Jobs

Jobs

74 Jobs gevonden

Debiteurenbeheerder

TIELT

Als debiteurenbeheerder ben je verantwoordelijk voor het effectief beheren van de openstaande vorderingen van onze organisatie. Ben jij de kandidaat dat wij zoeken?   Betalingsopvolging, het monitoren van openstaande facturen en het actief opvolgen van betalingen via verschillende communicatiekanalenKlantencontact onderhoudenAdministratie en rapporterenAnalyse van kredietrisico, het beoordelen van kredietwaardigheid van klanten en het voorstellen vankredietlimieten en betalingsvoorwaarden.Samenwerken met o.a de boekhouding, sales etc.  
InterimGlasVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Debiteurenbeheerder

Antwerpen, België

Voor een bedrijf gelegen in 2030 Antwerpen zijn wij op zoek naar een Debiteurenbeheerder. Als Debiteurenbeheerder ben jij verantwoordelijk voor het beheer van onze openstaande facturen en betalingen. Je onderhoudt nauw contact met klanten en zorgt voor een vlekkeloze opvolging van financiële dossiers.Dankzij jouw oog voor detail en oplossingsgerichte houding verbeter je onze processen.Opstellen van rapportages voor de directie;Kredietlimieten aanvragen en beheren;Onderhouden van de klantendatabase;Telefonische en schriftelijke aanmaningen uitvoeren;Beheer van incassodossiers en opvolging van schadedossiers.  
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Debiteurenbeheerder

Tongeren, België

Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.   Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller? Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Debiteurenbeheerder / Credit controller regio Hasselt

Hasselt, België

Voor een bedrijf gelegen in Hasselt, actief in de Automotive, zijn we op zoek naar een medewerker debiteurenbeheer.   Wat ga jij doen?   Debiteurenbeheer onderhouden, zowel telefonisch als schriftelijk Betalingsherinneringen versturen Controleren van betalingsverschillen en/of dubbele betalingen Ondersteunen van de boekhouding Je hebt contact met verschillende afdelingen binnen het bedrijf
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

DEERLIJK

Binnen onze groep zoekt onze klant een gedreven Accountant die niet enkel cijfers laat spreken, maar er ook op toeziet dat elk getal klopt tot op de komma. Jij bent dé spilfiguur in de boekhoudkundige processen en zorgt voor een betrouwbare basis waarop de rapportering én strategische keuzes kunnen rusten.   In deze rol hou je niet alleen de vinger aan de pols van meerdere vennootschappen, maar lever je ook een actieve bijdrage aan digitaliseringstrajecten en de implementatie van ons centrale ERP-systeem (Microsoft Business Central).   Je trekt geregeld naar andere vestigingen en vertaalt de praktijk moeiteloos naar efficiënte financiële processen.   Je voert de volledige boekhouding (A-Z) voor meerdere vennootschappen.Je waakt over de toepassing van wetgeving, boekhoudprincipes en interne afspraken.Je staat in voor btw- en fiscale aangiftes, auditondersteuning en afsluitingen.Je voert gerichte analyses uit en werkt actief mee aan procesverbetering.Je bent een aanspreekpunt op verschillende locaties binnen de groep.  
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

ANZEGEM

Voor onze klant te Anzegem zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende:    Je staat in voor algemene boekhoudkundige taken en complexere boekingenJe bent het verantwoordelijke aanspreekpunt voor BTW aangiften: voorbereiding, tijdige opmaak en opvolging van de betalingen en dit voor een 20-tal bedrijvenJe beheert de afschrijvingen, voert een stipte maandelijkse opvolging uit van de aankoopfactuur via het geautomatiseerde boekhoudpakketJe bent ook het aanspreekpunt voor de verzekeringsdossiers over onze bedrijvengroepVoor een beperkt aantal dossiers ben je verantwoordelijk voor de opmaak van de cijfers in voorbereiding van de jaarrekeningJe staat in voor het dagelijks boeken van de bankuittreksels van een beperkte groep bedrijven en de intercompany afstemmingJe maakt boekhoudkundige overzichten op (zoals kredieten), UBO registers, permanent dossier ... en houdt deze nadien nauwkeurig bij.    
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Meulebeke

Voor onze klant regio Meulebeke zijn wij op zoek naar een boekhouder A-Y (m/v)Binnen ons bedrijf zal je instaan voor de dagdagelijkse boekhouding van onze verschillende vennootschappen en VZW's. Jouw takenpakket zal voornamelijk bestaan uit: Verwerken boekhoudkundig proces: opvolgen van de goedkeuringen , de input aan aankoopfacturen en financiële uittreksels, het uitvoeren van betalingen.Het importeren van de "klantenboekhouding" in de centrale boekhouding en het opmaken van aansluitingscontroles.Het aanmaken, controleren en indienen van de BTW- aangiftes.Ondersteuning van de dienst (vb registratie huurcontracten, diverse administratieve aangiftes, bankmandaten en contact met banken, borgen, en allerhande ad hoc financieel administratieve taken)
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder regio Oudenaarde

Oudenaarde, België

Voor onze klant, stabiel boekhoudkantoor regio Oudenaarde, gaan we met plezier op zoek naar een senior accountant / boekhouder.   Zin in een nieuwe job als senior accountant in een stabiel en standvastig boekhoudkantoor? Dit is jouw takenpakket: Zelfstandig beheer van klantendossiers die tot jou aangewezen zijn;Het opstellen van periodieke btw-aangiftes en instaan voor jaarlijkse afsluitingen;Het opmaken van aangiftes persoons- en vennootschapsbelasting;Je zal daarnaast ook instaan voor klantenbesprekingen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Oudenaarde, België

Voor een boekhoudkantoor in de regio van Oudenaarde zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder.   Jouw taken als boekhouder:  Je zal instaan voor het zelfstandig beheren van je klantenportefeuille, van zowel eenmanszaken als vennootschappenJe zal instaan voor het helpen van je klanten voor fiscaal en boekhoudkundig beheerJe zal instaan voor het ondersteunen van je klanten met advies op financieel, fiscaal, juridisch en economisch vlak! Je zal zorgen dat jouw klanten het volste vertrouwen hebben in jou, en dat hun zaak in de goede handen is 
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder | Oudenaarde

Oudenaarde, België

Voor onze klant, een accountantskantoor regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een boekhouder met ervaring: A-Z. Je staat in voor het inboeken van aan- en verkoopfacturen en finaciële verrichtingen.Verzorgen van BTW aangiftes, vennootschapsbelasting, persoonsbelasting.Opstellen van tussentijdse balans en jaarbalans.Rapportering op maand- en kwartaalbasis.Controleren en opstellen van jaarrekeningen.Het verlenen van advies aan jouw klanten.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder regio Nevele

Nevele, België

Ben je op zoek naar een boeiende functie als Boekhouder?  Voor onze klant in Nevele, een toonaangevend bedrijf in de keukenwereld, gaan wij op zoek naar een nieuwe collega! Jouw dagelijkse takenpakket als boekhouder: Controle en goedkeuring van de belangrijkste facturen. Inboeken van de facturen. Het aanmaken van betalingsvoorstellen.RSZ-aangiftes, Check-in-at-work in orde brengen, rapportering van het wagenpark.. Het uitvoeren van variatie analyses en analyses op verzoek van andere afdelingen.  Interesse? Aarzel niet om online te solliciteren, bel ons op 09 381 91 95 of stuur jouw CV naar deinze@vivaldis interim.be
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder | Aalter

Aalter, België

Voor een kantoor te Aalter, actief in fiscaliteit en boekhouding zoeken wij op zoek naar een boekhouder.    Dit kantoor weet zich te onderscheiden van de rest door hun aanpak en hun DNA die ze naar buiten brengen om mee te denken met de klant en op deze manier een onderneming mee sterk te maken!   Wat mag je van jouw takenpakket als boekhouder / dossierbeheerder verwachten?   Dossiers behandelen van A tot Z, voor de aan jou toegewezen dossiersBeheer van fiscale dossiers en de boekhouding van de klantenJe hebt rechtstreeks contact met de klanten. Zo heel soms zitten daar complexe vraagstukken bij of zijn er zaken onduidelijk, geen zorgen: je kan hierbij steeds beroep doen op de steun van je collega's en externe specialisten, je staat er met andere woorden nooit alleen voor!Dossiers die volg je op in nauwe samenwerking met je klantJe volgt nieuwe ontwikkelen op in het vakgebied.
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Accountant

Roeselare, België

Voor een accountantskantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een Accountant. Als accountant ben je de vertrouwenspersoon van bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen. Als professionele gesprekspartner sta je de klant bij in zijn accounting-, fiscaal- juridisch en financieel beleid. Je werkdomein en opdracht hangt af van achtergrond, competenties en interesses: Uitwerking van A tot Z van intern gevoerde boekhoudingen;Controle en begeleiding in extern gevoerde boekhoudingen;Rechtstreekse begeleiding en sturing van de klant in allerhande boekhoudkundige, fiscale en administratieve taken;Opmaken diverse fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting, personenbelasting, …);Opmaken tussentijdse rapporteringen alsook analyse ervan, bepaling voorafbetalingen en mogelijke optimalisaties;Opmaken jaarafsluitingen voor vennootschappen, winstberekeningen voor eenmanszaken;Bijstand in diverse studies: oprichting vennootschap, uitwerking financieringsvoorstellen, onroerend goed transacties, begeleiding overnames, fusies en splitsingen,... .
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Roeselare, België

De puntjes op de i en een accuraatheid om U tegen te zeggen: ben jij de boekhouder met zin voor afwisseling? Dan staat je slechts één iets te doen: solliciteren! Als boekhouder zorg je voorbereiding en afwerking van klantendossiers.Bijhouden van de boekhoudingVoorbereiden van fiscale aangiftenOp punt stellen van administratieve dossiers De taakomschrijving kan variëren van project tot project er zal steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Roeselare, België

Ben jij een gedreven boekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamisch bedrijf? Vivaldis helpt een erkend outsourcingsbedrijf met het zoeken naar een gepassioneerde boekhouder om hun team te versterken. `Het bedrijf biedt een stimulerende werkomgeving waar ambitie en professionaliteit centraal staan. Een greep uit jouw boeiend takenpakket: Beheren van de volledige boekhouding van het bedrijfOpstellen en indienen van BTW-aangiftes, jaarrekeningen en diverse fiscale aangiftesAnalyseren van financiële gegevens en voorbereiden van periodieke rapportagesSamenwerken met externe partners, zoals accountants, voor de optimalisatie van financiële processenBijdragen aan de financiële strategie en planning van het bedrijf
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountant

Roeselare

Functieomschrijving: Junior Accountant (Starter) Titel: Junior Accountant (Starter) - Junior Dossierbeheerder Locatie: Kantoor in Roeselare Over de Functie Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy? Dan is een job bij SBB als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Roeselare. Je Nieuwe Job in ‘t Kort Je krijgt de kans om te werken aan diverse klantendossiers en doet ervaring op met: Jaarrekeningen opmakenVoorbereiden van fiscale aangiften (btw, PB, VenB)Prognoses van voorafbetalingen maken Onder begeleiding van je senior collega’s leer je continu bij over de wondere wereld van accountancy. Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan de accountant. Iets Voor Jou? Als je enthousiast bent om bij te leren over accountancy en professioneel wil groeien, dan zit je goed bij ons. Uiteraard ben je goed met cijfers, maar evengoed met mensen. Je begint als junior, maar je groeit op jouw tempo verder naar senior accountant. Vanaf dat moment beheer je je eigen dossiers.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Parttime Boekhoudkundig Medewerker

Roeselare

Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountant

Menen, België

Voor onze klant, gelegen in Menen, zijn wij op zoek naar een accountant A tot Y. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van de facturenMaandelijkse en jaarlijkse afsluitproces van 1 of meerdere vennootschappenFiscale aangiftesDiverse financiële ad hoc opdrachtenDigitaliseren van het boekhoudprogramma: link zijn tussen het operationele/commerciële kant en de boekhoudingRapporteren aan de Accounting & Tax Manager BE/FR/NL Kortom vanuit het hoofdkantoor draag je jouw steentje bij aan het financieel kloppend hard van de organisatie.
FinanceMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

DRONGEN

Als Accounting Supervisor ben je verantwoordelijk voor het goede beheer en de organisatie van de afdeling om de boekhouding uit te voeren volgens de wettelijke procedures en regels van de groep om op elk moment een correcte boekhouding te kunnen voorleggen. Je bent verantwoordelijk voor het administratieve en financiële beheer van het bedrijf.   Hiertoe voert u de volgende taken uit: Je bent verantwoordelijk voor het boekhoudkundig en administratief beheer van het bedrijf.Je beheert de maand-, kwartaal- en jaarafsluiting binnen de vereiste termijnen.Je beheert, analyseert en controleert dagelijks de boekingen (salarissen, betalingen, bijhouden van algemene kosten, voorzieningen, vaste activa, analytische correcties, enz.).Je coördineert de verwerking van verzoeken van klanten en leveranciers.Je beheert fiscale controles in samenwerking met de directeur Financiën & Administratie.Je bereidt de fiscale aangiften, jaarrekeningen, geconsolideerde rekeningen en financiële rapportering en prognoses voor, valideert en verzendt deze in samenwerking met de Directeur Financiën & Administratie.Je coördineert het werk en bepaalt de doelstellingen voor je team in lijn met deadlines en procedures, zowel op het gebied van boekhouding (algemeen en analytisch) als managementcontrole (planning, budget, rapportage, investeringen, cashflow, ...).Je volgt en lost geïdentificeerde performantieproblemen op.Je bereidt documentatie voor interne en externe audits voor, controleert en verstrekt deze.Je werkt mee aan de implementatie en optimalisatie van het boekhoudproces (procedures, IT-software,...).  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountant

BEERNEM

In deze veelzijdige van Accountant en Payroll medewerker combineer je jouw passie voor cijfers met HR-administratie en leidinggevende verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat zowel de financiële als HR-processen vlekkeloos verlopen. Jouw takenpakket omvat: Nauwkeurige registratie van alle financiële transacties (aankopen, verkopen, investeringen)Voorbereiden en uitvoeren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van financiële rapportages en analyses voor het management.Analyseren van winst- en verliesrekeningen en optimaliseren van financiële processenActief meedenken over kostenbesparingen en efficiëntieslagen in de financiële structuurToezien op naleving van fiscale en juridische verplichtingenAansturen en begeleiden van junior boekhouders binnen het teamCorrecte en tijdige verwerking van de loonadministratie voor al onze medewerkersBeheer van alle personeelskosten en bedrijfslastenFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over lonen, uitgaven of andere HR-gerelateerde zakenZorgen voor naleving van lokale wetgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!