Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux)
Waar moet je zijn?
TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!
Takenpakket
Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende talenknobbel (NED/FRA)
Beerse, België
Ben je vlot met klanten en leveranciers? Neem je graag de verantwoordelijkheid?
Vivaldis Office is op zoek naar een commercieel administratief bediende binnendienst (NL/FR).
Waar kom je terecht?
Beersee.Specialisatie: chemische producten, ontsmetting, reiniging, ...
Wat zullen je taken zijn als Inside Sales/administratief bediende?
Intake/orderbeheerAls spilfiguur ben je het aanspreekpunt van de klanten en leveranciers + begeleiden van nieuwe klanten. Jij fungeert als favoriete contactpersoon (orderbeheer tot facturatie, sales en logistieke flow tot levering)Allround administratieve taken (mailing, telefoon, offertes, prijsbespreking/opvolging, orderbeheer, opvolging facturen, voorraadbeheer, stockcontrole, bestellingen...)Ondersteuning customer service, klachtenbehandelingNauw contact met leveranciers + contacten in het buitenland (ned/fra - 50% cliënteel is franstalig)
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Commercieel bediende
Middelkerke
Voor onze klant, een vakantiepark regio kust groot Oostende, zijn we op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Een greep uit jouw takenpakket:
Agendabeheer van de salesmanagerOpmaken en controleren van offertesBehandelen van telefonieOpvolgen van opleveringen en wagenparken
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Callagent / Klantenadviseur
BRECHT
Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent/Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.
Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.
💪 Jouw takenpakket?
Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten ☎️Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragenJe plant afspraken in en stelt werkorders opJe verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodigJe werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools 💻Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding)Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie)
Baarle-Hertog
Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie)
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Technologie, mobility, elektrische installatie
Takenpakket
= Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie (bestaande klanten als prospects)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief opstellen/afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales specialist (Bachelor + analytische blik!)
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt jou! Inside sales specialist (Bachelor + analytische blik!)
Waar kom je terecht?
HoogstratenVoeding
Je zal instaan voor volgende taken:
Als spilfiguur op de bureau ben je verantwoordelijk borging van klantenrelatiesAanspreekpunt klant + administratief ontlasten buitendienstAdministratieve zorg verkoopsdossiers; prijslijsten, offerte op maat, kortingen updaten, ordermanagement, ...Opzetten rapportage/ dashboards, verkoopsprognoses VB. productvolume, verkoopsverwachtingen, ... zo mismatches, risico's of knelpunten sneller detecterenCoördinatie interne communicatie mbt nieuwe klantenrelaties, KPI's, nieuwe producten, promoties ... +deze evaluerenKlachtenbeheerOndersteuning business controlling mbt verbeterprocessen
OfficeVoedingVoltijdsTijdelijk
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief |Commercieel bediende | Gent
SINT-AMANDSBERG (GENT)
Voor een mooi & leuk bedrijf gespecialiseerd in maatwerk, ramen en deuren zijn we op zoek naar een Commerciële administratief medewerker.
Ben je creatief en ben je graag met interieur bezig, dan ben jij de collega die we zoeken!
Een greep uit je takenpakket:
Onthaal bezoekers en noden van de klant detecteren Creatief meedenken met de klanten en verder advies verlenen...Afspraak en agendaplanning Ondersteuning klantendossiers volledig opvolgen (bestellingen, dienst naverkoop, vorderingen, facturatie, ....) Offertes opmaken en opvolgen
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Commercieel bediende
OOSTKAMP
Voor een bedrijf, gelegen te Oostkamp, zijn wij op zoek naar een administratief commercieel bediende waarbij je fungeert als een belangrijk contactpersoon voor de klant en
verkoop. Ook intern heb je nauw contact met collega’s van de verschillende diensten.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je ondersteunt de commerciële binnen- en buitendienst met orderverwerking en klantenopvolgingJe staat klanten telefonisch en/of per mail te woordJe maakt offertes en volgt deze opJe verwerkt gegevens in het ERP-systeem en zorgt voor een correcte administratieJe werkt nauw samen met collega’s van verkoop, productieJe bent verantwoordelijk voor de mensen van de logistiek (rittenplanning – verwerking van de orderbereiding - ...)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
KLUISBERGEN
Voor een bedrijf gelegen in Kluisbergen zijn we op zoek naar een allround administratief/commercieel bediende!
Jouw verantwoordelijkheden
Verantwoordelijk voor het aanvragen van offertes, maken van prijsvergelijkingen, en het beheer van orders voor technische onderdelen.Opstellen en opvolgen van offertes, evenals het verduidelijken van levertermijnen aan klanten.Zorgdragen voor een efficiënt logistiek proces; van ontvangst en kwaliteitscontrole van goederen tot het inplannen van transport.Wekelijkse evaluatie van de voorraad en nauwkeurige administratie van magazijnprocessen.Actief beheren van sociale media en de website om de zichtbaarheid van ons merk te vergroten.Ondersteunen bij factuurcontrole en administratieve taken op het gebied van boekhouding.
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
gepassioneerde sales adviser
Zwevegem
Krijg je energie door het adviseren van klanten bij de zoektocht naar een nieuwe auto en heb je een passie voor wagens?
Hoe ziet jouw dag als Sales Advisor eruit?
Allereerst adviseer, informeer en begeleid je klanten in de showroom bij hun zoektocht naar een ideale auto. Je geeft gedetailleerde uitleg over de verschillende modellen wagens die beschikbaar zijn.Maar jouw taken stoppen niet zodra een auto is verkocht. Integendeel! Je zorgt voor een kwalitatieve opvolging van het verkoopproces om een langdurige relatie met de klant op te bouwen en hoge klanttevredenheid te garanderen.Als proactieve Sales Advisor speur je daarnaast voortdurend naar commerciële opportuniteiten door potentiële klanten te prospecteren.Dan is het tijd voor administratie! Je bent o.a. verantwoordelijk voor het in orde brengen van verzekeringspapieren, betalingspapieren…Je rapporteert tot slot dagelijks aan de Sales Manager of Vestigingsdirecteur
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Marke, Kortrijk, België
Voor een groeiend boekhoudkantoor (Regio Marke) zijn wij om hun team te versterken op zoek naar een gedreven, dynamische senior Dossierbeheerder Boekhouder - Fiscalist
Uitvoeren van boekhoudingen en controleren van boekhoudingen op de correcte toepassing van de fiscale wetgeving en boekhoudwetgeving;Zelfstandig een aantal klantendossiers beheren;Voorbereidingen maken voor de optimalisatie van de dossiers;In staan voor de fiscale aangiften die je binnen de deadlines afwerk;Je staat in rechtstreeks contact met klanten, alles in samenspraak.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende hvac
ANZEGEM
Ben JIJ het commercieel technisch talent die wij nodig hebben?
Voor een bedrijf met stevige roots zijn we op zoek naar een technisch verkoper met focus op verwarming, airco, ventilatie, wisselstukken en sanitair, die dagelijks met een lach instaat voor volgend takenpakket:
Jij bent voor de (professionele) klanten hét aanspreekpunt in verband met technische vragen met focus op verwarming, airco en ventilatie, wisselstukken en sanitairMet de glimlach verzorg je de bediening van professionele en particuliere klanten aan onze toonbankVanuit je technische expertise bouw je een professionele relatie uit met hen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Wortegem-Petegem
Voor onze klant, gekende speler in zwembaden, zijn we dringend op zoek naar een Customer Service medewerker:
Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opvolgen van de technische interventies voor de zwembadenJe schat het probleem in en zoekt naar optimale oplossingen voor technische problemenJe stelt dagelijks de planning op van de techniekersJe stuurt de werkopdrachten door aan onze techniekersJe houdt alles bij en stuurt continu bij waar nodigDe werkbonnen die door jou worden ontvangen, worden door jou gefactureerd naar de klantenJe bent contactpersoon voor de klanten als zij een prijsofferte willen voor een service na de plaatsing van hun zwembad
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care medewerker
Kuurne, België
We zijn op zoek naar een customer care medewerker die de volgende taken zal uitvoeren:
Het administratief beheer van contracten in SAP voor office coffee service-klantendossiers en het oplossen van de daarbij horende praktische onregelmatigheden Het up-to-date houden van de klantgegevens in SAP Het single point of contact (SPOC) voor toegewezen coffee service-dossiers, je behartigt zowel interne als externe vragen, voert tevredenheidspeilingen uit,...De opmaak van rapporten en analyses van klantendossiers op vraag (door commerciëlen) en steeds mee oog hebben voor de administratieve processen De administratieve ondersteuning van de customer service manager Nauw samenwerken met verschillende afdelingen zoals: sales, technische dienst,... Om een optimale klanteservice te beden
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vertegenwoordiger Bouw
MAARKEDAL
Ben jij een commerciële duizendpoot met een passie voor de bouwsector? Dan ben jij de vertegenwoordiger die we zoeken!
Wat ga je doen?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en verkoopt projecten in betonwerken en -constructie, voornamelijk in België.Samen met onze interne offertedienst bereid je offertes voor, bereken je de calculatie en nacalculatie en stel je meetstaten op.Je volgt de offertes nauwgezet op en zorgt voor de opmaak en controle van de contracten.Na verkoop geef je de projecten door aan de interne afdelingen voor de verdere afhandeling en opmaak van de uitvoeringsdossiers.Je volgt de verkochte werken op en helpt bij de voorbereiding of opmaak van plannen.Jouw hoofdtaak is verkoop, maar je werkt nauw samen met de interne offertedienst voor alle administratieve taken.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker commerciële binnendienst
Heule, 8501 Kortrijk, België
Voor onze klant regio Kortrijk zijn we op zoek naar een medewerker commerciële binnendienst die het salesteam administratief en commercieel versterkt:.
Je verwerkt de binnengekomen orders en maakt ook de leverings-, afhaalbons en offertes opJe hebt telefonisch en fysiek contact met klanten in het kader van technische, administratieve of commerciële ondersteuningJe zorgt voor een up-to-date verkoopadministratie Je staat mee in voor het onthaal van klanten aan de balie
Onze klant is actief in de bouwmaterialen (gevelbekleding, hout, isolatie,...) en heeft diverse vestigingen in Vlaanderen en Wallonië.
Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056/21 81 28
InterimMaterialenVoltijdsVast contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
Gullegem, Wevelgem, België
Voor onze klant regio Wevelgem, actief in de houtsector zijn we op zoek naar een salesmedewerker binnendienst.
Ben jij uit het juiste hout gesneden ?
Voor je klantenbestand ben je het aanspreekpunt op de commerciële binnendienst. Je staat in voor de opmaak van offertes en orders in het ERP-systeem. Je ondersteunt en werkt in overleg met je collega's van de commerciële buitendienst.
Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056/21 81 28
InterimHoutVoltijdsVast contract
Vertegenwoordiger NL/FR
Oudenaarde, België
Voor onze klant, in Oudenaarde gaan we op zoek naar een vertegenwoordiger.
Ben jij een geboren verkoper? Lees dan zeker verder!
Takenpakket:
Je staat in voor prospectie van nieuwe leden voor de beroepsvereniging die actief is voor tussenpersonen in de bank- verzekeringen- en kredieten.Je zal jouw eigen agenda beheren en zelf telefonische afspraken maken.Je zal fysieke afspraken inplannen op kantoor of op verplaatsing of je zal deelnemen aan netwerkevents.Tot slot werk je samen met de communicatie verantwoordelijke om acties op te zetten om nieuwe leden aan te trekken.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.