Dringend
Bediende In De Boekhouding
BEVERLO
Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Administratief Bediende
Ieper, België
Zo ziet uw takenpakket er uit: -Je verwerkt de orders en projecten van de externe sales en verzorgt de ingave ervan in het ERP-systeem (Navision).- Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klanten.- Je maakt de orderbevestigingen op en stemt de leverdata af met de klanten in functie van de productieplanning.- Je zorgt voor de verkoop facturatie en volgt de aging balans nauwgezet op.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze partner, groothandel en verdeler van vis te Zeebrugge, zijn wij dringend op zoek naar een commercieel-administratief bediende.Hoe ziet je dag eruit?
Je neemt de bestellingen van klanten op via telefoon of per mail (horeca, kleinhandels, ...) Dit zijn ook Franstalige klanten. Je geeft de orders in in het systeem en staat in contact met de planning. Dit van dinsdag tot en met zaterdag.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Nazareth, België
Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket
Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel administratief bediende
Lier, België
Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht?
LierSector: Tuinbenodigdheden
🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende?
Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeBouwVoltijdsVast contract
Administratief Commercieel Medewerker
Wervik, België
Voor onze klant, producent en verdeler van ramen, gelegen in Wervik, zijn wij op zoek naar een TECHNISCH COMMERCIEEL MEDEWERKER.
Tot uw takenpakket behoort:
u hebt klantencontact via mail - telefoon - website;u staat in voor de orderverwerking en de opvolging ervan;u doet research betreffende de producten voor de klant;u volgt de levertermijnen op;u lost eventuele verzendingsproblemen op;u behandelt eventuele klachten;u staat de klanten te woord i.v.m. productvragen, voorraden, prijzen, etc;u maakt offertes op en bespreekt deze met de klant;u staat in voor het opmaken van transportdocumenten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
LANGEMARK-POELKAPELLE
Wil jij werken in een financieel gezond bedrijf met veel groei- en ontwikkelingsmogelijkheden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Wij bieden een verantwoordelijke en variërende job aan als logistiek administratief bediende waarbij je samen met geweldige collega's werkt aan één gemeenschappelijk doel.
Efficiënt verwerken van orders en zendingenNauwkeurig documentbeheerVerzekeren van tijdige leveringenBeheren van inkomende telefoongesprekken en receptietakenOndersteunen van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het logistieke proces
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
VLAMERTINGE
Als Front Office Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor externen en zorg je voor een warm onthaal van de chauffeurs. Jouw takenpakket is tweeledig waarbij de focus ligt op:
Het bemannen van de receptie en bedienen van de weegbrug:
Wegen en registeren van inkomende en uitgaande goederenStalen nemen en verwerken voor een eerste kwaliteitscontroleOpstellen van leverbonnen en verwerken van CMR-documenten.
Verder wordt jouw takenpakket aangevuld met tal van administratieve taken zoals:
TelefonieBeheer van het klassementOpmaken van etiketten voor stockbeheerAdministratieve ondersteuning bieden voor verschillende afdelingen (quality, admin, enz)
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
VLAMERTINGE
Als Front Office Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor externen en zorg je voor een warm onthaal van de chauffeurs. Jouw takenpakket is tweeledig waarbij de focus ligt op:
Het bemannen van de receptie en bedienen van de weegbrug:
Wegen en registeren van inkomende en uitgaande goederenStalen nemen en verwerken voor een eerste kwaliteitscontroleOpstellen van leverbonnen en verwerken van CMR-documenten.
Verder wordt jouw takenpakket aangevuld met tal van administratieve taken zoals:
TelefonieBeheer van het klassementOpmaken van etiketten voor stockbeheerAdministratieve ondersteuning bieden voor verschillende afdelingen (quality, admin, enz)
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
IEPER
Als administratief bediende speel je een cruciale rol in het dagelijkse verloop van ons transportbedrijf. Je belangrijkste taken omvatten:
Digitalisering: Je helpt ons om documenten en gegevens efficiënt te digitaliseren, zodat onze administratie op een vlotte en georganiseerde manier verloopt.CMR-verwerking: Je bent verantwoordelijk voor het verwerken en controleren van de CMR-documenten (vrachtbrieven) en zorgt ervoor dat alles correct wordt afgehandeld en gefactureerd.Paletstanden bijhouden: Je houdt de paletstanden up-to-date en zorgt ervoor dat alle administratieve taken rondom paletten op een vlotte manier verlopen.Flexibiliteit: Bij afwezigheid van collega's spring je in waar nodig, zodat het administratief proces altijd doorgaat.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Ieper, België
Het beheer van de nutsvoorzieningen voor alle toonzalen en hoofdgebouw.De meterstanden opvragen en doorgeven behoort tot jouw takenpakket.Je houdt een to-do lijst bij van alle toonzalen en geeft dit wekelijks door aan de onderaannemers.Materiaal bestellen en opvolgen kan je als de beste.Je maakt een planning op voor de prioritair uit te voeren werken: herstellingswerken, nieuwe keukens, verbouwingen, …Facturen controleren schrikt jou niet af.Je bent verantwoordelijk voor het administratief werk voor alles in en rond de gebouwen (toonzalen).
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Ieper
Een passie voor nauwkeurig werk? Zet jij met jouw enthousiasme graag je schouders onder onze administratie? Help je graag jouw collega's verder? Dan ben jij de administratieve kracht die we zoeken!
Je bent het eerste aanspreekpunt op kantoor voor onze medewerkers, klanten en bezoekersJe biedt administratieve & organisatorische ondersteuning van de adviseurs & architectenOpmaken offertesOnderhouden klanten- en leveranciersdatabaseOpvolging facturatieAanmaak projecten in ons CRM-pakketJe verwerkt brieven, verslagen en nota’s en beheert de agenda
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
IEPER
Als administratief medewerker van de offertedienst ben je een belangrijke teamplayer binnen ons team. Je biedt directe ondersteuning aan de verantwoordelijken en draagt bij aan dagelijkse administratieve taken. Je komt in aanraking met een heel gevarieerd takenpakket:
Het verwerken en uittypen van gemaakte offertes Prijzen opvragen bij onze leveranciers. Een bestek / meetstaat leren lezen in samenwerking met onze calculator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
IEPER
Bij Vivaldis zijn we op zoek naar een Administratief Bediende Logistiek voor een toonaangevend bedrijf in de transportsector gevestigd in Ieper. Ben je op zoek naar een dynamische en veelzijdige functie binnen een stabiele sector? Heb je een passie voor administratie en uitstekende communicatievaardigheden? Lees dan snel verder!
Functieomschrijving:
Als Administratief Bediende Logistiek ben je het kloppend hart van onze operaties. Je staat in voor het efficiënt beheren van telefoon- en mailverkeer, waardoor je een cruciale rol speelt in de vlotte communicatie met onze klanten en partners.
Jouw verantwoordelijkheden:
Beantwoorden en beheren van inkomende telefoongesprekken en e-mails.Administratieve ondersteuning bieden aan het logistieke team.Bijhouden van nauwkeurige en up-to-date administratie.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Bijdragen aan de continue verbetering van onze dienstverlening.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief boekhoudkundig bediende
Zonnebeke, België
Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.
Hier zal je instaan voor volgende taken:
Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Je bent een enthousiaste payroll expert en vindt plezier in het verzorgen van een correcte payroll- en personeelsadministratie, evenals een optimale rapportage. Je bent verantwoordelijk voor een correcte en tijdige payrollverwerking, in samenwerking met ons sociaal secretariaat. Je dossiers zijn administratief sterk en compleet, en je blijft stressvrij, zelfs tijdens een audit!Je volgt de tijdregistratie consequent op, zodat je goed voorbereid aan de salarisafsluiting begint. Met een glimlach beantwoord je vragen van werknemers en leidinggevenden over het tijdregistratiesysteem (Protime).Je verzorgt de melding en opvolging van arbeidsongevallen, tijdskredietaanvragen, Vlaams opleidingsverlof, etc. Wanneer onze medewerkers vragen hebben, ben je aanspreekbaar en geef je duidelijke antwoorden.Je beheert ook de administratieve opvolging en registratie van voltooide opleidingen.Je werkt proactief mee aan diverse HR-projecten (aanwezigheidsbeleid, subsidiedossiers, optimalisaties, etc.) en bent verantwoordelijk voor onze maandelijkse KPI-rapportages.Je rapporteert aan de HR Manager en werkt vanuit ons hoofdkantoor.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt.
Je staat in voor volgende taken;
Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn?
ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen
Takenpakket
Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen
Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ...
Takenpakket
De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst
Rijkevorsel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur
Waar moet je zijn?
RijkevorselSpecialisatie: Bouw
Takenpakket
-> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma
Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.