Boekhoudkundig medewerker
WINGENE
Voor onze klant te Wingene zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Wat je doet
- Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).
- Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.
- Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.
- Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).
- Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.
- Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.
- Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.
- Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Oostende, België
Ben jij op zoek naar een eerste uitdaging in de financiële sector?Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23 Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.Je ondersteunt dossiersbeheerders met hun dossiers:Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van de BTW-aangiftes, tussentijdse afsluitingen, fiscale aangiftes, jaarrekeningen,... (steeds in overleg met de dossierbeheerder en zaakvoerder)Klantencontact ivm hun dossiersBijkomende administratie
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief medewerker garage
Koningshooikt, Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende voor een garage in Lier!We zoeken hiervoor iemand met technische kennis van wagens.
Je zal voornamelijk instaan voor volgende taken:
Afhandelen van garantie aanvragenOnderhoudscontracten opstellenVerzekeringsdossiers opvolgenAlgemene administratieve taken
OfficeAutoVoltijdsVast contract
Technisch Administratief Medewerker Elektriciteit
Kalmthout, België
Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail?
Als Administratief Bediende speel je een centrale rol in onze organisatie.Je zorgt voor een soepel verloop van administratieve processen en ondersteunt diverse afdelingen.Van dossierbeheer en communicatie met klanten en leveranciers tot het opvolgen van offertes en het coördineren van keuringen en opleidingen: jouw werk maakt een verschil.Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt.Beheren van dossiers en opvolgen van prijsoffertes.Coördineren en vastleggen van keuringen en opleidingen.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Notuleren tijdens vergaderingen en zorgen voor een correcte opvolging.Ondersteunen van diverse afdelingen met administratieve taken.Verzorgen van professionele communicatie via e-mails en brieven.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVast contract
Administratief Bediende / Onthaalmedewerker
Aalst
Ben jij een organisatorisch talent met een passie voor klantcontact? Wil je het stralende gezicht en de vriendelijke stem van een groeiend bedrijf zijn? Dan ben jij de persoon die we zoeken om ons team te versterken! Voorstelling bedrijf Wij zijn een modern en vooruitstrevend servicebedrijf in de regio Aalst, gespecialiseerd in hoogtechnologisch en kwalitatief herstel in de automotive sector. Onze focus ligt op een efficiënte service en een uitmuntende klantervaring. Je komt terecht in een dynamisch team waar professionaliteit, samenwerking en een positieve sfeer centraal staan. Taken Als onthaalmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt van onze organisatie en speel je een cruciale rol in de dagelijkse werking. Je zorgt ervoor dat alles achter de schermen op wieltjes loopt.Onthaal: Je ontvangt bezoekers, klanten en leveranciers op een professionele en hartelijke manier.Communicatie: Je beantwoordt en verbindt inkomende telefoongesprekken en beheert de algemene mailbox.Planning: Je plant afspraken in voor herstellingen en nodigt klanten uit voor foto-expertises.Administratie: Je biedt ondersteuning bij diverse administratieve taken om je collega's te helpen.Orde en netheid: Je zorgt ervoor dat de receptie en de wachtruimte er altijd onberispelijk en uitnodigend uitzien.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
GROOT-BIJGAARDEN
Wij zijn een gespecialiseerde groothandel in roestvast stalen (RVS) leidingcomponenten. We zijn een toonaangevende leverancier van RVS buizen, flenzen en fittingen voor diverse industriële klanten en projecten. Voor onze vestiging te Groot-Bijgaarden zijn we op zoek naar een betrouwbare en proactieve administratief medewerker om de verkoopafdeling te ondersteunen. Ben jij een teamspeler met een hands-on mentaliteit die streeft naar tevreden klanten? Dan ben jij de schakel die wij zoeken! Jouw takenpakket Na een doelgericht inwerkprogramma ondersteun je het salesteam en zorg je voor een vlekkeloze administratieve opvolging. Je belangrijkste taken zijn:Administratieve ondersteuning bieden aan het verkoopproces.Telefonisch en per e-mail contact onderhouden met klanten en leveranciers.Functioneren als back-up voor collega’s van de sales support afdeling.Versturen van kleine zendingen vanuit het kantoor.
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
boekhoudkundig bediende
Nazareth, België
Voor een bedrijf in Nazareth, zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Als administratief bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Als administratief medewerker zorg je voor een nauwkeurige orderverwerkingJe verleent ondersteuning bij het verwerken/inplannen van de bestellingenJe ondersteunt vooral op boekhoudkundig vlakJe helpt mee met het inboeken van facturen, opvolgen debiteuren,..
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Boekhoudkundig bediende
Ham
Als je interesse hebt in deze vacature, neem dan contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor onze klant in Ham, actief in de veiligheidssector, zijn we op zoek naar een allround bediende in de boekhouding.
Hieronder een zicht op je takenpakket:
Inboeken en verwerken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenVerwerken van de betalingenBankverrichtingenOpvolgen van aankoopordersControleren en boeken van onkostennota’s van medewerkersJe onderhoudt contacten met klanten en leveranciers op vlak van financiën en credit controlJe volgt de marge op van projecten en voert hier een nacalculatie op uitOndersteuning bieden aan de afdeling Warehouse & SalesJe zal mee instaan voor de verwerking en uitbetaling van de lonen Wagenparkbeheer en de administratieve opvolging ervan Beheer van de verzekeringen en de administratieve opvolging ervan Verder bied je ondersteuning aan collega's binnen de afdeling en zal je altijd te hulp schieten waar je kan Samenwerken met externe boekhouder ERP-systeem ondersteunen ivm met de automatisatie van de rapporteringen Je staat in voor het intern beheer van het veiligheidsmanagementsysteemAlgemene administratie...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Student boekhoudkundig bediende
MAASMECHELEN
Interesse in deze vacature of toch nog vragen? Bel Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Volg jij een graduaat of bachelor in economische of boekhoudkundige richting?
Solliciteer dan snel!
Voor onze klant in Maasmechelen zoeken wij een student die minimum een maand beschikbaar is om te werken tijdens de zomervakantie.
Jouw dag zal gevuld zijn met volgende taken:
Aan- en verkoopfacturen inboekenKas- en bankafschriften inboeken Algemene boekhoudkundige taken Leeggoed en retours verwerken in ExcelInkomende en uitgaande facturen klasseren
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsStudentenjob
Boekhoudkundig bediende
Lummen, België
Heb je interesse om aan de slag te gaan in een functie als boekhoudkundig bediende? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een bouwbedrijf in Lummen zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig bediende.
Je zal instaan voor volgende taken als medewerker op de finance afdeling:
Telefonisch contact met leveranciersAanmaningen opvolgen (telefonisch en via mail) van leveranciers en klantenInboeken van gemiddeld 1500 facturen / maandAlgemene ondersteuning op de boekhoudafdeling
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Boekhoudkundig bediende
Tessenderlo-Ham
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Tessenderlo, gespecialiseerd in de bouwsector zoeken wij een hulpboekhouder A-Y.
Als boekhoudkundig bediende heb je volgende takenpakket:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenKas- en bankafschriften inboeken Btw-aangifte voorbereidenMaand-, kwartaal-, en jaarrekeningen opstellenLeveringsbonnen nakijkenJe helpt het financieel team met ad-hoc takenJe beantwoord mails en telefoons van klanten
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Boekhoudkundig bediende
OPGLABBEEK
Ben jij een financieel talent met oog voor detail en een passie voor nauwkeurigheid?
Dan zijn wij op zoek naar jou!
Als Boekhoudkundig bediende ben je de financiële ruggengraat van ons bedrijf. Je zorgt voor een vlekkeloze verwerking van de boekhouding en speelt een cruciale rol in het algemeen reilen en zeilen van het bedrijf. Daarnaast ben je het eerste aanspreekpunt voor algemene administratie, waardoor je een onmisbare schakel bent in ons team.
Wat je gaat doen:
Je verantwoordelijkheden zijn zowel boekhoudkundig als administratief.
Boekhoudkundige taken:
Verwerking van bankafschriften.Opmaak van verkoopfacturen en het verwerken van aankoopfacturen in onze software (Breex en Octopus).Voorbereiding van de facturatie voor onderaannemers.Verzorgen van Intrastat, BTW-aangiftes en het maandelijks afsluiten van de boekhouding.Opvolging van de vervaldagbalans en het versturen van aanmaningen.Maken van addenda voor onderaannemers en het uitvoeren van nacalculaties.
Algemene administratieve taken:
Beheer van de algemene mailbox en de inkomende post.Telefonische ondersteuning (1e lijn) en het onthalen van bezoekers.Opmaak en verzending van offertes en bestekken.Beheer van de CRM en het aanmaken van klantendossiers.Ondersteuning van de managers en andere afdelingen waar nodig.Kantoorbenodigdheden bestellen.Boeken van transporten/logies.Indien nodig EPB documenten aanvragen en opmaken.Aanvragen verzekering 10-jarige aansprakelijkheid.
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende
Heusden-Zolder, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Vivaldis Finance is op zoek naar een boekhoudkundig bediende voor onze klant in Heusden-Zolder. Onze klant is gespecialiseerd in binnen- & buitenschrijnwerk.
Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende bestaat uit:
Aan- en verkoopfacturen inboekenKas- en bankafschriften verwerkenDebiteurenbeheer opvolgenJe assisteert in de voorbereiding van de btw-aangiftesBetalingen voorbereidenCertificaten opvragen Je bereidt de loonverwerking voorJe regelt de checkin@work voor de werven en registreert de verlofregeling van arbeidersAlgemene administratie en werfadministratie ter ondersteuning van werfleider en werkvoorbereider
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende NL/FR
Tongeren, België
Voor een bedrijf in de automotive sector, gevestigd in Tongeren, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Inboeken van de bankafschriftenAfpunten van de betalingenBankgegevens verwerkenOpladen van Codabestanden in IsabelBetalingen inboeken in de bedrijfseigen softwareHuurcontracten verlengenTerugbetalingen voor de waarborgen in orde brengenOpvolgen van de domiciliëringenNazicht van dubbele betalingen...
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig Bediende
WILRIJK
Voor een familiale onderneming gelegen in Wilrijk actief in de slaapcomfortsector, zoeken we een administratief talent met een hart voor cijfers. Je wordt hét aanspreekpunt op kantoor en zorgt voor een vlotte administratie én ondersteuning van de boekhouding. Het betreft een deeltijdse tewerkstelling.
Wat ga je doen?
Je beantwoordt inkomende telefoons met de glimlachJe zorgt voor een correcte administratieve opvolgingJe verwerkt en controleert aankoopfacturenJe boekt bankuittreksels in en ondersteunt de dagelijkse boekhoudingJe helpt collega’s waar nodig met algemene administratie
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve- boekhoudkundig bediende/beheer finance proces
ARENDONK
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve- boekhoudkundig bediende/beheer finance proces
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, facturatie en betalingsverwerking, dagelijkse financiële verrichtingen zoals kas- bankverrichtingen- boekingen, aanmaningen/rappels + beheer openstaande betalingen, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budget + overige belastingdocumentenManagen finance proces: ondersteuning voorbereiding/indienen BTW- aangifte , voorbereiding maandelijkse en jaarlijkse afsluiting, finance rapportages & financiële overzichten, statistiekenCommunicatie andere afdelingen/accountants/externe boekhoudpartner/revisor + ondersteuning met financiële geschillen/vraagstukkenMeedenken in het verbeteren finance proces
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende
Genk, België
Ben jij een administratieve duizendpoot die zowel financieel als mensgericht sterk staat?
Bij onze klant in Genk krijg je een gevarieerde job waarin je elke dag het verschil maakt.
Je beheert onze boekhouding én personeelsadministratie, en draagt tegelijk bij aan een vlotte werking van hun kantoor.
Wat ga je doen?
Boekhouding en administratie
Je verwerkt dagelijks facturen en bankverrichtingenJe helpt mee aan de maandelijkse aangiftes, rapportering en afsluitingenJe denkt mee na over hoe het efficiënter kan...
HR-administratie
Je beheert personeelsdossiers en ondersteunt de loonadministratieJe bent aanspreekpunt voor collega’s met HR-gerelateerde vragen..
Allround ondersteuning
Je helpt mee waar nodig bij telefonie, planning en aankoopJe bent een echte teamspeler en steekt graag een hand toe voor het geheel..
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende
HASSELT
Ben jij een administratieve duizendpoot die zowel financieel als mensgericht sterk staat?
Bij onze klant in Hasselt krijg je een gevarieerde job waarin je elke dag het verschil maakt.
Je beheert onze boekhouding én personeelsadministratie, en draagt tegelijk bij aan een vlotte werking van hun kantoor.
Wat ga je doen?
Boekhouding en administratie
Jij bent de rechterhand van de hoofdboekhouderJe verwerkt dagelijks facturen en bankverrichtingenJe helpt mee aan de maandelijkse aangiftes, rapportering en afsluitingenJe denkt mee na over hoe het efficiënter kan...
HR-administratie
Je beheert personeelsdossiers en ondersteunt de loonadministratieWerfdossiers aanmaken + aangifte RSZ + controle nieuwe klanten..
Allround ondersteuning
Je helpt mee waar nodig bij telefonie, je bent het eerste aanspreekpunt!Je bent een echte teamspeler en steekt graag een hand toe voor het geheel..
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.