Catering Medewerker
Vilvoorde, België
Voor onze klant te Vilvoorde, zijn we op zoek naar een catering medewerker.
Onze klant is een bloeiend bedrijf dat bekend staat om zijn uitstekende cateringdiensten, gespecialiseerd in het verzorgen van koffietafels van A tot Z.
Je taken bestaan uit :
Het begeleiden van de mensen naar de juiste zalen.Koffietafels klaarzetten en afruimen. Schikken van tafels en stoelen, linnen leggen, servetten plooien, servies plaatsen, ...Cliënteel bedienen.Broodjes klaarmaken.Afwassen.Tussen de koffietafels door de ruimte opkuisen.Koffie zette, beleg opdienen, ...Kassabeheer....
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Care Medewerker
VILVOORDE
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service.
Jouw activiteiten:
Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker
Vilvoorde, België
Als Baliemedewerker/Verkoper, gespecialiseerd in binnenhuisinrichting, muurbekleding en verf, ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je speelt een cruciale rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het stimuleren van de verkoop. Je verantwoordelijkheden omvatten:
Verwelkomen en adviseren van klanten aan de balie.Verlenen van technische ondersteuning en productinformatie.Ondersteuning bieden bij het verwerken van bestellingen en facturen.Beheren en presenteren van de winkelvoorraad.Opbouwen en onderhouden van klantrelaties.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Baliemedewerker/Allround medewerker Verhuur
Vilvoorde, België
Voor onze klant te Vilvoorde, een gekende speler in het verhuur van bouw-en tuinmateriaal alsook horecamateriaal, zijn wij op zoek naar een BALIEMEDEWERKER/ALLROUND MEDEWERKER VERHUUR. Je bent het gezicht van de zaak en je voert diverse ondersteunende werkzaamheden met betrekking toe verhuur van het materiaal uit.
Wat zijn je taken:
De medewerker verhuur kan de klant advies geven over de benodigde machines voor de uit te voeren werkzaamheden.Je verhuurt machines, neemt deze weer retour en verzorgt de bijkomende administratieve afhandelingen.Je controleert bij ontvangst de status van de machines.Je bent in staat om kleine technische problemen op te lossen en daarnaast materiële keuringen uit te voeren.Ook bezorg je en haal je materiaal op bij onze klanten.Het verzorgen van een perfecte winkeluitstraling behoort ook tot je taken.Je rekent de verhuur af aan de kassa.
Kortom: een veelzijdige functie waarbij geen dag hetzelfde is en heel wat uitdagingen biedt.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptie Medewerker/Logistiek
VILVOORDE
Bij onze klant een groot fleet bedrijf, zijn we op zoek naar een gemotiveerde medewerker receptie interne logistiek.
Als het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, leveranciers en medewerkers, speel je een essentiële rol in het bieden van uitstekende klantenservice. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen.
Je verwelkomt onze externe partijen, zoals vrachtwagenchauffeurs en medewerkers van carrosserieën,...Je controleert de ingang en uitgang van alle voertuigen om de veiligheid te waarborgen.Je registreert digitaal de datum van levering en het ophalen van voertuigen.Je zorgt ervoor dat alle documenten in orde zijn voor een correcte overdracht.Je bereidt de voertuigen voor op verdere verwerking, zoals het aanbrengen van key tags en stickers, zowel digitaal als op papier.Je blijft aan de receptie aanwezig en houdt toezicht op de gehele flow van de logistieke processen.Je beheert de wachttijden en zorgt ervoor dat de bufferzone altijd netjes is.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Commercieel Medewerker
Vilvoorde, België
Voor onze klant, een bedrijf te Vilvoorde, gespecialiseerd in het leveren en ontwikkelen van producten in staal, zijn we op zoek naar een Technisch Commercieel Medewerker.
Wat wordt er van jou verwacht?
Opmaak en opvolging van diverse bouwprojecten van onze klanten.Hierbij beschik je voldoende technisch inzicht om de klant te helpen op commercieel, technisch en logistiek vlak.Je luistert naar de noden van de klant en geeft hen advies op maat.Je werkt nauw samen met de werkvoorbereider die de schakel is tussen verkoop en productie.Je lost problemen op en zorgt voor alternatieven indien nodig om zo tot een oplossing te komen.Je onderhoudt het contact met verloren klanten, bestaande klanten en nieuwe klanten.
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker logistieke ondersteuning
Diegem, Machelen, België
Functieomschrijving:
Ben jij op zoek naar een veelzijdige rol waarin je het logistieke proces ondersteunt en bijdraagt aan een efficiënt verloop van leveringen en onderhoudsbezoeken? Als Medewerker Logistieke Ondersteuning ben jij een belangrijke schakel binnen ons team, waarbij je helpt bij de planning, coördinatie en opvolging van alle logistieke processen.
Jouw verantwoordelijkheden:
Jij ondersteunt bij het plannen van leveringen en onderhoudsbezoeken bij klanten, en zorgt ervoor dat alles soepel verloopt door een goede coördinatie.Je werkt nauw samen met het leveringsteam en onderhoudsteam, zodat de voortgang goed wordt gemonitord en deadlines worden behaald.Je houdt de voorraad van interieurplanten, potten en materialen scherp in de gaten en zorgt ervoor dat nieuwe artikelen tijdig besteld worden.Je volgt de voortgang van leveringen en onderhoudsbezoeken op en zorgt voor een efficiënte rapportage aan het management.Je plant leveringen en onderhoudsbezoeken in overleg met klanten en staat klaar om eventuele vragen of verzoeken te beantwoorden.Je werkt samen met diverse afdelingen, zoals techniekers, het leveringsteam en de administratie.Je zorgt voor de administratieve afhandeling, zoals het bijhouden van documentatie en het verwerken van bestellingen, zodat alles nauwkeurig en up-to-date is.
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Import medewerker
Zaventem
Voor een toonaangevend bedrijf in Zaventem zijn we op zoek naar een Import Customs Operative.
Functieomschrijving:
Alle aspecten van de dagelijkse operaties vanaf het moment dat een opdracht wordt aangemaakt, het verwerken en monitoren tot aan de levering aan de eindontvanger.Afhandelen van de invoer van verschillende inkomende zendingen: het voorbereiden van douanedocumenten, het voorbereiden van documenten voor veterinaire goedkeuring.Communiceren met klanten over instructies voor douane-inklaring.Zendingen opvolgen: papierwerk, bijvullen van droogijs, aanvullen van gelpacks, enz.Luchtvracht- en douanekosten invoeren.Rapporteren en opvolgen van vermiste zendingen.Externe communicatie met dienstverleners: luchtvaartmaatschappijen, handling agents.Interne communicatie met chauffeurs en collega’sSpecialistische import van specifieke goederen zoals CITES, levende dieren, narcotica.Strikte naleving van interne procedures, zowel afdelingsspecifiek als bedrijfsspecifiek
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,
Wat wordt er van jou verwacht?
Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Support Medewerker
Zaventem
Ben jij gepassioneerd door HR en heb je een interesse in software en digitalisering? Voor een HR-software bedrijf zijn we op zoek naar een Support Hr Medewerker.
Jouw taken:
Het beantwoorden van klantvragen via telefoon en e-mail, waarbij je zorgt voor een snelle en accurate registratie van verzoeken via ons tickettingsysteem.Het analyseren en efficiënt verwerken van klantverzoeken.Het direct oplossen van eenvoudige vragen door klanten advies te geven of systeeminstellingen aan te passen.Het doorsturen van complexere verzoeken naar je collega van de tweede- en derde lijns support.Het garanderen van de naleving van de afgesproken serviceniveaus (SLAs) met onze klanten.Het werken in een hecht en ondersteunend team dat altijd klaarstaat om je te helpen bij vragen of uitdaging.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
Zaventem
Voor een bedrijf te Zaventem dat zich richt op de digitale transformatie van organisaties in IT-diensten en -oplossingen zijn ze op zoek naar een Inside Sales - Licensing Administrator. Het bedrijf heeft als doel om bedrijven te ondersteunen bij het optimaliseren van hun processen en het verbeteren van hun technologie-infrastructuur.
Jouw Rol:
Als Licensing Administrator ben je een belangrijke schakel in het ondersteunen van het licentiebeheer binnen ons bedrijf.Je zorgt ervoor dat alles rondom licentieovereenkomsten soepel verloopt en dat we altijd voldoen aan de licentievoorwaarden.In deze rol werk je vooral achter de schermen, met een focus op administratieve taken, rapportage en ondersteuning van het team en klanten.Beheren en onderhouden van licentieovereenkomsten en verlengingen.Ondersteunen bij de coördinatie van licentietoepassingen en verlengingen.Voorbereiden van rapporten over licentieverbruik, kosten en inventaris.Beheren van de licentie-inventaris en zorgen voor een actueel overzicht van alle actieve licenties.Voorbereiden en beheren van offertes, prijslijsten en contracten.Ondersteunen van het verkoop- en juridische team bij licentiegerelateerde kwesties.Onderhouden van klantrelaties door administratieve ondersteuning en antwoorden op vragen over licenties.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch - Commercieel Medewerker
Zaventem, België
Ben jij technisch onderlegd en commercieel ingesteld? Wij zijn op zoek naar een Technisch-Commercieel Medewerker om ons team in Zaventem te versterken. In deze rol ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten die technische vragen hebben of problemen ondervinden met onze producten. Jij biedt telefonische ondersteuning en stelt passende oplossingen voor. Het werk bestaat zowel uit kantoorwerk als af en toe uit technische interventies bij klanten ter plaatse.
Jouw verantwoordelijkheden:
Telefonische ondersteuning bieden aan klanten voor technische vragen en problemen met fruitpersen. Indien nodig plan je een afspraak in met een technieker.De leveringen organiseren en klant afspraken coördineren.Installeren van machines bij nieuwe klanten en zorgen voor een vlotte werking.Beheer van de voorraad en reserveonderdelen.Onderhoud en reparaties uitvoeren bij klanten op locatie indien nodig.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Intern Commercieel Medewerker
Steenokkerzeel, België
Voor onze klant, een ervaren productspecialist in visuele communicatiedragers voor beurzen en andere events, zijn we op zoek naar een Intern Commercieel Medewerker.
De Intern Commercieel Medewerker is verantwoordelijk voor het ondersteunen van de verkoopactiviteiten en het beheren van orders van zowel projectklanten als volumeklanten. Deze medewerker werkt nauw samen met een collega, waarbij elk verantwoordelijk is voor een specifieke regio. De nieuwe collega zal zich richten op Vlaams-Brabant en het Franstalige zuiden van het land.
Hoofdtaken en Verantwoordelijkheden
Actief opvolgen van aanvragen en offertes voor projectklanten.Adviseren van klanten over producten en oplossingen.Opbouwen en onderhouden van sterke klantrelaties. Beheren en opvolgen van orders voor zowel project- als volumeklanten.Zorgen voor een correcte en tijdige verwerking van bestellingen.Communiceren met interne afdelingen. Eerste aanspreekpunt voor klanten.Proactief informeren van klanten over levertijden, producten en andere relevante zaken.Nauw samenwerken met de collega Intern Commercieel Medewerker en andere afdelingen.
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Kwaliteitsmedewerker
Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België
Ben jij iemand die gepassioneerd is door de chemische sector, geen diploma heeft en toch graag een kans krijgt om een job uit te oefenen in deze sector? Lees dan zeker verder!
Voor onze klant in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) zijn wij op zoek naar een kalibratiemedewerker.
Wat houdt dit in?
Je houdt je bezig met het onderhoud en certificering van pipetten en liquidators voor verschillende klanten zoals ziekenhuizen, universiteiten en laboratoria;
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technical Sales Support/ Product Management medewerk(st)er
Kampenhout, België
Technisch aangelegd?
Interesse in elektriciteit en mechanica?
Administratief sterk?
Een bedrijf gelegen in Kampenhout zoekt een gemotiveerde Technical Sales Support/Product Management Medewerker. Als wereldwijde producent van elektronische verbindingsstukken, hebben jouw taken directe impact op de tevredenheid van hun klanten in de Benelux, Scandinavië, Italië, en nog veel meer.
Jouw taken omvatten:
Technische ondersteuning bieden aan klanten en distributeurs, inclusief alternatieve producten vinden en productverschillen uitleggen.Technische documentatie verstrekken zoals specificaties, testrapporten en certificaten op aanvraag.Je beheert projectdocumentatie, productverzoeken en communicatie met het Engineering Center en andere partijen.Informeren van externe verkoopteams, klanten en distributeurs over nieuwe producten en updates.De interne houdbaarheid evalueren van producten.opleidingen/presentaties voorbereiden en geven aan klanten/distributeurs.De website up-to-date houden.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
soldeermedewerker
KAMPENHOUT
Voor een technisch bedrijf in regio Kampenhout, zijn we dringend op zoek naar een gemotiveerde soldeermedewerker
Hierbij sta je in voor het kableren en monteren van zeer kleine onderdelen.Je soldeert componenten op printplaten (smd componenten)Je houdt van fijn en nauwkeurig werk.Je kan werken in een dagpost.Je bent snel beschikbaar
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief commerciële medewerker
KAMPENHOUT
Ben jij de commercieel administratief bediende die wij zoeken voor in de regio van Kampenhout?
Wat moet je doen?
Je beheert klantendossiers: je zorgt voor een correcte administratieve verwerking en opvolgingJe staat klanten professioneel te woord via telefoon, mail of aan het onthaalJe plant afspraken in en volgt deze actief opJe ondersteunt de financieel adviseurs met documentatie en agendabeheerJe volgt offertes en klantvragen proactief opJe zorgt voor een nauwkeurige invoer van gegevens in het systeem
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Commerciële Medewerker
Kampenhout
Voor een bedrijf in de bouwsector zijn we op zoek naar een Technisch commerciële medewerker.
Jouw takenpakket:
Je biedt ondersteuning aan de filiaalverantwoordelijke bij de dagelijkse werking aan het onthaal Je helpt de klant verder en antwoordt op zijn vragenJe geeft technisch advies en denkt mee om onze klanten zo goed mogelijk te bedienenJe maakt offertes op en zorgt voor een correcte orderverwerkingJe volgt bestellingen op en maakt facturen aanJe helpt collega’s van het magazijn graag, indien nodig
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch Commercieel Medewerker
Kampenhout
Jouw takenpakket:
Je biedt ondersteuning aan de filiaalverantwoordelijke bij de dagelijkse werking aan het onthaal Je helpt de klant verder en antwoordt op zijn vragenJe geeft technisch advies en denkt mee om onze klanten zo goed mogelijk te bedienenJe maakt offertes op en zorgt voor een correcte orderverwerkingJe volgt bestellingen op en maakt facturen aanJe helpt collega’s van het magazijn graag, indien nodig
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boormeester/funderingsmedewerker
Brussel
Voor een grote klant zijn we actief op zoek naar een medewerker boormeester/funderingsmedewerker voor de regio Brussel.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Als boormeester werk je samen met andere collega's in een ploeg (funderingen)Bij de klant voorzien wij indien vereist een volledige opleiding van A tot Z, zodat jij het vak van boorder perfect onder de knie kan krijgen. Je zal alles leren over funderingstechnieken zoals jet grouting en micropalenJe bent verantwoordelijk voor het bedienen van de rupsboormachinesJe communiceert vlot met je dichtste collega's over de uitvoering van de werkzaamheden
ConstructBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.