Jobs

Jobs

2 Jobs gevonden

Administratief bediende - Aankoop technische omgeving (24u/w + sterke basis FRA)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt .......Administratief bediende - Aankoper (technische affiniteit)  Waar moet je zijn? Omgeving TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatieBelangrijk: Sterke basis Fra + ervaring binnen een technische omgeving VB. elektrotechniek Wat moet je doen? Focus= Opvolgen van projecten van A-Z in samenspraak met verschillende afdelingen zoals projectmanager, sales, customer service,... waarbij je een goed onderbouwd aankoopdossier opmaaktOpvolgen + verwerken en opmaak aankoopordersOnderhandelingen schrikken je niet af + nauw contact leveranciersZorgen voor de juiste materialen voor de installateurs/techniekers per projectHet kostenplaatje, levertermijn, aankoopbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie: Bestellingen/ordermanagement, zorgen dat de materialen aanwezig zijn, nakijken bestelbonnen, database onderhouden, controle facturen, offertes opmaken, ...Sporadisch inspringen op andere afdelingen zoals customer service, onthaal...  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker aankoop

OVERPELT

Wij zijn op zoek naar een medewerker aankoop die onze klant in Pelt komt versterken.   Je komt terecht in een familiale KMO met meer dan 100 jaar ervaring in maatwerk interieur. Alle producten worden in eigen atelier gefabriceerd. Samen met een dynamisch en hecht team van een 80-tal collega’s bouw je mee aan de toekomst van een groeiend productiebedrijf.   Als aankoper ben je o.a. medeverantwoordelijk voor het plaatsen, registreren en opvolgen van bestellingen. Hierbij ben je het aanspreekpunt voor o.a. productie en magazijn bij het verschaffen van informatie over bestelhoeveelheden en levertermijnen.   Je behoudt het overzicht over de artikelen die in bestelling staan en de noden uit de productie. In samenspraak met het magazijn en de productie bepaal je stockniveaus en de bestelfrequentie van grondstoffen en materialen. Je staat in nauw contact met leveranciers zodat bestellingen tijdig en op de correcte manier geleverd worden.   Bij dit alles hou je steeds rekening met de gemaakte afspraken en doe je controle of de bestellingen tegen de juiste condities geleverd werden.   Naast een afwisselende en verantwoordelijke functie krijg je de vrijheid om processen te analyseren, verbetervoorstellen uit te werken en je stempel te drukken.   Takenpakket: Plaatsen, registreren en opvolgen van bestellingenContact onderhouden met leveranciers betreffende de uitvoering van bestellingenOpvolgen stockbeheer en bijhorende stockbestellingenFactuurcontrole en nacalculatieUpdaten en onderhouden van prijs- en artikellijstenOpvragen offertes en prijsaanvragen
OfficeHoutVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!