Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(6)
Contract type
Vast contract
(3)
Vaste job na geslaagde interimperiode
(3)
Taal
Nederlands
(6)
Frans
(1)
Niches
Office
(6)
Sector
Bouw
(3)
Voeding
(1)
Gezondheid
(1)
Auto
(1)
6 Jobs gevonden
Payroll Officer 80%
KONTICH
Ben jij iemand die graag structuur brengt in cijfers, mensen correct uitbetaalt en altijd klaarstaat om collega’s verder te helpen? Dan hebben wij een hele fijne parttime uitdaging voor jou als Payroll Officer in een modern en internationaal productiebedrijf in Kontich. Wat ga je doen? In deze rol ben jij het aanspreekpunt voor alles wat met lonen en personeelsadministratie te maken heeft. Je zorgt dat arbeiders én bedienden op tijd en correct hun loon krijgen, volgt loonsverhogingen en bonussen op, beheert verzekeringen en sociale documenten, en verwerkt alle info vlot in de payroll- en HR-systemen. Daarnaast: Sta je collega’s en leidinggevenden vriendelijk te woord bij vragen over loon en sociale wetgevingWerk je nauw samen met het HR-team en ondersteun je hen met rapportages en inzichtenBeheer je systemen zoals SD Worx, SuccessFactors en GPS Je werkt 80% (30,4u/week) met glijdende uren en minstens 3 dagen per week op kantoor – dus voldoende flexibiliteit én connectie met het team op de werkvloer.
Office
Voeding
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Payroll Officer
Sint-Truiden
Vivaldis Office is op zoek naar een payroll officer voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant ontwerpt, ontwikkelt, fabriceert en verkoopt personenauto's en bestelwagens. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als payroll officer bestaat uit: Je bereidt de maandelijkse loonverwerking voor, voert ze uit en controleert alles tot in de puntjes;Je bent verantwoordelijke voor de payroll van pc 209 en sporadisch 111, split payrolls komen er ook bij kijken;Je beheert personeelsdossiers en verwerkt correct alle sociale documenten;Je fungeert als aanspreekpunt voor vragen rond loonadministratie en sociale wetgeving;Je adviseert collega’s, leidinggevenden en medewerkers over sociaal-juridische kwesties;Je ondersteunt het HR-team met rapporteringen en statistieken;Je denkt mee na over hoe processen efficiënter kunnen en helpt bij het optimaliseren van payrollsystemen;Je werkt samen met externe partners zoals het sociaal secretariaat en interne HR-collega’s.
Office
Auto
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
HR & Payroll officer | international
WONDELGEM
Voor een grote speler in de bouwsector te Wondelgem zijn we op zoek naar een HR & Payroll officer international met passie voor techniek/bouw. We willen ons HR team versterken met een HR & Payroll Officer. Iemand met een ruime kijk die voornamelijk zal instaan voor onze buitenlandse entiteiten. Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend, waarbij je de kans krijgt om écht het verschil te maken voor onze medewerkers en het bedrijf: Door een passende administratie regel jij een vlotte opstart voor onze nieuwe Do-Dreamers.Onze personeelsdossiers met focus op buitenlandse tewerkstelling (Europa en Afrika) vallen grotendeels onder jouw verantwoordelijkheid.Je assisteert ons sociaal secretariaat bij de loonverwerking. De mix van internationale en tijdelijke tewerkstellingen vormen daar een mooie uitdaging.Sociale wetgeving interesseert je mateloos. Je waakt erover dat alles tot in de puntjes wordt toegepast en luistert graag naar de vragen van onze medewerkers.Vanuit je expertise neem je onze administratieve HR processen onder de loep en doe je voorstellen ter optimalisatie.Je behoudt voeling met wat er leeft op de werkvloer en bouwt een vertrouwensrelatie op met onze medewerkers in het buitenland door sporadisch naar het buitenland te gaan (binnen Europa). Interesse opgewekt? ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
Office
Bouw
Voltijds
Vast contract
HR & Payroll officer | international
WONDELGEM
Voor een grote speler in de bouwsector te Wondelgem zijn we op zoek naar een HR & Payroll officer international met passie voor techniek/bouw. We willen ons HR team versterken met een HR & Payroll Officer. Iemand met een ruime kijk die voornamelijk zal instaan voor onze buitenlandse entiteiten. Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend, waarbij je de kans krijgt om écht het verschil te maken voor onze medewerkers en het bedrijf: Door een passende administratie regel jij een vlotte opstart voor onze nieuwe Do-Dreamers.Onze personeelsdossiers met focus op buitenlandse tewerkstelling (Europa en Afrika) vallen grotendeels onder jouw verantwoordelijkheid.Je assisteert ons sociaal secretariaat bij de loonverwerking. De mix van internationale en tijdelijke tewerkstellingen vormen daar een mooie uitdaging.Sociale wetgeving interesseert je mateloos. Je waakt erover dat alles tot in de puntjes wordt toegepast en luistert graag naar de vragen van onze medewerkers.Vanuit je expertise neem je onze administratieve HR processen onder de loep en doe je voorstellen ter optimalisatie.Je behoudt voeling met wat er leeft op de werkvloer en bouwt een vertrouwensrelatie op met onze medewerkers in het buitenland door sporadisch naar het buitenland te gaan (binnen Europa). Interesse opgewekt? ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
Office
Bouw
Voltijds
Vast contract
HR & Payroll officer | international
WONDELGEM
Voor een grote speler in de bouwsector te Wondelgem zijn we op zoek naar een HR & Payroll officer international met passie voor techniek/bouw. We willen ons HR team versterken met een HR & Payroll Officer. Iemand met een ruime kijk die voornamelijk zal instaan voor onze buitenlandse entiteiten. Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend, waarbij je de kans krijgt om écht het verschil te maken voor onze medewerkers en het bedrijf: Door een passende administratie regel jij een vlotte opstart voor onze nieuwe Do-Dreamers.Onze personeelsdossiers met focus op buitenlandse tewerkstelling (Europa en Afrika) vallen grotendeels onder jouw verantwoordelijkheid.Je assisteert ons sociaal secretariaat bij de loonverwerking. De mix van internationale en tijdelijke tewerkstellingen vormen daar een mooie uitdaging.Sociale wetgeving interesseert je mateloos. Je waakt erover dat alles tot in de puntjes wordt toegepast en luistert graag naar de vragen van onze medewerkers.Vanuit je expertise neem je onze administratieve HR processen onder de loep en doe je voorstellen ter optimalisatie.Je behoudt voeling met wat er leeft op de werkvloer en bouwt een vertrouwensrelatie op met onze medewerkers in het buitenland door sporadisch naar het buitenland te gaan (binnen Europa). Interesse opgewekt? ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
Office
Bouw
Voltijds
Vast contract
Payroll Specialist
OVERIJSE
Voor onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, zijn wij op zoek naar een Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de expert en het eerste aanspreekpunt voor alles wat met payroll te maken heeft. Je zorgt voor een efficiënte verwerking en speelt een cruciale rol in het optimaliseren van onze payrollprocessen. Wat ga je doen? Medewerkers ondersteunen: Je beantwoordt vragen van collega’s en praktijkverantwoordelijken over lonen, voordelen en gerelateerde zaken. Dankzij jouw duidelijke en proactieve communicatie weten zij altijd waar ze aan toe zijn.Salarisverwerking: Je helpt bij de voorbereiding van de payroll, controleert tijdsregistraties, verwerkt afwezigheden en zorgt ervoor dat alle gegevens correct worden ingevoerd.Samenwerking: Je werkt nauw samen met Finance, Operations en het Integratieteam om ervoor te zorgen dat alle payrollprocessen soepel verlopen en aansluiten bij de bredere bedrijfsdoelstellingen.Wet- en regelgeving: Je houdt je kennis up-to-date over de laatste ontwikkelingen binnen de payrollwetgeving en zorgt ervoor dat we volledig compliant zijn.Audits en controles: Je voert regelmatig checks uit op de payrollprocessen, signaleert mogelijke fouten en lost deze proactief op.Administratie: Je beheert personeelsdossiers en zorgt ervoor dat alle informatie correct en up-to-date blijft.
Office
Gezondheid
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!