Lummen, reeds 85 jaar specialist in totaaloplossingen voor bouwprojecten, zijn we op zoek naar een ervaren elektricien werfinrichting. Je brengt alles rond stroomvoorzieningen in kaart en staat zelf in voor de plaatsing/ aansluiting/ depannage op de werven.Je staat in nauw contact met je collega's op de bureau, jij neemt het technisch gedeelte op jou! Ben jij de ervaren elektricien die we zoeken? Bel ons snel op 011634816 of solliciteer nu.
Construct
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Technisch support medewerker
Zedelgem, België
Voor onze klant te Zedelgem, gespecialiseerd in machines, zijn we op zoek naar een technisch support medewerker.Jouw taken zijn: Als technical support medewerker ga je vooral klanten te woord staan die service of onderhoud op hun machines nodig hebben. Hiervoor sta je hen zowel telefonisch als per mail te woord. Je gaat tot de kern uitzoeken wat het probleem zou kunnen zijn om de klant zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen helpen.Ter voorbereiding van de interventies zoek je het probleem in detail uit waarbij je vaak in contact staat met leveranciers. Je zoekt de nodige onderdelen uit en bespreekt het dossier met de aangestelde technieker.Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de werkorders en behandelt eventuele vervolginterventies.Je bereidt onderhouden van machines voor aan de hand van standaard werkorders en gaat hierbij in overleg met de collega’s spare parts.Je staat in nauw contact met de verkopers en techniekers en staat hen bij met je kennis om hen verder te helpen.Het team waarin je terecht zal komen, bestaat uit een technisch specialist, 2 collega-technical support medewerkers, een werkvoorbereider-planner en een garantiecoördinator. Daarnaast sta je nauw in contact met onze techniekers en de collega’s van de spare parts afdeling.
Office
Machinebouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Werfleider seininrichting
DEERLIJK
Voor een bedrijf dat integrale oplossingen biedt zijn we op zoek naar een Projectleider. het bedrijf ontwerpt en bouwt dagelijks geïntegreerde infrastructuursystemen. Ze investeren zwaar in hun mensen via interne opleidingen met mogelijkheden tot groei. Kwaliteit, veiligheid, gezondheid en milieu staan centraal in zowel beleid als uitvoering Wat ga je doen ? Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding, coördinatie en supervisie van werken rond en onder het spoor.Je stuurt ploegen rechtstreeks aan.Je werkt nauw samen met onderaannemers.Je waakt over de toepassing van de kwaliteits- en veiligheidsvoorschriften.Je maakt de planning en werkvoorbereiding op en voorziet al het nodige materiaalJe blijft Up to date met de nieuwste technieken en materiaalJe maakt je de technische richtlijnen en meetstaten van de klant eigen, zodat je nauwkeurig kan opvolgen.Samen met de projectleider zoek je naar manieren om de uitvoeringstechnieken te verbeteren.Je zorgt voor een maandelijkse rapportage van de uitgevoerde werken zodat correcte facturatie mogelijk is.Je verdeelt je tijd tussen de werf, klantcontact en de nodige administratieve opvolging.
Office
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!