Jobs

Jobs

324 Jobs gevonden
Dringend

Commercieel Medewerker Binnendienst

Nieuwerkerken, België

Voor onze klant in Nieuwerkerken is Vivaldis Office op zoek naar een commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst. Onze klant is gespecialiseerd in het kweken van fruitbomen.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket commercieel bediende / commercieel medewerker binnendienst als bestaan uit: Je bent het eerste aanspreekpunt binnen het bedrijf;Je beantwoordt inkomende oproepen via telefoon en mail;Je geeft advies aan de klanten;Je beheert de algemene administratie en facturatie;Je staat in voor de voorbereidingen van beurzen.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Dossierbeheerder

Putte, België

Vivaldis office is op zoek naar een.... DOSSIERBEHEERDER/BOEKHOUDER VAN A TOT Y.   📍Waar kom je terecht? PutteBoekhoudkantoor  🗒 Hoe ziet jouw dag eruit als dossierberheerder? Voorbereiden van de BTW-aangiftenInboeken van verkoop/ aankoopfacturenDossiers voorbereiden
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Sales administrator

2160 Wommelgem, België

Voor onze klant in Wommelgem, een machinefabrikant, zijn we op zoek naar een tijdelijke Sales administrator.   Je takenpakket zal bestaan uit: Je helpt de internationale klanten op administratief en communicatief vlak.Je beantwoord vragen over offertes, facturatie, orderbevestiging, dienst na verkoop, algemene vragen,...Je staat dagelijks in voor het orderprocessen van zowel de machineorders als de wisselstuk orders.Je zorgt voor de communicatie tussen het magazijn en bureel en je stelt ook de taakverdeling naar het magazijn op.Je volgt de voorraad van dichtbij op en houdt rekening met de stock.De communicatie verloopt grotendeels via mail in het Engels (95% van de tijd).  
OfficeMachinebouwVoltijdsTijdelijk

Customer service medewerker

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in pechverhelping.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Je beantwoordt inkomende telefoons en e-mails;Je verzamelt de nodige informatie en controleert deze op juistheid en volledigheid;Je biedt de nodige technische ondersteuning en communiceert met de werkplaatsen;Je informeert alle betrokken partijen;Je volgt de contract gerelateerde kwesties op en respecteert de opgelegde deadlines.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Beringen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Beringen. Onze klant is gespecialiseerd in het recycleren van elektronische apparaten. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Het helpen van onze klanten via mail, telefoon en chat; Het beheren van de mailbox; Het opstellen van offertes; Getekende orders overdragen naar onze collega's van de betrokken afdelingen; Het behandelen van klachten; Samenwerken met de verschillende departementen van het bedrijf; Het opvolgen van nieuwe trends en technische know-how; De visie en missie van het bedrijf vertegenwoordigen. 
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Lummen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Lummen. Onze klant is een leverancier van hydraulische slangen en hydraulische leidingen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.  Jouw takenpakket als customer service medewerker zal bestaan uit:  Je volgt op als werkzaamheden naar wens zijn uitgevoerd door een lijst na te bellen;Je onderhoudt en actualiseert de ‘klantenkaarten’ in een modern CRM-systeem;Je gaat specifieke doelgroepen nabellen na een centrale e-mailcampagne; Je rapporteert aan je werkgever en plant op verzoek een bezoek in bij de klant;Je informeert de klanten over andere diensten;Je inventariseert de zakelijke wensen van je klanten;Inactieve klanten bel je na;Je bouwt vertrouwen op bij klanten door te luisteren en hier correct op te reageren; Je stuurt bevestigingsmails en gevraagde documentatie van het CRM-systeem. 
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Lummen, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker voor onze klant in Lummen. Onze klant is gespecialiseerd in het onderhoud van zonnepanelen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (telefonisch, via e-mail, rechtstreeks);Je beantwoordt technische vragen van de klanten in de mate van het mogelijke;Je lost problemen van de klanten op;Je maakt calculaties en offertes op;Je maakt de planning op.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Peer, België

Voor een bedrijf te Peer, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.    Je taken bestaan onder andere uit:    Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Je staat de klanten te woord via telefoon, mail en chat over productvragen, voorraden, staalaanvragen, levertermijnen, prijzen, etc.Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de verwerking en opvolging van de orders.Je communiceert met jouw collega’s van Logistiek & Supply Chain betreffende bestellingen, retouren en andere sales werkzaamheden, om de order flow vlot te laten verlopen.Je stemt eventuele transportvragen af met de collega’s van het magazijn.Je ondersteunt de sales managers die verantwoordelijk zijn voor de verkoop binnen Europa (met name Benelux, Frankrijk, UK, Duitsland).Je denkt samen met jouw collega’s en teamleider na over de verdere optimalisatie van de werkprocessen binnen customer service.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een technische customer service medewerker voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant gespecialiseerd in machinebouw.Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.Jouw takenpakket als technische customer service medewerker uit: Je staat dagelijks in contact met dealers over technische vragen; Je stelt diagnoses en lost problemen op met betrekking tot de producten en diensten;Je hebt dagelijks contact met het internationale hoofdkantoor om informatie te vergaren; Je houdt je bezig met garantieclaims en retourzendingen van onderdelen en volgt deze op; Je ondersteunt dealers bij vragen over verbeteringen; Je organiseert trainingen voor dealers over de digitale systemen van het bedrijf;Je verzamelt productinformatie; Je werkt samen met het Parts Sales team.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Diest, België

Vivaldis Office is op zoek naar een customer service medewerker / commercieel medewerker voor onze klant in Diest. Onze klant is gespecialiseerd in inrichtingen van scholen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als customer service medewerker / commercieel medewerker bestaat uit: Je coördineert de aanbestedingen, inclusief onderzoek, opstelling en indiening, zowel voor meubilair als AVI-technologie, in het Nederlands, Frans en Engels;Het opstellen en opvolgen van offertes, lopende orders, facturen en nacalculaties om de workflow soepel te laten verlopen;Het fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten, telefonische ondersteuning bieden en deskundig advies verstrekken;Samenwerken met onze vertegenwoordigers aan diverse taken en projecten om verkopen te stimuleren en klantrelaties te onderhouden;Het verwelkomen van bezoekers aan het onthaal en doorverwijzen naar de juiste afdeling.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service medewerker

Tongeren, België

Voor een bedrijf te Tongeren, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.Je takenpakket als customer service medewerker bestaat uit: Je dagtaak zal erin bestaan om als nationale speler binnen autoverhuur onze klanten te helpen wanneer ze vragen hebben.Of het nu telefonisch of via e-mail is. Het volledige administratieve proces wordt hier afgehandeld, van contract tot facturatie.Of het nu gaat om een autopanne, een verlenging van een contract of een algemene vraag, jij helpt onze klanten verder met een glimlach. Aan jobvariatie dus geen gebrek.Binnen het team van Customer Service maak je deel uit van het hart van ons bedrijf en sta je in contact met al de afdeling. Je leert de volledige werking hierdoor kennen. Hierdoor is op termijn doorgroeien naar een eventuele volgende uitdaging een vloeiende stap.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Tongeren, België

Ben jij gepassioneerd over hernieuwbare energie en klaar om je carrière naar een hoger niveau te tillen? Lees dan zeker verder!   Voor een toonaangevend bedrijf in duurzame en groene energie zijn we op zoek naar een gemotiveerde Customer Service Medewerker om het team in Tongeren. Werk mee aan een toekomst waar energie schoon, groen en toegankelijk is voor iedereen.   Je takenpakket als customer service medewerker / administratief bediende bestaat uit:   Jij bent degene die onze bezoekers als eerste verwelkomt. Je zorgt dan ook voor een warm welkom.Ook ben je de aangename stem die onze klanten als eerste aan de lijn krijgen; je handelt de eerste lijn telefoontjes af en zorgt voor een vlotte doorverbinding.Verder laat je geen enkele vraag onbeantwoord in onze mailbox.Ondanks dat we in een digitaal tijdperk leven, beheer jij nog steeds zorgvuldig onze inkomende en uitgaande papieren correspondentie (brieven en pakketten).Jouw oplossingsgerichte benadering is cruciaal bij het afhandelen van alle klantvragen of -situaties, waarbij je nauw samenwerkt met andere afdelingen; je bent een steunpilaar voor ons serviceteam.Zorgvuldig houd je onze klanten- en leveranciersdatabases bijgewerkt.En tot slot is de planning en zorgvuldige opvolging daarvan jouw verantwoordelijkheid.
OfficeEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Bekkevoort, België

Vivaldis Office is op zoek naar een after sales medewerker/customer service medewerker voor onze klant in Bekkevoort. Onze klant is gespecialiseerd in binnendeuren en kozijnen. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als after sales medewerker/customer service medewerker bestaat uit: Je bent het eerste aanspreekpunt voor de commerciële binnen- en buitendienst voor de behandeling van klachten;Je verzamelt relevante gegevens; Je maakt rapporten op met betrekking tot klachten; Je overlegt samen met de interne afdelingen om tot een oplossing te komen; Je coördineert interventies van de technische service dienst;Je kijkt de registratie van de klachten na en zorgt voor een goede doorstroming van de klachten; Je volgt zowel de klantenklachten als de klantentevredenheid op; Je maakt herstelorders op. 
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve customer service medewerker

Turnhout, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratief bediende, Customer service    Waar? TurnhoutVoltijdse tewerkstelling Talenknobbel: Nederlands, Engels & zeer goede basis FransSpecialisatie: Techniek, automatisatie, ...    Als Administratieve allrounder ziet je takenpakket er als volgt uit: Als spilfiguur tussen klant en bureau, volg je vlot de klanten dossiers, contracten en orders opContact met klanten over heel EuropaAdministratief ontlasten accountmanagers + rechterhand finance managerJe bent het gezicht van de firma en aanspreekpunt voor de klant VB. productinfo, levertermijn, klachtenbehandeling, vragen... Verantwoordelijke orderbeheer/verwerking, administratieve afhandeling van bestelling tot levering    
Technics BediendenElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Zeebrugge, Brugge, België

Beschrijven jouw vrienden jou als stressbestendig, communicatief, vlot en hands-on? Dan ben jij misschien wel de customer service medewerker die we zoeken voor onze klant te Zeebrugge, die door to doortransportmogelijkheden  mogelijk maakt.  Na aan intensieve opleiding ben je het operationele aanspreekpunt voor de klanten en werk je samen met afdeling planning. Jouw taken:  Aanmaken van de transportopdrachten: zorg ervoor dat de transittijd en de leveringsdata worden gehaald. Opvolgen van bestellingen, kosten, deadlines en klanten constant op de hoogte houden. Zorgen voor een vlotte palnning van de lading. Oplossingen voorstellen en proactief reageren. Behandelen van problemen die zich kunnen voordoen.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker regio Gent

Gent, België

Voor een bedrijf regio Gent gespecialiseerd in interieur en meubels zijn we op zoek naar een customer service medewerker Hoe ziet je dag eruit? Je staat klanten telefonisch te woord en schakelt indien nodig door.Je helpt klanten verder via mail of de chatfunctieDiverse administratieve taken: bestellingen verwerken en opvolgen, klantengegevens controleren, dienst na verkoop,..Je helpt klanten bij het afrekenen van hen bestelling en verwijst ze door naar het juiste afhaalpunt
InterimHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

customer Service Medewerker

Meer

Voor één van onze klanten uit Meer zijn wij op zoek naar een customer service medewerker, die verantwoordelijk is voor het verwerken en opvolgen van orders.    Is bij jou de klant altijd koning? En krijg jij het helemaal warm van de logistieke sector? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Als eerste aanspreekpunt voor de klant sta jij in voor: het onderhouden van de klantrelatiesdata input, facturatie en douaneformaliteitenhet beantwoorden van vragen over de in-, op- en uitslag van goederennavolgen van ADR instructies
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer service medewerker

Zandhoven, België

Vivaldis Technics bedienden Geel zoekt ...........TECHNICAL CUSTOMER SERVICE! Waar moet je zijn? ZandhovenGroothandel in tegels en liggen in meer dan 140 toonzalen in heel VlaanderenOrganisatie telt ongeveer 60 mensen Wat moet je doen als technical customer service? Invoeren van orders alsook opvolging van de levertermijnen, betalingen en klachtenTechnische info bezorgen aan klanten over de producten en servicesCentraal aanspreekpunt binnenin het bedrijf: magazijn, projectmarkt, groothandel, toonzaal,vertegenwoordigers en chauffeursBack-up dispatching en uitlevering van orders Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geelbedienden@vivaldistechnics .be
Technics BediendenMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Staat de klant bij jou op de eerste plaats?Zet je graag de puntjes op de 'i'?Voor een bedrijf in Zaventem, gespecialiseerd in het opzoeken van en reserveren bij restaurants, zijn wij op zoek naar een Team Member Customer Care. Je takenpakket ziet eruit als volgt: Na een interne opleiding werk je mee in het Customer Care Team dat telefonisch, via chat en via email ondersteuning geeft aan de klant;Je staat mee in voor de goede werking van de verschillende tools die de restaurateur dagelijks gebruikt;De interne opvolging gebeurt door jou door het loggen van al je klantencontacten in Salesforce;Deze customer care medewerker zal de externe salesploeg ondersteunen bij het activeren van nieuwe contacten;Je volgt actief de facturatie van de verschillende producten op.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief