Dringend
Administratieve en punctuele aankoper + technische affiniteit
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt: Administratieve en punctuele aankoper/purchase + technische affiniteitWaar? DesselSector? Machinebouw, techniekTakenpakket?
Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en logistieke afdeling. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Je fungeert als rechterhand van de Procurement en Supply chain director Administratie hoort er natuurlijk ook bij. Samen met de verantwoordelijke is het totale aankoopbeleid je verantwoordelijkheid: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, materialen bestellen, ... Voorraad- en stock management + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (customer relations, klachten beheer, ...) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PC/ERPKortom: Managen van volledige purchase procedure tot levering
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
TIJDELIJK! Administratieve allrounder- billing afdeling (+/- 2 maanden)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... TIJDELIJK! Administratieve allrounder- billing afdeling (+/- 2 maanden)
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse
Takenpakket
Geen saaie, administratieve rompslomp maar volledige focus orderbeheer/bestellingen en prefacturatieControle orders, uitgevoerde bestellingen en deze vervolledigen/verwerken in SAP (ERP)Ondersteuning/voorbereiding customer service + data input zodat facturatie kan gebeuren naar de klantDataverzameling + meedenken aan digitalisering Algemene administratie mbt het financiële verwerkingsproces (VB. gewicht, gewerkte uren chauffeurs, ...)Verschillende bronnen raadplegen om je date te vervolledigen + controle prijzenBerekeningen
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve duizendpoot vastgoed/gebouwbeheer
Turnhout, België
Vivaldis office zoekt: Administratieve duizendpoot vastgoed/gebouwbeheer
Algemene administratie dossiers: controleren en het opvolgen van verzekeringscontracten/aangifte/schade en zorgen dat alles wettelijk in orde is, controle en nalezen bestaande contracten, analyse verkoopdossiers/bouwdossier, contractbeheer, opvragen/opvolgen offertes, ... Ondersteuning vraagstukken/geschillen VB. schadeJe bent het aanspreekpunt voor de directie/klant voor problemen in de gebouwen VB. lekkage, defecten, ... (=gebouwbeheer syndicus) Contact met de verschillende partijen zowel telefonisch, mail als ter plaatse Je wil alle lopende dossiers van binnen en van buiten kennen en kunnenContact met de verschillende partijen en verscheidene instanties VB. overheden, gemeenteSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBijwonen vergaderingen panden / mede eigendommen + verslag (avonden)Ondersteuning boekhouding/facturatie panden, opvolging betalingen ,....
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende/facturatie - ordermanagement
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/facturatie - Ordermanagement. (Groei tot volwaardig customer support specialist)
Plaats tewerkstelling: Arendonk + Specialisatie: Bouw, loodgieterij, hvac. Belangrijk: graag bezig met cijfers! Taken: Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenOrdermanagement/ Order entry: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning aankoop, verantwoordelijk voor het volledige orderproces-verwerking en planning, opvolging bestellingen tot levering, opvolging voorraad- stock, selectie leveranciers, offertedossiers beheren A-Z ... Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgen + contact leveranciers (mail, telefoon)
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur
Waar moet je zijn?
RijkevorselSpecialisatie: Bouw
Takenpakket
-> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior aankoop / administratieve duizendpoot - supply chain/ purchase
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt: Aankoop - supply chain specialist! (aankopen voor de hele groep!)
Specialisatie: Bouw
Takenpakket:
Samen met je twee naaste collega's sta je in voor beheer en verwerking van alle aankopen die binnen de firma/groep gebeuren (grondstoffen, machines, ...)Met een lach sta je de klant en leveranciers te woord (offertes, stock-voorraadbeheer, bestellingen plaatsen/opvolgen/verwerken), administratieve verwerking goederenontvangst, ordermanagement, ...Hierbij sta je nauw in contact met je collega's VB. calculatie, productiemanager, ...Jij zorgt ervoor dat de productie niet stil valt, aangezien jij zorgt voor de juiste materialenBij eventuele onderhandelingen met leveranciers sta je sterk in je schoenen, want jij wil natuurlijk DE beste prijs. Hierbij houdt je rekening met het aankoopbudget/prijslijsten, ...RapporterenOpvolgen markt + opstellen aankoopprognoses/resultaten/behoeften
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratieve planner
Beerse
Ben je planmatig en administratief sterk? Neem je graag de verantwoordelijkheid? Samen met onze klant zijn we op zoek naar een administratieve en planmatige duizendpoot met passie voor event- AV projecten.
Taken:
Als spilfiguur ben je de drijvende kracht voor het plannen van professionals op vlak van licht- geluid, AV specialisten + coördinatie en motiveren! (=veelzijdige en grote projecten)Als planmatige en administratieve duizendpoot weet je de juiste prof naar de juiste plaats te sturenAfstemmen roosters, personeelsplanning met collega's en klantKlachtenbehandeling/Customer service Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Orders/opdrachten aannemen + verwerken, Bestel- en werkbonnen opmaken, voorbereiding en controle facturen, bestellingen...Problem solving bij onverwachte situatiesMeedenken aan verbeteringen
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Quality specialist - mooi evenwicht tussen admin/ uitvoerend (AGRO)
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt.............. Quality specialist binnen de teelt/agro sector! (combo admin, uitvoerend)
Wat moet je doen?
Als spilfiguur op de afdeling kwaliteit ben jij de EXPERT! Bijsturen, optimaliseren, onderhouden en beheren kwaliteitsbeleid Je maakt deel uit van het kwaliteitsteam (opstellen productspecificaties, analysecertificaten)Ingang- proces- en kwaliteitscontrole + zorgen voor een sterke productkwaliteit (eigen en extern product)Uitvoeren van verbetertrajecten mbt product en proces + verwerking gegevens in PC + administratief in orde brengen Analyses , controle binnenkomende grondstoffen, vrijgave grondstoffen en eindproductInterne en externe audits/controles mee begeleiden + problemen registreren, documenteren en rapporteren (Productie en oogstverantwoordelijke)Wetgeving en vernieuwingen volg je op de voet: Toelichting omtrent een nieuwe voedselveiligheid procedure. Dit schrikt jou niet af. Jij wil alles van binnen en vanbuiten kennen. (schrijven of aanpassen procedures) Registratie / klachtenbehandeling + orderbeheerRapporteren/ opzetten kwaliteitshandboekUitbreiding mogelijk VB. planning personeel VB. serreplukkers , personeelsadmin. mbt plukkaarten
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Administratie- klantbeheer- customer relations
Waar moet je zijn?
Regio HoogstratenSpecialisatie: Logistiek/ warehouse
Wat moet je doen?
Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiersKlantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations ManagerDouaneformaliteiten + facturatie
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs
Turnhout
Samen met onze klant omgeving Hoogstraten zoeken we een Administratie & logistiek bediende - onthaal/ telefonie. (voeding)
Tot jouw takenpakket behoort het volgende:
Je staat in voor het onthaal van de chauffeurs en voor de opmaak van CMR en vrachtbrievenAdministratieve verwerking na einde productie (orderverwerking, facturen inboeken...)Onthaal bezoekers, leveranciersTelefonisch onthaal/ mailPostverdelingVerwerking leeggoedAlgemene admin zoals bestellingen kantoor, vergaderzalen klaarzetten...
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Administratief Bediende
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt: Technisch administratief bediende/werkvoorbereider metaal
Specialisatie: Metaal, machinebouw
Wat moet je doen?
Controleren van de plannen + voorzien materiaal/gereedschap/werkinstructies/magazijnbeheerOpvolgen van projecten/orders + werkvoorbereiding: bestellingen mbt wisselstukken, voorraadbeheer, begeleiding techniekers bij moeilijkere opdrachten (VB. defecten cilinders)Rechterhand werkplaatsverantwoordelijkeControle werktekeningenKwaliteitscontroleMateriaalplanningMeedenken aan verbeteringKennis van CAD/CAM processen, tekenwerk in Inventor? Top! Je takenpakket kan zeker uitgebreid worden.
Technics EmployeesMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - verantwoordelijke kwaliteit
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- verantwoordelijke kwaliteit, technische vraagstukken, analyse machinepark. Waar moet je zijn?
Hoogstraten.Specialisatie: Elektromechanica, technische productie, engineering, metaal
Wat moet je doen?
Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt kwaliteitsvraagstukken in alle stappen van het productieproces.Als spilfiguur heb je de eindverantwoordelijkheid analyse, opvolging en registratie van kwaliteit (kwaliteitsproblemen analyseren)Als rot in het vak weet je de planning en budgetten te bewaken (hierbij speelt timing, kwaliteit, haalbaarheid, ... een belangrijke rol)Meedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Verzamelen van documentatie, technische fiches lezen-interpreterenMeewerken aan verscheidene projectenDossierbeheer + rapporterenBegeleiding audits, klachtenbehandeling, uitrollen en opvolgen van kwaliteitsstandaarden
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve duizendpoot orderadministratie/customer relations
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt .......Administratie- ordermanagement/customer relations (NED, ENG, FRA)
Extra= Talenkennis zoals Duits zijn een extra troef!
Waar moet je zijn?
Hoogstraten
Specialisatie: Productie
Wat moet je doen?
Je zorgt ervoor dat controleren en verwerken van binnenkomende bestellingen via verschillende kanalen (telefoon, e-mail)Algemene administratie van de afdeling: VB. bestellingen, order entry, voorraadmanagement, contact leveranciers, databeheer, opvolging tekorten/grondstoffen/materialen.Voorbereiden en verwerken van facturen.Waarborgen van een correcte klanten contact/customer relations. De vragen van klanten met betrekking tot hun bestellingen, levertermijnen en producten. Informeren van klanten over orderstatus en eventuele afwijkingen.Opstellen van rapporten met betrekking tot ordervolumes, levertijden, en klanttevredenheid.Klachtenbehandeling en vlotte opvolging dossiersNauw contact met aankoop, magazijn, ...Onthaal
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouwmaterialen, ondersteuning balie-toonzaal
Specialisatie: Bouwmaterialen, AFWERKING/TEGELS ...
Takenpakket
De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander dmv een lastenboek en plannen + analyse bestek, kostprijsberekeningContact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Offertedossiers zijn jouw prioriteit! Van opname prijsaanvragen tot registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringWelke materialen er nodig zijn weet je als geen ander (rekening houdend met kwaliteit, prijs, levertermijn, ...) + opvragen prijzen en de nodige info bij verschillende leveranciersJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersOrderbeheer, verwerking, ondersteuning collega's op administratief vlak Doorgroei kansen tot commercieel adviseur, pricing, ...
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Vosselaar, België
Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer
Samen met onze klant, specialist op vlak van logistiek zoeken we een Boekhoudkundig/ administratief bediende- accounting officer.
Takenpakket:
Ondersteuning boekhoudkundige taken: Bijhouden financiële admin, verwerken inkomende- uitgaande facturen, crediteuren- en debiteurenadmin, uitvoeren banken/ beheer betalingsverkeerondersteuning/ voorbereiding BTW-aangiftes, maand- jaarafsluitingOndersteuning payroll/ salarisverwerking- personeelsadministratieMeedenken aan verbeteringAlgemene admin
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)
Waar moet je zijn?
Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende - Service Advisor garage
Beerse, België
Vivaldis Office zoekt...... Technisch administratief bediende - naverkoop- Service Advisor.
Waar? Omgeving Beerse
Specialisatie: Automotive, garage, bedrijfscamionetten, trucks, campers...
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken (mail, receptie, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opUitvoeringsplanning voor het werkhuis, agendabeheer, advies (kost, tijdsduur, onderhoud, ...)Administratie : Ondersteuning facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, garanties in orde brengen, leasing contracten opmaken ... Schadecontroles, inspectie Naverkoop en customer service
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende
Brecht
Voor een bedrijf gespecialiseerd in het verhuren van materialen en machines zijn we op zoek naar een Administratief bediende:
Je staat in voor de algemene administratie alsook de facturatie.Je onderhoudt contacten met klanten, zowel telefonisch als aan de balie.Je zorgt voor het voorbereiden, uitwerken en opvolgen van offertes.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende op de verkoopsafdeling
Brecht, België
Voor een gekende garage in Brecht zijn wij op zoek naar een administratief bediende op de verkoopsafdeling.
Je zal terecht komen in een team van vier mensen. Jouw team staat in voor de volledige afwikkeling van verkochte wagens: vanaf de bestelling van de klant tot het fysiek afleveren van de wagen.
Jouw takenpakket?
Je bestelt de voertuigen.Je regelt de transporten.Je volgt dossiers op van A tot Z.Je werkt samen met alle afdelingen van de organisatie, verkoop, boekhouding, naverkoop...Je plant leveringen in en maakt afspraken met de klanten.Je controleert de premies.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.