Jobs

Jobs

189 Jobs gevonden

Hulpboekhouder automotive

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder met administratieve taken

Heusden-Zolder

Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.   Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker? Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals: opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Hulpboekhouder

Maasmechelen, België

Ben je getriggerd na het lezen van deze vacature of heb je nog vragen? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.    Voor een internationaal bedrijf waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Maasmechelen zoeken wij een ambitieuze hulpboekhouder.  Het takenpakket ziet er als volgt uit:  Je verwerkt de aan- en verkoopfacturen Je boekt de kas- en bankafschriften inJe ondersteunt je collega's bij de wekelijkse loonadministratieJe assisteert bij financiële audits Je verwerkt de toegewezen onkostennota's van de EU-grootboekenJe hebt ervaring met intracommunautaire aangiftes...
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar

Oudsbergen, België

Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y? Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR  
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Middelkerke, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector? Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23 Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder. Jouw verantwoordelijkheden: Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceVrije tijdVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder

Schoten

Voor een garage gelegen in Schoten zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige administratief bediende Part-time.   Boeken van bankverrichtingenVerwerken van inkomende facturen (aankoopfacturen en onkostennota’s)Debiteurenbeheer (opvolging openstaande klanten)Betalingen klaarzetten voor verwerkingAssisteren bij maand- en jaarafsluitingenUitvoeren van diverse administratieve en ad-hoc boekhoudkundige taken
OfficeAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Kruibeke

Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚   Jouw taken: Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent Boekhouder

Zaventem

We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Accountant Assistant om het financiële team te versterken. Je werkt nauw samen met de Finance Manager en krijgt een breed takenpakket met veel verantwoordelijkheid. De functie is voor deeltijds en bevindt zich in Zaventem.   Functieomschrijving: Als Assistant Accountant zorg je voor de financiële administratie van onze kantoren in België, Frankrijk en Luxemburg. Je takenpakket: Het verwerken en opvolgen van inkoopfacturen.Het voorbereiden van betalingen.Het beheren van leveranciersrekeningen.Het afstemmen van bankafschriften.Het bewaken van inkomende klant betalingen.Het ondersteunen bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

LOPPEM

Hey! Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken? Antwoord jij steeds volmondig JA? Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve krak- office assistant (voltijds of 4/5de)

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve office assistant/ combo marketing- communicatie-webshop Belangrijk: Talenknobbel (Ned , Eng + sterke basis Frans) Takenpakket Administratie all day long: Beheer orderproces (Bestellingen doen, opvolging materialen, controle voorraad en stock, lever- en bestelbonnen opmaken en nakijken) postverdeling, briefwisseling, opvragen en opvolgen offertes, webshop...Administratieve ondersteuning/ontlasting buitendienst, sales en managementVerantwoordelijk voor administratieve processen en veelvuldig contact met klant, leveranciersOndersteuning facturatie, debiteuren-crediteurenbeheer, opvolging aanbestedingenBeheer ERP, meewerken en meedenken aan digitaliseringOndersteuning marketing materialen / interne events en social mediaCommunicatie: Lanceren social media campagnes, commerciële mailings, brochures/advertenties,...Ondersteuning ISO certificatie
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

SCHOTEN

Voor onze klant, een groeiend en exclusief bedrijf gespecialiseerd in high-end interieur-, exterieur- en eventstyling in de regio Schoten, zijn wij op zoek naar een ervaren Administratieve Office Assistant (PARTTIME). In dit hechte en persoonlijke team, waar perfectie en discretie centraal staan, ben jij de onmisbare administratieve kracht die alles achter de schermen vlot laat verlopen.Als Administratieve Office Assistant heb je een zeer gevarieerd en centraal takenpakket. Je bent verantwoordelijk voor:Het proactief beheren van de agenda's van drie collega's en het opmaken van de projectplanningen.De volledige administratieve cyclus van projecten: van het opmaken van offertes en plaatsen van bestellingen tot de correcte facturatie.Algemene administratieve en logistieke ondersteuning bieden aan de interieur- en eventafdeling.Het beheer van de voorraad en prijslijsten van de items in de showroom.Het bestellen van kantoor- en showroombenodigdheden en het controleren van leveringen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

IXELLES

For one of our clients, we are looking for an Office Assistant in Brussels. Your tasks will include: Managing day-to-day administrative tasks: greeting visitors, answering calls, and handling correspondence.Ordering and maintaining office and kitchen supplies.Coordinating with vendors for office repairs and maintenance.Scheduling meetings and managing room bookings.Assisting with the planning and coordination of company events, gatherings, and board meetings.Assisting with new employee onboarding and updating the company's organizational charts.Managing employee platforms such as Workero and TravelPerk.Tracking expenses for the Human Resources department.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig administratief bediende

HASSELT

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.   Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende. Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk

Boekhoudkundig bediende

HASSELT

Ben jij een administratieve duizendpoot die zowel financieel als mensgericht sterk staat? Bij onze klant in Hasselt krijg je een gevarieerde job waarin je elke dag het verschil maakt. Je beheert onze boekhouding én personeelsadministratie, en draagt tegelijk bij aan een vlotte werking van hun kantoor.   Wat ga je doen?   Boekhouding en administratie Jij bent de rechterhand van de hoofdboekhouderJe verwerkt dagelijks facturen en bankverrichtingenJe helpt mee aan de maandelijkse aangiftes, rapportering en afsluitingenJe denkt mee na over hoe het efficiënter kan... HR-administratie Je beheert personeelsdossiers en ondersteunt de loonadministratieWerfdossiers aanmaken + aangifte RSZ + controle nieuwe klanten.. Allround ondersteuning Je helpt mee waar nodig bij telefonie, je bent het eerste aanspreekpunt!Je bent een echte teamspeler en steekt graag een hand toe voor het geheel..
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Hasselt, België

Voor een bedrijf binnen de automotive in Hasselt zijn we op zoek naar een junior accountant AR. Ben jij iemand die van aanpakken weet en graag in de boekhouding wil werken? Dan ben jij de persoon die we zoeken!   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Inboeken van facturenInboeken van kas-en bankafschriftenDebiteuren- en crediteurenbeheerKlaarzetten van betalingenNa verloop van tijd zal je takenpakket uitbreiden
FinanceAutoDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

HASSELT

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail. Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig bediende voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in de bouwsector. Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende bestaat uit: Aan- en verkoopfacturen inboeken in OctopusKas- en bankafschriften verwerkenin OctopusFacturen opstellen Debiteurenbeheer opvolgenJe assisteert in de voorbereiding van de btw-aangiftesBetalingen voorbereidenCertificaten opvragen Je regelt de checkin@work voor de werven en registreert de verlofregeling van arbeidersVerder zal je mee instaan voor het reilen en zeilen van het kantoor: benodigdheden ophalen bij leveranciers, de aankoop van kantoormateriaal zoals papier, koffie, schrijfgerei,...
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Heusden-Zolder, België

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.   Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig bediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in binnen- & buitenschrijnwerk.   Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende bestaat uit: Aan- en verkoopfacturen inboekenKas- en bankafschriften verwerkenDebiteurenbeheer opvolgenJe assisteert in de voorbereiding van de btw-aangiftesBetalingen voorbereidenCertificaten opvragen Je bereidt de loonverwerking voorJe regelt de checkin@work voor de werven en registreert de verlofregeling van arbeidersAlgemene administratie en werfadministratie ter ondersteuning van werfleider en werkvoorbereider
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Genk, België

Ben jij een administratieve duizendpoot die zowel financieel als mensgericht sterk staat? Bij onze klant in Genk krijg je een gevarieerde job waarin je elke dag het verschil maakt. Je beheert onze boekhouding én personeelsadministratie, en draagt tegelijk bij aan een vlotte werking van hun kantoor.   Wat ga je doen?   Boekhouding en administratie Je verwerkt dagelijks facturen en bankverrichtingenJe helpt mee aan de maandelijkse aangiftes, rapportering en afsluitingenJe denkt mee na over hoe het efficiënter kan... HR-administratie Je beheert personeelsdossiers en ondersteunt de loonadministratieJe bent aanspreekpunt voor collega’s met HR-gerelateerde vragen.. Allround ondersteuning Je helpt mee waar nodig bij telefonie, planning en aankoopJe bent een echte teamspeler en steekt graag een hand toe voor het geheel..
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Lummen, België

Heb je interesse om aan de slag te gaan in een functie als boekhoudkundig bediende? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor een bouwbedrijf in Lummen zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende.   Je zal instaan voor volgende taken als medewerker op de finance afdeling: Telefonisch contact met leveranciersAanmaningen opvolgen (telefonisch en via mail) van leveranciers en klantenInboeken van gemiddeld 1500 facturen / maandAlgemene ondersteuning op de boekhoudafdeling
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!