Jobs

Jobs

331 Jobs gevonden
Dringend

Customer Service Medewerker

Deinze, België

Wij zijn op naar een gemotiveerde customer service medewerker voor onze klant actief in de ruime bouwsector:   Je hebt het volgend takenpakket:  Je zal contacten met de klanten onderhouden en opbouwen, dit zowel via telefoon als mail in het Nederlands en FransJe bent het eerste aanspreekpunt samen met je collega's voor alle vragenJe zal de orders ingeven in SAPJe volgt het order op van bestelling tot levering op de werfJe zal leveringen opvolgenIndien nodig verzorg je de retourverzending op en maak je de creditnota op voor de klant
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Loppem, Zedelgem, België

Draag ook jij het klimaat een warm hart toe? Barst je van de energie en zoek je een boeiende uitdaging? Bouw dansamen met onze klant een mooie toekomst uit. Voor hun vestiging in Loppem zoeken ze nog een enthousiaste CustomerCare medewerker.Wat houdt je job in? Je leidt de bestellingen van airco’s, warmtepompen, ventilatiesystemen en chillers in goede banen.In samenspraak met de transporteur zorg je voor vlotte levering van de toestellen.Je ondersteunt de dienst na verkoop. Je lost eventuele moeilijkheden met de glimlach op.Je leidt inkomende telefoons in goede banen. Een deel van de week sta je in voor de eerste lijn.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Inside sales

Loppem, Zedelgem, België

Klimaat en jij zijn 2 handen op 1 buik? Je hebt zin in een nieuwe uitdaging? Je zoekt een job met verantwoordelijkheid en autonomie? Ervaring als inside sales? Lees dan verder want jouw nieuwe job heb je zojuist gevonden! Wat houdt je job in?Je maakt deel uit van het interne sales team en werkt nauw samen met de buitendienst.Je maakt offertes en bijhorende productfiches op van de applied systems.Je biedt klanten technische en commerciële ondersteuning per telefoon of per mail.Je beheerst de productfiches en databoeken.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Oostkamp, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug of ben je volop bezig met je studies en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Finance 050 15 21 00 (en solliciteer) voor onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Oostkamp, zijn wij op zoek naar leergierige, gedreven en enthousiaste junior dossierbeheerder. Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht? Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Oostkamp

Kijk jij uit naar een eerste ervaring in de financiële sector? Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media? Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Dan is onderstaande functie als junior dossierbeheerder zeker iets voor jou!   Onze klant, gelegen in Oostkamp wenst graag een junior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.   Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen). Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega).
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Brugge, België

Voor een bedrijf, een distributeur of groothandel in elektrotechnisch materiaal, gelegen te Brugge, zoeken wij een administratief, commercieel bediende.Jouw takenpakket:  Je staat in nauw contact met klanten (scholen, woonzorgcentra,..) per telefoon en via mailJe geeft technisch advies aan de klanten Je biedt nieuwe diensten, producten en oplossingen aan aan de klant Je analyseert de behoeften van de klant en stelt passende oplossingen voor Je staat in voor de administratieve, commerciële en technische opvolging van offertes en bestellingen Je ondersteunt de vertegenwoordigers ... 
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Brugge, België

Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.  Jouw taken zijn: Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Bouw, technische productieTalenkennis!   Takenpakket Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleidingJe wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Talenknobbel Ned, Eng, Fra)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende/ Internal sales specialist. (Belux) Waar moet je zijn? TurnhoutSpecialisatie: Productie omgevingTalenkennis!   Takenpakket  Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatieAlgemene administratie: verkoopsdossiers administratief afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Callagent / Klantenadviseur

BRECHT

Voor een sterk familiebedrijf in de regio Brecht, actief binnen de automobielsector, zoeken wij een klantgerichte Callagent / Klantenadviseur. Je komt terecht in een warme en professionele werkomgeving waar teamwork en klanttevredenheid centraal staan.   Als aanspreekpunt voor klanten – telefonisch en digitaal – zorg jij voor een vlotte en positieve ervaring. Dankzij jouw planningstalent, luisterend oor en commerciële flair garandeer je een service op maat van elke klant.   Jouw takenpakket: Je staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of websiteberichten.Je geeft advies, beantwoordt vragen en verwerkt bestellingen of aanvragen.Je plant afspraken in en stelt werkorders op.Je verbindt klanten door met de juiste collega of dienst en volgt op waar nodig.Je werkt met opvolgingsdocumenten en digitale tools.Je behandelt zowel inkomende oproepen (bijstand, informatie, afspraken) als uitgaande contacten (klantentevredenheid, opvolging, klantenbinding).Je denkt commercieel mee en draagt bij aan een vlotte, efficiënte klantenservice.  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie)

Baarle-Hertog

Vivaldis Office zoekt ....... Inside sales specialist (Bachelor + interesse in technologie) Waar moet je zijn?   Specialisatie: Technologie, mobility, elektrische installatie     Takenpakket  = Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Je rol bestaat uit het administratief ontlasten van de sales manager/accountmanagersJe staat in voor het opvolgen van de verkochte projecten/ productie orders. Je coördineert het volledige orderproces van bestelling tot levering tot facturatie (bestaande klanten als prospects)Algemene administratie: verkoopsdossiers administratief opstellen/afhandelen, offertes opmaken-opvolgen, orderbeheer, boeken verkoop-aankoopfacturen, bestellingen doen, contact leveranciers, ... Borging klantenrelaties (bestaande en nieuwe klanten) via mail en telefoonAdvies en begeleiding (SPOC)Je wil je graag verdiepen in het product om een sterke service te garanderenRapporteren
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

SINT-ANDRIES

Voor een boekhoudkantoor in Brugge zijn wij op zoek naar een ervaren dossierbeheerder. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van facturenVerzorgen van financiële verrichtingenVoorbereiden van fiscale aangiftesVoorbereiden van jaarafsluiting
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

External sales

Brugge

Voor onze klant zijn we opzoek naar een external sales met een grondige kennis elektriciteit voor regio West- en Oost-Vlaanderen.De klant is gespecialiseerd in elektrisch materiaal, verlichting, beveiliging, databekabeling en energiebesparende materialen.  Als external sales heb je een uitgebreid takenpakket: Je gaat pro-actief opzoek naar nieuwe klantenJe onderhoudt het bestaande klantenbestand, maar je bent ook constant bezig met het verwerven van nieuwe klantenJe hebt heel veel aandacht voor alles wat er zich op de markt afspeelt (marktonderzoek)Je plant afspraken in. Je biedt ondersteuning aan de binnendienst voor de offertes en de opvolging van de offertes.Actieplannen opstellen.Rapporteren van commerciële acties. 
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Brugge, België

Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil jij jouw kennis (boekhouding en fiscaliteit) graag delen met jouw junior collega's? Dan is onderstaande functie als senior dossierbeheerder zeker iets voor jou!   Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een senior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.   Als senior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen). Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen .
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Sint-Kruis, Brugge, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector? Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media? Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!   Voor ons klant, gelegen in Sint-Kruis (Brugge), zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder. Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen) Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega). Daarnaast verzorg je ook de algemene klantenadministratie en klantenbeheer.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior klantadviseur (Jabbeke)

Jabbeke, België

Voor onze klant, een verzekeringskantoor met meerdere vestigingen, zijn wij op zoek naar een Junior klantadviseur. Een greep uit jouw takenpakket: Je helpt klanten met het vinden van het ideale verzekeringspakketJe bouwt relaties met je klant op (en onderhoudt deze)Je voorzien je klanten van alle informatie die nodig is (betreffende risico's en kosten) zodat zij goed geïnformeerd zijn
FinanceFinancieelVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!