Jobs

Jobs

80 Jobs gevonden

Logistiek planner/ administratieve dispatcher + talenknobbel

Arendonk

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek planner/ administratieve dispatcher + talenknobbel Onze klant is een grote speler in de transportsector. (Arendonk)   Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor de werknemers/ chauffeurs. Dit zijn voornamelijk chauffeurs die instaan voor internationaal transportMailing, telefonie + coördinatie en motivatiePlanning transporten + bijhorende administratie: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, ondersteuning en problem solver bij pech van de chauffeurs, planning vrachten indien nodig aanpassen, rij-rusttijden nakijken, ... (transics)Bewaken kostenplaatjeKlantencontact + aanpassen klantendossiers/wijzigingen in opdrachtRechterhand verantwoordelijke dispatch
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Senior Dossierbeheer

Retie, België

Vivaldis Office zoekt ....... Boekhoudkundig/ administratief bediende- dossierbeheer (Bachelor!) Specialisatie: boekhouding  Takenpakket Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende boekhouding doorgroeikans tot dossierbeheer (Bachelor!)

Ravels, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende, bediende boekhouding, dossierbeheer. Waar moet je zijn? Regio RavelsSpecialisatie: boekhouding  Takenpakket Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingAlgemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerderNauw contact met klanten zowel ter plaatsen, telefonisch of eventueel op verplaatsing 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende boekhouding dossierbeheer

Dessel

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding (focus= facturatie/crediteurenbeheer)   Specialisatie: Logistiek Takenpakket   Jij zorgt ervoor dat elk klantendossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbreken (order, factuur, ...)Facturatie en crediteren: inboeken facturen, data input orders (routine werk)Administratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteunen debiteurenafdeling indien nodig, controle facturenAlgemene administratieKlanten of leveranciers contact (mail/ telefonie)
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Dessel

Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs Specialisatie: Transport  Takenpakket   Planning transport/ritten/verplaatsing in samenspraak met de collega's en chauffeursProblem solver bij problemen VB. pech, rij-rusttijden extra prestaties, ...Eerste aanspreekpunt + coördinatie chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking systeem/PC, beheer verlof/ziekte chauffeurs, opvolging prestaties/tachograaf, ...Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situatiesControleren en opvolgen van transportdocumentenBeheer wagenpark: tijdige keuringen, onderhoudsbeurten, ...  
OfficeToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Coördinatie system- software projecten + sales business development

TURNHOUT

Vivaldis Office zoekt ....... Coördinatie system- software projecten + sales business development  affiniteit met elektrotechniek, energie, software, ...   Waar moet je zijn? Turnhout, BelgiëSpecialisatie: Elektromechanica, technische installatie, laadpalen, elektriciteit, ...  Wat moet je doen? Coördinatie inside sales afdeling/ engineering mbt verscheidene projecten zoals software- betaalsystemen, elektrotechniek...Verantwoordelijk en schakel tussen klant/engineering en sales (bestaande klanten als nieuwe potentiële klanten -> B2B) Opvolging van leads, prospectie + organiseer en coördineer je mee de sales afdelingMooi evenwicht tussen people management, coördinatie + sales door het actief benaderen van klanten (business development - deels bureau + mee de baan op) De vraag van de klant vertalen naar een technische oplossing op maat en hun behoeften ken je als geen anderFirma vertegenwoordigen bij beurzen, ontwikkelen van een netwerk, kortom meedenken aan een bloeiende commerciële strategie + actiepuntenDeelname aan wekelijkse engineering meetings/ maandelijkse service meetingsKlantgesprekken voeren waarbij je technische ondersteuning geeft VB. software + lead bij opstartfase mbt aanspreekpunt klant
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende boekhouding dossierbeheer

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.    Waar moet je zijn?Turnhout  Specialisatie: boekhoudkantoor Takenpakket   Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Turnhout

Vivaldis Office zoekt.... Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs TurnhoutSpecialisatie: Transport  Takenpakket   Planning transporten in samenspraak met de collega's en chauffeurs Customer Service, klachtenbehandeling, problem solver bij problemen VB. laattijdige levering, rij-rusttijden chauffeursAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: administratieve dossiers samenstellen, verwerking info, mailing/telefonie, chauffeurs voorzien van de nodige documenten, verwerking in TAS (software pakket)Als echte problem solver kan je goed anticiperen bij onverwachte situaties + contact rederijenControleren en opvolgen van transportdocumenten VB. CMR's , vrachtbrieven (conform wetgeving)Contact met douane team + warehouse
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek supervisor- magazijnverantwoordelijke (3 ploegen)

Turnhout

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve kracht/logistiek coördinator-supervisor magazijn/ personeelsplanning/ magazijnverantwoordelijke.   Waar kom je terecht? TransportbedrijfBelangrijk: flexibel naar 3 ploegen dagdienst , vroege en late ploeg (14u-22u). Je zal instaan voor volgende taken: Als spilfiguur tussen klant, bureau en magazijn/chauffeurs ben je verantwoordelijk EN hét aanspreekpunt mbt personeelsplanning, coördinatie magazijn, voorraad/stock, opvolging bestelling tot leveringAgendabeheer tot een vlotte aflevering Aansturen magazijn + opmaak/verwerking werkordersAdministratieve ondersteuning: werkfiches maken, voorraad-stok opvolgen, opmaak lever-bestelbonnen + verwerking, personeelsplanning, planning mbt bestellingen/leveringen, contact klanten, opvolging ritten van chauffeurs, logistieke administratie, veiligheid waarborgen, toezien dat iedereen zijn PBM's draagt + respecteren van regelgeving/wetgeving, beheer inventaris, administratief verwerken ritten...Telefonie en mailing + klachtenbehandeling Werken met een tablet voor registratie van goederen + overdracht naar supervisor nacht
Technics EmployeesTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Accountmanager- business development

Turnhout, België

 Vivaldis Office zoekt ....... Sales buitendienst/accountmanager- Business development  Affiniteit met verpakkingen, grafisch sector, kartonnage, technisch product   Waar moet je zijn? Ruime regio: België, Nederland   Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor jouw klantenportefeuille (regelmatig contact, bezoeken, ...)Opvolging van leads, prospectie + je groeit tot favoriete contact en vertrouwenspersoon van de klantDoor marktonderzoek kan je zelfs nieuwe sectoren ontdekken + behoefte analyse. Je weet hier de klant correct over te adviserenOpmaken van bezoekverslagen, offertes, rapportering, ... Een verkoop afsluiten doe je met volle overtuiging + de nodige administratieve afhandeling en opvolging tot facturatieDoorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenAls Sales talent kan je producten, diensten aanbieden en aan de man brengen als geen ander + de vraag van de klant vertalen naar een technische oplossing op maatHet beheren van jouw bestaande accounts en het ontwikkelen van nieuwe business door verkoopkansen te onderzoeken en te maximaliserenFirma vertegenwoordigen bij beurzen, ontwikkelen van een netwerk, kortom meedenken aan een bloeiende commerciële strategieOnderhandelen met leveranciers, klanten, ... jij kan je mannetje staan  
Technics EmployeesDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Administratie- klantbeheer- customer relations   Waar moet je zijn? Regio HoogstratenSpecialisatie: Logistiek/ warehouse   Wat moet je doen? Als spilfiguur EN aanspreekpunt van de klant ben je het eerste aanspreekpunt mbt orders/bestellingen/administratieve of technische vragenAlgemene administratie: registratie orders/opdrachten/bestellingen + verwerking in digitaal systeem, data input, administratieve afhandeling dossiersKlantenservice waarborgen, meedenken aan verbeteringenRechterhand teamleader administratie & Customer Relations ManagerDouaneformaliteiten + facturatie  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek en administratief planner- coördinatie chauffeurs

Turnhout

Samen met onze klant omgeving Hoogstraten zoeken we een Administratie & logistiek bediende - onthaal/ telefonie. (voeding)   Tot jouw takenpakket behoort het volgende: Je staat in voor het onthaal van de chauffeurs en voor de opmaak van CMR en vrachtbrievenAdministratieve verwerking na einde productie (orderverwerking, facturen inboeken...)Onthaal bezoekers, leveranciersTelefonisch onthaal/ mailPostverdelingVerwerking leeggoedAlgemene admin zoals bestellingen kantoor, vergaderzalen klaarzetten...  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner Waar moet je zijn? Hoogstraten Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aankoop & Souricing specialist (internationaal karakter)

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Aankoop- sourcing specialist (Internationaal karakter VB. Europa, USA) Waar moet je zijn? HoogstratenSpecialisatie: productie   Takenpakket   Belangrijk: een internationale sfeer schrikt je niet af!  De resultaten analyseren, Het product en proces op punt stellenHet budget draag je hoog in het vaandel VB. werken met raamcontractenKritische blik op selectie leveranciers + marktonderzoek (product risicoanalyse + bepalen materiaalkeuze en de meest geschikte productiestappen) Controle kwaliteit bij levering en je regelt gebreken/geschillen met de leveranciersPlanning inkoop (Zorgen voor een strakke planning)goederenontvangst. Je volgt namelijk de orders op tot levering bij de klant en informeert de klant steeds gedurende het volledige proces Contact leveranciers, prijsvergelijkingen, plaatsen bestellingen (je volgt de markt op de hielen!) + optimaal voorraadbeheerMeedenken aan verbeteringen/ quality & development     
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Chauffeur CE internationaal oplegger

Ham, België

Voor onze klant te Ham, gespecialiseerd in transport van bouwmaterialen, zijn we op zoek naar een chauffeur CE trekker-oplegger. Je zal onder andere volgende taken uitvoeren: Transport van bouwmaterialen Je moet NIET zelf laden en lossenJe rijdt met een trekker-opleggerRitten in héél België, Nederland, Frankrijk, ...Sporadisch een overnachting doen is mogelijk
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek medewerker - BOUW

Heusden-Zolder, België

TO DO: Laden en lossen van machine's op het terrein.Magazijnbeheer: zowel ontvangen als leveren voor de werven.Verantwoordelijkheid van de machine's en het terrein. Ondersteunende functie voor de werven ivm het materiaal. Zo kan jouw TO-DO lijstje als logistiek medewerker eruit zien, al ziet iedere dag er anders uit!
ConstructBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Houthalen-Helchteren, België

Voor onze klant, gelegen te Houthalen en actief in recyclage en transport, zijn wij op zoek naar een logistiek bediende.   Je takenpakket ziet er als volgt uit: Het correct opmaken en versturen van logistiek gerelateerde documenten.Je wisselt proactief informatie uit met interne en externe diensten over levertermijnen.Je staat klanten op een commerciële manier te woord in verband met leveringstermijnen en/of klachten.Het organiseren van transport.Het goedkeuren van facturen met betrekking tot logistiek.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek & Customer Service Officer

Heist op den Berg

Vivaldis Office is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.   Waar kom je terecht? Bij een bedrijf te  te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.   Je zal instaan voor volgende taken:  Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z 
OfficeDiversenVoltijdsVast contract

Internationaal chauffeur CE kraan

Bocholt

Voor onze klant gelegen te Bocholt, gespecialiseerd in het vervoeren van diverse goederen voor bouw en industrie, zijn wij op zoek naar een internationaal chauffeur CE kraan.Als internationaal chauffeur CE kraan sta je in voor volgende taken:  Vervoeren van goederen (profielplaten, sandwichpanelen, metaalconstructies, werfburelen, beton, buizen, ...) naar wervenJe werkt nauw samen met de planningTijdens wachturen zal je klanten of collega’s ondersteunen, de lading/vrachtwagen/kraan controleren, etc.Activiteitengegevens registrerenOrde en netheid van je vrachtwagen/materiaalCorrecte toepassing van de wegcode en de rij- en rusttijdenBij voorkeur sta je ervoor open om overnachtingen (1 à 2 per week) te doen Werken voornamelijk in BE, FR, DUI, NL, ... (internationaal)
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!