Debiteurenbeheerder
Tongeren, België
Voor een klant binnen de automotive sector zijn we op zoek naar een debiteurenbeheerder. Ben jij sterk met het opvolgen van (achterstallige) betalingen? Dan ben jij de persoon die we zoeken! Heb je interesse in deze vacature? Solliciteer online of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Wat behoort er tot het takenpakket van een credit controller?
Je zorgt voor de opvolging van de facturen die betaalt dienen te wordenAanmaningen sturen voor de openstaande facturenKlantencontact via telefoon en mailAlgemene administratieve takenCODA bestanden opvolgen Betalingen inboeken Manuele betalingen nakijken en doorgeven Terugbetalingen van de waarborgen SEPA bestanden in orde maken Domiciliëringslijsten bijhouden en opvolgen
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Debiteurenbeheerder
WAREGEM
Voor onze klant, zijn we op zoek naar een debiteurbeheerder:
Je wordt verantwoordelijk voor het beheer van onze debiteurenportefeuilleJe vervult het een cruciale rol in het financiële departement van onze organisatieJe zorgt ervoor dat de betalingen vlot binnen komen en onderhoudt professioneel contact met onze klantenJe volgt openstaande facturen opJe bewaakt betalingstermijnenJe neemt telefonisch en schriftelijk contact op met klanten over betalingenJe volgt verzekeringsdossiers nauwgezet opJe maakt afspraken over betalingsregelingenJe signaleert betalingsrisico’s en adviseert over kredietlimietenJe verwerkt betalingen in ons systeemJe ondersteunt bij de maand- en jaarafsluitingen m.b.t. debiteuren
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Debiteurenbeheerder / Credit controller regio Hasselt
Hasselt, België
Voor een bedrijf gelegen in Hasselt, actief in de Automotive, zijn we op zoek naar een medewerker debiteurenbeheer.
Wat ga jij doen?
Debiteurenbeheer onderhouden, zowel telefonisch als schriftelijk Betalingsherinneringen versturen Controleren van betalingsverschillen en/of dubbele betalingen Ondersteunen van de boekhouding Je hebt contact met verschillende afdelingen binnen het bedrijf
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Expert | Voltijds | Bedrijfswagen | Doorgroeikansen | Kantoor dicht bij huis
Ben jij klaar voor een nieuwe stap in je carrière als Advisor Accountancy & Tax? Of je nu al ruime ervaring hebt of net niet senior bent maar wel de ambitie voelt: hier krijg je de kans om jezelf verder te ontplooien in een professionele en tegelijk warme omgeving, dicht bij huis.
Jouw rol
Je beheert de meer complexe dossiers van A tot Z.Je bepaalt het strategisch kader bij bijzondere opdrachten zoals oprichtingen, statuutwijzigingen en fusies.Je bent verantwoordelijk voor de eindbalansen en jaarafsluiting van jouw klanten en rapporteert aan de teamleader of kantoorverantwoordelijke.Je werkt autonoom, maar kan steeds rekenen op de ondersteuning van een team experts om jouw klanten de best mogelijke dienstverlening te bieden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een sterke speler in de metaalhandel, met een uitstekende reputatie en een uitgebreid klantenbestand, zoeken we een boekhouder die graag mee bouwt aan het verdere succesverhaal.
Wat ga je doen?
Je verwerkt aankoop- en verkoopfacturen, volgt betalingen op en zorgt dat alles tot in de puntjes klopt.Je hebt een belangrijke rol in het opmaken van rapportages en het voorbereiden van afsluitingen.Je denkt proactief mee over hoe processen efficiënter kunnen, zodat de cijfers altijd kloppen en deadlines vlot gehaald worden.Je staat in contact met leveranciers, klanten en collega’s over alles wat met betalingen en facturatie te maken heeft.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Vivaldis Office Geel zoekt.......... BOEKHOUDER!
Waar moet je zijn? Herentals Specialisatie: HVAC groothandel Sector: groothandel
Wat moet je doen als boekhouder?
Inboeken van kas- en bankafschriftenBetaallijsten opmakenDebiteurenbeheer: nieuwe klanten screenen, kredietlimieten opvolgen...Ondersteunen bij de voorbereiding van maand- en jaarafsluitingenAlgemene rekeningen opvolgenKlanten- en leveranciersgegevens up-to-date houden...
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op geel@vivaldisoffice.be.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf te Hamme, zijn wij op zoek naar een boekhouder
Functieomschrijving
Het boeken van bankverrichtingenControleren en verwerken van aankoopfacturenVoorbereiden van BTW- Intrastat- en andere verplichte aangiftenverantwoordelijk voor het beheer van de debiteurenadministratie (Accounts Receivable)Opvolgen en verwerken van openstaande klantfacturenProfessioneel klantencontact met betrekking tot betalingen en facturatieAssisteren in administratieve boekhoudkundige taken
InterimTransportDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij gepassioneerd door cijfers en fiscaliteit? Zoek je een plek waar je écht kan groeien, verantwoordelijkheid krijgt en klanten persoonlijk begeleidt? Een boekhoud- en advieskantoor in regio Hamme is op zoek naar een boekhouder die zelfstandig en klantgericht werkt.
Over ons
Wij zijn een ervaren en professioneel boekhoudkantoor waar zowel particulieren als vennootschappen terechtkunnen voor begeleiding bij hun boekhouding, fiscaliteit en financiële vraagstukken. Onze aanpak combineert technische expertise met persoonlijke betrokkenheid.
Jouw takenpakket
Je beheert zelfstandig dossiers van eenmanszaken en vennootschappen.Je verzorgt de volledige boekhouding: aankoop/verkoop, btw, afsluitingen, aangiften, jaarrekeningen…Je begeleidt klanten tijdens fiscale controles – van voorbereiding tot aanwezigheid.Je onderhoudt rechtstreeks contact met klanten en biedt proactief advies.Je werkt oplossingsgericht en denkt actief mee over optimalisaties.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant AR
Grimbergen, België
We zijn opzoek naar een Accountant AR om het finance team voor een toonaangevend bedrijf in Grimbergen te versterken.
Als accountant AR (accounts receivable) maak je deel uit van een team van een achttal medewerkers die de boekhouding en finance opvolgen.Specifiek zal je deel uitmaken van een ‘taskforce facturatie’ (van ongeveer een 4-tal collega’s over meerdere afdelingen).
Wat zijn jouw verantwoordelijkheden?
Dagelijkse opvolging van het facturatieproces van de onderneming (project- en grond facturatie), in samenwerking met diverse andere afdelingenHet aanmaken van klantendossiers in ons ERP pakketEn nog andere ondersteunende taken voor controlling en accounting, zoals bvb. het boeken van diverse verrichtingen, financiële verrichtingen, opmaak van tabellen in functie van diverse rapporteringen.
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve en boekhoudkundig bediende
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf dat wereldwijd bekendstaat om zijn elektrisch gereedschap en accugereedschap zijn we op zoek naar een Accountant. Het bedrijf staat bekend om zijn duurzaamheid, kwaliteit en innovatie.
Voor hun enthousiaste finance team zoeken ze iemand die graag de touwtjes in handen neemt en zorgt voor een vlekkeloze financiële administratie.
Wat moet je doen ?
Je staat in voor de verwerking van facturen credietnota's en de aankoopfacturen.Boekhoudkundige documenten coderen.Wettelijke fiscale en sociale aangiften voorbereiden.Je houdt een actuele lijst bij van aankopen in USD ter ondersteuning van valutatransactiesJe vraagt maandelijks dagboeklijsten met transacties op ter controle en rapportage.Je beheert diverse extra-comptabele lijsten (zoals floating stock, leverancierslijsten en marketingbudgetten) om een correcte en efficiënte rapportering te garanderen.Je blijft continu op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen binnen het domein van financiën en boekhouding, waaronder CSRD en verslaggeving rond duurzaamheid.Je ondersteunt bij het opstellen van balansen, financiële overzichten, btw-aangiften,aangiften voor goederenverkeer binnen de EU en andere sluitingsprocedures.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een van onze klanten in het centrum van Aalst zijn wij op zoek naar een boekhoudkundige medewerkerTaken:
Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoopfacturen, verkoopfacturen en financiële verrichtingen voor KMO-vennootschappen en eenmanszaken.Je maakt aangiftes BTW, intra-communautaire opgaven en BTW klantenlistings opDe voorbereiding van jaarrekeningen behoort ook tot jouw takenpakketJe bereidt aangiftes personen- en vennootschapsbelasting voorIn sommige dossiers zorg je voor de opmaak van inkomstenfiches en aangiftes bedrijfsvoorheffingJe organiseert de administraties zo veel mogelijk digitaal en maakt gebruik van Tax-On-Web, RV-On- Web, Intervat, Belcotax, Biztax, en moderne boekhoudprogramma’s
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een accountancy- en advisorygroep, zijn wij op zoek naar een Expert Accountant in Herent.
Je fungeert als rechterhand van de kantoorverantwoordelijken.
Dit zullen je taken zijn:
Je bent eindverantwoordelijke voor jouw dossiers.In klantenbesprekingen neem jij de lead.Je geeft financieel en fiscaal advies aan de klanten.De finale controle en eventuele aanpassingen gebeuren door jou.Je rapporteert aan en werkt nauw samen met de kantoorverantwoordelijke.Je onderhoudt contacten met klanten via jouw advies en toelichting.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder
Erembodegem, Aalst, België
Volgde jij een opleiding boekhouding & fiscaliteit of gelijkwaardig door bijscholing en/of ervaring? Ben jij communicatief en leergierig? Ben jij in staat om zelfstandig te werken en heb jij oog voor detail?Dan zijn wij op zoek naar jou!Voor een boekhoudkantoor in de regio van Aalst zijn wij op zoek naar een boekhouder. Het kantoor specialiseert zich in de fiscaliteit van KMO's. Naast het verwerken en beheren van de boekhouding en het opstellen en indien van aangiftes zorgt het bedrijf ook voor begeleiding aan startende ondernemingen. Als boekhouder ben je een onmisbare schakel op de werkvloer en zal je instaan voor de volgende taken:
Je boekt aan- en verkoopfacturen inJe verzorgt diverse financiële verrichtingen in het boekhoudpakket WinbooksJe maakt BTW aangiftes opJe doet de voorbereiding van tussentijdse en eindejaar balansenJe bereidt belastingen voor (vennootschapsbelasting, personenbelasting, ...)
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder met bedrijfswagen
Heverlee, Leuven, België
Goed met cijfers?
Administratief sterk?
Al een eerste ervaring achter de rug?
Voor een boekhoudkantoor in de regio Leuven, zijn we op zoek naar een boekhouder.
Je zal instaan voor de volgende taken:
Verwerken van alle boekhoudkundige documenten.Assisteren bij het opstellen van balansen en jaarrekeningen.Helpen bij het opstellen van fiscale aangiften.Beantwoorden van vragen van klanten.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant
Heverlee, Leuven, België
Ervaring in een accountantskantoor?Is fiscaliteit jouw ding?Wil je graag werken voor een werkgever die opleidingen en doorgroeimogelijkheden biedt?Voor een boekhoudkundig kantoor in Leuven, gespecialiseerd in accountancy en fiscaliteit, zijn we op zoek naar een Accountant.Wat moet je doen?
Je beheert de klantendossiers.Balansen, jaarrekeningen en fiscale aangiftes opstellen is everyday business.Je bereidt reorganisaties en fiscale optimalisaties voor.Als accountant stel je ook budgetten en rapporteringen op.Je stelt fiscale adviezen op
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder Syndicuskantoor
Heverlee, Leuven, België
Zet jij graag de puntjes op de 'i'?
Neem je graag wat verantwoordelijkheden op?
Dan is dit syndicuskantoor uit Heverlee op zoek naar jou!
Om hun boekhoudkundig team te versterken zijn ze op zoek naar een Accounting Officer / boekhouder.
Je staat in voor de interne boekhouding van meerdere eigen bedrijven.
Wat betekent dat precies? Neem de vacature even door en ontdek het:
De interne boekhouding controleren en beheren.Interne rapporteringen voorbereiden voor zaakvoerders & Raad van Bestuur.Facturatie naar klanten.Aankoop- en verkoopfacturen, kas- en bankstukken verwerken.BTW-aangiften, BTW-listing en IC-aangiften verzorgen.Collega helpen bij voorbereiding van jaarafsluitingen.Contracten beheren samen met de zaakvoerder.
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf gelegen in Diest, actief in lichtreclame en geveldesign, zijn we op zoek naar een boekhouder.
Ben jij nauwkeurig, cijfermatig sterk en op zoek naar een gevarieerde functie binnen een dynamisch team? Dan ben jij misschien de collega die we zoeken!
Jouw verantwoordelijkheden:
Leveranciersboekhouding
Beheren van diverse AP-mailboxenVerwerken van aankoopfacturen, inclusief complexe dossiersVoorbereiden van de btw-aangifteAssisteren bij de maandafsluitingUitvoeren van leveranciersbetalingen
Back-up klantenboekhouding:
Ondersteunen bij het opvolgen van openstaande facturen (debiteurenbeheer)Ingeven van klantbestellingenOpmaken en verwerken van verkoopfacturenUitvoeren van diverse administratieve taken in samenwerking met collega’s
FinanceMarketingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhouder regio Nazareth
Eke, Nazareth, België
Voor een boekhoudkantoor in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhouder. Junior? Zeker welkom!
Jouw takenpakket:
Instaan voor het invoeren van de volledige boekhouding en het vervullen van alle btw-verplichtingen. Instaan van ondernemingen, zelfstandigen en vrije beroepen bij door middel van boekhoudkundige bijstand en advies.Het begeleiden van de jaarafsluitingen en het opmaken van de jaarrekening. Verlenen van advies aan uw klanten / vennootschappen op vlak fiscaliteit.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
ARENDONK
Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y)
Taken:
Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, facturatie en betalingsverwerking, dagelijkse financiële verrichtingen zoals kas- bankverrichtingen- boekingen, aanmaningen/rappels + beheer openstaande betalingen, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budget + overige belastingdocumentenNauw contact met externe boekhoudkantoor: ondersteuning voorbereiding/indienen BTW- aangifte , voorbereiding maandelijkse en jaarlijkse afsluiting, finance rapportages & financiële overzichtenCommunicatie andere afdelingen/accountants/externe boekhoudpartner/revisor + ondersteuning met financiële geschillen/vraagstukken
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.