Jobs

Jobs

21 Jobs gevonden

Sales & Office Assistant - Part Time

NAZARETH

We hebben een vacature voor Sales & Office Assistant. Zoals de naam laat uitschijnen, betreft het een zeer gevarieerde job, met zowel commerciële als administratieve taken. (Part Time 19 uur)   Jouw rol: Klanten adviseren in de showroomOffertes opmaken in Excel en verkopen afsluiten Orders verwerken en omzetten naar productiebonnen via ons softwareprogrammaDiverse administratieve taken en klanten onthaalInkomende telefoons beantwoorden     Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales assistant Frans

Wielsbeke, België

Gezocht: Customer Service Medewerker!   Je hebt zin om voor volgend takenpakket uit jouw bed te komen, na jouw potje koffie / thee natuurlijk:   Je bent van A-Z, voor jouw toegewezen klanten het aanspreekpunt voor alle vragen rond product-en leverinformatie.Alle binnenkomende bestellingen verwerk je correct in SAP.Je stemt met klant als transportafdeling af over leveringen. Je hebt daarbij vaak contact met magazijn en productie om zeker te zijn dat klanten op tijd geholpen worden.Potentiële vragen voorzie je waardoor je hen steeds proactief kan bijstaan in het beheer van hun orderboek.Je krijgt ook de ruimte om initiatief te nemen en op zoek te gaan naar optimalisatiemogelijkheden en draagt graag jouw steentje bij rond lopende projecten binnen de afdeling Customer Service.Je bent verantwoordelijk voor jouw eigen klantenportefeuille, maar iedereen is ook back-up voor elkaar.Naast jouw klanten, sta je ook in contact met diverse interne stakeholders. Zo voorzie je bijvoorbeeld de sales managers, agenten en de commerciële directie van de nodige commerciële gegevens.  
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Sales assistant

Deurne, Antwerpen, België

Hoe ziet je takenpakket eruit? He analyseert de potentiële klanten via diverse kanalen en beheert mee de pipeline van onze verkopers.Je staat in voor het berekenen / opmaken van de 'on the spot' prijsaanvragen van onze Belgische klanten voor Europees wegvoer evenals voor de telefonische opvolging ervan.Je beantwoordt de technische vragen van onze klanten omtrent onze tariefzetting en transittijden.Je staat in voor het uitwerken van de offertes.Je staat in voor commerciële mailing.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Nazareth, België

Voor onze klant een service gerichte distributeur van beveiligingsproducten gaan wij op zoek naar een Commercieel administratief bediende voor de binnendienst.Jouw takenpakket  Je belt bestaande klanten (mensen die zich geregistreerden op onze website en interesse hebben) om afspraken te maken voor onze vertegenwoordigers in Vlaanderen en WalloniëJe richt je tot partners in de Security bedrijven : Zaakvoerders, Managers,....Je stelt onze diensten voor, stelt de behoeften vast en spreekt een datum af voor een ontmoeting met één van onze vertegenwoordigersJe werkt samen met de Sales- en Marketingafdeling en biedt ondersteuning waar nodig Voor al deze interne sales ondersteuning wordt een uitgebreide opleiding voorzien
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Commercieel Medewerker

Wervik, België

Voor onze klant, producent en verdeler van ramen, gelegen in Wervik, zijn wij op zoek naar een TECHNISCH COMMERCIEEL MEDEWERKER. Tot uw takenpakket behoort: u hebt klantencontact via mail - telefoon - website;u staat in voor de orderverwerking en de opvolging ervan;u doet research betreffende de producten voor de klant;u volgt de levertermijnen op;u lost eventuele verzendingsproblemen op;u behandelt eventuele klachten;u staat de klanten te woord i.v.m. productvragen, voorraden, prijzen, etc;u maakt offertes op en bespreekt deze met de klant;u staat in voor het opmaken van transportdocumenten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside sales coördinator

GENT

Voor onze klant, een gekende bouwfirma te Gent zijn we op zoek een Inside sales coördinator Als Inside Sales Coördinator ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van de commerciële binnendienstactiviteiten en het verzorgen van een optimale klantbeleving, van offerte tot en met levering. Je bent een cruciale schakel tussen de commerciële activiteiten en productie.   Je takenpakket:  Fungeren als eerste aanspreekpunt voor B2B-klanten, onder andere voor het adviseren bij productkeuzes, technische vragen en eventuele klachtenBehandelen van inkomende klantenaanvragen en opstellen van offertesVerwerken van klantorders in het systeem en het opvolgen van de voortgang van bestellingen in samenwerking met productieNauwe afstemming met de productieafdeling en externe transportpartners om levertermijnen en klantverwachtingen te bewakenMonitoren van voorraadniveaus en het plaatsen van recurrente bestellingenOndersteunen van de salesafdeling bij het ontwikkelen van nieuwe klantrelaties en het uitbreiden van het klantenbestandHet up-to-date houden van het B2C-verkoopkanaal (webshop) en verwerken van klantenorders tot en met verzending  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Sales Advisor - Aalter

Aalter

Voor een gerenommeerd bedrijf in de automotivesector zijn wij op zoek naar een enthousiaste Sales Advisor - Used Cars.   Als Sales Advisor - Used Cars ben je verantwoordelijk voor:   Vertegenwoordigen van het My Way & Audi Approved+ segment;Verwelkomen en begeleiden van klanten bij het kiezen van de wagen, rekening houdende met wensen en budget;Onderhandelen met en verkopen van tweedehandswagens aan handelaars;Opbouwen en onderhouden van klantenrelaties met oog op vertrouwen en loyaliteit;Onderhandelen over prijzen, financieringsmogelijkheden en diensten zoals garanties;Van A-Z een correcte administratieve en praktische opvolging van het volledige verkoopproces;Online en offline in de spotlight plaatsen van verkochte wagens;Presentatie van de showroom en up-to-date houden van de voorraad.
InterimAutoVoltijdsVast contract

Verkoopadviseur DoeHetZelf-Zaak

Ternat

Voor onze trouwe klant in 1740 Ternat, zijn wij op zoek naar een Verkoopadviseur doe-het-zelf - Verkoopadviseur afdeling hout Taken: Je kan de behoeften van de klant analyseren en informatie en uitleg geven op maat. Dankzij de kwaliteit van uw onthaal, uw luistervaardigheid en uw professionele adviezen, biedt u een globale oplossing aan de klanten en draagt u bij tot de ontwikkeling en de verbetering van onze diensten (aanbod, attitude, dienstverlening)Je bent verantwoordelijk voor het in orde houden van de rayons voor de klanten.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende hout/ doe-het-zelf

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief commercieel bediende spilfiguur balie-toonzaal, expert hout - doe-het-zelfWaar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Schrijnwerk, hout, bouwmaterialen Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen + Selectie leveranciers De balie/toonzaal is jouw terrein Als rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant + volg je de offertes op als geen ander Contact met leveranciers om je dossier te vervolledigen alsook een goede opvolging te garanderen. Als technisch administratief bediende, verkoper en spilfiguur tussen de klant, bureau, magazijn, leveranciers en het atelier help je de klanten op weg met je correcte begeleiding en advies (materiaalkeuze, kleuren, ...)Je bent het gezicht van de firma aan de balie, telefonisch en via mailKlanten, leveranciers ontvangen en begeleiden/helpen met de nodige info kan je als geen anderSporadisch spring je in bij je collega's in het magazijn om bestellingen klaar te maken VB. leveringen klaarzetten, showroom aanvullen, laden-lossen, ... Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Offertes op maat van de wensen van de klant maken en opvolgen, bestel en leverbonnen opmaken/verwerken, voorraadbeheer, bestellen van materialen, orderbeheer... + verwerking in PC
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Zeebrugge, Brugge, België

Voor onze partner, groothandel en verdeler van vis te Zeebrugge, zijn wij dringend op zoek naar een commercieel-administratief bediende.Hoe ziet je dag eruit? Je neemt de  bestellingen van klanten op via telefoon of per mail (horeca, kleinhandels, ...)  Dit zijn ook Franstalige klanten. Je geeft de orders in in het systeem en staat in contact met de planning. Dit van dinsdag tot en met zaterdag.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende interieuradvies

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende- Commercieel bediende met kennis elektriciteit, verlichting, interieur, ... Waar moet je zijn? Turnhout.Specialisatie: Elektriciteit, verlichting, interieur, lichtstudie en lichtplannen Je werkt 1 op de 2 zaterdagen (beurtrol)  Takenpakket Als Interieuradviseur -administratief bediende ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen.Als specialist ben je samen met je collega's DE spilfiguur in de toonzaal + ben je verantwoordelijk voor de begeleiding / advies Ze zijn specialist op het gebied van interieur, lichtprojecten, design. Je komt terecht in een klein hecht team van 6 personen.Er is een kleine toonzaal waar professionelen, particulieren, zelfstandige installateurs, architecten, ... langskomen voor een bestelling, advies, ... Als technisch talent kan je hen helpen met de nodige info en hun begeleiden naar hun droomcreatieAdministratie hoort er natuurlijk ook bij: opvolging klanten dossiers, offertes opmaken-opvolgen en verwerking, opvolging projecten, technische plannen lezen en interpreteren, lichtstudies, ontwerp lichtplannen/interpretatie, ondersteuning calculaties, ... Je volgt de markt op de hielen
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Antwerpen

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Sales Advisor.   Functieomschrijving: Verantwoordelijk voor de groei van het bedrijf door te werken met warme leads van bestaande klanten (Fuel, Telematics, Telecom).Begeleiden van klanten bij de keuze van de ideale laadinfrastructuur en software.Afsluiten van raamovereenkomsten en aansluiten van nieuwe resellers.Invullen van een sleutelpositie binnen het team.Snel opvolgen van binnenkomende aanvragen.Klanten uitgebreid begeleiden in hun keuzeproces.Uitvoeren van site-visits of uitgebreide besprekingen indien nodig.Zelfstandig opstellen van offertes voor kleinere installaties.Samenwerken met installateurs bij grotere technische projecten.Identificeren van marktkansen en gebruikmaken van flexibiliteit om de marktpositie te versterken.Fungeren als ambassadeur van het bedrijf en bijdragen aan het vergroten van EV-kennis binnen andere teams.Beheren van administratie en opvolgen van uitgestuurde offertes.Eerste aanspreekpunt voor grote klanten met vragen over hun laadinfra.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper (luxe artikelen)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief /commercieel bediende- projectverkoper - klantbegeleiding A-Z (luxe artikelen)   Waar moet je zijn? Omgeving Beerse, flexibel naar verplaatsing klantSpecialisatie: Bouw, technische installatie, luxe artikelenBelangrijk: zaterdagwerk Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (bezoekers, leveranciers, klant aan de telefoon, mail, ...)De toonzaal is jouw terrein. Professionelen + particulieren zoals zelfstandige tuinaannemers komen bij jou langs voor advies en hen de begeleiden naar een droomcreatie VB. zwembaden, whirlpools en toebehorenAls rekenkundig talent maak je offertes op maat van de klant Contact met leveranciers (tijdig plaatsen bestellingen, prijzen opvragen, ...)Je beantwoordt vragen van klanten en polst naar hun wensen om hen te begeleiden naar hun droomcreatie (projectverkoop! Een afspraak op zaterdag of na de uren schrikt je niet af)Administratie hoort er natuurlijk ook bij: offertes opmaken en opvolgen, verkoopsdossier opmaken en afronden, bestellingen, orders verwerken, klantendossiers beheren, webshop, ...Aftersales Doorheen de werkzaamheden maak je de klant wegwijs en zorg je voor de juiste begeleiding Klachtenbehandeling en klanttevredenheid waarborgenProjectplanning borgen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Lo-Reninge, België

Sales Ondersteuning: Verwerken van ordersCommunicatie met klantenOpvolgen van leveringen Orderverwerking: Invoeren van kleine en terugkerende orders in het ERP-systeemDoorgeven van orders voor productie en facturatie Coördinatie: Afstemmen met productiechef en aankoopverantwoordelijke over levertermijnen Offertes en Rekeningen: Berekenen van rekeningen en opmaken van offertes Interne Administratie: Beheer van wagenpark, werkplaatsmateriaal en keuringenInput van materiaallijsten en tijdsregistratieBehouden van overzicht van IT-licenties en accountsOverleggen met IT-partner Ondersteuning Zaakvoerder: Boeken van vluchten en verblijven in het buitenland  
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel adviseur verzekeringen

Bertem, België

Weet jij alles over verzekeringen?Commercieel ingesteld?En ook goed met bijhorende administratie?Kijk niet verder! Neem deze vacature door en vind jouw droomjob.Voor een verzekeringskantoor in het Leuvense zijn we op zoek naar een Adviseur Verzekeringen.Met jouw commerciële skills zorg je mee voor de groei van het kantoor. Wat dat concreet inhoudt, ontdek je hier: Je ontvangt klanten op kantoor en identificeert hun behoeften rondom verzekeringsproducten.Daarbij geef je een professionele en klantvriendelijke uitleg over de mogelijkheden.Vervolgens werk je offertes uit en maak je polissen op.Jouw dossiers beheer je proactief en nauwgezet.Uiteraard kan je rekenen op jouw collega's voor ondersteuning.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel administratief bediende

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een...COMMERCIEEL ADMINISTRATIEF BEDIENDE!📍Waar kom je terecht? LierSector: Tuinbenodigdheden 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als commercieel administratief bediende? Opvolgen en verwerken van bestellingenTransporten inplannenTelefoongesprekken met klanten en leveranciersMaken van offertes en facturerenVoorraadmanagement
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Tweetalige administratief & commercieel bediende

Mechelen, België

Voor een bedrijf dat gespecialiseerd is in promomateriaal dat gevestigd is in Mechelen zijn wij op zoek naar een perfect tweetalige commercieel administratief bediende. Je zal terechtkomen in een klein team dat verantwoordelijk is voor volgende taken:  Het invoeren van bestellingen.De algemene administratie van het bedrijf (dossieropvolging)De contacten met leveranciers onderhouden. Je zal de bestellingen van de klanten moeten doorgeven aan de juiste leverancier.Vragen van klanten beantwoorden in verband met hun bestellingen.Klanten aan de balie verder helpen.Opstellen van offertes.Commerciële acties opzetten.
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Hever, Boortmeerbeek

Voor onze klant binnen de automotive te Boortmeerbeek zoeken wij een sales advisor met enkele jaren ervaring achter de rug. Wat ga je doen als Sales Advisor? Het actief benaderen van potentiële klanten om kansen te identificeren en commerciële targets te behalen.Het verkopen van voertuigen en het adviseren over financiële producten en diensten.Een correcte en efficiënte administratieve afhandeling van verkoopdossiers en klantenopvolging, met als doel een hoge klanttevredenheid te waarborgen.Rapporteren aan de salesmanager over verkoopresultaten, klantenopvolging en geplande activiteiten.Het onderhouden van relaties met klanten en zorgen voor een uitstekende customer experience.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een autoverkoper voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een grote speler in de autosector, een gevestigde waarde die zich specialiseert in een A-merk. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als autoverkoper bestaat uit: Je zorgt voor het warm onthaal van klanten;Je helpt klanten verder in de showroom op een professionele en vriendelijke manier;Je adviseert klanten over de mogelijke opties van iedere wagen;Je staat in voor de aflevering van camionetten;Je voorziet de klanten van uitleg over connectiviteit en apps;Je ondersteunt bij de planning waar nodig;Je staat in voor een mooie uitstraling van de showroom.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Support Medewerker

Genk

Voor de uitbreiding van de sales afdeling bij onze klant, een productiebedrijf te Genk, zijn we op zoek naar een administratief medewerker / inside sales   Beantwoorden van vragen van klanten via telefoon en e-mail.Ondersteunen van klanten bij productinformatie, leveringsdetails en prijsoffertes.Invoeren en opvolgen van bestellingen in het ERP-systeem.Coördineren van leveringsafspraken met productie en logistiek.Beheren van klantendossiers en zorgen voor correcte documentatie.Analyseren van verkoopcijfers en rapporten aanleverenNauwe samenwerking met de productie, logistiek en planning om klantenservice te optimaliseren.Fungeren als intern aanspreekpunt voor het salesteam.  
InterimDiversenVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!