Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(2)
Contract type
Vast contract
(2)
Taal
Nederlands
(2)
Frans
(1)
Niches
Office
(1)
Technics Employees
(1)
Sector
Materialen
(1)
Hout
(1)
2 Jobs gevonden
Aankoop assistent
Niel
Voor onze klant te Niel zijn wij op zoek naar een assistent aankoper. Je staat onder leiding van een ervaren aankoperJe staat in voor het aankoopproces inzake handelsgoederen en grondstoffen.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de stockopvolging en het voorraadbeheerJe controleert de afgesproken prijzen bij leveranciers, levertermijnen en andere contractueel afgesproken parameters. Op die manier kan je een optimale klantenservice waarborgenJe houdt het artikelenbestand up to date zodat iedereen over juiste productinfo beschiktJe overlegt met alle betrokken partijen
Technics Employees
Materialen
Voltijds
Vast contract
Medewerker aankoop
OVERPELT
Wij zijn op zoek naar een medewerker aankoop die onze klant in Pelt komt versterken. Je komt terecht in een familiale KMO met meer dan 100 jaar ervaring in maatwerk interieur. Alle producten worden in eigen atelier gefabriceerd. Samen met een dynamisch en hecht team van een 80-tal collega’s bouw je mee aan de toekomst van een groeiend productiebedrijf. Als aankoper ben je o.a. medeverantwoordelijk voor het plaatsen, registreren en opvolgen van bestellingen. Hierbij ben je het aanspreekpunt voor o.a. productie en magazijn bij het verschaffen van informatie over bestelhoeveelheden en levertermijnen. Je behoudt het overzicht over de artikelen die in bestelling staan en de noden uit de productie. In samenspraak met het magazijn en de productie bepaal je stockniveaus en de bestelfrequentie van grondstoffen en materialen. Je staat in nauw contact met leveranciers zodat bestellingen tijdig en op de correcte manier geleverd worden. Bij dit alles hou je steeds rekening met de gemaakte afspraken en doe je controle of de bestellingen tegen de juiste condities geleverd werden. Naast een afwisselende en verantwoordelijke functie krijg je de vrijheid om processen te analyseren, verbetervoorstellen uit te werken en je stempel te drukken. Takenpakket: Plaatsen, registreren en opvolgen van bestellingenContact onderhouden met leveranciers betreffende de uitvoering van bestellingenOpvolgen stockbeheer en bijhorende stockbestellingenFactuurcontrole en nacalculatieUpdaten en onderhouden van prijs- en artikellijstenOpvragen offertes en prijsaanvragen
Office
Hout
Voltijds
Vast contract
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!