Jobs

Jobs

104 Jobs gevonden
Dringend

Hulpboekhouder

MERELBEKE

Heb jij een passie voor cijfers en financiële administratie? Dan is deze job als hulpboekhouder bij een elektrotechnisch bedrijf in Merelbeke dé job voor jou!   Wat is het takenpakket? Verwerken van de dagboeken: Je verwerkt dagelijks alle financiële transacties, zoals inkoop- en verkoopfacturen en diverse financiële verrichtingen.BTW-aangiftes opstellen en indienen: Jij houdt de deadlines scherp in de gaten en zorgt voor correcte btw-aangiftes.Debiteuren- en crediteurenbeheer: Je monitort openstaande facturen en zorgt voor tijdige betalingen.Ondersteuning bij maand- en jaarafsluiting: Samen met het team stel je de balans op en zorg je ervoor dat alles in lijn is voor de afsluitingen.Up-to-date administratie: Je houdt de financiële gegevens nauwkeurig bij en zorgt voor een volledig up-to-date boekhouding.Rapportages: Je stelt financiële rapportages op en houdt het management op de hoogte van de cijfers en analyses.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y) Taken: Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Bediende boekhouding dossierbeheer

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.    Waar moet je zijn?Turnhout  Specialisatie: boekhoudkantoor Takenpakket   Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

LOPPEM

Hey! Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken? Antwoord jij steeds volmondig JA? Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

Ingelmunster

Voor een bedrijf in Ingelmunster zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder. Een taak uit jouw takenpakket: Het voeren van de volledige boekhouding van de organisatie (journals, grootboek, debiteuren, crediteuren)Het opstellen van de maand, kwartaal- en jaarafsluitingVerzorgen van btw-aangiften en fiscale aangiftenHet opstellen van de jaarrekening en de rapportage aan de externe accountantHet analyseren van de financiële gegevens en het doen van verbetervoorstellenHet beheren van de liquiditeitsplanning en het bewaken van de cashflowHet ondersteunen van het management bij financiële besluitvormingHet aansteken van een klein team van administratieve medewerkersContact onderhouden met banken, belastingsdienst en andere externe partijen
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

OUDENBURG

Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging? Goed nieuws! Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.   Een greep uit jouw takenpakket: Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Hulpboekhouder

OOSTENDE

Voor onze klant te Oostende, een grote speler in de voedingssector, zijn we op zoek naar een assistent boekhouder.   Als assistent boekhouder speel je een cruciale rol in het financiële beheer van het bedrijf. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van facturen, bankafschriften en financiële transacties. Daarnaast ondersteun je bij BTW-aangiftes, debiteurenbeheer en maand- en jaarafsluitingen. Je werkt nauw samen met de hoofdboekhouder en helpt bij het opstellen van rapportages en audits. Je krijgt een gevarieerd takenpakket, waaronder:   Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVerwerken van financiële transacties en bankafschriftenVoorbereiden van BTW-aangiftes en fiscale documentenOndersteunen bij maand- en jaarafsluitingenOpvolgen van debiteuren en crediteurenbeheerAssisteren bij financiële rapportages en audits
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountant

BEERNEM

In deze veelzijdige van Accountant en Payroll medewerker combineer je jouw passie voor cijfers met HR-administratie en leidinggevende verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat zowel de financiële als HR-processen vlekkeloos verlopen. Jouw takenpakket omvat: Nauwkeurige registratie van alle financiële transacties (aankopen, verkopen, investeringen)Voorbereiden en uitvoeren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van financiële rapportages en analyses voor het management.Analyseren van winst- en verliesrekeningen en optimaliseren van financiële processenActief meedenken over kostenbesparingen en efficiëntieslagen in de financiële structuurToezien op naleving van fiscale en juridische verplichtingenAansturen en begeleiden van junior boekhouders binnen het teamCorrecte en tijdige verwerking van de loonadministratie voor al onze medewerkersBeheer van alle personeelskosten en bedrijfslastenFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over lonen, uitgaven of andere HR-gerelateerde zakenZorgen voor naleving van lokale wetgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder | Aalter

Aalter, België

Voor een kantoor te Aalter, actief in fiscaliteit en boekhouding zoeken wij op zoek naar een boekhouder.    Dit kantoor weet zich te onderscheiden van de rest door hun aanpak en hun DNA die ze naar buiten brengen om mee te denken met de klant en op deze manier een onderneming mee sterk te maken!   Wat mag je van jouw takenpakket als boekhouder / dossierbeheerder verwachten?   Dossiers behandelen van A tot Z, voor de aan jou toegewezen dossiersBeheer van fiscale dossiers en de boekhouding van de klantenJe hebt rechtstreeks contact met de klanten. Zo heel soms zitten daar complexe vraagstukken bij of zijn er zaken onduidelijk, geen zorgen: je kan hierbij steeds beroep doen op de steun van je collega's en externe specialisten, je staat er met andere woorden nooit alleen voor!Dossiers die volg je op in nauwe samenwerking met je klantJe volgt nieuwe ontwikkelen op in het vakgebied.
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Junior accountant

Loppem, Zedelgem, België

Voor een modern boekhoudkantoor in volle groei, gelegen in Loppem, zijn we op zoek naar een (junior) accountant. Als dossierbeheerder ziet je takenpakket er als volgt uit: Je beheert eigen dossiers van A tot Y of A tot Z (naargelang ervaring en kennis) in een papiervrije omgevingJe verwerkt boekhouddossiers en volgt deze nauwgezet op. Je doet dit voor éénmanszaken en / of vennootschappenJe staat in voor de gangbare boekhoudkundige verrichtingen. Je maakt de BTW-aangiften op, doet de opmaak van balansen jaarrekeningen, tussentijdse afsluitingen en fiscale aangiftes in overleg met de zaakvoerderJe hebt klantencontact en overlegt met je klantFinanciële plannen opstellen, oprichten vennootschappen,… naargelang ervaring en gewenste uitdagingJe kijkt dossiers van de collega’s na net zoals de collega’s en/of zaakvoerder jouw dossiers nakijken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior accountant (bedrijfswagen)

Brugge, België

Ben jij in het bezit van een diploma accountancy/fiscaliteit?Op zoek naar een eerste werkervaring waar veel groeimogelijkheden zijn?Aantrekkelijke voordelen in regio Brugge? Dan is onderstaande vacature zeker iets voor jou! Voor een accountancykantoor, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder. Je leert het werkveld van accountants en belastingsadviseurs binnenuit kennen en groeit stapsgewijs in taken en zelfstandigheid. Je maakt, onder begeleiding, balansen en jaarrekeningen op, bereidt fiscale aangiften voor (van zowel personen- als vennootschapsbelasting) en verwerkt boekhoudkundige stukken digitaal.Je verwerkt de periodieke btw-aangiftes en het indienen van de nodige formaliteiten.Je volgt de fiscale actualiteit en trends in de digitalisering van de accountancysector mee op. Op termijn vergroot de uitdaging van je takenpakket: Voorbereiden van fiscale eerstelijnsadviezenOpmaak van financiële rapporteringen (bijvoorbeeld: een cashflowrapport of managementrapportering)Een financieel plan opmaken...
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Accountant

Roeselare, België

Voor een accountantskantoor te Roeselare zijn we op zoek naar een Accountant. Als accountant ben je de vertrouwenspersoon van bedrijfsleiders van kleine en middelgrote ondernemingen. Als professionele gesprekspartner sta je de klant bij in zijn accounting-, fiscaal- juridisch en financieel beleid. Je werkdomein en opdracht hangt af van achtergrond, competenties en interesses: Uitwerking van A tot Z van intern gevoerde boekhoudingen;Controle en begeleiding in extern gevoerde boekhoudingen;Rechtstreekse begeleiding en sturing van de klant in allerhande boekhoudkundige, fiscale en administratieve taken;Opmaken diverse fiscale aangiftes (BTW, vennootschapsbelasting, personenbelasting, …);Opmaken tussentijdse rapporteringen alsook analyse ervan, bepaling voorafbetalingen en mogelijke optimalisaties;Opmaken jaarafsluitingen voor vennootschappen, winstberekeningen voor eenmanszaken;Bijstand in diverse studies: oprichting vennootschap, uitwerking financieringsvoorstellen, onroerend goed transacties, begeleiding overnames, fusies en splitsingen,... .
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Roeselare, België

De puntjes op de i en een accuraatheid om U tegen te zeggen: ben jij de boekhouder met zin voor afwisseling? Dan staat je slechts één iets te doen: solliciteren! Als boekhouder zorg je voorbereiding en afwerking van klantendossiers.Bijhouden van de boekhoudingVoorbereiden van fiscale aangiftenOp punt stellen van administratieve dossiers De taakomschrijving kan variëren van project tot project er zal steeds rekening houden met jouw voorkeur en kennis.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountant

Roeselare

Functieomschrijving: Junior Accountant (Starter) Titel: Junior Accountant (Starter) - Junior Dossierbeheerder Locatie: Kantoor in Roeselare Over de Functie Zijn cijfers jouw ding en wil je heel wat bijleren over accountancy? Dan is een job bij SBB als junior accountant (starter) – junior dossierbeheerder, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Roeselare. Je Nieuwe Job in ‘t Kort Je krijgt de kans om te werken aan diverse klantendossiers en doet ervaring op met: Jaarrekeningen opmakenVoorbereiden van fiscale aangiften (btw, PB, VenB)Prognoses van voorafbetalingen maken Onder begeleiding van je senior collega’s leer je continu bij over de wondere wereld van accountancy. Als de accountant afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan de accountant. Iets Voor Jou? Als je enthousiast bent om bij te leren over accountancy en professioneel wil groeien, dan zit je goed bij ons. Uiteraard ben je goed met cijfers, maar evengoed met mensen. Je begint als junior, maar je groeit op jouw tempo verder naar senior accountant. Vanaf dat moment beheer je je eigen dossiers.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountant

Roeselare

Voor onze klant, gelegen te Roeselare, zijn wij op zoek naar een accountant. Als accountant sta je in om het Finance team te ondersteunen. Hierbij een overzicht van jouw verantwoordelijkheden: Inboeken en opmaken van facturenVerzorgen en uitvoeren van financiële verrichtingenVoorbereiden van fiscale aangiftesOndersteunen van de maand-en jaar afsluitingen
FinanceImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

Roeselare, België

Ben jij een gedreven boekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging in een dynamisch bedrijf? Vivaldis helpt een erkend outsourcingsbedrijf met het zoeken naar een gepassioneerde boekhouder om hun team te versterken. `Het bedrijf biedt een stimulerende werkomgeving waar ambitie en professionaliteit centraal staan. Een greep uit jouw boeiend takenpakket: Beheren van de volledige boekhouding van het bedrijfOpstellen en indienen van BTW-aangiftes, jaarrekeningen en diverse fiscale aangiftesAnalyseren van financiële gegevens en voorbereiden van periodieke rapportagesSamenwerken met externe partners, zoals accountants, voor de optimalisatie van financiële processenBijdragen aan de financiële strategie en planning van het bedrijf
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior accountant met bedrijfswagen

Roeselare, België

Beschik jij voor een bachelor Accountancy Fiscaliteit? Wil jij graag voor een boekhoudkantoor in Roeselare werken? Ben jij bereid om je te verdiepen in de fiscale wetgeving? Lees dan zeker onderstaande vacature!   Voor een boekhoudkantoor te Roesele zijn we op zoek naar een junior accountant. Je zal voor onderstaande taken ondersteund worden door een senior accountant: Je staat in voor de boekhoudkundige verwerking van een aantal aan jouw toegewezen dossiersJe staat in voor de voorbereiding van jaarrekeningen en fiscale aangiftenOp termijn krijg je de verantwoordelijkheid betreffende toegewezen klantendossiers en kan je doorgroeien tot de functie van senior accountant
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Parttime Boekhoudkundig Medewerker

Roeselare

Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Je hoofdtaak bestaat uit het proactief opvolgen en digitaal verwerken van klantendossiers van A tot ZJe staat in voor een gevarieerd administratief en boekhoudkundig takenpakket: digitaal verwerken van de facturatie, debiteuren- en crediteurenbeheer, taken ter ondersteuning van senior accountants,…Ad hoc administratieve taken in samenwerking met je toekomstige collega’s
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

KORTEMARK

Jouw takenpakket:   Dagelijkse boekhouding: Klant en leveranciersboekhouding, loon- en diverse boekingen, betalingen voor de verschillende entiteitenKwartaal-, jaarafsluitingen en consolidatie, alsook fiscale aangiftes in samenwerking met het extern boekhoudkantoorMaandelijkse BTW-, IC- en Intrastat-aangiftesDiverse rapporteringenMeewerken aan de verbetering en optimalisatie van onze processenHulp bij het opmaken van budgetten & externe auditsAdministratie: verzekeringen, contracten, etc.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Manager Accountancy

Brugge, België

Dankzij de sterke groei en ambitieuze plannen van onze klant (een boekhoudkantoor in Brugge) zijn wij op zoek naar een ervaren Accountancy Manager die hun team zal versterken. Ben jij een gedreven leider met een passie voor accountancy en fiscaliteit? Heb jij een oog voor detail en weet je hoe je teams kunt inspireren om het beste uit zichzelf te halen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!   De rol van Accountancy Manager: In de functie van Accountancy Manager ben jij dé brug tussen het management en de Accountancy Managers. Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO en fungeert als coach voor het team in de dagelijkse werking. Het bewaken van deadlines, de implementatie van nieuwe procedures en software, en het versterken van de efficiëntie binnen het kantoor behoren tot jouw kernverantwoordelijkheden.Je hebt een proactieve houding in het aansteken van de ondernemersgeest binnen je team en zorgt ervoor dat klanten altijd rekenen op het hoogste niveau van advies en service.Jij ondersteunt je collega's in hun commerciële rol, zodat we de klanttevredenheid kunnen blijven garanderen. Bovendien ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de dossiers en het integreren van de laatste wet- en regelgeving.Als specialist op het gebied van accountancy en fiscaliteit kunnen je collega's terecht bij jou voor advies en verdere toelichting bij complexe vraagstukken. Je werkt nauw samen met andere externe stakeholders en hebt een helikopterview over de werking van het kantoor.Je identificeert snel waar de noden liggen en voorziet het team van de nodige opleidingen en kennisoverdracht
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!