Jobs

Jobs

337 Jobs gevonden
Dringend

aankoper

Harelbeke, België

Ben jij een gedreven aankoper met ervaring in de houtindustrie? Wil je deel uitmaken van een bedrijf dat zich richt op het verbeteren van de houtsector? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Functieomschrijving: Je benadert en onderhandelt met leveranciers over condities, prijzen en levertermijnen.Je onderhoudt relaties met bestaande leveranciers en zoekt actief naar nieuwe samenwerkingspartners.Je analyseert inkoopdata en markttrends om de inkoopstrategieën te optimaliseren.Je zorgt ervoor dat de inkoopprocessen efficiënt en doelgericht verlopen.Je werkt nauw samen met interne afdelingen om hun behoeften aan te vullen en optimale oplossingen te bieden. Interesse? Mail je CV naar kortrijk@vivaldisinterim.be of bel 056 89 19 09  
InterimHoutVoltijdsVast contract
Dringend

Administratieve en punctuele aankoper + technische affiniteit

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt: Administratieve en punctuele aankoper/purchase  + technische affiniteitWaar? DesselSector? Machinebouw, techniekTakenpakket?  Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met de werkvloer en logistieke afdeling. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Je fungeert als rechterhand van de Procurement en Supply chain director Administratie hoort er natuurlijk ook bij. Samen met de verantwoordelijke is het totale aankoopbeleid je verantwoordelijkheid: Bestellingen voorbereiden + opvolgen + plaatsen, offertes aanvragen en onderhandelen, controleren van facturen aan de hand van bestelbon, gegevens correct inputten in systeem, materialen bestellen, ... Voorraad- en stock management + juiste leveranciers en onderaannemers selecteren + coördinatie transport (Jij zorgt ervoor dat alles op tijd klaar staat!) Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet af (customer relations, klachten beheer, ...) Opvolgen, registreren en rapporteren data + verwerken in PC/ERPKortom: Managen van volledige purchase procedure tot levering 
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Bediende In De Boekhouding

BEVERLO

Voor een bouwbedrijf in Beringen zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker voor een deeltijdse functie.   Hoe zal je takenpakket er uitzien? Opmaken van facturenInboeken van aan- en verkoopfacturenUittreksels verwerkenMeewerken aan de digitalisering en automatisering van de boekhoudingOp termijn kunnen de boekhoudkundige taken uitbreidenAlgemene administratieve taken zoals opvolgen van bestellingen behoren ook tot je taken
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende - Aankoop technische omgeving (24u/w + sterke basis FRA)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt .......Administratief bediende - Aankoper (technische affiniteit)  Waar moet je zijn? Omgeving TurnhoutSpecialisatie: Techniek, elektrische installatieBelangrijk: Sterke basis Fra + ervaring binnen een technische omgeving VB. elektrotechniek Wat moet je doen? Focus= Opvolgen van projecten van A-Z in samenspraak met verschillende afdelingen zoals projectmanager, sales, customer service,... waarbij je een goed onderbouwd aankoopdossier opmaaktOpvolgen + verwerken en opmaak aankoopordersOnderhandelingen schrikken je niet af + nauw contact leveranciersZorgen voor de juiste materialen voor de installateurs/techniekers per projectHet kostenplaatje, levertermijn, aankoopbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie: Bestellingen/ordermanagement, zorgen dat de materialen aanwezig zijn, nakijken bestelbonnen, database onderhouden, controle facturen, offertes opmaken, ...Sporadisch inspringen op andere afdelingen zoals customer service, onthaal...  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - aankoop

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Bouwprojecten A-Z Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafsprakenAlgemene administratie: klassement, controle en verwerking leverbonnen, verwerking en problem solving mbt werfbestellingenMarkttrends, concurrentiepositie onderzoekenMeedenken aan verbeteringen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief bediende - aankoop (bouwkundige affiniteit)

Ekeren, Antwerpen, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop   Waar moet je zijn? Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ... Takenpakket Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales & Procurement Officer

BRAINE-L'ALLEUD

Sales Assistant - Officer (NL/FR/ENG) Vivaldis Office is op zoek naar een Sales Assistant - Officer voor een van haar klanten, een toonaangevende speler in de industriële sector. In deze rol ben jij verantwoordelijk voor de coördinatie van verkoopactiviteiten en de communicatie tussen verschillende afdelingen. We zoeken een communicatief sterk, gestructureerd en analytisch persoon.   REGIO: Braine l'Alleud - 1420  Als Sales Officer ben je verantwoordelijke voor: Projectbeheer: Coördineren en opvolgen van specifieke projecten in samenwerking met de Sales Director.Voorbereiding van rapporten en analyses: Opstellen van presentaties en opvolgen van commerciële prestaties met Excel en PowerPoint.Interne en externe communicatie: Zorgen voor een vlotte informatie-uitwisseling tussen afdelingen en externe partners.Supply Chain: Ondersteunen van de supply chain en zorgen voor een vlotte werking tijdens drukke periodes.Marketing: Faciliteren van de samenwerking tussen productie, productmarketing en sales.Administratieve ondersteuning: Beheren van agenda’s, organiseren van vergaderingen en reizen, en efficiënt afhandelen van dagelijkse operationele taken.Beheer van commerciële gegevens: Up-to-date houden van klantendatabases en CRM-systemen.
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Procurement Officer

Heverlee, Leuven, België

Ben jij een geboren procurement officer?Wil je ook inkoopactiviteiten in binnen- en buitenland ondersteunen?En kan je zowel Nederlands als Engels?Dan is deze job bij een bedrijf in het Leuvense als inkoopmanager om de directe inkoopactiviteiten in binnen- en buitenland te ondersteunen iets voor jou. Help jij hen binnenkort door deze taken uit te voeren? Je zorgt voor het A-Z opstellen en opvolgen van inkooporders.Je leidt contractonderhandelingen met leveranciers voor goederen en diensten.Je bent verantwoordelijk voor het voorraad- en backorderbeheer van jouw portefeuille.Als aankoper stem je prognoses af met de afdeling Sales en Customer Service.Je onderhoudt contacten tussen de inkoopafdeling en andere lokale en regionale afdelingen om draagvlak te creëren voor de gekozen projectaanpak.Jij werkt nieuwe leveranciers in en helpt bij de optimalisatie van de inkoopafdeling.Je bent op de hoogte van markttrends en voert benchmark studies uit.Maandelijks geef je een update van de belangrijkste initiatieven en projecten.Dit en nog andere taken voer je uit terwijl je rapporteert aan de purchasing & planning manager.
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch bediende / aankoper

Pelt, België

Heeft HVAC geen geheimen voor je? Ben je goed in onderhandelingen en technische aankoop? Zoek je een zeer veelzijdige job? Dan zijn WIJ op zoek naar JOU!   Voor onze klant in Pelt zijn we namelijk op zoek naar een technisch bediende / aankoper om hun team van 4 bediendes te vervolledigen. Samen met de calculator/projectleider, administratief bediende, verkoper en zaakvoerder sta je mee in voor het reilen en zeilen van de firma.   Je zal zoals vermeld een zeer veelzijdig takenpakket toegewezen krijgen, waarbij je zelf ook mee inspraak krijgt in wat tot je verantwoordelijkheden zal behoren. Volgende taken behoren zeker tot jouw functie: onderhandelen met leveranciers & vertegenwoordigerstechnische aankooptechnische ondersteuning bieden bij klanten & werknemersmails en telefoniestock bijhouden, binnenkomende goederen in het magazijn plaatsen & het magazijn op orde houden De vaste taken kunnen eventueel gecombineerd worden met projectopvolging en calculatie indien gewenst!
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Aankoper

Deinze, België

Voor onze klant, technische bedrijvengroep binnen de elektriciteitsector gaan wij op zoek naar een Technisch Aankoper.   Jouw dagelijkse uitdaging als technisch aankoper:   Je bent verantwoordelijk voor het volledige aankoopproces van grondstoffen en ander machines die nodig zijn voor de verschillende firma's;Dagelijks contact met leveranciers en negotieert over de prijzen, levertermijnen en andere specifieke voorwaarden;Het opmaken van raamcontracten op, zodat je interne klanten steeds een de beste prijs hun benodigdheden kunnen bestellen;Je houdt nauwgezet een oog op de stock situatie en indien nodig sta je in voor groepsbestellingen;Je zorgt dat nooit tekorten zijn. Is deze functie als technisch aankoper op jouw lijf geschreven? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende in de boekhouding

Roeselare, België

Wij zijn op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding voor een accountantskantoor te Roeselare.Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?Top! Lees dan onze vacature! Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.Inputten van de boekhoudkundige gegevens.Volgt de deadlines op.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Betalingen opvolgen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.De boekingen registreren.Telefonische oproepen beantwoorden.Klanten informeren of oriënteren.Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.E-mails behandelen.Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.Documenten coderen, klasseren en archiveren.  
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student Bediende in de boekhouding

ROESELARE

Ben jij een bachelorstudent accountancy fiscaliteit op zoek naar een studentenjob? Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de personenbelasting  
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende In De Boekhouding

ROESELARE

Als boekhoudkundig administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor een brede waaier aan boekhoudkundige en administratieve taken voor een aantal toegewezen vennootschappen. Concreet sta je in voor: Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen van A tot Z voor de aan jou toegewezen vennootschappen.Het verwerken van dagelijkse financiële transacties (banken).Het opvolgen van openstaande debiteuren.Voorbereiding van btw-aangiften en diverse btw-verplichtingenVoorbereiding interne rapportagesAd-hoc administratieve ondersteuning: opvolging van voorraden, wagenpark, verzekeringsdossiers, huurindexaties, intercompany rekening-courant, opmaken van resultaten, jaarafsluitingen en archiveren van boekjaren.Back-up zijn voor je collega’s (vaste aanwezigheid op vrijdag, vrij op woensdagnamiddag is mogelijk)Administratieve ondersteuning van de HR-afdeling (zoals tijdsregistratie opvolgen, doorgeven werkuren naar interim kantoren, badges aanmaken, enz.)Planning maken voor de binnenkomende grondstoffen, specifiek planning boten.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student Bediende in de boekhouding

Roeselare, België

Ben jij een Bachelorstudent Accountancy Fiscaliteit op zoek naar een studentenjob? Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de personenbelasting
FinanceDienstenVoltijdsStudentenjob

Administratief bediende

IZEGEM

voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende   U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten  
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student Bediende In De Boekhouding

IZEGEM

Ben jij een bachelorstudent accountancy fiscaliteit op zoek naar een studentenjob? Voor een boekhoudkantoor in Izegem zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftes  
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Izegem, België

Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;   Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

32u Bediende In De Boekhouding

INGELMUNSTER

Kijk jij uit naar een nieuwe uitdaging als deeltijdse boekhoudkundig medewerker in de regio van Ingelmunster? Lees dan zeker onderstaande vacature! Voor onze klant zoeken wij een boekhoudkundig medewerker die bruist van de energie wanneer hij/zij: Overzicht kan houden op de financiële administratieAankoopfacturen inboektTijdig fiscale aangiftes indientTijdig en correct facturen goedkeurtBetaling voorbereidtAdministratieve taken (bv: aankoop) mag verzorgen
FinancePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Aankoper Tielt

Tielt

Voor een technisch productiebedrijf regio Tielt, zoeken wij een commercieel medewerker AANKOOP:   In deze belangrijke functie krijg je de verantwoordelijkheid over volgende taken, bijgestaan door de aankoop manager en collega calculator:  Je negotieert met leveranciers omtrent prijsafspraken en aankoopsvoorwaardenJe bent verantwoordelijk voor de leverancierskeuze van MRO artikelenJe zorgt ervoor dat je een lange termijn relatie opbouwt met de leveranciersJe zorgt voor een goed en betrouwbaar stockbeheer van de inkoopgoederenJe volgt de lopende orders en prijsaanvragen systematisch opJe beheert klachten omtrent bestelde goederen bij leveranciers, eventueel waar nodig in samenspraak met de kwaliteitsmanagerJe houdt de database up-to-date en accuraat over de leveranciers
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende | Internationaal

Tielt, België

Voor onze klant regio Tielt, bedrijf actief op de internationale markten, gaan we op zoek naar een commercieel binnendienst medewerker.   Jij als commercieel binnendienst medewerker staat in voor: Het uitbouwen van lange termijn relaties met de klant;Instaan voor verkoopondersteuning;Behandelen van prijsaanvragen, onderhandelingen van verkoopcontracten, opvolgen van lopende offertes en orders;Controle van verkoopsvoorwaarden;Klachtbehandeling;Verwerven van productkennis en deze aanwenden bij het ondersteunen van de klantenUp-to-date houden van de CRM-database.Dit alles doe je in een tof team van 3 andere collega's en je biedt jouw ondersteuning aan zo'n 5 collega- vertegenwoordigers die op de baan zijn (binnen- en buitenland). Heb jij interesse in deze vacature als commercieel bediende en wil je zo snel mogelijk op gesprek?   📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!