Jobs

Jobs

39 Jobs gevonden

Logistiek Bediende

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de sector sanitair, zijn we op zoek naar een nauwkeurig en behulpzaam Logistiek Bediende   Wat wordt er van jou verwacht?    Je bent verantwoordelijk voor het volledige beheer van de aan jou toegewezen leveranciersJe staat in voor de verwerking van informatie, afkomstig van de inkoop- en commerciële afdelingen, in het computersysteemAan elk artikel wijs jij een specifieke referentie toeJe staat in voor de toewijzing van de tarieven per leverancierPromoties beheer je via het systeemDagelijks is er een update van de referenties en tarievenJe beantwoordt vragen van collega's betreffende artikelen, promoties, prijzen, ...
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel adviseur B2C

Zaventem, België

Voor een bouwbedrijf dat in aluminium en PVC doet is Vivaldis op zoek naar een commercieel technisch adviseur - accountmanager B2C.  Een verkoper die als expert terzake bij bestaande en potentiële klanten (B2C) langsgaat. Je professionaliteit toont zich in je uitstraling en je drive om die handtekening onder een nieuwe deal te scoren.  Jouw taken: Je geeft advies, ziet mogelijkheden, bent proactief.Je biedt antwoorden en oplossingen voor je klant. Een offerte op maat is jouw eindstation. Je staat in voor het volledige verkoopproces (er is een mogelijkheid tot opleidingen bij de vleet). Uiteraard steeds met de nodige ondersteuning van de collega’s.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Credit controller

Zaventem, België

Voor onze klant, een bedrijf in volle groei en toegewijd aan het bieden van essentiële tools voor restaurateurs, zijn we op zoek naar een credit controller. Ben jij iemand die gepassioneerd is door financiën en crediteurenbeheer? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn! Je beheert autonoom je eigen debiteuren portefeuille.Je kijkt er steeds op toe dat openstaande facturen correct betaald worden.Analyseren van financiële gegevens en rapporteren aan het management.Je past betalingsvoorwaarden aan wanneer dit nodig is.Je herinnert op een vriendelijk manier de klanten over openstaande betalingen.Je stuurt rappels uit en hebt telefonisch contact met klanten.
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Teamleider technische dienst / Productspecialist

Zaventem

Voor onze klant in Zaventem zijn wij op zoek naar een Teamleider technische dienst / Productspecialist. Het bedrijf is gespecialiseerd in allerhande technische producten.Wat ga je doen? Je trekt de kar op onze technische dienst en bent meewerkend voormanJe geeft (na een uitgebreid opleidingstraject) advies aan o.a. installateurs, technici, ingenieurs, ...Je biedt technische ondersteuning aan het verkoopnetwerk over het product of het gamma Je bent steeds mee met de laatste technische markttrends en signaleert deze aan je collega’sJe geeft interne opleidingen op het gebied van meetinstrumentatie en applicatieJe verzorgt (in een later stadium) producttrainingen bij klantenJe ondersteunt klanten op technisch gebiedJe deinst niet terug voor telefonische en persoonlijke contacten
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Care Agent Pers & Fleet

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief in de automotive sector, zijn we op zoek naar een Customer Care AgentWat wordt er van jou verwacht? Je bent verantwoordelijk voor de planning en coördinatie van pers & fleet wagensTevens organiseer je roadshows en doe je de voorbereiding van wagens die door journalisten worden opgehaald om te testenAanvragen van klanten voor inname en levering van wagens behandelen via mail, telefoon en online toolJe zorgt voor een heel persoonlijke aanpak en ziet erop toe dat alles tot in de puntjes is voorbereidBepaalde werkzaamheden aan wagens administratief begeleiden en opvolgen doorheen het hele serviceproces samen met je team manager en de andere collega’sZorgen voor een perfecte uitvoering van de operationele processen m.b.t. inname en levering van pers & fleet wagens, je werkt voor high level klanten en dus moet de kwaliteit absoluut top zijnAlle info in verband met de dagelijkse opdrachten volledig ingeven in de online tool en up-to-date houden in verband met rapportering aan klant en facturatieWerkopdrachten uitschrijven en doorgeven aan andere operationele teams voor uitvoeringJe geeft briefings aan chauffeurs die wagens verplaatsen voor events en/of testritten en volgt alles op tijdens deze opdrachten. Het kan ook occasioneel gebeuren dat dit buiten de normale werkuren of in het weekend isJe controleert en volgt zelf de wagens op die in proces zijn, die binnenkomen en uitgeleverd moeten worden, hierbij wordt niets aan het toeval overgelaten! De wagens moeten technisch in perfecte toestand zijn alsook perfect properJe rapporteert aan je team manager en denkt oplossingsgericht, samen los je moeilijke vragen of problemen op
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service medewerker

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief in de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Klantgerichte Medewerker - De spil van onze organisatie!   Wat wordt er van jou verwacht?   Je staat dagdagelijks in contact met onze klanten voor het vastleggen van afspraken omtrent leveringenHierbij komen heel wat verschillende factoren bij kijken, we proberen steeds om onze klanten zo efficiënt en effectief mogelijk te ondersteunenJe beheert de mailboxJe assisteert bij administratieve taken, afhankelijk van wat er op dat moment binnen het bedrijf dient te gebeuren
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Service Coördinator

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een nauwkeurige, stressbestendige en communicatief sterke Service Coördinator Carwash, Laden, Tanken en Transport. Wat wordt er van jou verwacht?  Je staat in voor de dagdagelijkse planning van de afdeling Carwash en Technische Activiteiten, de betrokken teams moeten hun activiteiten perfect kunnen uitvoeren op een zo efficiënt mogelijke manierJe zorgt ervoor dat alle opdrachten continu worden ingepland, op de juiste datum en met goede voorbereiding, rekening houdend met de vereisten van de customer care agentsJe staat in voor de voorbereiding van de wagens voor levering of transport: Controle uitgevoerd? Voertuig getankt? Voertuig geladen? Ingepland voor carwash?Tijdens de dag volg je, samen met de Supervisor Carwash, de planning verder op en stel je bij waar nodigJe staat in nauw contact met de Delivery Ambassadors zodat alle wagens tijdig klaar staan voor uitleveringJe waakt over de bezetting van de teams en stelt bij waar nodig volgens het inkomende en uitgaande volumes van wagensJe zorgt ervoor dat de volledige administratie op punt staat zodat alles correct gefactureerd kan wordenJe bent een back-up voor de verantwoordelijke planning en vervangt hem indien nodig, zo zorg je ervoor dat de transportopdrachten kunnen uitgevoerd worden door de chauffeurs volgens de opgemaakte planningJe biedt begeleiding aan de chauffeurs bij het invullen van de carchecks, prestatiedocumenten en aanverwanteWanneer dit nodig is, bereid je zelf een transportplanning voorJe staat in voor de eindcontrole op de voertuigen, indien nodig stuur je bij waar nodigProblemen signaleer je tijdig aan de verantwoordelijke planning
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Engineer

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen airconditioning en koeltechnieken, zijn we op zoek naar een gedreven en stressbestendige Project Engineer,   Wat wordt er van jou verwacht?   Aan de hand van schriftelijke en telefonische prijsaanvragen, stel jij gedetailleerde prijsoffertes samen en volg je deze ook verder opJe werkt nauw samen met een Sales Manager, samen werk je projecten uit en sta je in voor de opvolging, eventueel door een klanten- of werfbezoekJe verleent commercieel advies aan de klant over het uitgebreid productgammaJe onderhoudt het contact met de internationale fabrikanten en leveranciersJe helpt de klanten aan de afhaalbalie met raad en daad, bij technische problemen, reik je hen oplossingen aan
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel bediende

Zemst, België

Voor een bedrijf dat industriële batterijen produceert zijn wij op zoek naar iemand die het sales team wil ondersteunen. Je zal instaan voor volgende taken.: Je registreert klantendossiers en kijkt samen met de klant wat hij/zij nodig heeftJe bestelt de goederen bij de leveranciers Je volgt je dossiers kort op Je regelt het transport van de leverancier naar de klantJe hebt regelmatig contact met de vertegenwoordigers en de klanten Je behandelt ook algemene administratie zoals het beantwoorden van telefoons en mails, het klasseren van dossiers en de dagelijkse postverwerking
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Grimbergen, België

Voor onze klant in Grimbergen zijn we op zoek naar een Administratieve Medewerker met ervaring in verzekeringen. Ben jij gebeten door opmaak van polissen, hebben dossiers voor geen enkel geheim voor jou, waardoor je exact weet wat jouw klanten nodig hebben? Dan is dit de functie voor jou! Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Je beheert de verschillende dossiers van A tot Z: van offerte tot afsluiten van een polisJe beheert de bestaande polissen en zorgt voor een correcte opvolgingJij bent het aanspreekpunt van de klanten, je staat de klanten zowel telefonisch als per email bijJe bouwt mee aan een goede klantenrelatieJij staat in voor het contact met de verzekeringsmaatschappijen per telefoon, e-mail en online tools
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales Advisor

Vilvoorde, België

 Onze Klant te Vilvoorde is op zoek naar een enthousiaste en ervaren Sales Advisor voor de verkoop van nieuwe wagens. Als Sales Advisor ben je verantwoordelijk voor het adviseren en begeleiden van klanten bij de aankoop van hun nieuwe voertuig. Je zorgt voor een vlotte afhandeling van het verkoopproces van begin tot eind en streeft naar maximale klanttevredenheid.   Functieomschrijving:   Adviseren en begeleiden van klanten tijdens het aankoopproces van nieuwe wagensOpbouwen van sterke en professionele klantrelaties om maximale klanttevredenheid te bereikenZorgvuldig en nauwkeurig opvolgen van administratieve taken met betrekking tot verkoopdossiersOntvangen van klanten in de showroom en actief zoeken naar verkoopkansen door middel van gerichte prospectieVertegenwoordigen van het bedrijf als ambassadeur tijdens evenementenRapporteren aan de Sales Director
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Export medewerker Lucht/zee

Machelen, België

Voor een klant te Machelen, zijn we op zoek naar een ervaren Export Bediende lucht/ zeetransport,Wat wordt er van jou verwacht?Je staat in voor de volledige verwerking en opvolging van de dossiers, van A tot ZJe hebt contacten met luchtlijnen en trucking maatschappijen of rederijenJe werkt graag zelfstandigJe bent verantwoordelijk voor het correct invoeren van de gegevens in het systeemJe verzorgt het contact met de klanten, leveranciers en transporteurs
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel Medewerker Binnendienst

Vilvoorde, België

Voor een klant te Vilvoorde, actief in de metaalsector, zijn we op zoek naar een Commercieel-administratief Medewerker. Ben je van veel markten thuis en heb je een affiniteit met techniek, dan ben jij mogelijks de persoon die wij zoeken!   Wat wordt er van jou verwacht?   Na een grondige interne opleiding sta je in voor de verkoop aan de balie Je beschikt hierbij over voldoende technische kennis en inzicht om de klant te helpen en zo tot een oplossing te komenJe werkt prijsaanvragen voor handelsmateriaal uit tot offertes en je volgt deze commercieel opBestellingen breng je in met ERP-systeem met afgesproken leveringsdatumTransporteurs van onze leveranciers melden zich aan bij de balie en je zorgt voor de administratieve verwerking van de ontvangen goederenJe controleert de aankoopfacturenJe ondersteunt mee de verantwoordelijke logistiek bij het opstellen van de vrachtroutes en transportbrieven om de goederen just-in-time bij onze klanten af te leveren
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief commercieel bediende

Zaventem, België

Voor een bedrijf, te Zaventem, gespecialiseerd in installaties voor zwembaden zijn wij op zoek naar een Administratief Commercieel Bediende.   Wat wordt er van jou verwacht?   Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze bezoekers, klanten en leveranciersJe behandelt de in- en uitkomende oproepenJe staat in voor de receptie/onthaalJe stelt offertes op en volgt deze verder opJe plaats bestellingen en volgt deze verder opJe bezorgt verkregen informatie aan de betrokken diensten
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Planner/Dispatcher Autotransport

Boortmeerbeek, België

Voor een klant die actief is in de logistieke sector, zijn wij op zoek naar een Planner/Dispatcher Autotransport. Functiebeschrijving:Als Planner/Dispatcher ben je verantwoordelijk voor een efficiënte en vlotte planning van de dagelijkse autotransporten in België.Met de info die voorhanden is, onderneem je actie, rekening houdend met verschillende parameters zoals: levertermijn, urgentie, kost, type voertuig...Je onderhoudt een nauw contact met andere afdelingen die nodige informatie kunnen aanleveren. Je verzorgt ook een goede communicatie met de chauffeurs met het oog op een vlotte en transparante samenwerking.Je zorgt er voor dat het dispatchinggebeuren ook administratief correct wordt afgehandeld.Je denkt proactief mee over verbeteringsprocessen binnen jouw team, werkt deze uit en implementeert ze en volgt deze van kortbij op.Samenwerken is je ding, maar je kan net zo goed op individuele basis oplossingsgericht werken.Je rapporteert rechtstreeks aan je afdelingsverantwoordelijke.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Inside Sales Representative

Preenakker 2, Merchtem, België

The Inside Sales Representative works in team with the external sales representative. It is his/her responsibility to ensure excellent service and customer communication for a fixed territory or customer's base. opening new accounts (30%) and extend the assortment portfolio with defined existing accounts (70%) is part of the daily work. Supporting customer satisfaction and loyalty whilst moving the customer to the most efficient sales channel (e.g. online) is very important.  Acts as the responsible sales person to the assigned customers. Administers client data in internal support systems (IT). Making offers with correct price calculations. Booking orders and educate customers to use our E-Shop. Support of the team (External & Internal) with different tasks. Uses, primarily, telesales tools knowledge / skills actively and effectively to manage sales across assigned customers and pushes to cross-sell the sealing assortment. Ensure the proper sales channel assignment of the customers, especially with the aim of digital rate increase, meaning online migration. Knows customer's business environment and goals as well ass customer segment incl. products & applications. Knows competitive environment, key suppliers and buying behavior. Leads Customer Relationship Management, representing our company interests towards the customer, representing customer's requirements. Ensures speedy handling of customer complaints and enquiries. Identifies, manages and successfully conclude sales opportunities by persuading and influencing customers to choose our products and services. Reports periodically with the external sales on his/her sales project portfolio. Responsible for an efficient handling of all occurring sales activities. Work under pressure to get order out on time. Flexibility to multi-task as member of small team. Working together with Internal Sales Team, External Sales, Operation Manager
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch commercieel medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf in Zaventem gespecialiseerd in de import van technische producten voor slotenmakerij en bouw zijn we op zoek naar een technisch commercieel medewerker.Als technisch commercieel medewerker ben je verantwoordelijk voor het contact met klanten (voornamelijk slotenmakers en ijzerhandel) binnen het kantoor, samen met de EXTERNAL COMMERCIAL door het verzorgen van: De codering van bestellingenAanbiedingen doenOndersteuning + advies aan klantenContacten met onze merken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker receptie interne logistiek

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een medewerker receptie interne logistiek.Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers, leveranciers en medewerkers. Je speelt een essentiële rol in het bieden van uitstekende klantenservice en het coördineren van de dagelijkse administratieve taken. Je werkt nauw samen met verschillende afdelingen om een soepele werking van de logistieke processen te garanderen.Jouw taken:Je bent verantwoordelijk voor het onthaal van onze externe partijen: vrachtwagenchauffeurs die wagens komen lossen, medewerkers van carrosserieën, medewerkers van glasherstellingszaken,...Je doet controle op de ingang & uitgang van alle voertuigen.Je geeft digitaal de datum van levering/ophaling voertuigen in.Je brengt alle documenten in orde, zodat de overdracht correct kan gebeuren: CMR, in/out document, transfer documenten, ...Je doet de volledige voorbereiding van het klaarzetten van de voertuigen (in- en uitgaande bewegingen van alle wagens die van ergens komen en ergens naartoe gaan) en je zorgt dat alle wagens klaar zijn voor verder verwerking: aanbrengen key tag, sticker, ...) En dit dus zowel digitaal als op papier.Je bent fysiek niet bezig met de wagens: het gaat dus echt over alle voorbereidingen.Je zorgt dat de bufferzone steeds netjes is en laat deze opkuisen.Je beheert de wachttijden.Je houdt alles in orde en zorgt dat alles in goede banen verloopt.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Sales en Marketing Medewerker

Zaventem, België

Het bedrijf is sedert 30 jaar een specialist in visuele communicatie, met een specialisatie in duurzame large format printing op textiel. Naast de projecten, waarbij we voor onze klanten het design, de productie en eventueel plaatsing verzorgen, bieden we de standaard producten aan via een webshop.  Als Sales & Marketing medewerker, behoort dit tot je takenpakket: Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je bent op verschillende manieren met hen in contact om de meest passende oplossing voor hun behoeften aan te bieden. Je maakt de offertes en orderbevestigingen, en je volgt hun projecten verder op.Je verzorgt de online verkoopskanalen: updaten van het productgamma, maken van landingspagina's, je bedenkt nieuwe mailing campagnes en je volgt deze verder op.
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Medewerker

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de logistieke sector, zijn we op zoek naar een gedreven, stressbestendige en behulpzame Customer Service bediende,   Wat wordt er van jou verwacht?   Je zorgt ervoor dat onze klanten snel en efficiënt worden verder geholpenDe assistentie gebeurt met de nodige vriendelijkheid, jouw sterke communicatieve en coördinerende vaardigheden waarmee je klanten en werkplaatsen op de hoogte stelt, van de uit te voeren opdrachten, zijn hierbij essentieelAssistance is 24/24 bereikbaar voor klanten die over de hele wereld van onze service gebruik kunnen maken. De diversiteit aan klanten, talen en regio's zorgt ervoor dat je job nog boeiender en uitdagender wordtDe afdeling in Zaventem is verantwoordelijk voor klanten in en van de Benelux, Frankrijk en Marokko
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief