Als HR Assistant voer je de volgende taken uit:
Invoeren van personeelsgegevens en prestaties in HR ToolOpvolging van Dimona-aangiftenBeheer van afwezigheden en verlofaanvragenRegelmatige update van het organigram en foto’s van de verschillende teamsBeantwoorden van vragen gerelateerd salaris, loonfiches vakantie, afwezigheden…Contact met interimkantoren m.b.t planning en prestaties van de UZKOpvolging van dossiers m.b.t. medische onderzoeken en arbeidsongevallen Beheer van het wagenpark:Dagelijkse opvolging van het wagenparkOfferteaanvragen, beheer van bestellingen, contact met leveranciers Algemene HR-ondersteuning:Deelname aan diverse administratieve taken met betrekking tot het personeelslevenBijdragen aan de efficiëntie en betrouwbaarheid van interne HR-processen
OfficeVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker Binnendienst
KORTEMARK
Voor een bedrijf in regio Kortemark zijn we op zoek naar een commercieel medewerker binnendienst:
Wegens onze sterke groei zijn we steeds op zoek naar bijkomende commerciële medewerkers voor de vrachtwagenonderdelenverkoop.
Vanuit de site Handzame verzorgt een gedreven en performant salesteam de verkoop van vrachtwagenonderdelen voor de premium merken MAN en MERCEDES. (wereldwijd)
Met een passie voor vrachtwagens ben je een gedreven en dynamische kandidaat met zin voor initiatief en sterke commerciële kwaliteiten. Je denkt logisch en flexibel mee volgens de behoefte van de klant.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verantwoordelijkheden:
Je bent verantwoordelijk voor het ontwerp en de implementatie van verschillende projecten met betrekking tot het mengen, afvullen en opslaan van diverse chemicaliën. Bij deze projecten staan automatisering, veiligheid en efficiëntie centraal.
Je werkt samen met een team om veiligheidsstudies uit te voeren van zowel bestaande als nieuwe apparatuur (projecten) in de fabriek, in overeenstemming met de normen van Ecolab. Je zult nieuwe projecten moeten voorstellen aan een regionaal ingenieurs- en veiligheidsteam en je project presenteren aan het CAPEX-goedkeuringsteam.
In deze functie ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en implementeren van nieuwe technologieën en projecten om bedrijfsgroei mogelijk te maken. We zijn op zoek naar kandidaten die graag samenwerken, zelfgemotiveerd zijn, goede communicatievaardigheden hebben en creatieve probleemoplossers zijn.
De kans om enkele van 's werelds meest betekenisvolle uitdagingen aan te gaan, en Ecolab te helpen bij het realiseren van minder schoonmaakwater, overvloedige energie en gezonde omgevingen.De mogelijkheid om impact te maken en je carrière vorm te geven binnen een bedrijf en een team dat gepassioneerd is over groei.De steun van een organisatie die het van vitaal belang acht om diverse mensen, perspectieven en ideeën te betrekken om het beste te bereiken.Een cultuur die veiligheid vooropstelt, inclusief training en persoonlijke bescherming.Leidinggeven aan en samenwerken bij de ontwikkeling en implementatie van innovaties (chemie en apparatuur) voor de productie:Identificeren en begrijpen van productienoden en uitdagingen binnen de chemische industrie en deze inzichten gebruiken om de innovatieroadmap op te stellen.Samenwerken met een wereldwijd team (en binnen verschillende afdelingen) aan de ontwikkeling van technologieën die aan de productiebehoeften voldoen.Ontwikkelen van mogelijke samenwerkingen met externe partijen op het gebied van technologieontwikkeling of -evaluatie.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Wat ga je doen?
Je voert kwaliteitsanalyses uit op grondstoffen, halffabricaten en eindproducten.Je controleert continu de kwaliteit aan de productielijnen en bij waterzuivering.Je beheert stalen en rapporteert nauwkeurig je resultaten.Je zorgt dat het lab operationeel blijft: reagentia aanmaken, voorraad opvolgen, inventaris bijhouden.Je volgt nieuwe en gevoelige producties op en denkt actief mee over verbeteringen.
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Voor een metaal bedrijf in regio Ieper zijn we op zoek naar een technisch tekenaar;
Het opmeten/ ontwerpen/ uitwerken en uittekenen van machines en installaties op maat van de klantHet uittekenen van het project met alle nodige stuktekeningen/ montageplannenOpstellen en aanpassen van 2D-3D tekeningenJe staat in nauw contact met zaakvoerder en projectleiderJe deinst er niet voor terug om je handen uit de mouwen te stekenCalculeren van materialen, arbeidsuren en overige kosten. Opstellen en opvolgen van offertes richting klant.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Verkoopmedewerker baby afdeling
Pittem
Wat wordt van jou verwacht?
Je bent het aanspreekpunt van de toekomstige of kersverse ouders en grootouders, waarbij je vertrouwen uitstraalt door jouw affiniteit met baby’s en hun noden.Je adviseert bij het samenstellen van geboortelijsten of kiezen van de juiste oplossing.Je bent bereid om je in het baby gamma te verdiepen om zo deskundige uitleg te kunnen geven.Je helpt mee aan de uitstraling: net, ordelijk, overzichtelijk, oog voor visual merchandising.Je staat in voor het vlot verloop: controle leveringen, aanvulling rayon, afwerken verkopen, stocktellingen, etc.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Kassa & Allround
Izegem
Taken en verantwoordelijkheden:
Klanten vriendelijk en professioneel te woord staan.Verwerken van aankopen en betalingen aan de kassa.Zorgdragen voor een nette en geordende kassaomgeving.Signaleren en melden van eventuele afwijkingen of problemen aan de leidinggevende.Ondersteunen bij andere voorkomende werkzaamheden in de winkel.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Functieomschrijving:
Om onze groei verder te bestendigen zijn we voor onze vestiging in Oostende op zoek naar een Account Manager (KMO) die de regio West-Vlaanderen verder op de kaart wil zetten.
Hiervoor ben je verantwoordelijk van A tot Z: het prospecteren van nieuwe klanten en begeleiden van bestaande klantenHet doel is om elk bedrijf maximaal te ondersteunen & adviseren in het goed sorteren van hun afvalstromen.Je breidt je netwerk en klantenportefeuille actief uit door doelgerichte commerciële acties in jouw regioJe zet ons bedrijf op de kaart tijdens netwerkeventsJe werkt nauw samen met de Site Manager & onze Sales & Marketing Manager
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel Medewerker
Roeselare
Wat ga je doen?
Als commercieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de klantenportefeuille in Vlaanderen.Je zorgt voor de opvolging en rapportering van klant- en agentschapsbezoeken en onderhoudt regelmatig contact met het hoofdkantoor in Parijs voor de ontwikkeling van nieuwe producten en assortimenten.Je voert prijsanalyses uit op basis van de concurrentie en draagt bij aan de uitwerking en uitvoering van de marketingstrategie over alle kanalen (agentschappen, web, klanten).Je houdt continu de concurrentie in de gaten en stelt acties voor om de vastgestelde omzet- en groeidoelstellingen te behalen.Mobiliteit binnen de Vlaamse regio is vereist, bij voorkeur woonachtig in een centrale locatie
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales Verantwoordelijke
Veurne
Wat ga je doen?
Als Intern Technical Sales Advisor verleen je commerciële en technische ondersteuning aan elektrische installateurs en bouw je een nauwe relatie met hen op.Je staat dagelijks via meerdere kanalen in contact met de klanten.Je bent verantwoordelijk voor het volledige offerteproces: het identificeren van de klantbehoefte, een passende oplossing uitwerken op basis van een uitgebreid productengamma en de opmaak van de bijhorende prijsofferte. Offertes worden commercieel bij de klant verdedigd en nauwgezet opgevolgd, zodoende de offerte om te boeken naar een bestelling. Bij goedkeuring geef je de bestelling in.Je bent in staat om bijkomend technisch advies te verlenen of dit in te winnen bij jouw collega’s specialisten.Je volgt het logistiek traject op, waaronder het bijhouden van de levertermijnen en het informeren van de klanten over de voorraadstatus, geplande levering en lopende opdrachten.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bouwkundig ingenieur
Veurne
Voor een bedrijf in regio Veurne zijn we op zoek naar een bouwkundig ingenieur;
Je staat in voor het uittekenen van bouwprojecten in betonZelfstandig kunnen werken met eindresultaatHet plan van de architect teken je in samenspraak uit tot een 3D planErvaring met rekensoftware
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
winkelmedewerker
Izegem, België
Op zoek naar een job in de verkoop? Voor een supermarkt in Izegem zijn we op zoek een gemotiveerde verkoopsmedewerker / verkoopsmedewerkster.
Jij staat in voor...
Als verkoopsmedewerker help je rekken aanvullen.De klanten bedienen.Je helpt mee aan de kassa bij drukke momenten.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Roeselare
Jouw werkdag:
Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Functie:
Als MRT Officer kom je terecht in de operationele afdeling en rapporteer je aan de Teamleader Technical Department. Samen met jouw collega’s ben je verantwoordelijk voor het realiseren van hoge klantentevredenheid en het onder controle houden van de kosten voor reparaties, onderhoud en banden. In jouw rol heb je dagelijks contact met onze klanten, bestuurders en leveranciers
Beoordelen en afhandelen van aanvragen voor onderhoud, reparaties en banden aan personenwagens en lichte bedrijfswagensAdviseren van de onderhoudsleverancier bij het stellen van diagnoses en het oplossen van storingenUitsturen van expertise-opdrachten wanneer de verantwoordelijkheid van het technisch defect onduidelijk isMaken van kosteninschatting voor onderhoudsprovisiesAdviseren van bestuurders omtrent het onderhoud van de leasewagenZorgdragen voor de typedocumenten die nodig zijn bij het uitvoeren van de job en het actualiseren ervanIn kaart brengen van de procesflow op de afdeling en het up-to-date houden er vanMet je kritische blik breng je gevraagd en ongevraagd advies uit aan de Teamleader Technical Department .Opstellen van uitgaanden communicatie naar klant en leverancier.Controle op inkomende expertiseverslagen
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service Advisor Vans & Trucks
Roeselare
Functie:
Als centrale aanspreekpartner binnen de dienst Naverkoop adviseer en begeleid je onze klanten op een correcte en vriendelijke manier. In deze functie ben je de persoonlijke adviseur van onze klant doorheen het hele naverkoopproces en sta je garant voor een uitstekende service.
Een professioneel en vriendelijk onthaal van onze klanten. Je begroet de klanten op een aangename, enthousiaste en spontane manierJe behandelt de binnenkomende oproepen betreffende onderhoud en herstellingen en je ontvangt de klanten aan de receptie. Hierbij bepaal je de omvang van het vereiste werk. Je luistert naar de klant en stelt de juiste vragen om zo tot een zorgvuldige diagnose over te gaanJe contacteert de klant tijdens het onderhoud of herstelling om hem op de hoogte te houden van de nodige werkenJe maakt een planning op waarbij je rekening houdt met de verwachtingen van de klant betreffende nodige tijd voor het uit te voeren werk, alsook met de capaciteit van de werkplaats en de beschikbare onderdelenJe verzorgt nauwkeurig de bijhorende administratie met betrekking tot onderhoud en herstellingen. Verder volg je deze ook op door het opmaken van een factuurBij de teruggave van de wagen aan de klant, wordt deze factuur door jou op een duidelijke en professionele manier besproken met de klantJe streeft elke dag opnieuw naar een optimale klantentevredenheid en bouwt een langetermijnrelatie op met je klant
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Roeselare
Functie:
Als Dossierbeheerder ben je de spilfiguur in de contacten tussen de klanten en de werkplaats Carrosserie. Je vertaalt moeiteloos de vragen en opdrachten van klanten naar werkorder voor het atelier. Daarnaast sta je ook in voor alle administratieve opvolging en zorg je ervoor dat alle dossiers up to date zijn.
Onthaal van klanten aan de receptieHet opstellen van dossiers met de nodige documenten en foto's inHet correct afhandelen van de administratie per dossierHet beheren van de planning van vervangwagensOpmaken van offertes en bestekkenHet bestellen van onderdelen voor de wagens in samenspraak met de WerkplaatsverantwoordelijkeFacturatie van de afgehandelde dossiers
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Fleet Accountmanager
Roeselare
Functie:
De Fleet Accountmanager is verantwoordelijk voor het proactief benaderen van de markt met als doel de bestaande klanten te fideliseren en nieuwe klantenrelaties aan te boren om de klantenportefeuille uit de breiden en op die manier de objectieven op het vlak van volume en rendement te realiseren.
Het ontwikkelen en onderhouden van lange-termijn klantenrelaties d.m.v. proactieve bezoeken ter plaatse of in de eigen vestigingenHet werven van nieuwe klanten voor de organisatie d.m.v. gerichte prospectieHet analyseren en exploiteren van het potentieel van bestaande klanten en prospectenAgeren als single point of contact voor de klantenHet identificeren van de klantenbehoeften en deze binnen de interne organisatie kenbaar makenHet voorstellen van mobiliteitsoplossingen op maat voor de klant, gebaseerd op een individuele behoefte-analyse.Het genereren van wagenverkoop aan klanten, inclusief cross- en up-selling, in functie van de vastgelegde objectievenHet uitvoeren van projecten als onderdeel van de klantenrelatie waardoor zowel de doelstellingen van de klant als deze van de organisatie bereikt wordenHet identificeren van opportuniteiten om de business te laten groeien bij bestaande klantenHet proactief informeren van de klanten betreffende nieuwigheden, fiscale maatregelen, financieringsvormen, TCO, en andere aspecten met impact op het wagenpark van de klantSamenwerken met collega’s om de dienstverlening aan de klant te waarborgenHet bewerken van meerdere klanten tegelijkertijd, en de daarbij horende deadlines respecterenZorgen voor een tijdige en volledige rapportering van de eigen activiteiten aan het management, inclusief het afhandelen van de actiepuntenHet delen van relevante informatie met de directe collega’s en met de showroom verkopers van de verschillende merkenhet ontwikkelen van een eigen relatienetwerk binnen de sector en de regioaanwezig zijn op seminaries, evenementen en beurzen, georganiseerd binnen en buiten de eigen organisatie
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als Fleet Advisor kan je terugvallen op volgende taakomschrijving:
Je adviseert fleetklanten bij de aankoop van hun nieuwe wagen en stelt prijsoffertes op volgens hun noden en wensenJe bouwt hierbij een lange termijn relatie op met jouw klanten dankzij een professionele en kwalitatieve opvolgingJe doet prospectie in de regio en gaat actief op zoek naar nieuwe opportuniteitenJe adviseert en verkoopt eveneens financiële productenJe springt bij in de verschillende showrooms van onze vestigingen en je kan ook particuliere klanten helpen in hun zoektocht naar een nieuwe wagenJe zorgt dat de verkoopdossiers administratief correct in orde zijnJe zorgt voor een klantvriendelijke aflevering van de verkochte wagensJe draagt klantentevredenheid bij het uitoefenen van jouw job steeds hoog in het vaandel
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Als Sales Advisor ben je de spin in het web met betrekking tot de verkoop van personenwagens. Je garandeert een vlotte afhandeling van het verkoopproces tot aan de levering en verder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Je adviseert, informeert en begeleidt klanten in de showroom naar de aankoop van hun ideale wagenJe bouwt een langetermijnrelatie op met de klant dankzij een professionele en kwalitatieve opvolging en garandeert zo een hoge klanttevredenheidJe treedt op als aanspreekpunt en gezicht van de concessie, ook tijdens evenementen waar je advies verleent over de producten en over het merkJe spoort commerciële opportuniteiten op door het actief bewerken van potentiële klantenJe voert een ordelijke en correcte administratie ter ondersteuning van de gerealiseerde verkopenJe rapporteert rechtstreeks aan de VestigingsdirecteurJe staat open voor zaterdagwerk
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen
Roeselare
De voornaamste taken binnen deze functie zijn de volgende :
Opvolging en beoordeling van schadedossiersFacturatie van eigen risico’s naar de klantenVerwerking van herstelfacturenOpvolging van claims en financiële afwikkeling van schadedossiersJe spot opportuniteiten en brengt onze klant in contact met de juiste interne specialisten
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.