Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken.
Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een administratief bediende Nazorg.
Als Service Desk Medewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en interne afdelingen met betrekking tot vragen, meldingen en storingen op het gebied van gebouwonderhoud en technieken. Je zorgt voor een efficiënte afhandeling van binnenkomende verzoeken en bent verantwoordelijk voor het coördineren van reparaties en onderhoudswerkzaamheden. Je draagt bij aan een veilige, goed functionerende en comfortabele werkomgeving.
Je staat in voor het incidentbeheer. Aannemen, registreren en opvolgen van meldingen met betrekking tot gebouwtechnieken (zoals HVAC, verlichting, liften, brandveiligheidssystemen) en gebouwonderhoud (zoals schoonmaak, reparaties, en schadeherstel).Je coördineert onderhoudswerkzaamheden door samen te werken met interne technische teams en externe leveranciers om ervoor te zorgen dat deze tijdig en effectief worden uitgevoerd.Je adviseert en informeert betrokkenen over de status van hun meldingen en de voortgang van reparaties en onderhoud.Je houdt meldingen, uitgevoerde werkzaamheden en onderhoudshistorie nauwkeurig bij in een onderhoudsmanagementsysteem.Je staat in voor een duidelijke communicatie met bewoners, gebruikers en technische teams over geplande werkzaamheden en mogelijke verstoringen.Je zorgt dat alle onderhoudswerkzaamheden voldoen aan de relevante wet- en regelgeving op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Enthousiaste administratief Bediende
MOEN
Voor onze klant regio Zwevegem zoeken we een administratief bediende:
Werkinhoud:
Verantwoordelijke receptie:
o Ontvangst chauffeurs (aftekenen CMR, inwegen vrachten, instructies geven over laden en lossen, …)
o Onthaal bezoekers (inschrijven register, begeleiden naar vergaderzaal, ...)
o Telefonie
Logistieke assistentie:
o Regelen en opvolgen transporten (ordermails etc.)
Overige administratieve taken:
o opmaak aanvraagdocumenten douane & accijnzen
registraties en opvolging voorraadregister
o controle en verwerking transportfacturen
o voorbereiden maandelijkse klantenbriefing (overzichten, transportdocumenten, attesten, …)
o datacontrole ERP-pakket
o opmaak en controle verkoopfacturen
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende - Huisgeurartikelen
Zulte, België
Voor een bedrijf gespecialiseerd in huisgeurartikelen, zijn we vandaag op zoek naar een administratief bediende.
Als nieuwe collega zal je dagelijks instaan voorJe zal je bezig houden met het onthaalOpvolgen van administratieDossiers opvolgenTelefonie, mensen doorschakelen naar de juiste persoonMailingAlgemene administratie ...
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Pittem
Voor een bedrijf in regio Izegem zijn we op zoek naar een Administratief boekhoudkundig bediende;
Daarbij kom je terecht in een bijzonder dynamische omgeving waar teamwork als evidentie wordt beschouwd en die haar medewerkers als haar belangrijkste kapitaal ziet!
Wat wordt van jou verwacht?
Je staat in voor de volledige boekhouding van 4 vennootschappen, in samenwerking met de hoofdboekhoudster.
Jouw takenpakket omvat hoofdzakelijk het verwerken rekeningafschriften en boeken van facturen.
Dit wordt aangevuld met een aantal algemene administratieve taken (vb zendnota’s verwerken voor selectie aan leveranciers).
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende deeltijds
ELSEGEM
Voor onze klant te Wortegem-Petegem, zijn we op zoek naar een administratief bediende DEELTIJDS
Je wordt tewerkgesteld op de aankoopafdeling waar je allround administratieve ondersteuning biedt!Je stuurt prijsaanvragen naar leveranciersJe maakt bestelbonnen opJe brengt raamovereenkomsten in ordeJe krijgt steeds meer taken toegewezenJe springt dan ook bij waar nodig
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimBouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ELSEGEM
Voor onze klant regio Oudenaarde, zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende.
Ben jij een krak in administratie en zoek jij een deeltijdse job? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Jouw takenpakket als administratief bediende:
Je ondersteunt de aankoopdienst. Je staat in contact met leveranciers en verstuurt prijsaanvragen. Je maakt bestelbonnen op. Je zorgt ervoor dat de overeenkomsten voor de ramen in orde zijn.
InterimBouwDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende | regio Oudenaarde
Oudenaarde, België
Voor onze klant, gelegen in Oudenaarde, zoeken we een gemotiveerde collega in de functie Administratief Bediende.
Jij als Administratief Bediende zal instaan voor volgend takenpakket:
Je staat de klanten vriendelijk telefonisch te woord door het aannemen van de telefonie en helpt hen verder bij hun vragen;Inboeken van inkomende goederen, opmaken en bijsturen van de planningTesten en controleren van aangeleverde logo'sOrganiseren van transportHet plaatsen van bestellingen, verwerken en opvolgen van orders.Het opmaken van offertes.
InterimTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Oudenaarde
Voor onze klant in een technische sector, zijn we op zoek naar een Administratief bediende:
Je krijgt een heel uitgebreide functie binnen een bouwtechnische omgeving!
Je plaatst bestellingen voor de uitvoerende tak zoals materiaal, materieel, transport, onderaannemingen,..Je verder te verdiepen in onze preventie, zowel intern op bureau als op de werven;Je staat in voor binnenkomende oproepen via telefoon en email en staat hierbij vooral in contact met de ploegbazen en werfleiders;Je verwerkt documenten en andere administratieve taken;Je springt bij in de dienst na verkoop tijdens de drukke perioden d.m.v. interventies administratief af te handelen en correct te factureren, klachten klantgericht behandelen en ondersteunen van de planningsdienst
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Nazareth, België
Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket
Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt.
Je staat in voor volgende taken;
Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende AGRO
ZONNEBEKE
Ben jij een administratieve duizendpoot met een hart voor de landbouwsector? En zoek je een gevarieerde functie waarin je het eerste aanspreekpunt bent voor onze landbouwers? Dan ben jij misschien wel de collega die we zoeken!
Wat ga je doen?
Het inwegen en uitwegen van verse producten die door landbouwers en/of transporteurs worden aangeleverd.Het aanspreekpunt zijn voor al onze landbouwers, waar je hen met een glimlach te woord staat.Het nauwkeurig ingeven van contracten, teeltfiches en tarragegevens in ons ERP-systeem.Het opvolgen van contracten en het beheren van dossiers van landbouwers, inclusief ingaves en wijzigingen.Het zorgvuldig opvolgen van de facturatie voor onze landbouwers.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
Genk
Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je daarbovenop een boekhoudkundige rugzak, dan zijn wij op zoek naar jou!
Voor een specialist in automotive te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.
Een greep uit je takenpakket als medewerker boekhouding en administratie:
ondersteuning van de boekhoudafdelingopvolgen en registreren van documentencontrole van alle in- en uitgaande facturen en opvolging van de creditnota'sinboeken van aan- en verkoopfacturenalgemene administratie
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig administratief bediende
HASSELT
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Lummen via 013 48 01 87 of via mail.
Voor onze klant uit Hasselt, gespecialiseerd in groenten en fruit, zoeken wij een boekhoudkundig administratief bediende.
Als boekhoudkundig administratief bediende heb je volgende takenpakket:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciersJe voert orderbonnen in zodat elke bestelling correct en op tijd vertrektInboeken van aan- en verkoopfacturenJe controleert inkomende facturen en houdt het overzichtDebiteurenbeheer: opvolgen van openstaande betalingenKas- en bankafschriften inboeken Klanten verder helpenTelefonische bestellingen opnemen en afhandelen...
FinanceBouwVoltijdsTijdelijk
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Ieper
Voor een bedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Je biedt administratieve ondersteuning van diverse aard
Voor klanten, leveranciers en externe partners ben jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail.Orderopvolging van A tot Z (van offerte tot verkoopsbevestiging) wordt door jou vlot opgevolgd.Het opmaken en versturen van orderbevestigingen en facturen valt onder jouw verantwoordelijkheid. (eigen ontwikkeld softwarepakket)Inkomende betalingen ga je afpunten en worden samen opgevolgd met de zaakvoerder.Ook het versturen van herinneringen omtrent betalingen behoort tot je takenpakket.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende bouw regio Aalter
Knesselare, Aalter, België
Voor onze klant te Knesselare een gekende speler in de regio zoeken wij een ervaren technisch bediende HVAC & sanitair.
Als Technisch Administratief Bediende met enige voorkennis HVAC en sanitair werk je technisch ondersteunend en sta je in voor een vlotte administratieve opvolging.
Jouw takenpakket:
Je beheert technische documentatie in ons ERP-systeem, maakt offertes op en doet bestellingen bij leveranciers.Je communiceert vlot met ons technisch personeel, klanten en leveranciers.Waar nodig bied je allround technisch administratieve ondersteuning (technische depannages, schadedossiers,…)
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Drongen, Gent, België
Voor een dynamische firma actief in de automobielsector, zoeken wij een allround administratief bediende met communicatieve skills voor regio Drongen.
Een greep uit je takenpakket:
Je staat in voor het contact met klant van aankoop van de wagen, tot oplevering;Het voertuig klaarmaken voor de oplevering denk aan inschrijving, verzekeringen afsluiten,..Voertuigen klaarmaken voor de verkoop: bv herstellingen plannen;Samen met de makelaars de schadedossiers opvolgen en beheren;Meewerken aan projecten om het bedrijf innovatiever te maken;Dit doe je op de afdeling van de bedrijfswagens (auto en kleine bestelwagens).
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
OOSTKAMP
Voor onze klant te Oostkamp, zijn we op zoek naar een administratieve duizendpoot.
Dankzij een ultramoderne productie en een ervaren team van servicegerichte medewerkers zijn ze gekend als een regionaal marktleider.
Momenteel investeren ze fors in een unieke nieuwbouw met kantoren en méér dan 1000m2 showroom.
Na een grondige introductie zal je in samenwerking met een collega instaan voor:
de ontvangst van klanten in de showroomhet telefonisch contact en mailcommunicatiehet agendabeheer van de showroomverkopersde opvolging van in- en uitgaande facturatiede betalingsopvolgingen
Kortom, een veelzijdige functie waarbij je fungeert als het eerste aanspreekpunt van de firma.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
LOPPEM
Voor onze klant te Brugge zijn wij op zoek naar een medewerker onthaal.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Je bent verantwoordelijk voor de eerste lijn telefonie.Je staat in voor het onthaal van onze bezoekers.Je ontvangt en registreert pakketten en post.Je doet bestellingen van etenswaren, drank en bureaumateriaalJe regelt boekingen van hotels, trein- en vliegtuigtickets en reservaties van restaurantsJe helpt waar nodig met de dienst Marketing en Customer Care
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.