Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(2)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(2)
Taal
Nederlands
(2)
Niches
Office
(2)
Sector
Diensten
(2)
2 Jobs gevonden
Notarieel medewerker
GENK
Vivaldis Office is op zoek naar een notarieel medewerker voor onze klant in Limburg. Onze klant is een outsourcing bedrijf. Jouw toekomstig takenpakket als notarieel medewerker / juridisch medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt aan het onthaal, zowel fysiek als telefonisch en per mail;Je zorgt voor de bevestiging van ontvangst en het opstarten van dossiers;Je staat in voor de opzoekingen voorafgaand aan een akte en de opmaak van akten binnen verschillende rechtsdomeinen;Je verzorgt de post-akte formaliteiten, zoals de briefwisseling met banken, opmaak van afschriften, e-registraties, etc.; Ook maak je de legalisaties op;Tot slot sta je in voor allerlei administratieve taken zoals agendabeheer, post, archivering van documenten,...;
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Notarieel medewerker met ervaring
Leuven, België
Heb jij al minstens 2 jaar ervaring in een notariaat?Ben jij punctueel, vriendelijk en administratief sterkt? Een specialist in outsourcing is op zoek naar notarieel medewerkers in een ruime regio rond Leuven.Ben je benieuwd hoe je dag er zal uitzien? Je verzorgt het onthaal en bent het eerste aanspreekpuntJe zorgt dat alle administratieve taken in orde zijn (agendabeheer, post, verdeling van de dossiers,...)Je staat in voor de opstart van dossiers en bevestigt de ontvangst van dossiers aan de cliëntenJe staat in voor opzoekingen pre-akteJe maakt akten op binnen verschillende rechtsdomeinen (familiedossiers, vastgoed, schenkingen, nalatenschappen,...)Het opmaken van legalisatiesVerder sta je ook in voor post-akte formaliteiten (oa opmaken van afschriften, registratie, briefwisseling met de banken)... Op elk project heb je een ander takenpakket aangepast aan jouw voorkeuren en kennis!
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!