Jobs

Jobs

290 Jobs gevonden
Dringend

Commercieel bediende banksector

Oudenaarde, België

Voor een gekende bank zijn wij op zoek naar een commercieel bediende voor één van hun vestigingen in regioOudenaarde:    Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een bestaande klantenportefeuille van het Business cliënteel (zelfstandige, KMO's,...) Je doet pro-actief aan klantenwerving Je begeleidt de klanten in al hun financiële projecten Je verkoopt met alle overtuiging producten volgens de behoeften van de klant Je werkt commerciële acties uit > commerciële verkoopdoelstellingen behalen Je werkt volgens de '100 % gaan voor 95 % tevreden klanten' 
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair

Turnhout

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ... Takenpakket   De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Commercieel bediende / verkoper

Heusden-Zolder, België

Voor een bedrijf in Heusden-Zolder zijn we op zoek naar een commercieel bediende.  Het bedrijf specialiseert zich in trappen, binnendeuren, maatwerk en totaalinterieur. Je takenpakket bestaat uit:  Opmetingen uitvoeren bij de klantenKlanten begeleiden in de toonzaalUittekenen van de trappen, binnendeuren en maatwerkNodige calculaties opvolgen Offertes opstellen en opvolgen 
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Administratieve en boekhoudkundig bediende

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve en boekhoudkundig bediende (A-Y) Taken: Algemene administratie /boekhouding: Controle inkomende facturen, verwerken facturen, dagelijkse financiële verrichtingen, betalingen, aanmaningen/rappels, debiteuren/crediteurenbeheerSamen met je team vorm je een geoliede machine + als geen ander kan je ook de nodige discretie bewarenBewaken budgetNauw contact met externe boekhoudkantoor: maandelijkse BTW- aangifte , voorbereiding jaarlijkse afsluiting
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Bediende boekhouding dossierbeheer

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende-bediende boekhouding, rechterhand senior accountants.    Waar moet je zijn?Turnhout  Specialisatie: boekhoudkantoor Takenpakket   Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. Naarmate je het programma onder de knie hebt kan je groeien naar dossierbeheerAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, personenbelasting, ... Algemene administratieDoorgroei kans tot volwaardig dossierbeheerder
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Technisch administratief bediende - verantwoordelijke kwaliteit

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende- verantwoordelijke kwaliteit, technische vraagstukken, analyse machinepark.  Waar moet je zijn? Hoogstraten.Specialisatie: Elektromechanica, technische productie, engineering, metaal Wat moet je doen? Als spilfiguur tussen productie, technische dienst, engineering en management ben jij het aanspreekpunt mbt kwaliteitsvraagstukken in alle stappen van het productieproces.Als spilfiguur heb je de eindverantwoordelijkheid analyse, opvolging en registratie van kwaliteit (kwaliteitsproblemen analyseren)Als rot in het vak weet je de planning en budgetten te bewaken (hierbij speelt timing, kwaliteit, haalbaarheid, ... een belangrijke rol)Meedenken aan acties ter verbetering/optimalisatie Verzamelen van documentatie, technische fiches lezen-interpreterenMeewerken aan verscheidene projectenDossierbeheer + rapporterenBegeleiding audits, klachtenbehandeling, uitrollen en opvolgen van kwaliteitsstandaarden
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende verkoop administratie

LOKEREN

Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Voor een bedrijf in Lokeren zijn wij namelijk opzoek naar een bediende verkoopadministratie.   Functieomschrijving Je onthaalt klanten en leveranciers zowel telefonisch als in persoon👌Je doet prijsaanvragen bij verschillende leveranciers en je plaatst ook de bestellingen bij hen👌Je volgt deze bestellingen op en controleert de leverbonnen als de leveringen aangekomen zijn👌Je doet (beperkt) klassement en verwerkt👌Je werkt offertes uit voor de verkopers👌
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Chauffeur c

2000

Indien u interesse heeft in deze job bel gerust naar 038082931   Als Chauffeur C of CE ben je verantwoordelijk voor het leveren van onze flensbuizen en koppelingen aan onze klanten. Je speelt een cruciale rol in ons bedrijf, want je zorgt ervoor dat onze producten op de juiste plaats en tijd geleverd worden. Jouw dagelijkse taken omvatten: Het veilig laden, vervoeren en lossen van onze producten bij klanten op verschillende locaties.Het controleren van de vracht en de vrachtdocumenten om er zeker van te zijn dat alles correct is en klaar voor verzending.Het onderhouden van het voertuig, inclusief regelmatige inspecties en het melden van eventuele technische problemen.Klantgericht optreden; je bent het visitekaartje van ons bedrijf en staat in direct contact met de klant. Een vriendelijke en professionele houding is daarom essentieel.Het naleven van alle verkeersregels en veiligheidsvoorschriften tijdens het rijden.
TechnicsMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Reisagent / bediende toerisme touroperator groepsreizen

Rijkevorsel, België

Ben jij een enthousiaste planner met een passie voor reizen en een talent voor organiseren? Wil je deel uitmaken van een ambitieus team in een bruisende sector? Dan is deze job iets voor jou!   Vivaldis Office zoekt: Reisagent / bediende toerisme touroperator groepsreizen Wat ga je doen? Als touroperating medewerker groepsreizen werk je mee aan het creëren van onvergetelijke reiservaringen.   Relatiebeheer: onderhouden van contacten met leveranciers (hotels, restaurants, attracties, activiteiten) voor binnen- en buitenlandse reizen.Onderhandelen en boeken: vinden van de beste deals en afsluiten van contracten met hotels en andere aanbieders.Reisdossiers beheren: van het maken van prijsberekeningen tot de opvolging van reservaties en facturatie.Veelzijdig klantcontactVoorbereiden reisdossiers: zorgen dat alles klaarstaat voor vertrek, inclusief afspraken met chauffeurs en reisleiding.Ondersteuning verkoop en marketing: meewerken aan de verkoop van autocar- en vliegvakanties, en bijdragen aan onze online marketing VB. website, social media,...
InterimToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Productmanagement / bediende toerisme, organisatorisch talent dagreizen

Rijkevorsel, België

Ben jij een enthousiaste planner met een passie voor reizen en een talent voor organiseren? Wil je deel uitmaken van een ambitieus team in een bruisende sector? Dan is deze job iets voor jou!   Vivaldis Office zoekt: Productmanagement / bediende toerisme, organisatorisch talent dagreizen  Wat ga je doen? Als Productmanagement/organisatorisch en administratief talent dagreizen werk je mee aan het creëren van onvergetelijke reiservaringen.   Relatiebeheer: onderhouden van contacten met leveranciers ( restaurants, attracties, activiteiten) dagreizen + vastleggen reservatiesOnderhandelen en boeken: vinden van de beste deals en afsluiten van contracten met aanbieders.Reisdossiers beheren: van het maken van prijsberekeningen tot de opvolging van reservaties en facturatie.Veelzijdig klantcontact + planning en organisatie dagreizen/tripsVoorbereiden reisdossiers: zorgen dat alles klaarstaat voor vertrek, inclusief afspraken met chauffeurs en reisleiding.Ondersteuning verkoop en marketing: Opmaak brochure voor jaarlijks aanbod/ website en social media
InterimToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Bediende / Planner

Lochristi, België

Voor onze klant te Lochristi zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende. Als Technisch Administratief Bediende / Planner ben je verantwoordelijk voor de administratieve en planningsmatige ondersteuning van diverse infrastructuurprojecten, met een focus op wegenbouw, rioleringswerken en afbraakwerken. Je zorgt ervoor dat alle projecten nauwkeurig opgevolgd worden, van voorbereiding tot uitvoering, met oog voor efficiëntie, kwaliteit en naleving van de deadlines. Hoe ziet jouw dag eruit? Opstellen, opvolgen en bijsturen van planningen in samenspraak met projectleiders en werfleiders.Administratieve voorbereiding van projecten: aanbestedingsdocumenten en technische fiches.Opmaken en indienen van (omgevings)vergunningen en meldingen waar nodig. Beheren van technische dossiers en zorgen voor een vlotte informatiedoorstroming tussen alle betrokken partijen.Aansturen en opvolgen van leveringen, materieel.Coördinatie met onderaannemers, leveranciers en publieke instanties (steden en gemeenten, AWV, Aquafin, etc.). Signaleren van knelpunten en proactief zoeken naar oplossingen.
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

SINT-NIKLAAS

Voor onze klant te Brugge gespecialiseerd in banden zijn wij op zoek naar een parttime medewerker (19u). Hou je van afwisseling? Dit is joùw job!De bandencentrale is je vaste werkplek.Je maakt prijsoffertes op, bespreekt die met de klant, je zorgt voor correcte en tijdige facturatie.Je plaatst bestellingen en zorgt voor correcte administratie in het centraal systeem.Je maakt deel uit van het hecht team van collega’s in het service center.Je werkt nauw samen met de Branch Manager, de Assistant Branch Manager en de bandenmonteurs.Je rapporteert aan de Branch Manager.Elke klant, samen met je collega’s weer vlot en veilig op (de) weg helpen, daar haal je je trots en voldoening uit.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Desteldonk, Gent, België

Een sterk bedrijf in Desteldonk wil zijn operationeel team uitbreiden met een nieuwe medewerker, een administratief bediende. Je jobinvulling als administratief bediende: HR-ondersteuning: Je helpt bij de voorbereiding en verwerking van lonen, opvolging van terugbetalingen en personeelsadministratie.Je plaatst vacatures online en zorgt voor een vlotte opstart van nieuwe medewerkers. Boekhouding: Je controleert facturen zorgvuldig vóór betaling en verwerkt ontvangen betalingen correct in ons CRM-systeem. Klantencontact: Je bent het eerste aanspreekpunt via telefoon en zorgt ervoor dat klanten, leveranciers en bezoekers vlot worden verder geholpen. Projectondersteuning: Je ondersteunt de projectmanagers bij facturatievragen, terugbetalingen en praktische administratie. Aankoop & organisatie: Je staat in voor de aankoop van alle kantoormaterialen en zorgt dat alles vlot en efficiënt blijft draaien op kantoor. CRM & databestanden: Je houdt het klantenbestand en andere administratieve gegevens accuraat en up-to-date. Management ondersteuning: je ondersteunt het management door het beheren van agenda's, het organiseren van vergaderingen en het coördineren van reizen.Je fungeert als het centrale aanspreekpunt voor interne en externe communicatie en biedt administratieve ondersteuning waar nodig    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞  
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

SINT-GILLIS-WAAS

Ben jij op zoek naar een afwisselende administratieve job binnen een dynamisch team? Heb je een sterk logisch redeneervermogen en werk je graag met mensen? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Jouw rol Als allround administratief bediende ondersteun je ons team in uiteenlopende administratieve en logistieke taken. Je werkt nauw samen met je collega’s en wordt een cruciale schakel in het dagelijks functioneren van onze recyclageactiviteiten.   Takenpakket ● Weegbrugbeheer: je beheert de weegbrug voor zowel aankoop- als verkoopvrachten, waarbij je zorgt voor correcte registratie en opvolging van gewichten. Je ontvangt klanten aan het loket en zorgt voor het uitvoeren van de betaling. ● Transporten regelen: je vraagt transporten aan en volgt deze op. Daarnaast verwerk je de administratie hieromtrent nauwkeurig in ons systeem. ● Verkoopfacturatie: je zorgt voor de opvolging van zendingen, controleert de contracten en stock, en maakt de verkoopfacturen op. ● Stockbeheer: in samenspraak met de werfverantwoordelijke volg je de voorraad op om ervoor te zorgen dat we voldoende stock hebben voor verkoop.
InterimMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Commercieel Bediende Binnendienst

MELLE

Heb jij een passie voor verwarming en hernieuwbare energie?Ben je op zoek naar een job al commercieel medewerker binnendienst?Ben je technisch ingesteld? Voor een klant regio Melle zijn we opzoek naar een Technisch Commercieel medewerker binnendienst. Jouw taken: In ons filiaal in Melle adviseer je professionele klanten/installateurs inzake centrale verwarming, airco, ventilatie en hernieuwbare energie.Je detecteert en analyseert grondig de vraag van de klant, interpreteert nauwgezetaangeleverde plannen of afmetingen en geeft op een vakkundige en creatieve manieradvies over het productengamma.Je werkt een offerte uit die perfect aansluit bij de behoefte van de klant.Je staat in voor de opvolging van je offertes en weet klanten door je doortastende aanpakte overtuigen.Je ondersteunt je collega-vertegenwoordigers in de buitendienst.Ook orderverwerking behoort tot je taken en bij drukte spring je in bij de balieverkoop.  
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Merelbeke, België

Voor een bedrijf dat bevestigingsmaterialen produceert en verdeelt, zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst. Ben jij een administratieve duizendpoot met passie voor sales? Dan hebben wij de juiste uitdaging voor jou!Wat is het takenpakket?Een polyvalente functie waarbij je het aanspreekpunt bent voor klanten en jouw collega vertegenwoordigersOpmaken en opvolgen van offertes en de correcte verwerking van bestellingenGegeven inputten in CRM/ERP-pakketenKlanten met vragen helpen...
InterimMaterialenVoltijdsVast contract

Administratief Bediende Wondelgem

Puurs, Puurs-Sint-Amands, België

Voor een bouwbedrijf te Wondelgem zijn we op zoek naar een administratief bediende. Ben jij een gedreven administratieve duizendpoot die structuur brengt in een dynamische omgeving? Hou je van afwisseling en werk je nauwkeurig? Werk je graag met mensen maar ben je ook niet bang van cijfers? Dan ben jij misschien onze nieuwe collega!   Je takenpakket: Je bent een eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en werfleiding, en helpt hun bij administratieve taken.Je assisteert op de weegbrug op onze site in Wondelgem en ondersteunt de site manager bij administratieve taken.Je stelt facturen op op basis van offertes en gemaakte afspraken. Daarnaast assisteer je ook bij de uitgaande facturatie van de werven en grondstoffen en houd je de voorraadlijsten up-to-date.Tot slot fungeer je als back up en spring je bij waar nodig. Kortom, je zorgt ervoor dat de weegbrug- en werfadministratie correct verloopt.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Meewerkende magazijnier dagdienst Wondelgem BEDIENDECONTRACT

Wondelgem, Gent, België

Voor onze bouw klant in Wondelgem, vaste leverancier voor leveren van vloer en wandtegels, zijn wij op zoek naar meewerkende magazijnverantwoordelijke in dagwerk onder bediendecontract.  ma tot vrij: 7u30 tot 16u301 keer om de twee weken vrijdag stoppen om 12u, en op zaterdag 3u te werken Als meewerkende heftruckchauffeur / magazijnier word je ingeschakeld om de volgende taken af te werken:  Je beheert de stock, dit kan ondermeer inhouden: stocktelling, controle van de goederen, en je kent de werkplaats! Je zal ingezet worden op verschillende "zones" in het magazijn, zodat je elke "zone" kent en je een gevarieerd takenpakket hebt!Je staat in voor de orde en netheid van het magazijn = safety first! Laden en lossen van de camionettes en vrachtwagens adhv van een heftruck Je zal de leiding hebben over een 4-tal mensen    Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞  
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Winkelbediende - Verf en Decoratie

Gent, België

Voor een verf-en decoratiewinkel in Gent, zijn we op zoek naar een verkoper!  Weekdagen van 8.30-12.30-13.30-17.30uZaterdag van 9-13 uur Een greep uit je takenpakket: Peilen naar de noden & behoeften van klantenOplossingen voorzien op basis van productinformatie- en kennisPromoten van producten en informeren over nieuwe techniekenBeheer van de winkelruimte
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Logistiek bediende

Gent, België

​​​​​​Voor een voedingsbedrijf in Gent zijn wij op zoek naar een Logistiek bediende, onmiddellijk vast contract - fulltime (39u per week, 4/5de ook bespreekbaar) ​​​​​​ Wat ga je doen? Als logistiek medewerker ligt je kerntaak in het beheer van de productenstroom naar en binnen onze fabriek in Gent.Denk hierbij aan het logistieke proces tussen interne en externe (internationale) leveranciers en klanten, contact met logistiek partners, onthaal van chauffeurs, stockcontrole en beheer van het orderpicken.De nadruk zal liggen op het regelen en begeleiden van transport voor de vestiging Gent.Een belangrijk deel van je taak is dan ook administratief.Echter, aangezien de afdeling inclusief jouw rol letterlijk de spin in het spreekwoordelijke web is, heb je ook veel contacten met in- en externe stakeholders zoals de klanten, customer care en planning.Dit met als primair doel de klant juist en tijdig te beleveren. Je komt terecht in een zeer dynamische omgeving, met relatief korte levertermijnen.Als logisitiek medewerker rapporteer je hiërarchisch aan de Teamlead logistics.Je maakt onderdeel uit van een team van 2 collega’s.Alhoewel je in een team werkt, pak je zelfstandig jouw taken op en heb je daardoor ook veel verantwoordelijkheid.  Interesse opgewekt?  ⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️ 📩 Stuur jouw CV naar evergem@vivaldisinterim .be 📩 📞 of bel ons op 09 265 85 45 📞
InterimLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!