Jobs

Jobs

73 Jobs gevonden

binnenhuisarchitect

Zaventem

Voor een bedrijf in regio Zaventem zijn we op zoek naar een binnenhuisarchitect.   Jij staat in voor ...  Klanten begeleiden van droom naar plan: je luistert actief naar hun wensen en vertaalt die naar een stijlvol en technisch haalbaar keukenontwerp.Meedenken in functie van kwaliteit én verkoop: je werkt nauw samen met het verkoopteam en ondersteunt hen met je technische en esthetische kennis.Opmetingen doen bij de klant: je zorgt dat alles tot op de millimeter klopt.De showroom laten stralen: jij zorgt ervoor dat de toonzaal altijd verzorgd, inspirerend en klantvriendelijk oogt.Opvolging van dossiers: je staat mee in voor een correcte administratie en communicatie met alle betrokken partijen.Oplossingsgericht denken: je pakt uitdagingen creatief aan en zorgt voor vlotte, kwaliteitsvolle oplossingen.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Calculator

ZAVENTEM

Als calculator ben je verantwoordelijk voor het nauwkeurig inschatten van de kosten van onze bouwprojecten. Je bestudeert plannen en specificaties om gedetailleerde prijsberekeningen en kostenramingen op te stellen, waarbij je rekening houdt met materialen, arbeid en andere projectbehoeften.   Je stelt offertes op en volgt deze op met behulp van Bouwsoft, en werkt nauw samen met het projectteam om offertes te evalueren en de beste keuzes te maken op basis van prijs en kwaliteit.Tijdens projecten houd je de kostenramingen bij en pas je deze aan wanneer er wijzigingen optreden, zodat het budget steeds realistisch blijft.Daarnaast denk je actief mee over verbeteringen in onze calculatieprocessen om deze efficiënter te maken.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Sales Advisor

Zaventem

  Voor een bedrijf in Zaventem zijn we op zoek naar een Sales advisor.   Functieomschrijving Je adviseert, informeert en begeleidt klanten in onze showroom bij hun zoektocht naar een nieuwe of tweedehands wagen.Je geeft gedetailleerde uitleg over onze verschillende modellen en opties.Je zorgt voor een grondige opvolging van het volledige verkoopproces om een langdurige klantrelatie te garanderen.Je bent proactief in het ontdekken van nieuwe commerciële opportuniteiten door middel van prospectie.Je regelt alle administratie rondom de verkoop, zoals verzekerings- en betalingsdocumenten.Je rapporteert dagelijks aan de Sales Manager of Vestigingsdirecteur.Je bent beschikbaar voor zaterdagwerk.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Fleet Advisor

Zaventem

Voor een bedrijf in Zaventem zijn we op zoek naar een Fleet Advisor.   Functieomschrijving Je adviseert fleetklanten en stelt op maat gemaakte offertes op.Je onderhoudt en versterkt relaties met bestaande klanten door professionele opvolging.Je bent proactief in het zoeken naar nieuwe commerciële kansen door middel van prospectie in de regio.Je verkoopt ook financiële producten en gerelateerde diensten.Je ondersteunt het verkoopteam in de showroom en helpt particuliere klanten waar nodig.Je bent verantwoordelijk voor de volledige administratieve afhandeling van verkoopdossiers.Je zorgt voor een klantvriendelijke en correcte aflevering van de verkochte wagens.Je streeft altijd naar de hoogste klanttevredenheid.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Representative

ZAVENTEM

Functieomschrijving   Klant- en collega communicatie: Proactief ondersteunen van klanten via telefoon en e-mail. Goede communicatie met collega's van diverse afdelingen (administratie, logistiek, verkoop, financiën en marketing) is essentieel.Administratieve taken: Nauwkeurig opmaken van offertes en bestellingen verwerken in het D365 systeem. Beheren van klantgegevens.Ondersteuning: Bieden van administratieve en technische ondersteuning aan het Salesteam. Technische vragen van klanten kunnen vertalen naar de juiste producten.Logistiek en nazorg: Contact onderhouden met productie-eenheden in Europa over levertermijnen en technische ondersteuning. Klachten registeren, opvolgen en passende oplossingen bieden.Flexibiliteit: Naast deze basistaken kunnen er nieuwe uitdagingen of projecten aan je takenpakket worden toegevoegd.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Schadebehandelaar

Steenokkerzeel, België

Voor een bedrijf in Steenokkerzeel zijn we op zoek naar een senior schadebehandelaar.  Jouw takenpakket: Tussenkomst bij diefstal: Jij stelt experts aan om schade en verliezen in te schatten, van voertuigen tot kunstcollecties.Tussenkomst bij natuurrampen: Aansprakelijkheden bepalen, de aanleiding, oorzaak en omstandigheden van het ongeval onderzoeken, … Jij gaat beredeneerd te werk.Tussenkomst bij brand: Als schadebeheerder controleer je de garanties en dekkingen van het verzekeringscontract. Schade inschatten en bewijzen inwinnen? Jij doet het met gemak!Tussenkomst bij arbeids- of verkeersongeval: Jij doet een voorstel van schadevergoeding en volgt elk dossier van A tot Z op.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Projectadministratie Telecom

Vilvoorde

Functieomschrijving   Administratieve spil: Je beheert de dagelijkse post en verwerkt alle binnenkomende e-mails.Documentbeheer en planning: Je stelt bestelbonnen op op basis van informatie van projectleiders, beheert de werknemers in Checkin@work en houdt wekelijks de urenstaten bij.Organisatorische ondersteuning: Je volgt vergaderingen en notuleert, en bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en opvolging van diverse vergunningsaanvragen (signalizatie, regularisatie, Klip Klim, GIPOD).Communicatie en opvolging: Je handelt klachten af en beheert de personeelsplanning.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Export medewerker Luchtvracht

Machelen, België

Functieomschrijving: Verzorgen van contact met klanten, leveranciers en transporteursOpstellen, opvolgen en afronden van exportdossiersOndersteunen van teamleden door flexibiliteit en veelzijdigheid te tonenBehandelen van operationele probleemdossiers en claimsVerzorgen van douanedocumenten, beheer van douanevoorraad en vergunningen, en risicobeheer en -controleAankopen en coördineren van transportenCommunicatie met klanten over de operationele afhandeling van hun zendingenUp-to-date blijven met wijzigingen in (douane)reglementeringenUitvoeren van maandelijkse controles op exportdossiers (5% controle)Analyseren van controleresultaten en het implementeren van corrigerende en/of preventieve maatregelen  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Import medewerker Lucht/zeetransport

Machelen, België

Taken & verantwoordelijkheden:                     Opmaken, opvolgen en afwerken van import dossiersAssistentie bij medewerkers van de afdeling (flexibiliteit & polyvalentie)Behandelen van operationele probleemdossiersBehandelen van claim dossiersUitstellen van douanedocumenten, beheer van de douanevoorraad, vergunningenbeheer, communicatie tussen klant en douane, risicobeheer en –controleAankopen van transportenKlanten contacten: beslissingen over operationele afhandelingOpvolging wijziging (douane) reglementeringUitvoeren van maandelijkse controle op de import dossiers (5% controle)Analyseren van de resultaten van de uitgevoerde controles met het oog op het treffen van corrigerende en/of preventieve maatregelen
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Zaventem

  Functieomschrijving: Het onthaal en begroeten van klanten.Het luisteren naar de klant zijn noden en hem op een professionele manier adviseren om zo samen de juiste keuze te maken in ons uitgebreid assortiment.Het opvolgen van de klant van offerte tot betaling en levering van zijn order.Het beantwoorden van vragen van de klant, dit face-to-face, telefonisch of per mail.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

ZAVENTEM

Functieomschrijving:Besteldienst B2B, B2C en ondersteuning leden (hoofdtaak) Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en leden via telefoon en helpt hen met al hun vragen en problemen.Je beheert de algemene mailbox en zorgt ervoor dat inkomende bestellingen en vragen snel worden verwerkt.Je verwerkt en volgt nationale en internationale bestellingen op in ons IT-systeem (IDOS) en communiceert hierover via ons interne berichtensysteem.Je verwerkt handmatige bestellingen en zorgt voor duidelijke communicatie met de klant.Je volgt de online chat op onze website en beantwoordt vragen snel en efficiënt. Overige taken (sporadisch) Interne bestellingen en leveringen: Je verwerkt postpakketten (inpakken, voorraad aanpassen, etiketteren en klaarmaken voor verzending), helpt met het aanmaken van cadeaucheques (Floral Vouchers), en verwerkt interne bestellingen van Fleurop-Interflora en groothandel Prunus. Ook help je twee keer per jaar mee met de inventarisatie.Receptie en administratie: Je ondersteunt lopende projecten administratief, ontvangt bezoekers en bereidt vergaderruimtes voor. Je helpt de boekhoudafdeling met de verwerking van facturen.Weekendpermanentie: Na een interne training over ons IT-systeem werk je mee aan de zaterdagpermanentie (ongeveer 8 keer per jaar).  
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Werkplaatsverantwoordelijke

Zaventem

Functieomschrijving: Je bent verantwoordelijk voor de correcte planning en de juiste invoer van de werkzaamheden.Je werkt nauwgezet volgens de voorgeschreven richtlijnen en procedures van de invoerder en onze organisatie.Dankzij je technisch inzicht schat je herstellingen en interventies correct in.Je stelt de dagplanning op en verdeelt de taken efficiënt binnen het team.Je zorgt ervoor dat de juiste tools en werkmiddelen beschikbaar zijn.Je functioneert als de communicatieschakel tussen de receptie en de werkplaats.Je interpreteert werkorders en doorloopt de bijbehorende checklists.Je hercalculeert schadebestekken en bestelt extra onderdelen waar nodig.Je coacht, motiveert en begeleidt de autotechnici in je team.Je werkt actief mee in de werkplaats.  
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Expediteur luchtvracht

Machelen

Jouw rol als Expediteur Luchtvracht: Je bent de drijvende kracht achter de luchtvrachtdossiers, van begin tot eind. Je bent de onmisbare schakel tussen klanten, leveranciers, luchtvaartmaatschappijen, de douane en je collega's. Daarnaast speel je een actieve rol in het versterken van klantrelaties en het uitbouwen van onze dienstverlening.   Jouw taken: Verantwoordelijk voor de volledige operationele opvolging van luchtvrachtzendingen.Beheren van dossiers van A tot Z: van boeking tot opvolging, documentatie, douane en facturatie.Het eerste aanspreekpunt voor klanten en hen proactief op de hoogte houden van hun zendingen.Dagelijks contact met luchtvaartmaatschappijen, transporteurs en andere logistieke partners.Proactief oplossen van problemen en vertragingen in het logistieke proces.Opvolgen van klantcontracten en bijdragen aan hoge klanttevredenheid.  
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

(Junior) Project Engineer

Zaventem, België

Voor onze klant gelegen te Zaventem, gespecialiseerd in de inrichting van werkruimten en commerciële ruimtes voor bedrijven, zijn wij op zoek naar een (Junior) Project Engineer! Wat zal jij doen als Project Engineer?    Leiding nemen in de analyse en calculatie van nieuwe projecten, en bent het belangrijkste aanspreekpunt voor onze klanten in deze fase.Het voorbereiden en opvolgen van werven in nauwe samenwerking met onze Construction Managers.Ontwikkelen van gedetailleerde voorstellen, inclusief de opmaak en controle van meetstaten en de engineering van technische installaties (Elektriciteit / Data / HVAC / ...).Het opstellen en beheren van uitvoeringsdossiers in samenwerking met onze Construction Managers.Voorbereiden van dossiers voor de uitvoering, planningen opstellen, technische engineering en bestellingen plaatsen bij leveranciers / onderaannemers.Uitvoering van projecten mee volgen door planningen en financiële staten bij te werken en deelnemen aan klant vergaderingen.Prijsaanvragen initiëren en opvolgen, vergaderingen en onderhandelingen voeren met klanten en onderaannemers, en contracten analyseren.Identificeren en implementeren van optimalisatie mogelijkheden;Onderhandelen met leveranciers en onderaannemers en het zoeken naar nieuwe samenwerkingspartners.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Manager chauffersdiensten

VILVOORDE

Als manager chauffeursdiensten ben jij hét gezicht én de drijvende kracht achter het bedrijf.Je combineert strategisch inzicht met dagelijkse hands-on opvolging. Functieomschrijving: 1.Operations & planning Je bent eindverantwoordelijk voor de dagelijkse werking en vertaalt klantenvragen naar een vlotte planning.Je coördineert samen met je collega van administratie & planning de volledige uitvoering. 2.Chauffeurswerking & teamuitbouw Je onderhoudt warme, persoonlijke contacten met onze chauffeurs – telefonisch, per mail en op het terrein.Je organiseert intakegesprekken, bouwt nieuwe teams uit en bewaakt de kwaliteit van onze werking in alle regio’s.Je bent een aanspreekpunt en vertrouwenspersoon voor onze chauffeurs en stuurt bij waar nodig. 3.Sales, groei & klantgerichtheid Je spot commerciële opportuniteiten en zet ze om in concrete opdrachten.Je maakt offertes op, geeft presentaties en vertegenwoordigt Gifom professioneel naar klanten en prospecten.Je zorgt voor heldere communicatie, klantenbinding en continue serviceverbetering. 4.Digitalisering & innovatie Je denkt mee na over de verdere digitalisering van processen en tools.Je helpt bij het implementeren van efficiënte systemen voor planning, administratie en communicatie. 5.Strategie & management Je maakt deel uit van het bredere managementoverleg.Je behoudt voeling met het terrein door aanwezig te zijn bij belangrijke opdrachten en/of klantmomenten.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Zaventem

Ervaring in eenmanszaken & vennootschappen? Kan je zelf je eigen dossiers behandelen? En kan je goed overweg met boekhoudpakketten?   Check this out! Een boekhoudkantoor in Zaventem is op zoek naar een dossierbeheerder. Wie weet ga jij er binnenkort aan de slag? Neem hier al even je takenpakket door: Je staat je in voor de opvolging van de klanten.Als dossierbeheerder verwerk je hun boekhouding en fiscaliteit gaande van afsluitingen, personenbelastingen, vennootbelastingen, BTW-aangiftes...Je kan zelfstandig dossiers behartigen van A tot Z.De contacten met de betreffende klanten zal je dus ook zelf onderhouden.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Engineer

STEENOKKERZEEL

Voor een een gepassioneerd Belgisch bedrijf in de elektrische wereld zijn we op zoek naar een Sales Engineer. Ben jij een financiële beheerder met een zwak voor cijfers? Een technieker die weet hoe de kneepjes van het vak in elkaar steken? We hebben het allemaal in huis. Bij ons ben je een deel van de familie en dragen we onze waarden hoog in het vaan   Wat ga je doen?   Je begeleidt je klant van eerste contact tot effectieve deal. Jouw projectoverdrachten en rapportering van je dossiers zijn een voorbeeld voor het hele team.Je zoekt oplossingen, zet ze om in offertes en volgt alles nauwgezet op, tot de ondersteuning van meerwerken en nacalculaties toe.Je denkt mee over onze werking en marktpositie.Zie je ruimte voor verbetering, dan laat je dat weten. Dat zit nu eenmaal in je bloed.Klantenservice staat voorop bij ons en jij draagt je steentje bij.Je bouwt duurzame relaties uit met onze professionele klanten, als partner van vandaag en van morgen
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Callcenter / Telemarketeer

ZAVENTEM

Voor een toonaangevend telecombedrijf zijn wij op zoek naar nieuwe toptalenten: Bij dit bedrijf kom je terecht in een hecht team waar je jezelf kan zijn. Zij bieden interessante opleidingen, aantrekkelijke voorwaarden, een topsfeer én een niet te stoppen teamspirit. Klinkt goed? Lees dan snel verder!   Jouw rol als Telemarketeer/Sales Planner: Als Sales Planner ben jij de schakel tussen onze klanten en onze Field Sales Account Managers. Jij zorgt ervoor dat de agenda’s optimaal gevuld zijn en dat elke afspraak vlot en professioneel verloopt. Dankzij jouw planningstalent draait ons sales apparaat als een geoliede machine.   Wat ga je doen? Je belt zelfstandigen en bedrijven om fysieke afspraken in te plannen voor ons Field Sales team.Je bent verantwoordelijk voor het volledige planningsproces:Afspraken inplannen en herplannen indien nodigVersturen van bevestigingen naar vertegenwoordigers en prospectsFeedback geven over de kwaliteit van databestandenJe werkt nauw samen met interne teams om klantentevredenheid en efficiëntie te verhogen.Je werkt vanuit ons kantoor in Zaventem, met de mogelijkheid tot 2 dagen thuiswerk per week na een positieve evaluatie.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Ingenieur Wegeniswerken & Infrastructuur

WONDELGEM

Voor een bedrijf die actief is in en rond de bouwsector zijn we op zoek naar een Ingenieur Wegenis/Infrastructuur. Ben je op zoek naar een uitdagende job binnen een warme, familiale groep die investeert in mensen en inzet op duurzaam ondernemen in de bouwsector? Dan ben jij diegene die we zoeken.   Wat ga je doen ?   Je draagt bij tot het technische ontwerp van wegeninfrastructuur binnen de projecten.Je draagt zorg voor de integratie van duurzame en innovatieve oplossingen in het ontwerp, rekening houdend met zowel functionele eisen en met de geldende ontwerprichtlijnen en standaardbestekken.Het optellen van gedetailleerde ontwerp en uitvoeringsplannen en technische specificaties voor wegen infrastructuurprojecten.Je bent verantwoordelijk voor het tijdig opleveren van technische documenten en rapportages.Begeleiden van de infrastructuurwerken waarbij je zorgt voor een goede afstemming tussen ontwerp, planning en uitvoering met de nadruk op het behalen van de projectdoelstellingen.Zorgen voor nalevering van alle relevante wet en regelgeving, normen en richtlijnen met betrekking tot wegeninfrastructuur.Coördineren met andere ingenieurs, projectmanagers, architecten, overheidsinstanties en aannemers om de technische aspecten van het project goed af te stemmen.Actief bijdragen aan vergaderingen en rapportages naar de opdrachtgever en andere belanghebbenden.Up-to-date blijven met de nieuwste sectornormen en innovaties.Stimuleren van innovatieve en duurzame oplossingen in de ontwerp- en uitvoeringsfase, met aandacht voor de lange termijn onderhoudbaarheid van de infrastructuur.Zorgen voor het implementeren van groene infrastructuuroplossingen waar mogelijk.Ondersteunen in de kosten en tijdsbewaking van het project.Zorgen voor een efficiënte inzet van middelen en het naleven van het vastgestelde budget en de tijdslijnen voor het project.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectleider ASA

WONDELGEM

Als Projectleider ASA ben je van A tot Z verantwoordelijk voor onze afbraak-, sanerings- en asbestprojecten. Je coördineert het volledige traject, van opstart tot en met de oplevering.   Functieomschrijving: Samen met de werfleiders stuur je arbeiders, onderaannemers en erkende asbestverwijderaars aan.Je stelt gedetailleerde werkplannen op, beheert de technische dossiers en volgt de planning, veiligheid en budgetten strikt op.Daarnaast waarborg je een correcte administratie en communicatie met klanten, overheden en andere stakeholders.Je bent verantwoordelijk voor de naleving van de geldende milieuwetgeving, veiligheidsvoorschriften en erkenningen.Tot slot rapporteer je op regelmatige basis aan de projectmanager en/of operationeel directeur over de voortgang van jouw werven.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!