Technisch tekenaar
Komen, Komen-Waasten, België
Voor een bedrijf in regio Komen zijn we op zoek naar een TECHNISCH TEKENAAR / ASSISTENT PROJECTLEIDER
Na de verkoop van een project, neem jij het dossier in handen, onder leiding van de projectleider.Je tekent de projecten uit in 2D en 3D.Je geeft de orders door aan de productie en volgt dit op.Je doet de nodige voorbereidingen en controles om dit alles vlot en nauwkeurig te laten verlopen.De projectleider bezorgt jou de gegevens van de opmetingen.Bijgevolg werk je nauw met hem samen en rapporteer je aan hem.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Winkelmedewerker
Ledegem, België
Als winkelmedewerker in onze supermarkt in Ledegem ben je verantwoordelijk voor een gevarieerd takenpakket.
Je bent het gezicht van onze charcuterie en kaas afdeling, waar klantvriendelijkheid en productkennis essentieel zijn.Je helpt klanten bij hun keuze, snijdt charcuterie en kaas op maat en zorgt voor een aantrekkelijke presentatie van de producten.Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het verpakken van vers vlees voor zelfbediening en het aanvullen van rekken in de winkel.Je zorgt ervoor dat de producten er altijd vers en aantrekkelijk uitzien voor onze klanten.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ontwerp en voorbereiding
ALVERINGEM
Verantwoordelijke ontwerp en voorbereiding:
Als verantwoordelijke ontwerp en werkvoorbereiding vertaal je klantvragen naar duidelijke productiedossiers en bepaal je de meest efficiënte productieflow. Je zorgt ervoor dat alles klaarstaat voor een vlotte opstart in de werkplaats en optimaliseert het productieproces. Je behandelt alle technische wijzigingen en staat borg voor een adequaat dossierbeheer.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Kwaliteitsmedewerker
ZONNEBEKE
Zoek je een functie waarin je cruciale analyses uitvoert en bijdraagt aan de veiligheid en kwaliteit van onze producten? Dan is deze job iets voor jou!
Wat ga je doen?
Het voorbereiden en uitvoeren van microbiologische testen op grondstoffen en eindproducten.Het analyseren en interpreteren van testresultaten.Het uitvoeren van diverse kwaliteitscontroles en het registreren van bevindingen.Het bewaken van de hygiëne en steriliteit in het laboratorium.Het nauwkeurig documenteren van alle uitgevoerde analyses en resultaten volgens de geldende procedures.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek & Technisch Administratief Medewerker
Zonnebeke
Jouw Verantwoordelijkheden:
Als onze nieuwe collega ben je verantwoordelijk voor een breed en dynamisch takenpakket, waarbij je zorgt voor de nodige structuur en opvolging:
Bestelbeheer: Het bestellen van wisselstukken en verbruiksmaterialen, inclusief de volledige opvolging van bestelling tot levering en verwerking. Facilitaire Coördinatie: Het ontvangen en wegwijs maken van externe firma’s (techniekers, leveranciers, aannemers) en fungeren als hun eerste contactpersoon op de site. Contractbeheer: Het nauwgezet opvolgen van alle onderhoudscontracten en zorgen voor tijdige planning en uitvoering van de afspraken. Infrastructuurbeheer: De volledige opvolging en het beheer van alle poorten en bijhorende systemen (toegang, herstellingen, onderhoud). Keuringsadministratie: De administratieve opvolging van wettelijke keuringen van alle bedrijfsmiddelen, zoals heftrucks, hoogtewerkers en ander intern transportmateriaal, om te garanderen dat alles conform de wet is.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in regio Ieper zijn we op zoek naar een transportplanner;
Het opmaken van de dagelijkse transportplanning voor een vloot van ongeveer 35 vrachtwagens.
Zorgen voor een optimale routeplanning met oog voor efficiëntie, rijtijdenwetgeving en de specifieke eisen van diepvriestransport.
Fungeren als eerste aanspreekpunt voor chauffeurs en hen begeleiden tijdens hun routes.
Anticiperen op en oplossen van onvoorziene problemen (vertragingen, technische storingen, enz.).
Nauwe samenwerking met de magazijn- en commerciële diensten.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Wat ga je doen?
Als Animator ben je het gezicht van onze zaak en zorg je ervoor dat elke klant een onvergetelijke ervaring heeft. Je takenpakket is afwisselend en omvat onder andere:
Klanten met een grote glimlach onthalen en hen meteen welkom doen voelen. De races registreren (types, rondes, resultaten, enz. nauwkeurig bijhouden). De spel- en veiligheidsregels helder en enthousiast uitleggen aan alle klanten. Helpen aan de bar bij het serveren van drankjes en snacks. Samen met je collega's instaan voor onderhouds- en schoonmaakwerkzaamheden om onze locatie tiptop in orde te houden.
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Project Engineer Chemie
IEPER
Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en realiseren van diverse projecten rondom het mengen, afvullen en opslaan van verschillende chemicaliën. Hierbij houd je altijd rekening met automatisering, veiligheid en efficiëntie.
Samen met een team voer je veiligheidsanalyses uit van bestaande en nieuwe apparatuur in de fabriek, volgens de strenge normen . Je stelt nieuwe projecten voor aan ons regionale engineering- en veiligheidsteam en presenteert deze aan het team dat de investeringen goedkeurt (CAPEX).
In deze rol ontwikkel en implementeer je nieuwe technologieën en projecten die de groei van onze business ondersteunen. We zoeken iemand die graag samenwerkt, gemotiveerd is, goed kan communiceren en creatief problemen oplost.
Innovaties (op het gebied van chemie en apparatuur) ontwikkelen en implementeren voor de productie:
Identificeer en analyseer de behoeften en uitdagingen in de chemische industrie. Gebruik deze inzichten om onze innovatiestrategie te bepalen.Werk samen met een internationaal team om technologieën te ontwikkelen die aan de productiebehoeften voldoen.Verken mogelijkheden voor samenwerking met externe partijen om nieuwe technologieën te ontwikkelen of te evalueren.Geef inzicht in technische hindernissen bij het ontwikkelen van innovaties.
Leid en voer productie- en veldtesten uit. Dit betekent dat je:
Testgegevens analyseert, documenteert en de resultaten helder en beknopt rapporteert.
Toepassingsrichtlijnen opstelt voor nieuwe producten en/of technologieën.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf regio Veurne zijn we op zoek naar een aankoper;
Je staat in voor de aankoop van grondstoffenControle op leveringen van productenJe biedt ondersteuning aan kwaliteitscontrole binnen het laboAanmaken van stalen...
Combinatie tussen administratie en uitvoerende taken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een Technisch tekenaar;
Voor de uitbreiding van onze technische binnendienst zijn wij op zoek naar een technisch tekenaar, gespecialiseerd in het ontwerpen en uittekenen van zowel kleinere als grote projecten en bestellingen met een zekere complexiteit binnen dak- en geveltoepassingen.
Het tekenwerk gebeurt voornamelijk in AutoCAD en HiCAD. Deze functie vereist een grondige kennis van 3D-modellering en engineeringprincipes. Binnen ons team werk je nauw samen met collega's rond technische vraagstukken en projectgebonden specificaties. Heldere communicatie en een sterk organisatorisch vermogen zijn daarbij onmisbaar.
Talenkennis:
Nederlands en noties van Frans; kennis van het Engels is een pluspunt.
Jouw technische vaardigheden:
Grondige kennis van 2D- & 3D-tekenprogramma's (AutoCAD / HiCAD).Technisch inzicht en het vermogen om technische plannen vlot te interpreteren.Basiskennis van metaalverwerking (zink, koper, aluminium) is essentieel.Kennis van CNC-machines of automatische afkantbanken (plooibanken) is een troef.Je bent computervaardig en hebt ervaring met Windows en MS Office (Outlook, Word, Excel, OneNote).
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als tekenaar ben je verantwoordelijk voor het opleveren van diverse technische ontwerptekeningen. Dit omvat onder andere signalisatieplannen, inplantingsplannen, doorsnedes, detailtekeningen, vergunningsplannen, constructietekeningen, en plattegronden.Je bereidt je werk zelfstandig voor en vraagt indien nodig extra informatie of plannen op bij de opdrachtgevers of interne medewerkers.Je start vanuit een bestaande situatie, tekent de gewenste situatie, brengt wijzigingen aan en finaliseert tot as-built.Je werkt nauw samen met je collega's, en je overlegt en communiceert met de betrokken partijen.Je bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers en voert validaties uit om te waarborgen dat alles voldoet aan de wettelijke norm en klantspecificaties.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Project engineer
Je bent verantwoordelijk voor de technische uitwerking van projecten, van ontwerp tot realisatie.Je voert technische berekeningen uit en creëert gedetailleerd 3D-tekenwerk.Je coördineert de projecten, waarbij je nauw samenwerkt met interne en externe stakeholders.Je bent proactief bezig met interne verbeterings- en optimalisatieprojectenJe rapporteert rechtstreeks aan de managing director, waardoor je impact direct zichtbaar is.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Payroll Officer HR
DOTTIGNIES
De persoon zal nauw samenwerken met jouw 2 collega's op de site in Moeskroen.
De focus ligt voornamelijk op ondersteuning van beide managers, zodat zij zich kunnen richten op strategische HR-processen en Learning & Development.
Belangrijkste taken:
Bevestigen van de planningenAanspreekpunt voor interimkantoren i.v.m. prestatiesPayrollverwerking van medewerkers (België & Europa – kleine structuur in Duitsland)Opmaak van contracten voor nieuwe medewerkersPlanning van onboardings en offboardingsBeantwoorden van vragen rond loonfichesOrganisatie van medische onderzoekenAangifte en opvolging van arbeidsongevallenBeheer van het wagenpark (offertes, bestellingen, berekening van voordelen in het kader van loonruil)Er is geen werving voorzien – het gaat uitsluitend om Hard HR-taken
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werkvoorbereider
Meulebeke
Functieomschrijving: Als Werkvoorbereider speel je een essentiële rol in het voorbereiden van bouwprojecten. Je bent verantwoordelijk voor het analyseren en optimaliseren van diverse wapenings tekeningen. Eveneens het uitwerken van productie-schetsen voor prefab-wapening. Dit gebeurt in nauw overleg met de productie-afdeling, werfleiders, en de klant. Je werkt nauw samen met het team van uitvoerders en draagt bij aan een efficiënte en succesvolle uitvoering van de projecten.
Verantwoordelijkheden:
Analyseren en optimaliseren van wapeningstekeningen i.f.v. praktische uitvoering op de werf.Coördineren van de benodigde materialen en het plaatsen van bestellingen.Controleren van tekeningen, specificaties en calculaties.Opstellen van werkinstructies en planningen voor het uitvoeringsteam.Onderhouden van contacten met leveranciers en onderaannemers.Bewaken van de voortgang van het project en signaleren van afwijkingen.Oplossen van technische en logistieke vraagstukken.Bijdragen aan verbeteringen en optimalisatie van werkprocessen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Jouw uitdaging:
Orderverwerking in SAP incl. noodzakelijke exportdocumentatie (kennis incoterms) Aanmaken van offertes en proforma facturen volgens goedgekeurde commerciële voorwaarden Opstellen van credit / debetnota's Beheren van klantenrekeningen en opvolgen van betalingen, Beheren van retourproces, controleren en boeken van geretourneerde goederen Het beheren van de orderdesk mailbox / interne & uitgaande correspondentie
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
HEUVELLAND
Voor een bedrijf in regio Heuvelland zijn we op zoek naar een Customer service medewerker Nederlands & Engels;
Zorgvuldig opvolgen en registreren van klantenorders voor zowel weg- als zeetransport.Coördineren en plannen van de volledige logistieke flow.Verwerken en opvolgen van (klanten)promoties en acties.Beheren en controleren van de voorraadniveaus. Nauwe samenwerking met de logistieke dienst en planning, waarbij dagelijks contact met klanten en logistieke partners centraal staat.
Support taken:
Opvolgen van de debiteurenrekeningen in samenwerking met de financiële afdeling.Consignatie-opvolging, inclusief stockcontrole + facturatie.Up to date houden van klantspecifieke documenten en informatie.Correcte en nauwkeurige opvolging van toegewezen accounts.Intensieve samenwerking met de commerciële en financiële afdeling, evenals met de supply chain planning.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
DOTTIGNIES
Voor een bedrijf regio De Panne zijn we op zoek naar een administratief bediende boekhouding;
Je bent een sleutelfiguur binnen onze organisatie en zorgt voor een vlotte klantenervaring gecombineerd met een correcte administratieve verwerking van leveranciersdocumenten.
. Leveranciersfacturen beheren
Jij zorgt voor een correcte en efficiënte verwerking van inkomende facturen:
Facturen worden dagelijks doorgestuurd vanuit onze centrale boekhouding in Moeskroen (via Exact Online). Jij controleert ze zorgvuldig aan de hand van leveringsbonnen en valideert ze voor betaling. Bij afwijkingen qua hoeveelheid neem jij proactief contact op met de leverancier voor het aanvragen van een creditnota. Bij prijsverschillen overleg je met de aankoper van de betreffende leverancier voor correctie.
2. Klantendienst – jij bent het aanspreekpunt!
Onze klanten krijgen dankzij jou een service om “u” tegen te zeggen:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klantenbestellingen en volgt deze op van A tot Z. Je staat in voor de interne communicatie en administratieve verwerking – van bestelbon tot factuur. Je plant leveringen nauwkeurig in en zorgt ervoor dat alle bestellingen tijdig en correct klaarliggen. Je beheert alle online communicatie met klanten (via e-mail, platforms…). Je behandelt klachten professioneel en oplossingsgericht. Daarnaast beheer je: Garantieaanvragen bij leveranciers in naam van klanten Controle van winkelretours met leveranciers
Op termijn fungeer je als back-up voor de administratief medewerker aankoop.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Werkvoorbereider
HARELBEKE
Heb jij een passie voor techniek en cijfers? Ben je graag bezig met berekeningen, technische fiches en het voorbereiden van uitvoeringsdossiers?
Wat houdt de job in?
Het uitwerken van het volledige technische uitvoeringsdossier, met focus op asfaltwerken.Het opmaken en controleren van plannen, documenten, technische fiches in functie van de werfplanning.Je zal ook de dossiers analyseren met aandacht voor leemtes, risico's en mogelijke optimalisaties.Je zorgt voor de aankoop van het materiaal, maakt prijsvergelijkingen en offertes op.Rapporteren aan de projectleider.In nauw contact staan met interne diensten zoals werfleiding en projectleiding, maar ook externe diensten zoals onderaannemers en leveranciers.Afhankelijk welke projecten er zich voordoen kunnen er nog bijkomende zaken zijn zoals detailtekeningen opmaken, uitvoeringsmethodes, opmetingen uitvoeren..
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf regio Harelbeke zijn we op zoek naar een planner van transport;
Fungeren als aanspreekpunt voor personeel binnen jouw planningsdomein.
Opstellen van haalbare, kostenbewuste en wettelijke correcte dagplanningen.Continu afstemmen met werfleiding, projectleiding, magazijn en transportdienst.Proactief opvolgen en bijsturen van de planning bij wijzigingen of onvoorziene omstandigheden.Bewaken van de naleving van vergunningen, veiligheidsvoorschfiten en transportwetgeving. (incl. rij- en rusttijden)Nauwkeurige registratie van bewegingen en middelen in het planningssysteem.Zelfstandig beheren van een toegewezen deel van de planning en verantwoordelijkheid dragen voor het volledige planningspakket.Rapporteren van de planning aan de verantwoordelijke en meewerken aan interne/ externe controles en audits.Signaliseren van knelpunten en voorstellen van verbeteringen binnen de planning.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een calculator;
Je zal prijsaanvragen opstellen en uitsturen naar mogelijke onderaannemers, leveranciers.Ook zal je analyseren en vergelijken van de prijsoffertes die door ons worden gemaakt, de opvolging gebeurt ook door jou samen met de vertegenwoordigers.Tenslotte stel je een begroting en offerte op voor onze klanten.Rapporteren doe je aan onze hoofd calculatie.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.