Klantadviseur verzekering
Blankenberge, België
Voor een verzekeringsmakelaar gelegen in Blankenberge zijn we op zoek naar een klantadviseur verzekeringen die op zoek is naar volgende uitdaging:
Je bent verantwoordelijk voor de particuliere klanten dossiersJe adviseert klanten bij vragen over waarborgen, schadedossiers enzovoortJe staat in voor de opstart van de dossiersJe registreert alles nauwkeurig in het bestand en verzorgt de juiste documenten (contract- of bewijsstukken)Je controleert de deadlines van contracten en verstuurt tijdig de betalingsverzoeken
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel adviseur verzekeringen
Bertem, België
Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor.
Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier:
Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantenbeheerder/ dossierbeheer verzekeringen (commerciële flair)
Pulle, Zandhoven, België
Vivaldis Office zoekt Klantenbeheerder/ dossierbeheer verzekeringen (commerciële flair)
Taken:
Jij bent het aanspreekpunt voor de klant (beheer portefeuille, opmaak polissen, offertes, ...)Je zorgt ervoor dat het hele dossier van aangifte tot afhandeling en betaling vlot verloopt. Je communiceert open en correct met klanten, verzekeraars, experts, ...Je rapporteert intern over jouw dossiersBegeleiding klant van A-Z + ondersteuning collega's VB. Schadedossiers
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Commercieel bediende
Middelkerke
Voor onze klant, een vakantiepark regio kust groot Oostende, zijn we op zoek naar een administratief commercieel bediende.
Een greep uit jouw takenpakket:
Agendabeheer van de salesmanagerOpmaken en controleren van offertesBehandelen van telefonieOpvolgen van opleveringen en wagenparken
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
KORTEMARK
Voor een bedrijf in regio Kortemark zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst:
Wegens onze sterke groei zijn we steeds op zoek naar bijkomende commerciële medewerkers voor de vrachtwagenonderdelenverkoop.
Vanuit de site Handzame verzorgt een gedreven en performant salesteam de verkoop van vrachtwagenonderdelen voor de premium merken MAN en MERCEDES. (wereldwijd)
Met een passie voor vrachtwagens ben je een gedreven en dynamische kandidaat met zin voor initiatief en sterke commerciële kwaliteiten. Je denkt logisch en flexibel mee volgens de behoefte van de klant.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Wat ga je doen als Sales representative?
Je leert alle kneepjes van het vak en krijgt de kans om je salesvaardigheden te ontwikkelen. Je takenpakket is gevarieerd en uitdagend:
Internationale Prospectie: Je bijt je vast in telefonische prospectie, voornamelijk gericht op het buitenland, om nieuwe opportuniteiten voor de verkoop van ons product te identificerenVolledige Verkoopcyclus: Je bent betrokken bij het volledige verkoopproces, van het eerste contact tot de aftersalesRelatiebeheer: Je bouwt een vertrouwensrelatie op met nieuwe en bestaande klanten.Marktkennis: Je volgt de evoluties in de markt en de activiteiten van concurrenten.Teamwork: Je werkt nauw samen met je collega’s van de sales- en administratieve teams.Opvolging pleinwerking
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Zedelgem, België
Ben je op zoek naar een job als customer service medewerker? Heb je reeds een eerste ervaring? Is Zedelgem haalbaar voor jou? Spreek je vlot talen?
Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.Je aanvaardt orders.Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende
Waardamme, Oostkamp, België
Interesse in consumentenelektronica? Ambitieus? Gepassioneerd door beeld, geluid en IT? Dan ben jij de nieuwe collega voor onze klant die we zoeken! Als commercieel medewerker voor de dienst naverkoop sta je in voor volgende zaken:
Je helpt de klant in de technische dienst, analyseert het probleem en op basis van jouw diagnose wijs je de herstelling toe aan de juiste hersteldienst.Je helpt de klant telefonisch om het probleem op te lossen of plant een afspraak in voor herstelling indien nodig.Je volgt de herstelling mee op en neemt contact op met de klant en/of fabrikantJe legt de technische werking van het product uit aan de klant en kan hem begeleiden in het gebruikDe werking van het toestel kan je controleren door testen uit te voeren en je kunt zo het eventuele defect lokaliseren.Je zorgt voor een vlotte afhandelingJe getuigt van enig commercieel inzicht en klantvriendelijkheid
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales
Loppem, Zedelgem, België
Klimaat en jij zijn 2 handen op 1 buik? Je hebt zin in een nieuwe uitdaging? Je zoekt een job met verantwoordelijkheid en autonomie?
Ervaring als inside sales? Lees dan verder want jouw nieuwe job heb je zojuist gevonden!
Wat houdt je job in?
Je maakt deel uit van het interne sales team en werkt nauw samen met de buitendienst.Je maakt offertes en bijhorende productfiches op van de applied systems.Je biedt klanten technische en commerciële ondersteuning per telefoon of per mail.Je beheerst de productfiches en databoeken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior klantadviseur (Jabbeke)
Jabbeke, België
Voor onze klant, een verzekeringskantoor met meerdere vestigingen, zijn wij op zoek naar een Junior klantadviseur.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je helpt klanten met het vinden van het ideale verzekeringspakketJe bouwt relaties met je klant op (en onderhoudt deze)Je voorzien je klanten van alle informatie die nodig is (betreffende risico's en kosten) zodat zij goed geïnformeerd zijn
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract
dossierbeheerder - Roeselare
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?
Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media?
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!
Voor ons klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring.
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor:
Beheren van verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen)Verwerken de facturen, fiscale aangiftes en ondersteunen bij de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega)Verzorgen van de algemene klantenadministratie en klantenbeheer
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)
Roeselare, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Office 050 89 52 23 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.
Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht?
Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Roeselare
Functie:
Als Dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats Carrosserie. Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder voor het atelier. Daarnaast sta je ook in voor alle administratieve opvolging en zorg je ervoor dat alle dossiers up to date zijn.
Onthaal van klanten aan de receptieHet opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto's inHet correct afhandelen van de administratie per dossierHet beheren van de planning van vervangwagensOpmaken van offertes en bestekkenHet bestellen van onderdelen voor de wagens in samenspraak met de WerkplaatsverantwoordelijkeFacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
ROESELARE
Jouw nieuwe uitdaging:
Je belt naar bedrijven om een afspraak vast te leggen. Je bent het eerste contact van onze klant. Je voert een eerste commercieel gesprek over onze producten. Daarmee vul je de agenda voor een vertegenwoordiger voor de komende dagen.Je belt regio per regio. Je krijgt hiervoor de nodige tools en hulpmiddelen.Je beheert je data en organiseert je dag zo optimaal mogelijk in functie van je gebied.Je zorgt met een goeie mix van afspraken voor een kwaliteitsvolle agenda voor de vertegenwoordiger, hiermee bepaal je het succes van de buitendienst!Je doet een gemiddelde van 200 calls per dag
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Oostkamp
Kijk jij uit naar een eerste ervaring in de financiële sector?
Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media?
Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers?
Dan is onderstaande functie als junior dossierbeheerder zeker iets voor jou!
Onze klant, gelegen in Oostkamp wenst graag een junior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.
Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen).
Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega).
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Oostkamp, België
Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug of ben je volop bezig met je studies en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Office 050 89 52 23 voor onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Oostkamp, zijn wij op zoek naar leergierige, gedreven en enthousiaste junior dossierbeheerder.
Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht?
Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Gistel, België
Interesse in een technische sector? Klantgericht? Stressbestendig?
Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker te Gistel die we zoeken.
Wat houdt je job in?
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijke voor de klantenorders van A tot Z. Je regelt het transport indien gewenst door de klant. Je werkt nauw samen met de verschillende afdelingen.Je volgt alles nauwkeurig op.Je verzorgt de facturatie van de klantenorders.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Brugge, België
Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Jouw taken zijn:
Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Brugge, België
Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:
Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ...
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.