Jobs

Jobs

110 Jobs gevonden

Boekhouder / dossierbeheerder

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Senior dossierbeheerder (met kennis fiscaliteit)!   📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor het beheer van de dossiers van onze klanten:Je bent het aanspreekpunt binnen onze organisatie voor jouw klantenJe auditeert de boekhouding en sluit deze afJe draagt zorg voor het correct opmaken van de BTW aangifte, het opstellen van (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen, en fiscale aangiften (zowel op gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je controleert het werk van de dossierverwerkersJe stelt fiscaal-juridische adviezen op voor je klanten
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Manager

Keerbergen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een...OFFICE MANAGER!   📍Waar kom je terecht? KeerbergenSector: Accountancy 🗒Hoe ziet jouw dag eruit als bediende in de office manager? Ontvangen van klantenVoorbereiden van vergaderingenDeponeren van aangiftesOpvolgen van aangiftesBestellingen plaatsen voor kantoorbenodigdheden
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Junior Dossierbeheerder

Keerbergen

Vivaldis Office is op zoek naar een Junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit: In een eerste fase : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Office manager

Heist-op-den-Berg, België

Vivaldis Office is op zoek naar een ..... OFFICE MANAGER!   Waar kom je terecht? Heist-op-den-BergSpecialisatie: machinebouw   🗒Hoe ziet jouw dag eruit? Factuurcontrole van aangekochte goederen incl. data onderhoud van deze goederen betreft staffels – kortingen – leverancierscodes – leveringstermijnen - …Aanmaken van offertes en of orders voor de serviceafdeling en voor machine afdelingAdministratieve taken ter ondersteuning van de projectmanager, bv. betalingsopvolging – opvolging van vragen aan klanten/FB.Klaarmaken van afpuntlijsten bv. laadlijst, kick-ff document – machinefiches, …i.o. brengen van douane/verzekeringsdocumenten – meldingenAlgemene communicatie aan klanten/leveranciersTelefonische receptie (klantenbestand is wereldwijd => Engels – Frans – Spaans – …)…
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheerder

Lier, België

Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een senior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier. Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups.Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als senior dossierbeheerder ben jij het aanspreekpunt voor de klant en voor je collega.Jouw takenpakket als ervaren boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit: Je staat in voor het ondersteunen van de klant bij financiële beslissingenJe bent verantwoordelijk voor het begeleiden en opleiden van boekhoudkundige medewerkers en juniorsHet opvolgen en interpreteren van aangeleverde cijfers door collega's en/of klantenHet verstrekken van onderbouwd advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedUp to date blijven met de voortdurende veranderingen binnen het fiscaal landschapHet zelfstandig beheren van dossiers A - ...Actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een..... SENIOR DOSSIERBEHEERDER!   📍Waar kom je terecht? LierBoekhoudkantoor 🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als boekhouder?   Als ervaren dossierbeheerder beheer je volledig zelfstandig een gevarieerde klantenportefeuille.Je bent volledig verantwoordelijk voor het boekhoudkundige en fiscale beheer van diverse vennootschappen en eenmanszaken uit verschillende sectoren.Je ondersteunt je klanten bij het inrichten, voeren en optimaliseren van hun boekhouding.Je bent hierbij eveneens verantwoordelijk voor het opstellen van (tussentijdse) financiële rapporten en het indienen van fiscale aangiften.Hierbij krijg je ondersteuning van een medewerker die instaat voor het verwerken van de boekhoudkundige gegevens.   Je volgt de volledige boekhouding op van diverse vennootschappen en eenmanszakenJe zal aankopen en verkopen boeken, bank en kas opvolgen, ... Je bent verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere BTW-aangiftes, aangiftes zowel op gebied van personen- als van vennootschapsbelasting.Je werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en je geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe bent steeds goed op de hoogte van de fiscale actualiteit en regels.
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Junior Dossierbeheerder

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een junior dossierbeheer voor een boekhoudkantoor te Lier!   Als dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken: Verwerking/nazicht van aan- en verkoopfacturen, en bankuittrekselsVoorbereiding van aangiftes btwRapporteren over de stand van zaken van een dossierKlanten wegwijs maken in digitaal boekhoudkundig beheer
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Senior Dossierbeheerder (A tot Y)

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Senior dossierbeheer voor een boekhoudkantoor te Lier!   Als Senior dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken: Verwerking/nazicht van de aan- en verkoopfacturen, bankuittreksels en diverse verrichtingenVoorbereiding van aangiftes btw, personenbelasting en vennootschapsbelastingRapporteren over de stand van zaken van een dossierKlanten wegwijs maken in digitaal boekhoudkundig beheerOpstellen en voorbereiden van jaarrekeningenEen eerste stap richting opbouw klantenportefeuille en besprekingen
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Senior Dossierbeheerder/leidinggevende (A tot Z)

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Senior dossierbeheer met leidinggevende skills voor een boekhoudkantoor te Lier!Je bent verantwoordelijk voor een volledige klantenportefeuille en opvolging. Je bent het eerste aanspreekpunt van de klanten en adviseert hen bij boekhoudkundige, en fiscale aangelegenheden. Deze klanten zijn voornamelijk vennootschappen en familiale KMO's. Als Senior dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken: Eerste aanspreekpunt van klantenNakijken voorbereide dossiers en afsluiten van boekjarenOpvolging van kantoorplanning en monitoring van deadlinesAansturing van junior dossierbeheerders en andere collega's
InterimDienstenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder Senior

Lier, België

Voor een bedrijf, gespecialiseerd in boekhouding, organisatie en fiscaliteit. Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder van a-z of a-y: Je zal klantendossiers opvolgen en afsluitenJe kan een collega (Junior profiel) mee aansturenje verzorgt de input van boekhoudstukken Je bent verantwoordelijk voor de BTW aangiftesJij doet de voorbereiding van de fiscale aangifteBerekenen van vennootschapsbelastingInvullen van personenbelastingStatutaire verplichtingen Advies verlenen aan klanten Belastingscontrole en audits neem je voor jouw rekening 
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Dossierbeheerder

Lier, België

Vivaldis Office Herentals is op zoek naar een junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Lier.   Onze klant is gespecialiseerd in boekhouding, fiscaliteit, budgetten en start-ups. Door de groei van het kantoor, breiden zij hun team uit. Als junior dossierbeheerder ben jij het eerste contact met de klant.   Jouw takenpakket als boekhoudkundig bediende ziet er als volgt uit: Je staat in voor het verwerken van de operationele verrichtingen Het verstrekken van 1ste lijn advies - in samenspraak met de senior Je staat in voor het assisteren van de senior bij de jaarafsluiting Je staat in voor het voorbereiden van PB's Je bent verantwoordelijk voor het beheren van dossiers A - ...actief bijdragen aan een paperless werkomgeving...
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Account Dossierbeheerder

Mechelen, België

Ter uitbereiding van hun team is onze klant op zoek naar een proactieve Account Dossierbeheerder!   In de rol van Account Dossierbeheerder zul je onder andere:   Het aanspreekpunt worden voor onze klanten en verantwoordelijk zijn voor de volledige boekhouding van A tot Z;Aan- en verkoopfacturen controleren en verwerken;Zorg dragen voor de maand- en kwartaalafsluiting;Naleving in het kader van wetgeving garanderen;Deel uitmaken van een energiek en kwaliteitsgericht team.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Dossierbeheerder

Mechelen, België

Zet je eerste stap in de boekhoudwereld als Junior Dossierbeheerder bij een groeiend familiebedrijf in Mechelen. Solliciteer nu en bouw mee aan je toekomst! Jouw dagelijkse uitdagingen:Het verwerken van financiële transacties en het complementeren van de boekhouding: je draait er je hand niet voor om.De voorbereiding van belastingaangiften wordt door jou tot in de puntjes verzorgd.Je nauwkeurigheid en organisatorisch vermogen zorgen voor een vlekkeloos verloop van maand- en kwartaalafsluitingen.Directe klantcommunicatie is jouw verantwoordelijkheid, omdat jij de opvolging waarborgt met een glimlach.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Rotselaar, België

Al een eerste ervaring opgedaan als dossierbeheerder?Zin om jezelf te blijven ontwikkelen?En om zoek naar een job waarbij je zelfstandig kan werken? Dit boekhoudkantoor in Rotselaar is op zoek naar een dossierbeheerder om volgende taken te volbrengen:  Je verwerkt zelfstandig de boekhouding van een heel breed klantenbestand. De verwerking van digitale cijfers van je klanten (KMO's); boeken van aankoop- en verkoopfacturen, financiële documenten,...Je zorgt voor een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening. Je draagt bij tot een vlotte samenwerking met je team, waarbij iedereen elkaar aanmoedigt om zo samen de doelen te bereiken. Als dossierbeheerder volg je ook de bijhorende administratieve processen op. Je optimaliseert de digitale processen. Je werkt in moderne digitale tools zoals ClearFacts. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior dossierbeheerder

Mechelen, België

Ben jij cijfermatig zeer sterk?Heb jij een passie voor boekhouding?Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Mechelen, zijn wij op zoek naar jou als senior dossierbeheerder.Benieuwd hoe je dag er zal  uitzien? Je staat in voor de organisatie van de boekhouding, bij gelegenheid bij de klanten ter plaatse, dit gaat over een groep van acht woonzorgcentra en kinderdagverblijvenJe biedt ondersteuning aan de klanten, zowel technisch, fiscaal en inhoudelijkJe staat de klant bij op gebied van analyse van de wetgeving en regelgeving met betrekking tot de sectorJe bent de woordvoerder voor het kantoor Je doet de rapporteringen van algemene vergaderingen en t.a.v de Raad van BestuurJe voert de analyses van de cijfers uitJe staat in voor de opmaak en opvolgingen van de begrotingenJe maakt haalbaarheidsstudies op en kredietbemiddelingen met de bankenJe werkt samen met 4 collega's die het voorbereidende werk doen onder de leiding van de kantoorverantwoordelijke
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheerder

Aarschot, België

Vivaldis Office is op zoek naar een ......... DOSSIERBEHEERDER📍Waar kom je terecht? AarschotSector: Accountantskantoor 🗒️Hoe ziet jouw dag eruit als dossierbeheerder? Je bent de vertrouwenspersoon en persoonlijk adviseur van je klantenInboeken van aan- en verkoopfacturen en bankafschriftenOpmaken van balansen en BTW-aangiftenAangifte vennootschapsbelasting en personenbelastingOpvolging van voorafbetalingenAfwerken van de jaarafsluitingOpstellen jaarrekening, tussentijdse resultaten en rapporteringen
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Zandhoven, België

Voor een bedrijf te Zandhoven, gespecialiseerd in boekhouding, begeleiding van opstartende bedrijven,... Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.Je zal instaan voor volgende taken: Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klantenJe bent de vertrouwenspersoon die dossiers van A tot Z beheert en opvolgt Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere btw-aangiftes, aangiftes van personen- en vennootschapsbelastingJe werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe organiseert zelfstandig je werk, met aandacht voor het team en respecteert hierbij de nodige deadlines
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Dossierbeheerder

Olen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Olen!🗒️ Hoe ziet je dag eruit? Voorbereiding van periodieke en jaarlijkse balansen, jaarrekeningen en rapporteringenJe bereidt de fiscale aangiftes inzake personen- en vennootschapsbelastingen voorOpvolgen van dossiers en klantencontactJe bent het aanspreekpunt voor de klanten en relaties
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Office Manager

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een OFFICE MANAGER!Waar moet je zijn? Herentals Specialisatie: ontwikkeling en verhuur van hoogwaardig logistiek- en semi industrieel vastgoed. Takenpakket? Hospitality, administratie en facilitaire zaken: Ontvangst van bezoekers en beantwoorden telefoonsInplannen van meetings en organiseren van inkoopsessiesVoorraadbeheer kantoorbenodigdheden (food & beverage, office supplies)Kantooraankleding (planten, inrichting etc.)Bestellen van lunchOrganisatie en ondersteuning van interne en externe eventsBeheren van administratieve taken en procedures zoals DocstreamOpstellen en beheren van office management budgetten Ondersteuning Legal Cousel Uitgaande en inkomende correspondentie (aangetekende zendingen)Documenten en template beheer (Docstream/juridische folder)Assistentie bij grote transacties (documenten, handtekeningen, UBO, filing) Ondersteuning Project Management Ondersteunen bij SAP en PO’s voor externe project managersUitgaande en inkomende correspondentieBeheer van aannemingsovereenkomstenAssistentie bij administratieve taken (documentenbeheer en filing) Ondersteuning Human Resources Onboarding nieuwe collega’s (laptops, business cards, badgebeheer, etc.)Verstrekken en beheer van carpolicyVerlofadministratieBeheer en ondersteuning van diverse softwaresystemen, waaronder Hubspot, Docstream, etc
OfficeImmobiliënVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief