Jobs

Jobs

190 Jobs gevonden

Hulpboekhouder met administratieve taken

Heusden-Zolder

Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.   Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker? Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals: opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Kruibeke

Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚   Jouw taken: Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Hulpboekhouder

LOPPEM

Hey! Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken? Antwoord jij steeds volmondig JA? Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

IXELLES

For one of our clients, we are looking for an Office Assistant in Brussels. Your tasks will include: Managing day-to-day administrative tasks: greeting visitors, answering calls, and handling correspondence.Ordering and maintaining office and kitchen supplies.Coordinating with vendors for office repairs and maintenance.Scheduling meetings and managing room bookings.Assisting with the planning and coordination of company events, gatherings, and board meetings.Assisting with new employee onboarding and updating the company's organizational charts.Managing employee platforms such as Workero and TravelPerk.Tracking expenses for the Human Resources department.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

OPGLABBEEK

Ben jij een financieel talent met oog voor detail en een passie voor nauwkeurigheid? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als Boekhoudkundig bediende ben je de financiële ruggengraat van ons bedrijf. Je zorgt voor een vlekkeloze verwerking van de boekhouding en speelt een cruciale rol in het algemeen reilen en zeilen van het bedrijf. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor algemene administratie, waardoor je een onmisbare schakel bent in ons team.   Wat je gaat doen: Je verantwoordelijkheden zijn zowel boekhoudkundig als administratief.   Boekhoudkundige taken:   Verwerking van bankafschriften.Opmaak van verkoopfacturen en het verwerken van aankoopfacturen in onze software (Breex en Octopus).Voorbereiding van de facturatie voor onderaannemers.Verzorgen van Intrastat, BTW-aangiftes en het maandelijks afsluiten van de boekhouding.Opvolging van de vervaldagbalans en het versturen van aanmaningen.Maken van addenda voor onderaannemers en het uitvoeren van nacalculaties.   Algemene administratieve taken:   Beheer van de algemene mailbox en de inkomende post.Telefonische ondersteuning (1e lijn) en het onthalen van bezoekers.Opmaak en verzending van offertes en bestekken.Beheer van de CRM en het aanmaken van klantendossiers.Ondersteuning van de managers en andere afdelingen waar nodig.Kantoorbenodigdheden bestellen.Boeken van transporten/logies.Indien nodig EPB documenten aanvragen en opmaken.Aanvragen verzekering 10-jarige aansprakelijkheid.  
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)

Turnhout

Vivaldis Office is op zoek naar een........ TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)  Belangrijk: tijdelijk contract - 5 maanden (november - maart)   🗒 Hoe ziet je dag eruit als Finance officer- GL accountant? In je team de volledige finance administratie verzorgenAP/ AROpvolgen verrichtingen + boekingen, debiteurenbeheerAnalyse grootboekrekeningenBetalingen beherenVoorbereiding BTW, afsluitingsproceduresAlgemene administratieve taken mbt dossiersAanspreekpunt mbt admin en financeVoorbereiding audit
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig bediende

Ham

Als je interesse hebt in deze vacature, neem dan contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor onze klant in Ham, actief in de veiligheidssector, zijn we op zoek naar een allround bediende in de boekhouding.  Hieronder een zicht op je takenpakket:  Inboeken en verwerken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenVerwerken van de betalingenBankverrichtingenOpvolgen van aankoopordersControleren en boeken van onkostennota’s van medewerkersJe onderhoudt contacten met klanten en leveranciers op vlak van financiën en credit controlJe volgt de marge op van projecten en voert hier een nacalculatie op uitOndersteuning bieden aan de afdeling Warehouse & SalesJe zal mee instaan voor de verwerking en uitbetaling van de lonen Wagenparkbeheer en de administratieve opvolging ervan Beheer van de verzekeringen en de administratieve opvolging ervan Verder bied je ondersteuning aan collega's binnen de afdeling en zal je altijd te hulp schieten waar je kan Samenwerken met externe boekhouder ERP-systeem ondersteunen ivm met de automatisatie van de rapporteringen Je staat in voor het intern beheer van het veiligheidsmanagementsysteemAlgemene administratie...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig Bediende

WILRIJK

Voor een familiale onderneming gelegen in Wilrijk actief in de slaapcomfortsector, zoeken we een administratief talent met een hart voor cijfers. Je wordt hét aanspreekpunt op kantoor en zorgt voor een vlotte administratie én ondersteuning van de boekhouding. Het betreft een deeltijdse tewerkstelling.   Wat ga je doen?   Je beantwoordt inkomende telefoons met de glimlachJe zorgt voor een correcte administratieve opvolgingJe verwerkt en controleert aankoopfacturenJe boekt bankuittreksels in en ondersteunt de dagelijkse boekhoudingJe helpt collega’s waar nodig met algemene administratie  
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Parttime Boekhoudkundig Medewerker

Roeselare

Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)   📍Waar kom je terecht? Bouwbedrijf/ technische productie 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

HEUSDEN ZOLDER

Voor onze klant gelegen in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in het ontwikkelen en distribueren van kook- en keukengerei, zijn we op zoek naar een boekhouder.   Je bent verantwoordelijk voor volgende taken: Je staat in voor het beheer van je eigen dossiersInboeken van aan- en verkoopfacturenVerwerken van financiële verrichtingenOpmaken van de btw-aangiftesVoorbereiden van de OSS-aangiftesAd hoc administratieve takenBetalingen uitvoeren in het systeem Isabel
FinanceElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

BREE

Voor een bedrijf in Bree dat gespecialiseerd is in HVAC zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.   Hoe zal je takenpakket er uitzien als financieel medewerker? Vastleggen van financiële handelingen (inkomsten, uitgaven, betalingen)Toewijzen van de juiste rekeningen in het boekhoudsysteemControleren van de nauwkeurigheid van de geregistreerde gegevensZorgen voor een correct financieel overzichtHet voorbereiden van belastingaangiften, zoals btw, vennootschapsbelasting en loonheffingAlgemene administratieve takenTelefoons en mails beantwoordenSamenwerking met de externe boekhouderNaargelang je langer in dienst bent, zal het boekhoudkundig takenpakket uitbreidenOp termijn (5 à 10 jaar) zou het ook de bedoeling zijn dat je kan doorgroeien binnen de firma tot boekhouder A-Z
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder A-Z

Paal, Beringen, België

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor een klant, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z om het team in Paal, Beringen te versterken.   Taken die je als boekhouder zal uitvoeren: Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftes en vennootschapsbelastingenMaand-, jaar-, en kwartaalafsluitingen voorbereidenJaarrekeningen opmakenJe werkt samen met de CFO voor de boekhoudkundige takenAls je meer dan deeltijds wil werken, kunnen er ook een aantal administratieve taken bijkomen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Deeltijdse medewerker debiteurenbeheer

PAAL

Vivaldis Finance is op zoek naar een deeltijdse medewerker debiteurenbeheer voor onze klant in Beringen. Onze klant is een leverancier van kunststof bakken en pallets. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 013/ 48 01 87 .   Taken die je moet uitvoeren: Het debiteurenbestand beheren en openstaande facturen opvolgenContact opnemen met klanten omtrent betalingsherinneringen en afbetalingsplannenSamenwerken met het verkoop- en finance team om disputen op te lossenRapporteren van achterstallige betalingen en advies geven over kredietrisico’sAdministratieve opvolging en verwerking in het boekhoudsysteem...
FinanceChemieDeeltijdsTijdelijk

Hulpboekhouder

Maasmechelen, België

Ben je getriggerd na het lezen van deze vacature of heb je nog vragen? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.    Voor een internationaal bedrijf waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Maasmechelen zoeken wij een ambitieuze hulpboekhouder.  Het takenpakket ziet er als volgt uit:  Je verwerkt de aan- en verkoopfacturen Je boekt de kas- en bankafschriften inJe ondersteunt je collega's bij de wekelijkse loonadministratieJe assisteert bij financiële audits Je verwerkt de toegewezen onkostennota's van de EU-grootboekenJe hebt ervaring met intracommunautaire aangiftes...
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

MOLENSTEDE

Voor een bedrijf gelegen in Diest, actief in lichtreclame en geveldesign, zijn we op zoek naar een boekhouder.   Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en op zoek naar een gevarieerde functie binnen een dynamisch team? Dan ben jij misschien de collega die we zoeken!   Jouw verantwoordelijkheden:   Leveranciersboekhouding Beheren van diverse AP-mailboxenVerwerken van aankoopfacturen, inclusief complexe dossiersVoorbereiden van de btw-aangifteAssisteren bij de maandafsluitingUitvoeren van leveranciersbetalingen Back-up klantenboekhouding: Ondersteunen bij het opvolgen van openstaande facturen (debiteurenbeheer)Ingeven van klantbestellingenOpmaken en verwerken van verkoopfacturenUitvoeren van diverse administratieve taken in samenwerking met collega’s  
FinanceMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende faillissementendossiers

Leuven, België

Administratieve duizendpoot? Juridische kennis? En vlot in het Nederlands & Frans?   Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.  Je takenpakket zal bestaan uit:  Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

LIER

Voor een takeldienst in Lier zijn we op zoek naar een administratief bediende.   Hoe zal je werkdag er uitzien? Onthalen van mensen in de zaakBeantwoorden van takeloproepenVragen van klanten beantwoordenOpvolgen van de facturatieOpmaken van de planningenVervangwagens ter beschikking stellen indien nodigAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief medewerker garage

Koningshooikt, Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens. Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken: Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Wortegem-Petegem

Ben jij een organisatietalent met een hart voor afwisseling en een passie voor ondersteuning? Wil je deel uitmaken van een dynamisch team en meebouwen aan het succes van een toonaangevend bedrijf? Dan is deze vacature de perfecte match voor jou!   Wat houdt deze uitdagende rol in? Bij ons krijg je een super gevarieerd takenpakket waarbij geen dag hetzelfde is. Je bent de spil in het web en zorgt ervoor dat alles op rolletjes loopt: Bestelvirtuoos: Je plaatst alle bestellingen voor onze uitvoerende tak, van materialen en materieel tot transport en onderaanneming. Je zorgt ervoor dat onze teams altijd voorzien zijn van wat ze nodig hebben!Preventiekampioen: Duik dieper in onze preventie, zowel op kantoor als op onze werven. Jouw bijdrage is cruciaal voor een veilige werkomgeving.Communicatieheld(in): Jij bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en e-mail. Je onderhoudt vlot contact met onze ploegbazen en werfleiders, en zorgt voor een soepele communicatie op alle niveaus.Administratieve topper: Je verwerkt documenten en voert diverse administratieve taken nauwkeurig en gestructureerd uit.Klantgerichte ondersteuning: Tijdens drukke periodes spring je bij in onze dienst na verkoop. Je handelt interventies administratief af, factureert correct, behandelt klachten klantgericht en ondersteunt onze planningsdienst.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!