Logistiek bediende
Brugge, België
Voor onze klant, een metaalverwerkend bedrijf te Brugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende.Jouw taken zijn:
Opmaken van zendnota's voor de uitgaande goederen Controle en telling van de stukken die ons toegeleverd worden doorgeven aan aankoop dat de goederen binnen zijn Tellen van stukken die verstuurd worden Klanten contacteren wanneer stukken afgewerkt zijn Transport regelen voor goederen die verstuurd mogen worden. Opstellen van efficiënt transportschema rekening houdende met de wensen van de klanten, productieverantwoordelijke en de ligging van de magazijnenOpvolgen van bufferzone. Zit er genoeg beweging in, blijven paletten niet te lang staan. Rekken met stock controleren. Wanneer goederen reeds er te lang op stock staan klanten contacteren en aanmanen paletten op te halen Opvolging aantal uitgaande paletten. Klanten contacteren wanneer ze paletten moeten terug brengen.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij organisatorisch sterk? Ben je stressbestendig? Heb je een goed geografisch inzicht? Check, check, check? Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende/ planner die we zoeken regio Brugge. Jouw werkdag:
Als logistiek bediende sta je in voor de verwerkingen van de afroepen van de elementen. Je maakt transportbonnen aan.Je maakt vrachtindelingen op. Je neemt de transportplanning voor je rekening. Je bepaalt steeds de prioriteit voor het laden van de vrachtwagens (opleggers). Je communiceert dit met de verantwoordelijke van de productie. Je hebt rechtstreeks contact met de transporteurs.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een productiebedrijf gelegen te Genk, zoeken we een logistiek planner met kennis van SAP & Excel.
Je takenpakket als logistiek planner bestaat uit:
Je ondersteunt de logistiek manager en zorgt voor dagelijkse interactie met de sales afdeling om nieuwe en gewijzigde orders op te volgen.Je zorgt dat de bestellingen tijdig bij onze klanten afgeleverd worden;Je bent verantwoordelijk voor de dagelijkse en meerdaagse magazijnplanning;je staat in om verzendplannen, het ontwikkelen en aanpassen van verzendschema en en coördinatie met scheepvaartmaatschappijen;Je volgt voorraden op en de interne communicatie op;Je volgt ook samen met de logistiek manager het facturatie proces op voor transport en de externe magazijnen;Je beheert het proces om pallets en tussenlagen terug te sturen;.....
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Logistiek Bediende
NIEUWPOORT
Voor onze klant te Nieuwpoort zijn wij op zoek naar een tijdelijk logistiek bediende.
Hoe ziet jouw dag eruit?
• Je behandelt samen met je collega’s de telefonische oproepen en mails voor administratie m.b.t. de verzendingen naar onze internationale klanten.
• Je regelt de transporten van onze systemen voor onze klanten en distributeurs. Daarbij horen ook alle vereisten (douane) formaliteiten.
• Je volgt ook de betalingen op in samenwerking met onze Finance, alvorens de verzendingen finaal te bevestigen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Ben jij net als een vis in het water met administratieve taken? Spreek je Nederlands, Engels en een mondje Frans?
Ben je communicatief vaardig, oplossingsgericht en houd je altijd het overzicht?
Dan ben jij misschien wel de logistiek bediende die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge.
Onze klant is een grote speler in het stockeren van verse vis om dan uit te leveren naar klanten.
Een greep uit jouw takenpakket:
OrderverwerkingTelefonische oproepen van klanten beantwoordenChauffeurs onthalen en toewijzen naar de correcte locatieMailverwerkingKlantendossiers opvolgen en actualiseren ....
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende vast contract
Sint-Eloois-Vijve
Voor een familiaal bedrijf met uitstekende reputatie & een glasheldere visie, zijn wij op zoek naar een Logistiek planner!
Je krijgt een boeiend takenpakket, waar je een tandem vormt met je collega's van transport en van de productiesites!
Dagelijks plannen en bijsturen van de aardappelbevoorradingHoofdcontactpersoon zijn voor telers, transporteurs en de aankoopdienstOrganiseren van de transporttoewijzing en opvolgen van aardappelophalingen bij leveranciersZorgen voor een rendabele en efficiënte logistieke coördinatieAdministratieve opvolging via ons ERP-systeemActief bijdragen aan continue verbetering en digitalisering van processen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge
Voor onze klant, een transportbedrijf regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een logistiek bediende met doorgroei naar assistent-planner.Jouw taken:
In overleg met de collega planner beoordelen en registreren van de opdrachten.Instrueren van de chauffeurs, collega’s of subcontractors.Koppelingen regelen/ dagplanning aanpassen in functie van operationele issues of wensen van de klant.Voortgangscontrole met nadruk op de automotive klanten.Ondersteunen bij uitvoering van de planningVerwerking van de administratieve gegevens, claims, wachturen etc.Rapportering aan Supervisor operations
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek Bediende
Gent, België
Enige ervaring in de logistieke sector? Dan ben jij onze kandidaat.
Voor een bedrijf te Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek Coordinator!
Dit zijn je werktaken 🔨
Jij controleert en beheert de logistieke planningHet plannen van nieuwe klantenJe werkt 2 dagen per week in Neder-Over-HeembeekDe vooropgestelde KPI’s en deze volg je goed op zodat de targets behaald wordenJe werkt samen met de Customer Service Medewerkers met als doel een sterke klantenservice en klachtenbehandeling te garanderen.Je staat ook in nauw contact met sales, vervoerders en je logistieke collega’s.
OfficeDiversenVoltijdsVast contract
Administratief logistiek bediende
Meetkerke, Zuienkerke, België
Voor onze klant te Zuienkerke, gespecialiseerd in het aanbieden van een groot aantal kwaliteitsproducten voor zowel landbouw als veehouderij, zijn we door uitbreiding op zoek naar een specialist in stockage voor de landbouwHoe ziet je dag eruit?
Je ondersteunt de klanten dagelijks face to face, per mail of per telefoon. Facturatie opmaken en doorsturen. Een zeer gevarieerde job met verantwoordelijke taken. Je maakt offertes op.Je denkt na over de beste stockeringsmogelijkheden.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief logistiek bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant te Zeebrugge, gespecialiseerd in internationaal transport 🚚, zijn wij op zoek naar een administratief logistiek bediende ⌨️.
Jouw taken zijn:
Je houdt de timetables van de havenarbeiders bij. Je geeft de dimona's aan. Je controleert verlof, ziekte, tijdskredieten, ... Je verwerkt ziekte-attesten. Je volgt de planning van de opleidingen op. Je plant de medische onderzoeken in. Je voorziet de dagelijks planning van de havenarbeiders: je belt ze op, geeft instructies door. Je bepaalt het nodige aantal interims en neemt contact op met het kantoor. Je rapporteert de dagplanning.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende - Logistiek
GENT
We zijn op zoek naar een administratief bediende voor in de logistieke transport sector (Regio Gent)
Als administratief bediende ben je verantwoordelijk voor de juiste en nauwkeurige verwerking van gegevens en informatie dit onder andere in de relevante systemen.Je ondersteunt het team van experten, door onder andere de mailbox te beheren, documenten in orde te brengen, chauffeurs te ontvangen/ begeleiden…Je bent dagelijks aanwezig in het magazijn en hebt contact met alle betrokkenen, zodat je voor de correcte administratieve verwerking kan zorgen.
Ben je nauwkeurig en een administratieve duizendpoot?Je werkt graag zelfstandig en georganiseerd?Je hebt reeds een ruime ervaring binnen administratie.Kennis van de logistiek is een plus.Teamplayer – Je kan goed werken in teamverband.Je bent flexibel.Je werkt vlot met een PC en beschikt over een goede kennis van het MS Office pakket? Bijvoorbeeld Excel.Je beschikt over eigen vervoer om je te verplaatsen naar de site?Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en kennis van het Engels?
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek administratief bediende
Antwerpen 2030, Antwerpen
Voor een internationaal expeditiebedrijf in Antwerpen (2030) zijn we op zoek naar een logistiek dossierbeheerder koffie (Export).
Functieomschrijving:
Behandelen en opvolgen van elk expeditiedossier Koffie (Export) en verzorgen de bijhorende administratie gaande van het registreren van binnenkomende opdrachten, het aanmaken van expeditiedossiers tem de facturatie en stockbeheerBeheren van uw eigen klantenportefeuilleCommunicatie met klanten en leveranciersNauw samenwerken met collega’s in binnen –en buitenland
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Logistiek
Malle, België
Voor onze klant, een familiebedrijf te Malle zijn we op zoek naar een logistiek medewerker.Ter ondersteuning van de afdeling logistiek in de spuitgieterij zijn zij op zoek naar een nieuwe medewerker. Door de groei binnen het bedrijf hebben zij beslist om deze afdeling uit te breiden.De functie zal zowel bureau- als magazijnwerk inhouden.Dit alles in samenspraak en onder leiding van de verantwoordelijke logistiek.
Ondersteuning van de verantwoordelijke logistiek.Opvolging van de dagelijkse productie, in magazijn.Ingave van productie in ons computersysteem. Ervaring in Salesforce is een plus.Kwaliteitscontrole van producten.Contact met klanten betreffende transport afgewerkte producten.Opvolging van materiaal voor productie.Opvolging van magazijn met reserve-onderdelen van machines.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
logistiek medewerker
Malle, België
Heb jij een hart voor kinderen tussen de nul en drie jaar? Dan hebben we een leuke uitdaging als logistiek medewerker (20 uur per week)
Je ondersteunt de kinderverzorgsters bij de zorg voor de kinderen en houdt daarbij de hygiëne in acht. Je begeleidt tijdens het eten en drinken, rustmomenten, zindelijkheidstraining, weegt de kinderen...Je voert administratieve taken uit zoals een logboek bijhouden van de kinderen en de ouders, aankomst en vertrekuur registreren, dagverloop registreren, documenten ivm HACCP.Huishoudelijke taken zijn een belangrijk deel uit je takenpakket: de maaltijden volgens de instructies klaar maken, wassen drogen en opbergen van het linnenOverleg met het team
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker | heftruckchauffeur
Kruisem, België
Voor onze klant te Kruisem gespecialiseerd, in het recycleren van industrieel metaalafval, zijn wij op zoek naar een logistiek medewerker, heftruckchauffeur.
Jij staat in voor volgende takenpakket als logistiek medewerker, heftruckchauffeur:
Je bent onderdeel van het laadteam en bent de laatste check, voor de goederen naar de klant geleverd worden;Jij staat dus in voor de eindcontrole op basis van kwaliteit en staat in voor het voorbereidingen van de bestellingen;Producten op de pallets plaatsen, markeren en afwegen;Controle van de dagplanning en het rapporteren van afwijkingen;Je stockeert ongebruikte goederen terug op de juiste plaats;Het laden van de vrachtwagens en het netjes en proper; houden van de werkomgeving volgens 5S methode;Bijkomend ga producten controleren op dikte en volgorde van de ingots, etiketten en specifieke omsnoering controleren, baren omsnoeren / wegen / markeren en correct coderen.Je zal ook het oppervlakte van de producten indien nodig bewerken met slijpschijf.
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek medewerker - BOUW
Heusden-Zolder, België
TO DO:
Laden en lossen van machine's op het terrein.Magazijnbeheer: zowel ontvangen als leveren voor de werven.Verantwoordelijkheid van de machine's en het terrein. Ondersteunende functie voor de werven ivm het materiaal.
Zo kan jouw TO-DO lijstje als logistiek medewerker eruit zien, al ziet iedere dag er anders uit!
ConstructBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptie Medewerker/Logistiek
VILVOORDE
Bij onze klant een groot fleet bedrijf, zijn we op zoek naar een gemotiveerde medewerker receptie interne logistiek.
Als het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, leveranciers en medewerkers, speel je een essentiële rol in het bieden van uitstekende klantenservice. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen.
Je verwelkomt onze externe partijen, zoals vrachtwagenchauffeurs en medewerkers van carrosserieën,...Je controleert de ingang en uitgang van alle voertuigen om de veiligheid te waarborgen.Je registreert digitaal de datum van levering en het ophalen van voertuigen.Je zorgt ervoor dat alle documenten in orde zijn voor een correcte overdracht.Je bereidt de voertuigen voor op verdere verwerking, zoals het aanbrengen van key tags en stickers, zowel digitaal als op papier.Je blijft aan de receptie aanwezig en houdt toezicht op de gehele flow van de logistieke processen.Je beheert de wachttijden en zorgt ervoor dat de bufferzone altijd netjes is.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als logistiek medewerker speel je een cruciale rol in het coördineren en verwerken van machineonderdelen. Je zorgt ervoor dat de logistieke processen soepel verlopen en dat alles op rolletjes loopt. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Ontvangst en Verzending: Je bent verantwoordelijk voor de vlotte afhandeling van binnenkomende en uitgaande zendingen.Logistieke Taken: Rijden met heftruck/reachtruck (met attest/ervaring) en het uitvoeren van diverse taken zoals het laden en lossen van vrachtwagens en het verplaatsen van materialen binnen het magazijn.Goederenbeheer: Je sorteert, controleert en labelt goederen om een efficiënte logistieke stroom te waarborgen, en houdt de voorraad nauwlettend in de gaten.Administratieve Verwerking: Je verzorgt nauwkeurig de stockflow en de administratieve afhandeling van zendingen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Deeltijds logistiek bediende
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een deeltijds logistiek bediende/ logistiek medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een audiobedrijf.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als deeltijds logistiek bediende/ logistiek medewerker bestaat uit:
Je zorgt dat de orderverwerking vlot en correct verloopt;Je hebt dagelijks contact met klanten, transportfirma’s en jouw collega’s van het magazijn;Je volgt binnenkomende orders op;Je maakt douanedocumenten op; Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie en organisatie van bestelling tot levering bij de eindklant;Je organiseert het transport voor de zendingen; Je maakt verkoopfacturen en creditnota's op;Je ontvangt bezoekers en chauffeurs; Je behandelt de klachten en zoekt gericht naar oplossingen; Je draagt bij tot mogelijke optimalisaties in de processen.
OfficeAudiovisueelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Deeltijds logistiek bediende
SINT-TRUIDEN
Vivaldis Office is op zoek naar een deeltijds logistiek bediende voor onze klant in Sint-Truiden.
Onze klant is een groothandel in diepgevroren fruit, actief op de internationale markt.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als deeltijds logistiek bediende bestaat uit:
Je volgt import- en exportdossiers nauwkeurig op, van bestelling tot levering;Je stelt exportdocumenten op en zorgt voor een correcte opvolging (CMR, Bill of Lading, certificaten van oorsprong, Incoterms, …);Je verwerkt facturen in verschillende valuta en controleert ze op juistheid;Je beheert en actualiseert orders in het ERP-systeem;Je communiceert dagelijks met internationale klanten en leveranciers via e-mail;Je coördineert leveringen en grijpt in bij afwijkingen of problemen;Je werkt actief samen met collega’s van aankoop, verkoop en boekhouding om alles administratief op wieltjes te laten lopen.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.