Jobs

Jobs

113 Jobs gevonden
Dringend

Service raadgever Trucks & Vans

Moeskroen, België

We zijn op zoek naar een service raadgever voor trucks & vans te Menen:  Jouw uitdagende takenpakket als service raadgever voor de Trucks & Vans: Je bent samen met je collega's verantwoordelijk voor het plannen en coördineren van afspraken voor reparatie en onderhoudJe neemt de opdrachten van klanten in ontvangst, stelt werkorders op en verdeelt ze over de mecaniciensDaarnaast sta je in voor de administratieve afhandeling van alle werkzaamheden uitgevoerd in de eigen werkplaatsVerder volg je deze ook op door het opmaken van een factuurJe rapporteert aan de werkplaatsverantwoordelijke 
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Bestekkenmaker | expert schade

Waregem, België

Voor onze klant, een A-merk garage te Waregem, gaan we op zoek naar een gepassioneerde bestekkenmaker:   Jouw uitgebreide takenpakket als bestekkenmaker Als bestekkenmaker adviseer je klanten en experten over de beste oplossingen en de financiële aspecten van autoschadeherstelJe fungeert als schakel tussen de klanten en de werkplaatsJe staat in voor de schade-inspectie en plant de herstelwerkzaamheden inVervolgens bestel je de nodige onderdelen voor de herstelling, dit in samenspraak met de werkplaatsverantwoordelijkeJe onderhoudt contacten met lease- en verzekeringsmaatschappijen en de betrokken tussenpersonen en expertsNadien zorg je voor een nauwkeurige administratieve afhandeling en facturering    
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Junior kredietadviseur

Herentals, België

Wij bij Vivaldis Office zijn op zoek naar een enthousiaste (junior) kredietadviseur om het team te versterken bij een bank- en verzekeringskantoor te Herentals.   Hoe ziet je takenpakket eruit:   Begeleiding bij kredietvragen: Je helpt klanten met hun kredietvraag voor woonkredieten en vindt de beste financieringsoplossing.Analyse en goedkeuring: Na een inwerkperiode zul je verantwoordelijk zijn voor de analyse en goedkeuring van kredietdossiers.Klantenrelaties: Je speelt een belangrijke rol in het opbouwen en onderhouden van duurzame klantenrelaties.Administratieve ondersteuning: Naast kredietbegeleiding bied je ook administratieve ondersteuning bij business kredieten.
OfficeFinancieelVoltijdsVast contract

Btw advisor

Leuven, België

Weet jij alles over btw? Zin om klanten hier advies over te geven? En heb je al een 4-tal jaar ervaring achter de rug?   Met het oog op uitbreiding hun team is een accountantskantoor uit Leuven op zoek naar een btw advisor in regio Vlaams-Brabant/Limburg. Hier een overzicht van je nieuwe job: Je geeft btw-advies op maat aan klanten uit het diverse klantenbestand.Samen met je collega’s van accountancy beantwoord je allerhande btw-vragen.Je adviseert ondernemingen over grotere btw-gerelateerde projecten: rulings aanvragen, btw-audit, btw-structuur analyseren en optimaliseren...Je werkt nauw samen met jouw collega’s van het multidisciplinair adviesteam.Als BTW-adviseur neem je deel aan de (digitale) meetings van het btw-team met het oog op kennisdeling, verdeling van interessante dossiers en deelname aan externe seminars.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Legal advisor estate planning

Leuven, België

Heb je al heel wat relevante ervaring voor deze job? Geef je graag advies op maat? En heb je een voorkeur voor de KMO- en landbouwsector?   Dan is dit accountantskantoor op zoek naar jou! Met het oog op uitbreiding van hun legal team zijn we op zoek naar een enthousiaste legal advisor estate planning in regio Vlaams-Brabant/Limburg. Hoe ziet je takenpakket eruit? Advies op maat geven aan hun divers klantenbestand.Je werkt samen met experts in estate planning, belastingadvies, juridisch advies en corporate finance.Je adviseert de cliënten in de organisatie en overdracht van hun vermogen, met oog voor de familiale wensen, de belangen van de onderneming(en) en de financiële en fiscale gevolgen ervan voor alle betrokkenen.Daarnaast sta je ook mee in voor de concrete uitwerking via de redactie van de diverse akten.Je beheert zelfstandig jouw dossiers, maar kan terugvallen op het team estate planning klankbord en overlegAls legal advisor ben je vertrouwd met het geven van klantenpresentaties en interne opleidingen.Samen met de advisors bezoek je de kantoren in regio Vlaams-Brabant/Limburg.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Legal advisor

Leuven, België

Ben jij een juridische expert met een passie voor economisch-, verbintenissen- en vennootschapsrecht? Vind je het leuk om je tanden te zetten in complexe vraagstukken en denk je graag in oplossingen?   Dan is de functie van legal advisor perfect voor jou. In deze rol bied je op maat gesneden advies aan een gevarieerd klantenbestand, waaronder kmo’s, non-profitorganisaties, vrije beroepen en landbouwbedrijven. Je verstrekt advies op maat aan diverse klanten.Als legal advisor richt je vennootschappen op en begeleid je die.Bij vennootschapsrechtelijke kwesties bied je juridische ondersteuning.Je stelt diverse overeenkomsten op zoals consultancy-, huur- en leningsovereenkomsten.Je werkt nauw samen met het adviesteam en verbindt verschillende vakgebieden.Je neemt actief deel aan (digitale) vergaderingen van het juridisch team, toewijzing van interessante dossiers en deelname aan externe seminars. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Parts Advisor

Leuven, België

Commercieel ingesteld? Ervaring in automotive? En goede kennis van auto-onderdelen?   Voor een garage in Leuven zijn we op zoek naar een Parts Advisor om hun team te versterken. Als Parts Advisor sta je voornamelijk in voor de organisatie van het onderdelenmagazijn. Binnen deze functie vallen volgende taken onder jouw takenpakket: Je bent verantwoordelijk voor de bestellingen, opvolgingen, ontvangst en stock.Tijdens een bestelling hou je rekening met de mogelijke garanties die van toepassing zijn, de juiste hoeveelheden en de juiste leveranciers.Eenmaal de bestelling aankomt, controleer je de geleverde onderdelen op mogelijke schade en de juiste aantallen.Als Parts Advisor verwerk je de geleverde goederen in een nauwkeurige administratie.Je verleent technisch advies aan het technisch atelier.Je noteert nauwkeurig de verstrekte onderdelen op de werkorders.Het bijhouden en registreren van de flow (bestelling-ontvangst-opbergen-verkoop) van goederen in de desbetreffende systemen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

External Sales Advisor

Leuven

Commercieel talent? Kennis van elektriciteit? En leergierig?   Voor een specialist in elektrisch materiaal, verlichting, beveiliging, databekabeling en energiebesparende materialen, zijn we op zoek naar een External Sales Advisor in Leuven. Je takenpakket ziet eruit als volgt: Jij bent de schakelfiguur met de klanten. Je zal persoonlijke klantenrelaties onderhouden en ontwikkelt jouw toegewezen portfolio verder d.m.v. een correcte behoefte-analyse en prospectie.Je zoekt & vindt commerciële opportuniteiten.Vervolgens analyseer en identificeer je de noden en behoeften van de klant. Je stelt innovatieve producten, oplossingen en de services voor.Je volgt, van A tot Z, de offertes en lopende projecten op en biedt ondersteuning op verkoopsvlak aan de commerciële binnendienst.Als external sales advisor beschik je over een grote portie commerciële drive en doe je proactief aan cross-selling.Verder informeer je ook de klant over lopende commerciële acties en incentives.Je zal de CRM actualiseren en de salesprocessen en -performantie verbeteren waar mogelijk.Samen met jouw team realiseer je doelstellingen op vlak van omzet, brutomarge en jaarlijkse groei.Bovendien blijf je altijd up-to-date van het productgamma en verrijk je je kennis via producttrainingen bij partner-leveranciers of intern.Je zal actief klantenevenementen en opleidingen promoten, ondersteunen en bijwonen.Dagelijks werk je samen met het interne sales team en de specialisten.Je rapporteert aan de Branch Manager.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verzekeringsadviseur

Wilsele

Voel je jou helemaal thuis in de verzekeringswereld? Doe je graag aan prospectie? En ben je op zoek naar een job waar je direct kan starten?   Dan lees je best eens deze vacature! Voor een advieskantoor te Wilsele zijn we op zoek naar een verzekeringsadviseur. Wil je alvast weten hoe jouw werkdagen eruit zullen zien? Hier krijg je alvast een overzicht: Verkopen van verzekeringsproducten aan particulieren en bedrijven;Je adviseert klanten over welke verzekering het best bij hun situatie past;Als verzekeringsadviseur doe je ook aan prospectie;Je bent ook verantwoordelijke voor de administratieve opvolging van de verkoop;Codificeren en tariferen van dossiers van verzekeringnemers behoort ook tot jouw takenpakket.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Service Advisor

Herent, België

Lever jij een excellente service? Passie voor auto's? Zie jij geen enkel detail over het oog?   Voor een gevestigde waarde in bedrijfwagens (camionettes) en trucks zijn we op zoek naar een service advisor voor de site in Herent. Je bent verantwoordelijk voor de volledige planning van onze werkplaats: je bereidt de werkopdrachten voor, overlegt met de parts afdeling over onderdelen...Je volgt de productiviteit van de werkplaats op.Als service advisor informeer je klanten over de lopende werkzaamheden.Terugroepacties van de verschillende producenten volg je op.Daarnaast optimaliseer je de facturatie.Je beheert ook de commerciële tussenkomsten bij de producenten.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel adviseur verzekeringen

Bertem, België

Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor. Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier: Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Cliëntadviseur

Rotselaar, België

Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Hou je van cijfers?En heb je al enige relevante ervaring? Goed nieuws! Een boekhoudkantoor uit Rotselaar zoekt naar een cliëntenadviseur. Wat jouw verantwoordelijkheden zullen zijn? Ontdek ze hier: Je maakt maandelijks financiële analyses (budgetteringen) op voor je klanten om hun zo toekomstgericht en op lange termijn te ondersteunen met ondernemen. Je geeft proactief financieel en fiscaal advies waardoor je klanten ondersteuning krijgt in zijn eigen ondernemerschap. Als cliëntenadviseur volg je de aangiftes, jaarrekeningen en cijfers van je klanten nauw op. Je biedt een eerlijke en kwalitatieve dienstverlening aan, dit met een sterk inlevingsvermogen in de cliëntenbehoeften. Verder draag je bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij men ieders sterkte kan benutten en doelstellingen kan bereiken. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel adviseur dakwerken

Aarschot

Vivaldis Office Geel zoekt ....... COMMERCIEEL ADVISEUR DAKWERKEN!   Waar moet je zijn? AarschotSpecialisatie: dakwerken -> platte daken, leien, metalen, zinkwerk, dakisolatie, dakrenovaties, herstellingen, ontmossing Wat moet je doen? Je krijgt leads (particulier) aangereikt en bent verantwoordelijk voor het volledige verkoopproces. Je adviseert klanten en vertaalt hun wensen naar concrete oplossingen. Ontvangen en opvolgen van leadsTelefonisch contact opnemen met potentiële klantenAfspraken inplannenKlanten bezoekenOpmetingen doen via een droneOpstellen en opvolgen van offertsOnderhanden en de verkoop afrondenAfgesloten projecten overdragen aan het uitvoeringsteamOnderhouden van klantenrelaties Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Fleet Advisor

Boortmeerbeek

Wij zijn op zoek naar een Fleet advisor voor een automotive bedrijf in Boortmeerbeek. Als Fleet Advisor ben jij de ambassadeur voor hun merken. Je hecht veel waarde aan netwerken en bent een natuurtalent in prospectie. Ben jij de commerciële krak die we zoeken? Jouw taken omvatten: Het opbouwen van een nieuwe klantenbestand in samenwerking met jouw manager en met de hulp van werkmiddelen als Salesforce .Actieve B2B-prospectie, zowel ‘on the field’ als via prospectie via telefoon.Samenwerken met je manager om een optimalisatieplan te ontwikkelen voor het prospecteren van nieuwe, en het opvolgen van bestaande KMO-klanten.Onderhouden van contacten met bestaande fleetklanten, het identificeren van nieuwe behoeften en het adviseren en aanbieden van oplossingen die hun wagenpark optimaliseren.Je werkt mee aan het vernieuwen van fleetcontracten en verzorgt offertes voor nieuwe modellen.Regelmatig voer je Total Cost of Ownership (TCO)-calculaties uit om de verkoopkansen te vergroten.Je zorgt voor een accurate administratie van jouw activiteiten en houdt je manager op de hoogte van je voortgang.Je breidt jouw netwerk continu uit en onderhoudt de relaties door actief deel te nemen aan dealer- en regio-evenementen.Samen met je manager organiseer je evenementen voor fleetklanten.  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Hever, Boortmeerbeek

Voor onze klant binnen de automotive te Boortmeerbeek zoeken wij een sales advisor met enkele jaren ervaring achter de rug. Wat ga je doen als Sales Advisor? Het actief benaderen van potentiële klanten om kansen te identificeren en commerciële targets te behalen.Het verkopen van voertuigen en het adviseren over financiële producten en diensten.Een correcte en efficiënte administratieve afhandeling van verkoopdossiers en klantenopvolging, met als doel een hoge klanttevredenheid te waarborgen.Rapporteren aan de salesmanager over verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten.Het onderhouden van relaties met klanten en zorgen voor een uitstekende customer experience.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

EPB Adviseur

ZAVENTEM

  Functieomschrijving: Je bent verantwoordelijk voor de energieprestatie en binnenklimaatreglementering van verschillende niet-residentiële bouwprojecten.Het uitvoeren van beoordelingen en berekeningen van de energieprestatie van niet-residentiële gebouwen.Advies geven over energiebesparende maatregelen en duurzame technologieën.Het opstellen van EPB-aangiftes en gedetailleerde rapportages.Het begeleiden van bouwprojecten van ontwerp tot oplevering.Intensief samenwerken met diverse stakeholders zoals aannemers, architecten en opdrachtgevers.Je kennis actueel houden van de wet- en regelgeving op het gebied van EPB.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Payroll Specialist

OVERIJSE

Voor onze klant in Overijse, gespecialiseerd in de dentale sector, zijn wij op zoek naar een Payroll Specialist. Als Payroll Specialist ben jij de expert en het eerste aanspreekpunt voor alles wat met payroll te maken heeft. Je zorgt voor een efficiënte verwerking en speelt een cruciale rol in het optimaliseren van onze payrollprocessen. Wat ga je doen?   Medewerkers ondersteunen: Je beantwoordt vragen van collega’s en praktijkverantwoordelijken over lonen, voordelen en gerelateerde zaken. Dankzij jouw duidelijke en proactieve communicatie weten zij altijd waar ze aan toe zijn.Salarisverwerking: Je helpt bij de voorbereiding van de payroll, controleert tijdsregistraties, verwerkt afwezigheden en zorgt ervoor dat alle gegevens correct worden ingevoerd.Samenwerking: Je werkt nauw samen met Finance, Operations en het Integratieteam om ervoor te zorgen dat alle payrollprocessen soepel verlopen en aansluiten bij de bredere bedrijfsdoelstellingen.Wet- en regelgeving: Je houdt je kennis up-to-date over de laatste ontwikkelingen binnen de payrollwetgeving en zorgt ervoor dat we volledig compliant zijn.Audits en controles: Je voert regelmatig checks uit op de payrollprocessen, signaleert mogelijke fouten en lost deze proactief op.Administratie: Je beheert personeelsdossiers en zorgt ervoor dat alle informatie correct en up-to-date blijft.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verhuurconsulent

Machelen, België

Voor een bedrijf te Machelen, specialist in de verhuur van machines, zijn wij op zoek naar een Verhuurconsulent Wat zal jij doen als verhuurconsulent? Volledige organisatie van de verhuurafdeling met focus op efficiëntie en klanttevredenheid;Eerste aanspreekpunt voor klanten, verstrekken van verhuurinformatie en technische details over huurmachines;Proactief adviseren van klanten om hun behoeften te begrijpen en te vervullen;Opstellen, opvolgen en beheren van offertes, aanbiedingen, huurcontracten en huurfacturen;Verantwoordelijk voor de planning van transporten voor leveringen en afhalingen op verschillende locaties.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

PDR Specialist/ Carrossier

Vilvoorde, België

Voor onze klant te Vilvoorde zijn wij op zoek naar een gedreven PDR Specialist in opleiding. Als PDR Specialist ben je verantwoordelijk voor het herstellen van kleine deuken aan voertuigen, bijvoorbeeld door hagel.   Dit doe je zonder dat er lakwerk nodig is. Je ontvangt een interne opleiding waarin je onder begeleiding van ervaren experts de kneepjes van het vak leert.Je bent ook verantwoordelijk voor de eindcontrole van de voertuigen in het atelier, waardoor je zorgt voor de kwaliteit en veiligheid van ons aanbod.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek Administratie en Planning Specialist

Zemst, België

In deze uitdagende en veelzijdige rol ben je verantwoordelijk voor het coördineren en optimaliseren van onze logistieke processen. Je zorgt ervoor dat alles soepel verloopt, van leveringen aan klanten tot interne communicatie en administratie. Je belangrijkste taken zijn:   Leveringen beheren: Je zorgt ervoor dat leveringen voldoen aan de klantvereisten: op tijd, in de juiste hoeveelheden, en met de juiste goederen. Je controleert of alles correct en volgens planning wordt uitgevoerd.Transportoptimalisatie: Je plant transporten efficiënt door maximale beladingen te organiseren, kostenvoordelen te realiseren en retourtransporten slim te combineren met leveringen van en naar brouwerijen.Communicatie: Je bent het aanspreekpunt voor externe transporteurs en klanten, en zorgt voor een vlotte samenwerking.Administratieve afhandeling: Je beheert nauwkeurig de administratie rondom leveringen en retourgoederen, stelt rapporten op en houdt documentatie bij.Naleving van procedures: Je zorgt dat alle logistieke processen en interne procedures correct worden gevolgd en communiceert hierover met andere afdelingen.Klantenservice ondersteuning: Je behandelt inkomende telefoons en e-mails en onderhoudt contact met customer service om een optimale klanttevredenheid te garanderen.Overige taken: Beheren en archiveren van documenten.Inkopen van kantoorbenodigdheden.  
OfficeDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!