Jobs

Jobs

3 Jobs gevonden

Tweetalige Transportplanner

BORNEM

Voor een klant gelegen in Bornem zijn we op zoek naar tweetalige transportplanner. Eerste aanspreekpunt: Je beantwoordt telefoontjes en e-mails met een vriendelijke uitstraling en zorgt voor een soepele opvolging van alle vragen.Efficiënte planning: Je stelt doeltreffende planningen op voor de buitendiensten en zorgt voor een perfecte afstemming van alle activiteiten.Probleemoplossend vermogen: Je gaat zorgvuldig om met elke vraag en zoekt altijd naar de beste oplossing binnen de beschikbare tijd en middelen.Klantgericht en commercieel: Je hebt een natuurlijke aanleg voor klantcontact en weet commerciële kansen optimaal te benutten.Samenwerking en rapportage: Je werkt nauw samen met verschillende interne stakeholders en rapporteert aan de Field Assessment Manager.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Tweetalig allrounder NED/FRA-Eventsector Administratie/inside sales/communicatie

Retie, België

Vivaldis Office, is op zoek naar een Tweetalig allrounder NED/FRA-Eventsector Administratie/inside sales/communicatie/marketing = internationale sfeer   Samen met je collega's sta je in voor een groeiend en veelzijdig assortiment. Hun producten worden over de hele wereld gebruikt. (je talenknobbel zal zeker je zeker kunnen gebruiken!) Als administratief bediende inside sales, sta jij in voor volgende taken:Jij bent spilfiguur tussen klant, bureau, productie, leveranciers (zowel telefonisch, via mail als soms ter plaatse op kantoor of sporadisch op verplaatsing naar de klant) Orderbeheer (aannemen, verwerking, opvolging, advies, begeleiding, planning en doorsturen naar productie) Jij bent de favoriete contactpersoon en vertrouwenspersoon.Door jouw commerciële flair zie je ook nieuwe opportuniteiten en kan je deze ook uitbouwen (toetsing met productie naar haalbaarheid, kwaliteit, budget, ... is hierbij belangrijk) Administratie: Bestellingen opvolgen van A-Z, offertes opmaken en opvolgen + verwerken, bestel-leverbonnen opmaken en verwerken, bestellen materialen voor productie, beheer social media en webshop, prijslijsten aanpassen,... Contacten met zowel nationale als internationale klanten
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!