Schadebehandelaar
Brugge, België
Heb je een bachelor of een graduaat automotive op zak? Check!
Ben je bereid om je te verplaatsen over West- en Oost-Vlaanderen? Check!
Voor onze klant zijn we op zoek naar een Expert schadebeheer.
Voor de dienst schadebeheer en schade inspectie, zijn we op zoek naar een Aspirant Schade-expert d ie graag een IAE-erkenning wil bekomen.
Je zal instappen in een proces van een tweejarige, betaalde stage tot schade-expert waarin alle aspecten van de job van schade inspecteur voor bedrijfswagens zal aangeleerd worden. Je krijgt hiervoor een meter of peter toegewezen. Na deze twee jaar kan je een examen afleggen bij het Instituut voor Auto-experten voor het bekomen van je erkenningsnummer als expert.
Jouw takenpakket:
Inspectie van bedrijfswagensPre-checksVolledige schade-inspectiesAdvies geven over reparatie en beheer van de schades. Je zal inspecties uitvoeren in het bijzijn van de klant.
Naast het hands-on werken, zal je ook leren de vastgestelde wagens administratief te verwerken.
Je zal leren transparant communiceren via diverse communicatiekanalen.
Je hebt dagelijks contact met je teammanager over opdrachten en klanten.
Je levert ook wagens uit aan klanten en bestuurders.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Je staat in voor de opvolging van de importzendingen UK.Je maakt de dossiers op.Je doet de voorbereiding van de documenten voor inklaring.Je volgt het importtraject UK-België.Je maakt leveringsafspraken bij de Belgische klant.Je organiseert en volgt de levering op in samenspraak met de domestics afdeling.Je bent de aanspreekpartner van de klant of UK-partner ingeval van klachten en vragen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
klantendienst medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.
Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker customer service - regio Zeebrugge
Zeebrugge
Voor onze klant regio Zeebrugge, een transportbedrijf, zijn we op zoek naar een customer service medewerker. Jouw taken zijn:
Het coördineren en opvolgen van transportopdrachten van klanten volgens de vooropgestelde kwaliteitsstandaarden van de onderneming en de specifieke eisen van de klant.Je beoordeelt transportopdrachten op haalbaarheid, prijs,...Je registreert de opdrachten en staat in voor de volledige administratieve verwerking.Je bewaakt het goede verloop van het transport en houdt collega's intern als extern en klanten op de hoogte van eventuele aanpassingen en problemen.Je staat in voor de registratie van klanten, wachturen, douaneformulieren, ...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantadviseur verzekering
Blankenberge, België
Voor een verzekeringsmakelaar gelegen in Blankenberge zijn we op zoek naar een klantadviseur verzekeringen die op zoek is naar volgende uitdaging:
Je bent verantwoordelijk voor de particuliere klanten dossiersJe adviseert klanten bij vragen over waarborgen, schadedossiers enzovoortJe staat in voor de opstart van de dossiersJe registreert alles nauwkeurig in het bestand en verzorgt de juiste documenten (contract- of bewijsstukken)Je controleert de deadlines van contracten en verstuurt tijdig de betalingsverzoeken
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Advisor automotive PREMIUM (Trucks)
Brugge
Vivaldis Office zoekt...... Sales Advisor
Waar moet je zijn?
Brugge
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen (mail, op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opGepast advies + verkoop en begeleiding Je werkt mee aan acties, promoties, evenementen, marketingacties...VB. Social MediaAdministratieve afhandeling verkoop , organisatie testrit + aanspreekpunt na aankoop Prospectie, uitbouw verdere klantenrelaties, aantrekken nieuw netwerkCustomer relations
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Brugge, België
Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Jouw taken zijn:
Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Brugge, België
Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:
Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ...
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Inside sales
Loppem, Zedelgem, België
Klimaat en jij zijn 2 handen op 1 buik? Je hebt zin in een nieuwe uitdaging? Je zoekt een job met verantwoordelijkheid en autonomie?
Ervaring als inside sales? Lees dan verder want jouw nieuwe job heb je zojuist gevonden!
Wat houdt je job in?
Je maakt deel uit van het interne sales team en werkt nauw samen met de buitendienst.Je maakt offertes en bijhorende productfiches op van de applied systems.Je biedt klanten technische en commerciële ondersteuning per telefoon of per mail.Je beheerst de productfiches en databoeken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Zedelgem, België
Ben je op zoek naar een job als customer service medewerker? Heb je reeds een eerste ervaring? Is Zedelgem haalbaar voor jou? Spreek je vlot talen?
Lees dan zeker verder want zo zou jouw dag eruit kunnen zien.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.Je aanvaardt orders.Je staat in voor de administratieve verwerking van de bestellingen om een optimale administratieve ondersteuning te bieden aan het External Sales Team.Je verschaft informatie over bestellingen en verzorgt de administratie ter ondersteuning van de vertegenwoordigers.Je zorgt voor de administratie met betrekking tot goederentransport, opstellen van vervoersdocumenten, douaneformaliteiten, vergunningen en verzekeringen.Je volgt de inkomende en uitgaande goederen op administratief vlak om de vlotte werking te kunnen verzekeren.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround administratief commercieel bediende dierenspeciaalzaak
Beernem
Ben jij administratief sterk? Ben jij een duizendpoot? Schakel je graag tussen verschillende taken? Kom je graag in contact met klanten, maar ben je ook graag even gefocust en alleen bezig? Dan is dit misschien wel de geknipte vacature voor je!
Voor onze klant, een dierenspeciaalzaak gelegen te Beernem, zijn we op zoek naar een allround administratief commercieel medewerker die voor beide winkels, die naast elkaar gelegen zijn, werkt.
Je takenpakket bestaat uit:
Algemene administratie bestellingen.TelefonieMailverkeerOrderinputUp to date houden van prijzenFacturen inscannen en inboeken. Betalingen uitvoeren. Website up to date houden.Sociale media onderhouden.Nieuwsbrieven opmaken via Mailchimp en CanvaPrijslijsten in Excel en data in Excel bijhouden.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende
Waardamme, Oostkamp, België
Interesse in consumentenelektronica? Ambitieus? Gepassioneerd door beeld, geluid en IT? Dan ben jij de nieuwe collega voor onze klant die we zoeken! Als commercieel medewerker voor de dienst naverkoop sta je in voor volgende zaken:
Je helpt de klant in de technische dienst, analyseert het probleem en op basis van jouw diagnose wijs je de herstelling toe aan de juiste hersteldienst.Je helpt de klant telefonisch om het probleem op te lossen of plant een afspraak in voor herstelling indien nodig.Je volgt de herstelling mee op en neemt contact op met de klant en/of fabrikantJe legt de technische werking van het product uit aan de klant en kan hem begeleiden in het gebruikDe werking van het toestel kan je controleren door testen uit te voeren en je kunt zo het eventuele defect lokaliseren.Je zorgt voor een vlotte afhandelingJe getuigt van enig commercieel inzicht en klantvriendelijkheid
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Schadebeheerder
Gistel, België
Voor een groeiende verzekeringsmakelaar in Gistel zijn wij op zoek naar een schadebeheerder.
Als schadebeheerder volg je het schadedossier van je klanten van begin tot einde.Je bouwt een vertrouwensband op met je klanten, adviseert de klanten m.b.t. hun schade en zorgt voor een correcte opvolging en verwerking van het dossier.
Zo kom je tussen bij diefstal, ongevallen met lichamelijke schade, verkeersongevallen, arbeidsongevallen, natuurrampen, brand, chemische ongevallen enzovoort.Je stelt eveneens schade en verliezen ter plaatse en bij verzekerden vast.En je schat het bedrag van de (lichamelijk, morele, economische,..) schade waarbij je ook een opvolgingsrapport opstelt
FinanceHoldingsVoltijdsVast contract
Beleggingsadviseur
Gistel, België
Voor een bankagent in Gistel zijn wij op zoek naar een enthousiaste beleggingsadviseur: iemand met een sterke financiële kennis en een commerciële ingesteldheid.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je beheert je eigen klanten portefeuille en breidt deze proactief verder uit.Door je reeds opgebouwde grondige kennis op vlak van beleggingen kun je de klant bijstaan doorheen het hele proces en zo een totaaloplossing bieden.Je kan inspelen op de noden van je klant
FinanceVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Gistel, België
Interesse in de grafische sector? Klantgericht? Stressbestendig? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker te Gistel die we zoeken.
Wat houdt je job in?
Als customer service medewerker ben je verantwoordelijke voor de klantenorders van A tot Z. Je regelt het transport indien gewenst door de klant. Je werkt nauw samen met de verschillende afdelingen.Je volgt alles nauwkeurig op.Je verzorgt de facturatie van de klantenorders.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Klantadviseur Verzekeringen (Torhout)
Torhout, België
Vivaldis Office is samen met een verzekeringskantoor op zoek naar een klantadviseur verzekeringen.
Een greep uit je takenpakket:
Je staat in voor de administratieve opvolging van verzekeringsdossiers voor particuliere klantenJe maakt polissen op en werk offertes uit, voert wijzigingen door en onderhandelt met de verzekeringsmaatschappijenJe staat klanten te woord bij allerhande vragen en biedt hen professioneel advies aanJe hebt oog en oor voor commerciële opportuniteitenJe bouwt een lange termijnrelatie uit met je klanten en contactpersonen bij maatschappijen
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract
Commercieel Medewerker Binnendienst
MIDDELKERKE
Voor onze klant in Middelkerke, actief in het installeren en herstellen van grootkeuken- en horeca-apparatuur bij bedrijven, ziekenhuizen, horecazaken,…
Zijn we op zoek naar een technisch verkoper.
Je begeleidt de klant doorheen het proces met technische kennis en commercieel advies. Deze informatie geef je door aan onze calculator/tekenaars. Aan de hand van de nodige wensen gaan zij over tot een order.
Het verder uitbouwen van een commercieel netwerk en versterken van de relaties met professionele contacten, is eveneens een belangrijk onderdeel van het takenpakket.
Spreekt jou dat aan?
Een “hunter” mentaliteit met betrekking tot het behandelen van leads / aanvragen.Je luistert naar de noden, geeft advies en aan de hand hiervan maak je een offerte op.Voldoende technische affiniteit om orders zelf uit te werken.Administratieve en organisatorische capaciteiten om de verkoop en resultaten op te volgen.Voor onze klanten ben je een aanspreekpunt, je hecht dan ook veel belang aan de positieve spirit.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Internal Sales
Aalter, België
Voor een bedrijf in Aalter zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst
Hoe ziet je dag eruit als commercieel medewerker binnendienst ?
Als Internal Sales Representative ben jij samen met de Account Managers verantwoordelijk voor het aantrekken van nieuwe klanten én het uitbreiden van onze bestaande klantenportfolio. Jij zet alles op alles om te zorgen voor een stijgende omzet en meer succes in de markt.Prospectie is een belangrijk onderdeel van jouw werk en jij weet als geen ander hoe je potentiële klanten over de streep trekt.Maar daar stopt het niet: je gaat ook actief op zoek naar upsell- en cross-selling mogelijkheden. Jouw hart gaat sneller kloppen van cross selling en je vindt het een uitdaging om bestaande klanten te informeren over de nieuwste producten en mogelijkheden die wij aanbieden.
InterimPapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Advisor - Aalter
Aalter
Voor een gerenommeerd bedrijf in de automotivesector zijn wij op zoek naar een enthousiaste Sales Advisor - Used Cars.
Als Sales Advisor - Used Cars ben je verantwoordelijk voor:
Vertegenwoordigen van het My Way & Audi Approved+ segment;Verwelkomen en begeleiden van klanten bij het kiezen van de wagen, rekening houdende met wensen en budget;Onderhandelen met en verkopen van tweedehandswagens aan handelaars;Opbouwen en onderhouden van klantenrelaties met oog op vertrouwen en loyaliteit;Onderhandelen over prijzen, financieringsmogelijkheden en diensten zoals garanties;Van A-Z een correcte administratieve en praktische opvolging van het volledige verkoopproces;Online en offline in de spotlight plaatsen van verkochte wagens;Presentatie van de showroom en up-to-date houden van de voorraad.
InterimAutoVoltijdsVast contract
Commercieel bediende
RUISELEDE
Voor onze klant te Ruiselede zijn we op zoek naar een Commercieel bediende:
Dagdagelijks sta je in contact met zowel klanten als leveranciersJe zorgt samen met je collega’s voor een correcte en vlotte afhandeling van de ordersOp basis van de vertrouwensrelatie die je opbouwt met de klant en je kennis van ons productgamma weet je steeds een gepast advies te gevenJe zorgt voor een administratieve ondersteuning van klanten- en leveranciersorders via mail & telefoonJe geeft advies waar nodigJe volgt de beschikbare voorraden in functie van promoties en seizoensgebonden productenJe volgt en handelt klachten afJe staat in voor het ontvangen van afhalingen aan de receptie
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.