Jobs

Jobs

188 Jobs gevonden

Hulpboekhouder

Kruibeke

Voor een bedrijf actief in de bouwsector gelegen te Kruibeke 📍, zijn wij op zoek naar een Administratieve Hulpboekhouder 📚   Jouw taken: Administratie – je bent een belangrijke schakel op vlak van facturatie. Jij verzorgt namelijk de administratieve opvolging van de uitgaande facturen.Boekhouding – maandelijks sta jij aan het roer voor het versturen van de vorderingsstaten. Nauwkeurig zijn? Dat typeert jou!Samenwerken – je komt terecht in een goed geoliede machine waarin samenwerking en overleg ervoor zorgen dat de deadlines steeds gehaald worden.
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistent Boekhouder

Zaventem

We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Accountant Assistant om het financiële team te versterken. Je werkt nauw samen met de Finance Manager en krijgt een breed takenpakket met veel verantwoordelijkheid. De functie is voor deeltijds en bevindt zich in Zaventem.   Functieomschrijving: Als Assistant Accountant zorg je voor de financiële administratie van onze kantoren in België, Frankrijk en Luxemburg. Je takenpakket: Het verwerken en opvolgen van inkoopfacturen.Het voorbereiden van betalingen.Het beheren van leveranciersrekeningen.Het afstemmen van bankafschriften.Het bewaken van inkomende klant betalingen.Het ondersteunen bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Hulpboekhouder

Middelkerke, België

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector? Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23 Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder. Jouw verantwoordelijkheden: Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceVrije tijdVoltijdsVast contract

Hulpboekhouder met administratieve taken

Heusden-Zolder

Voor een detailhandel in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een hulpboekhouder die ook een aantal administratieve taken op zich wil nemen.   Hoe zal je takenpakket er uitzien als boekhoudkundig medewerker? Opmaken van facturenInboeken van kas- en bankafschriftenInboeken van aan- en verkoopfacturenOpvolgen van betalingenBtw-aangifte voorbereidenIntrastat aangifte voorbereidenSubsidies opvolgenPayroll administratieAlgemene administratieve taken zoals: opmaken van affichesbestellingen plaatsenpostverwerkingkassa maken aan het einde van de dag
FinanceDrankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar

Oudsbergen, België

Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y? Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR  
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder automotive

Hasselt, België

Voor een bedrijf, gelegen te Hasselt én actief in de automobiele sector, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y.   Als hulpboekhouder heb je onder andere volgend takenpakket:   Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Boeken van financiële verrichtingen;Opvolgen van crediteuren- en debiteurenbeheer;Meewerken aan de maand- en jaarafsluiting;Btw-aangiftes voorbereiden;Rapporteringen.
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

LOPPEM

Hey! Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken? Antwoord jij steeds volmondig JA? Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Maasmechelen, België

Ben je getriggerd na het lezen van deze vacature of heb je nog vragen? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.    Voor een internationaal bedrijf waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Maasmechelen zoeken wij een ambitieuze hulpboekhouder.  Het takenpakket ziet er als volgt uit:  Je verwerkt de aan- en verkoopfacturen Je boekt de kas- en bankafschriften inJe ondersteunt je collega's bij de wekelijkse loonadministratieJe assisteert bij financiële audits Je verwerkt de toegewezen onkostennota's van de EU-grootboekenJe hebt ervaring met intracommunautaire aangiftes...
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

SCHOTEN

Voor onze klant, een groeiend en exclusief bedrijf gespecialiseerd in high-end interieur-, exterieur- en eventstyling in de regio Schoten, zijn wij op zoek naar een ervaren Administratieve Office Assistant (PARTTIME). In dit hechte en persoonlijke team, waar perfectie en discretie centraal staan, ben jij de onmisbare administratieve kracht die alles achter de schermen vlot laat verlopen.Als Administratieve Office Assistant heb je een zeer gevarieerd en centraal takenpakket. Je bent verantwoordelijk voor:Het proactief beheren van de agenda's van drie collega's en het opmaken van de projectplanningen.De volledige administratieve cyclus van projecten: van het opmaken van offertes en plaatsen van bestellingen tot de correcte facturatie.Algemene administratieve en logistieke ondersteuning bieden aan de interieur- en eventafdeling.Het beheer van de voorraad en prijslijsten van de items in de showroom.Het bestellen van kantoor- en showroombenodigdheden en het controleren van leveringen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve krak- office assistant (voltijds of 4/5de)

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve office assistant/ combo marketing- communicatie-webshop Belangrijk: Talenknobbel (Ned , Eng + sterke basis Frans) Takenpakket Administratie all day long: Beheer orderproces (Bestellingen doen, opvolging materialen, controle voorraad en stock, lever- en bestelbonnen opmaken en nakijken) postverdeling, briefwisseling, opvragen en opvolgen offertes, webshop...Administratieve ondersteuning/ontlasting buitendienst, sales en managementVerantwoordelijk voor administratieve processen en veelvuldig contact met klant, leveranciersOndersteuning facturatie, debiteuren-crediteurenbeheer, opvolging aanbestedingenBeheer ERP, meewerken en meedenken aan digitaliseringOndersteuning marketing materialen / interne events en social mediaCommunicatie: Lanceren social media campagnes, commerciële mailings, brochures/advertenties,...Ondersteuning ISO certificatie
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

IXELLES

For one of our clients, we are looking for an Office Assistant in Brussels. Your tasks will include: Managing day-to-day administrative tasks: greeting visitors, answering calls, and handling correspondence.Ordering and maintaining office and kitchen supplies.Coordinating with vendors for office repairs and maintenance.Scheduling meetings and managing room bookings.Assisting with the planning and coordination of company events, gatherings, and board meetings.Assisting with new employee onboarding and updating the company's organizational charts.Managing employee platforms such as Workero and TravelPerk.Tracking expenses for the Human Resources department.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)

Turnhout

Vivaldis Office is op zoek naar een........ TIJDELIJK 5m! Boekhoudkundig bediende-finance (GL accountant)  Belangrijk: tijdelijk contract - 5 maanden (november - maart)   🗒 Hoe ziet je dag eruit als Finance officer- GL accountant? In je team de volledige finance administratie verzorgenAP/ AROpvolgen verrichtingen + boekingen, debiteurenbeheerAnalyse grootboekrekeningenBetalingen beherenVoorbereiding BTW, afsluitingsproceduresAlgemene administratieve taken mbt dossiersAanspreekpunt mbt admin en financeVoorbereiding audit
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig Bediende

WILRIJK

Voor een familiale onderneming gelegen in Wilrijk actief in de slaapcomfortsector, zoeken we een administratief talent met een hart voor cijfers. Je wordt hét aanspreekpunt op kantoor en zorgt voor een vlotte administratie én ondersteuning van de boekhouding. Het betreft een deeltijdse tewerkstelling.   Wat ga je doen?   Je beantwoordt inkomende telefoons met de glimlachJe zorgt voor een correcte administratieve opvolgingJe verwerkt en controleert aankoopfacturenJe boekt bankuittreksels in en ondersteunt de dagelijkse boekhoudingJe helpt collega’s waar nodig met algemene administratie  
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Boekhoudkundig/ administratief bediende- finance officer (bouw)   📍Waar kom je terecht? Bouwbedrijf/ technische productie 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

General Ledger Accountant

Wingene, België

Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant! Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket: Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract

Boekhoudkundig bediende

Tessenderlo-Ham

Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.   Voor onze klant uit Tessenderlo, gespecialiseerd in de bouwsector zoeken wij een hulpboekhouder A-Y. Als boekhoudkundig bediende heb je volgende takenpakket: Inboeken van aan- en verkoopfacturenKas- en bankafschriften inboeken Btw-aangifte voorbereidenMaand-, kwartaal-, en jaarrekeningen opstellenLeveringsbonnen nakijkenJe helpt het financieel team met ad-hoc takenJe beantwoord mails en telefoons van klanten
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk

Boekhoudkundig bediende

Ham

Als je interesse hebt in deze vacature, neem dan contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor onze klant in Ham, actief in de veiligheidssector, zijn we op zoek naar een allround bediende in de boekhouding.  Hieronder een zicht op je takenpakket:  Inboeken en verwerken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenVerwerken van de betalingenBankverrichtingenOpvolgen van aankoopordersControleren en boeken van onkostennota’s van medewerkersJe onderhoudt contacten met klanten en leveranciers op vlak van financiën en credit controlJe volgt de marge op van projecten en voert hier een nacalculatie op uitOndersteuning bieden aan de afdeling Warehouse & SalesJe zal mee instaan voor de verwerking en uitbetaling van de lonen Wagenparkbeheer en de administratieve opvolging ervan Beheer van de verzekeringen en de administratieve opvolging ervan Verder bied je ondersteuning aan collega's binnen de afdeling en zal je altijd te hulp schieten waar je kan Samenwerken met externe boekhouder ERP-systeem ondersteunen ivm met de automatisatie van de rapporteringen Je staat in voor het intern beheer van het veiligheidsmanagementsysteemAlgemene administratie...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

boekhoudkundig bediende

Nazareth, België

Voor een bedrijf in Nazareth, zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.    Als administratief bediende zal instaan voor volgend takenpakket:    Als administratief medewerker zorg je voor een nauwkeurige orderverwerkingJe verleent ondersteuning bij het verwerken/inplannen van de bestellingenJe ondersteunt vooral op boekhoudkundig vlakJe helpt mee met het inboeken van facturen, opvolgen debiteuren,.. Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

WINGENE

Voor onze klant te Wingene zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker. Wat je doet - Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS). - Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen. - Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen. - Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren). - Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits. - Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend. - Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte. - Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten. 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!