Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(9)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(9)
Taal
Nederlands
(9)
Niches
Office
(7)
Interim
(2)
Sector
Financieel
(2)
Metaal
(1)
Materialen
(1)
Diversen
(1)
Diensten
(1)
Bureau
(1)
Bouw
(1)
Auto
(1)
Toon meer
9 Jobs gevonden
Verzekeringsadviseur Ondernemingen
Destelbergen
Als Adviseur Ondernemingen ben je verantwoordelijk voor het bieden van professioneel advies aan onze klanten in de verzekeringssector. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Het analyseren van de verzekeringsbehoeften van ondernemers en het aanbieden van op maat gemaakte oplossingen.Het begeleiden van klanten door het volledige verzekeringsproces, van offerte tot polis.Het onderhouden van sterke relaties met klanten en hen ondersteuning bieden bij vragen en problemen.Het actief zoeken naar nieuwe klanten en het uitbreiden van ons klantenbestand.Het volgen van markttrends en ontwikkelingen in de verzekeringssector om informatie up-to-date te houden.Je werkt samen met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden.
Office
Financieel
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Managementassistent
Kampenhout, België
Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent. Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector. Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding. Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie: Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Fleet Account manager
Asse
Functieomschrijving Beheer en consolidatie van bestaande contracten.Actieve prospectie van regionale B2B-klanten om nieuwe kansen te creëren.Zelfstandig plannen van je agenda en regelmatig onderweg voor klantenbezoeken.Prioriteit geven aan klanttevredenheid door deskundig advies en passende oplossingen.Ontwikkelen van strategieën voor marktuitbreiding.Deelname aan beurzen en netwerkevenementen, soms ook in het weekend.Rapporteren aan de manager over prospectie- en verkoopresultaten.
Office
Auto
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Adviseur Ondernemingen (KMO)
Merksem
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Adviseur ondernemingen (KMO). Als Adviseur Ondernemingen (KMO) bied je optimale administratieve ondersteuning aan je eigen klantenportefeuille. Dit houdt in dat: Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagelijkse transacties soepel te laten verlopen.Je polissen en offertes opstelt met het oog op het bieden van de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je samenwerkt met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden.Je regelmatig contact onderhoudt met klanten en verzekeringsmaatschappijen.Je zelf je planning beheert, nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te respecteren.
Office
Financieel
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Back Office Management
WEZEMBEEK-OPPEM
Voor een bedrijf actief voedingsdetailhandel in Wezembeek-Oppem zijn we op zoek naar een Back Office Management Assistent. We zoeken een dynamisch persoon die weet van aanpakken. Je combineert organisatorisch talent met een proactieve mindset in een dynamische retail omgeving. Wat zijn je taken : Projectondersteuning: assistentie bij de coördinatie van projecten en opvolging van deadlinesOpstellen van presentaties, interne documenten en rapporten.Ondersteuning bij interne communicatie met winkelpersoneel en leveranciers.Inboeken en verwerken van facturen (aankoop/verkoop).Klassement en opvolging van boekhoudkundige documenten.Assistentie bij maand- en jaarafsluitingen in samenwerking met de externe boekhouder of het interne finance team.Eventueel mee opvolgen van interne communicatie tussen winkelvloer en management.Meewerken aan interne audits en voorbereiding van auditdossiersOpvolging van procedures, naleving van wetgeving en interne controlesIn kaart brengen van processen en workflows (ASKA-analyse of gelijkaardige methodieken)Signaleren van inefficiënties en voorstellen van verbeter acties
Office
Bureau
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Marketing Projectbeheerder
Zaventem
Voor een Belgisch familiebedrijf, dat zich heeft gespecialiseerd in sanitair, verwarming en energiebesparing zijn we op zoek naar een Marketing Projectbeheerder. Wat zijn je taken ? Ontwikkelen en uitvoeren van marketingcampagnes.Creatie van visuele en digitale marketingmaterialen met behulp Adobe-suite.Beheer en optimalisatie van digitale marketingcampagnes (SEO, sociale media, e-mailmarketing, ...).Samenwerken met interne teams om de merkconsistentie te waarborgen.
Office
Materialen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Supply chain/ productieplanner
Hoogstraten
Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner Waar moet je zijn? Hoogstraten Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek Let op: schommeling in drukke en rustige periodes! Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer
Office
Diversen
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Marketeer
Sint-Martens-Latem
Voor onze klant te NIinove, die gespecialiseerd is hoogwaardige renovatieoplossingen. Zijn wij op zoek naar een ambitieuze Marketeer om ons team te versterken. Jouw uitdagende takenpakket als marketeer: Jaaractieplan opstellen en uitvoerenOpvolgen marketing-deadlinesAdvertentiebeheerBeheer social media: Facebook, Pinterest, e-mailing, Indeed, Youtube, TikTok, Instagram, Linkedin...Creatie van vlogs & blogs, content creatie, copywritingOpstellen van B2B en B2C POS-materiaalBedenken en uitvoeren van originele events / meetings
Interim
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Medewerker Marketing en Communicatie
OUDENAARDE
Ben jij een creatieve en communicatieve marketingprofessional die graag de handen uit de mouwen steekt? Zoek je een functie waarin je écht impact kunt maken op de marketingstrategie en mee kunt groeien met een jonge en innovatieve organisatie? Dan hebben wij de perfecte uitdaging voor jou! Na een grondige inwerkperiode over onze marktaanpak, productoplossingen en systemen, duik je direct in een veelzijdig takenpakket:Marketingstrategie: Je krijgt inzicht in en draagt bij aan de uitvoering van onze marketingstrategie.Productcatalogus: Je bent verantwoordelijk voor de opvolging van de opmaak van onze productcatalogus, van concept tot realisatie.Digitale Aanwezigheid: Je werkt actief mee aan het up-to-date houden van onze website en sociale media kanalen.Beurzen & Evenementen: Je bent betrokken bij de uitwerking en organisatie van beurzen en evenementen, waarbij je zorgt voor een vlekkeloze presentatie.Marktcommunicatie: Je verzorgt de algemene marktcommunicatie om onze boodschap effectief over te brengen.Sample Management: Je zorgt ervoor dat samples tijdig en in perfecte staat bij de klant worden bezorgd.Rapportage: Je volgt nauwgezet je eigen taken op en rapporteert hierover aan het management.Klantenondersteuning: Je springt bij om klanten telefonisch of per mail te woord te staan, met informatie over levertermijnen en beschikbaarheid.Administratieve Ondersteuning: Je staat in voor orderinput en offerte-opmaak in ons ERP-pakket.
Interim
Metaal
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!