Jobs

Jobs

200 Jobs gevonden
Werken bij Vivaldis
Vivaldis Interim

Office Manager

Roeselare, België

Kantoorverantwoordelijke met een commerciële drive of Team Captain op zoek naar een warme plek om te werken? Bij Vivaldis ontdek je wat het is om een job te doen die je graag doet.   Klaar om een job te doen waar je écht van houdt? Dan ben jij de ideale kandidaat voor ons kantoor in Ieper! Bij Vivaldis geniet je van je werk. Je weet die mindset ook over te brengen aan productiekrachten, magazijniers, inpakkers en andere arbeiders waarmee je kennismaakt... Zo lopen ook zij op wolkjes omdat ze via Vivaldis hun nieuwe job gevonden hebben.   Bij ons begeleid je uitzendkrachten door het hele aanwervingstraject van A tot Z… Dagelijks ben jij op zoek naar gedreven kandidaat-uitzendkrachten en leert hen kennen tijdens een eerste inschrijvingsgesprek. Tijdens dit gesprek ontdek je hun troeven en pols je naar ervaring en competenties. De perfecte kandidaat gespot? Dan ga jij aan de slag en stelt deze persoon bij zoveel mogelijk geschikte bedrijven voor. Natuurlijk volg je deze voorstelling van dichtbij op.   …behandel jij alle administratie van Z tot A … Natuurlijk ga je ook verder voor je uitzendkracht: je maakt hun contract op, zorgt voor de wekelijkse uitbetaling van de lonen en zorgt voor een 100% correcte administratieve opvolging.Jij weet ook net dat ietsje meer van sociale wetgeving en bewaakt de veilige werkomstandigheden van onze uitzendkrachten bij onze klanten.    …en dan ga jij terug dubbel checken waar jij je klant nog extra mee kan helpen! De band met onze klanten is heilig voor ons: daarom voer je dagelijks gesprekken met hen en zorg je ervoor dat ze je telefoonnummer vanbuiten kennen.Tijdens regelmatige bedrijfsbezoeken versterken we niet enkel de band met onze klanten, maar zorg jij er ook voor dat je grondig inzicht verwerft in de bedrijfscultuur én spirit. Enkel zo vertellen we het juiste verhaal aan onze kandidaten!Als kantoorverantwoordelijke zoek je dagelijks naar nieuwe opportuniteiten voor jouw kantoor binnen jouw regio.  Jouw doel? Zo proactief en accuraat zijn dat klanten eigenlijk niet meer weten hoe ze hun nieuwe collega’s ooit zonder jou vonden.   Bij Vivaldis gaat het niet alleen om het vinden van een nieuwe job, maar ook om het creëren van een werkomgeving waarin onze collega’s zich op en top thuis voelen. Als Team Captain speel jij een cruciale rol in het verspreiden van de Joie de Vivaldis naar iedereen in je team. Door middel van jouw coachingsvaardigheden en begeleiding help je hen hun volledige potentieel te benutten, uitdagingen te overwinnen en succes te behalen in hun werk.
InternDienstenVoltijdsVast contract

Office Manager vastgoed

KESSEL-LO

Passie voor vastgoed? Op zoek naar een job vol afwisseling? En heb je al wat ervaring opgedaan?   Voor een vastgoedkantoor in volle groei uit Leuven zijn we op zoek naar een Office Manager. Je maakt deel uit van een team dat momenteel uit 2 personen bestaat. Hieronder een greep uit je takenpakket:   Je beheert de mailbox en agenda's van de makelaars.Verschillende dossiers opstarten die je vervolgens opvolgt en afhandelt.Als administratief bediende bereid je de nodige documentatie voor vastgoedtransacties voor.Je beheert de online en offline publiciteit.Je vraagt offertes aan voor vereiste documentaties (EPC-certificaten, asbestattesten...).Actieve zoekprofielen volg je op, nieuwe maak je aan.Dankzij jou is de kantoorvoorraad altijd aangevuld.Je verzorgt de praktische voorbereiding van bezichtigingen.Tot slot zorg je voor de communicatie tussen de notaris van koper en verkoper.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Office manager/ ondersteuning sales + transportbeheer (Ned/Eng/Fra)

Turnhout, België

Werk je graag in de voedingssector? Neem je graag de verantwoordelijkheid?  Samen met onze klant in Turnhout zoeken we een Office manager/ ondersteuning sales + transportbeheer (Ned/Eng/Fra) Belangrijk: In eerste instantie een tijdelijk contract- vervanging zwangerschap tem juli, MAAR verlenging of optie vast mogelijk!   Office management- receptie/ontvangst bezoekers en telefonie , facturatie, klassement, afhandeling en opvolgen aanmaningen/betalingen, klaarzetten vergaderzalen, organisatie meetings, ...Ordermanagement/ sales ondersteuning: van ontvangst klantorders tot versturen orderbevestigingen, verwerking en versturen leverbonnen/stalen, opvolging offertesCustomer relations : Klachtenbehandeling, aanspreekpunt klantenportefeuille, opstart nieuwe producten, advies doorheen het hele proces (levertermijn, beschikbaarheid, budget, ...) Transportbeheer: Onderhandelen van transporttarieven, Organisatie van transporten binnen België, Nederland en export (benelux, Frankrijk, ...) controle facturen, tot douaneformaliteiten  
Technics EmployeesVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner Waar moet je zijn? Hoogstraten Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Finance Office Administrator

Mechelen, België

Voor onze klant zijn we op zoek naar een financieel administratief bediende.  Je taken zijn als volgt:  Ondersteunen van CFO en hoofdboekhouderWekelijkse en maandelijkse rapporteringAnalyse van kosten en opbrengstenDagdagelijkse boekhoudkundige werkzaamhedenOndersteuning tijdens financiële auditsVerslaggeving directiecomités
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant/admin - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)

Treskesdijk 7, Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)   Waar moet je zijn?Turnhout Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement = Passie voor technieken of interesse is must!   Wat moet je doen?   Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! ) 
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder (boekhoudkantoor)

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector?Heb je net een opleiding Accountancy Fiscaliteit achter de rug en wens je graag in een boekhoudkantoor te werken?Bel Vivaldis Finance 050 15 21 00 of lees (en solliciteer) onderstaande vacature!Voor onze klant, een accountantskantoor in Roeselare, zijn wij op zoek naar leergierige, gemotiveerde en enthousiaste junior dossierbeheerder.   Wat wordt er van een junior dossierbeheerder verwacht? Je staat in voor het verwerken van de facturenJe boekt de financiële verrichtingen inJe bereidt btw-aangiftes voorJe bereidt tussentijdse resultaten en maandafsluitingen voorJe volgt de boekhoudkundige en fiscale trends nauwkeurig op en informeert je collega's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Roeselare, België

Gebeten door cijfers? Voor een boekhoudkantoor te Roeselare zijn we opzoek naar een dossierbeheerder. Hoe ziet jouw dag eruit? Klanten persoonlijk advies geven, hierbij word je ondersteund door de ervaren accountants van het kantoor.Verzorgen van de BTW-formaliteiten voor je dossiersOpvolgen van je klanten en je doet hun boekhouding van A tot Z.Je zorgt voor de personen-en vennootschapsbelasting.Bepreken van de cijfers en geeft advies aan jouw klant.Je maakt de tussentijdse resultaten op alsook de jaarrekeningen van je dossiers.Interne en externe opleidingen zijn voorzien.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

dossierbeheerder - Roeselare

Roeselare, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector? Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media? Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Dan is onderstaande een functie als junior dossierbeheerder iets voor jou!   Voor ons klant, gelegen in Roeselare, zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder met ervaring. Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor: Beheren van verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen)Verwerken de facturen, fiscale aangiftes en ondersteunen bij de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van een ervaren collega)Verzorgen van de algemene klantenadministratie en klantenbeheer
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

IZEGEM

voor een bedrijf regio Izegem zoeken wij: Commercieel/ administratief bediende   U maakt de offertes op U volgt de dossiers op samen met de vertegenwoordigers U plaatst bestellingen bij de leveranciers U staat in voor de planning van de werken U organiseert de verplaatsingen van de verantwoordelijken U volgt de voorraden op en stelt tekorten  
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Izegem, België

Voor een bedrijf regio Izegem zijn we op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende;   Het takenpakket omvat puur boekhoudkundige opdrachten (inboeken kostenfacturen in samenwerking met twee collega’s, reken op een volume van zo’n 40.000 op jaarbasis).algemene administratieve taken als rechterhand van de aankoop. Daarbij ben je verantwoordelijk voor een aantal leveranciers (nieuwe artikelen aanmaken, zendnota’s en facturen verwerken, opvolging retours en herstellingen, klantorders opvolgen en klanten informeren, etc)
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Ieper, België

Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het boekhoudkundig aspect en het fiscaal dossier van je eigen klanten en ben je het eerste klantencontact. Vennootschappen en exploitaties zijn een groot deel van je takenpakket waarvoor je eveneens de aangiftes moet opmaken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

KORTEMARK

Voor een bedrijf in Kortemark zijn we op zoek naar commercieel administratief bediende.   Wij zoeken een communicatieve en gestructureerde collega die het volledige klantencontact beheert: van orderverwerking en -bevestiging tot de opvolging van leveringen. Naservice
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

LANGEMARK-POELKAPELLE

Wil jij werken in een financieel gezond bedrijf met veel groei- en ontwikkelingsmogelijkheden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres! Wij bieden een verantwoordelijke en variërende job aan als logistiek administratief bediende waarbij je samen met geweldige collega's werkt aan één gemeenschappelijk doel. Efficiënt verwerken van orders en zendingenNauwkeurig documentbeheerVerzekeren van tijdige leveringenBeheren van inkomende telefoongesprekken en receptietakenOndersteunen van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het logistieke proces
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief boekhoudkundig bediende

Zonnebeke, België

Voor een bedrijf in Zonnebeke zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig bediende.   Hier zal je instaan voor volgende taken: Inboeken van Aankoopfacturen & VerkoopfacturenOpmaak BalansOpmaak jaarrekeningAdministratieve takenMailverkeerContact met klanten....
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

ZONNEBEKE

Je bent een enthousiaste payroll expert en vindt plezier in het verzorgen van een correcte payroll- en personeelsadministratie, evenals een optimale rapportage. Je bent verantwoordelijk voor een correcte en tijdige payrollverwerking, in samenwerking met ons sociaal secretariaat. Je dossiers zijn administratief sterk en compleet, en je blijft stressvrij, zelfs tijdens een audit!Je volgt de tijdregistratie consequent op, zodat je goed voorbereid aan de salarisafsluiting begint. Met een glimlach beantwoord je vragen van werknemers en leidinggevenden over het tijdregistratiesysteem (Protime).Je verzorgt de melding en opvolging van arbeidsongevallen, tijdskredietaanvragen, Vlaams opleidingsverlof, etc. Wanneer onze medewerkers vragen hebben, ben je aanspreekbaar en geef je duidelijke antwoorden.Je beheert ook de administratieve opvolging en registratie van voltooide opleidingen.Je werkt proactief mee aan diverse HR-projecten (aanwezigheidsbeleid, subsidiedossiers, optimalisaties, etc.) en bent verantwoordelijk voor onze maandelijkse KPI-rapportages.Je rapporteert aan de HR Manager en werkt vanuit ons hoofdkantoor.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

ZONNEBEKE

Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt. Je staat in voor volgende taken; Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren  
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

KORTRIJK

Voor onze klant regio Kortrijk actief in de IT zoeken we een tijdelijk administratief bediende (al zeker tot 12-2025)   Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor de orderadministratie. Je verwerkt inkomende bestellingen van onze klanten en vertaalt ze naar uitgaande bestellingen voor onze leveranciers.   Je volgt de uitgaande bestellingen op en stuurt ze in overleg met de Office Manager bij. Je volgt de binnenkomende leveringen op en informeert de andere teams over de verwachte levertermijnen. Je zorgt voor de correcte registratie van de gegevens in ons ERP-systeem.   Daarnaast controleer je de binnenkomende facturen, neem je bij problemen contact op met de leveranciers, volg je het proces op (vb. opmaak kredietnota’s). Ook help je de Office Manager bij de opstelling van uitgaande facturen naar klanten.   Je werkt mee in een beurtrol voor het onthaal van onze bezoekers en de telefonische receptie. Hierbij dispatch je vragen van onze klanten voor technische interventies op een efficiënte manier naar de collega’s van de servicedesk.   Je rapporteert aan de Office Manager van het administratief team. Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

KORTRIJK

Voor onze klant in Kuurne zoeken we een administratief bediende.   Onze klant is een kleine, familiale onderneming gespecialiseerd in technieken, met een team van 10 mensen. Op kantoor werken de 2 zaakvoerders en/een werfleider/programmeur. Ze zoeken een administratief talent dat zelfstandig kan werken en zich goed voelt in een kleinschalige, informele werkomgeving.   administratie (90%)invoeren gegevens in de computerbestellingen plaatsen en opvolgencontact onderhouden met de leveranciersklassement bijhouden: emails, documenten en catalogiversnipperen ven vertrouwelijke documentenmagazijnier (10%)ontvangen van leveringen en controle ontvangen goederenplaatsen in stock van artikels en klaarmaken leveringen op de werfopruimen en vegen van ateliertelefonie Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!