Jobs

Jobs

35 Jobs gevonden

Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,ENG, FR)

Dessel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,ENG, FR)    Waar moet je zijn? Dessel Specialisatie: Transport   Takenpakket Als spilfiguur ben je de draaischijf en aanspreekpunt van de klant (mail/telefoon)Ondersteuning algemene admin: ordermanagement/verwerking, contractbeheer, offerte opmaak en beheer jouw klantenportefeuilleKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopenBegeleiden en advies aan klant doorheen het procesVan eerste contact tot order, facturatie en ophaling ben jij vertrouwenspersoonProblem solving bij problemen      
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Specialist dierengeneeskunde (commerciële flair)

Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Logistiek Management assistant - Ordermanagement    Waar moet je zijn? Omgeving Hoogstraten.Specialisatie: export, internationale sfeer Takenpakket     Administratie- Ordermanagement: Facturatie, verwerking, administratieve afhandeling, klachtenbeheer, creditnota's, beheer retours/stockcorrecties, ...Ondersteuning collega's mbt allround administratie, product management, wettelijk verplichte documenten/regelgeving, ...Coördinatie inbound: inkooporders verwerken, contact leveranciers, organisatie eigen transport, vrijgave goederenBeheer en opmaak exportdocumentenOndersteuning QA afdeling: opvragen en versturen wettelijke documenten , documenteren van klachten, ...Klanten te woord staan (telefoon, mail)Verwerking in ERP, MS Office    
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner Waar moet je zijn? Hoogstraten Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer    
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistant Outbound Manager

Destelbergen, België

Voor onze klant, regio Destelbergen - gekend bedrijf actief in de voeding, gaan we op zoek naar een assistent productiemanager.   Als assistent productiemanager ben je de rechterhand van de Outbound Manager, binnen het distributiecentrum, met zo'n 50 werknemers in een 2-ploegenstelsel.   Wat ga je doen als assistent productiemanager - in de vaste vroege ploeg? Veiligheid en documentatie: Je voert regelmatig veiligheidscontroles uit, evalueert risicosituaties en zorgt ervoor dat alle vereiste documentatie up-to-date is.Personeelsplanning en opleiding: Je helpt bij het opstellen van de personeelsplanning en zorgt ervoor dat medewerkers correct worden opgeleid.Operationele planning: Dagelijks volg je de planning op, zodat je tijdig kunt bijsturen waar nodig en ervoor zorgt dat bestellingen op tijd vertrekken. Je overlegt hierbij met de planningafdeling.Kwaliteitsbewaking en aanwezigheid op de werkvloer: Je bewaakt de correctheid en kwaliteit van de operaties en bent aanwezig op de werkvloer. Als goede people-manager houd je zo de vinger aan de pols.Supervisie en vervanging: Je stuurt de supervisoren aan en vervangt ze indien nodig (bijvoorbeeld tijdens verlofperiodes).Stockbeheer: Je zorgt voor een correct stockbeheer van halffabrikaten, eindproducten en verpakkingsmateriaal.Technisch overleg en verbeteringsvoorstellen: Je hebt affiniteit met techniek en overlegt met de technische dienst wanneer een herstelling nodig is. Bovendien kom je zelf met verbeteringsvoorstellen en kun je deel uitmaken van projecten. Je hebt affiniteit met techniek, en hebt overleg met de technische dienst wanneer een herstelling nodig is.
InterimVoedingVoltijdsVast contract

Assistent manager technische dienst

Kallo

Voor een bedrijf zijn wij op zoek naar een Assistent manager technische dienst.   Jouw taken: Je leidt de dienst administratie, rollend materieel en onderhoud.Je stelt de werkverdeling en opvolging van de werkzaamheden op.Je geeft technische bijstand aan medewerkers en identificeert opleidingsbehoeften.Je bent op de hoogte van alle technische gegevens van het rollend materiaal.Je bent op de hoogte van alle gegevens m.b.t. electrische installaties en gebouwen.Je werkt de technische fiches en onderhoudsfiches bij.Je zet procedures en werkinstructies op zodat de kwaliteit van de dienstverlening de verwachtingen van de klanten (operaties) overtreft.Je gaat wekelijks vergaderen voor opvolging met operaties en manager technische dienst.Je meldt onverwachte situaties en problemen.Je volgt het milieudossier op.Je contacteert met een externe adviseur.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketingmedewerker

HASSELT

Vivaldis Office is op zoek naar een SEA specialist/ marketingmedewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is een toonaangevende optiek.  Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als SEA specialist/ marketingmedewerker bestaat uit: Je beheert en optimaliseert SEA-campagnes op Google Ads en Microsoft Advertising;Je voert zoekwoordonderzoek uit en schrijft pakkende advertentieteksten;Je analyseert campagneresultaten en optimaliseert campagnes op basis van data;Je voert A/B-tests uit en doet voorstellen voor conversieoptimalisatie;Je stelt rapportages op en deelt inzichten met het team;Je denkt mee over de strategische ontwikkeling van SEA binnen de organisatie.
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende Boekhouding / Management assistente / Meteen Vast Contract

SINT-AMANDS

Voor een bedrijf gelegen in Puurs zijn wij op zoek naar een Management Assistent.   Bediende boekhouding / management assistent   Receptie: o Aannemen van de telefoon o Ontvangst en assisteren van bezoek o Bestellen broodjes   Assisteren van directie o Beheer van de post o Manus van alles voor de directie en binnendienst o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering   Medeverantwoordelijk voor de correcte uitvoer van de financiële administratie o Controle en invoer van aankoopfacturen in de financiële administratie o Controle en invoer van verkoopfacturen in de financiële administratie o Debiteurenbeheer o Bijhouden van kostenspecificaties o Invoer van betalingsvoorstellen o Beheer van kantoormaterialen o Verzorgen rapportages o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering   Assisteren bij verschillende administratieve taken o Maken van productspecificaties o Opvragen en bijhouden van productspecificaties
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketingmedewerker

HARELBEKE

Voor een bedrijf in regio Kortrijk zijn we op zoek naar een marketingmedewerker;   Ben jij een creatieve duizendpoot met een passie voor marketing en design? Wil je meebouwen aan de branding van een sterk en gerenommeerd bouwbedrijf? Heb je zowel strategisch inzicht als een hands-on mentaliteit? Dan is deze vacature jou op het lijf geschreven! Je hebt een vlotte pen en weet hoe je boeiende en doelgerichte content schrijft.Onze corporate websites blijven up-to-date dankzij jouw inhoudelijke en visuele optimalisaties.Je zorgt voor een sterke aanwezigheid op social media, door zowel organische content te plannen als gerichte advertentiecampagnes op te zetten.Je zet je grafische skills (Adobe CC) in om professionele visuele content te creëren.Heb je ervaring met video-editing? Een mooie bonus!Je coördineert het drukwerk van brochures, flyers en werfgerelateerde communicatiemiddelen.Je houdt medewerkers goed geïnformeerd door het beheren van interne communicatiekanalen.Je bent verantwoordelijk voor het intranet  en zorgt dat het platform actueel en gebruiksvriendelijk blijft (ervaring met SharePoint is een plus).Je werkt nauw samen met het marketingteam en rapporteert aan de marketing- en communicatieverantwoordelijke.  
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Commercieel medewerker bouw

HERENTALS

Ben jij op zoek naar een job als customer service medewerker in de bouwsector? In dit vooraanstaand bedrijf staat volgend takenpakket je te wachten: Na het afsluiten van een contract met de klant, neem jij contact op met de klant om de planning te overlopen. Alsook begeleid je deze op gebied van materiaalkeuzes.Je vraagt sonderingen en EPB- simulaties aan, deze documenten stuur je door voor EPB-oplevering.Je hebt contact met leveranciers en zorgt ervoor dat de offertes binnenkomen.Je doet de voorbereiding van de definitieve aannemingsovereenkomst en legt het dossier klaar voor calculatie en planbespreking.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klant gedurende het voorbereidingsproces en helpt de klant bij het beheren van het budget.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Teamleader productie

Zele, België

Wat doe je als teamleader productie Je stuurt een team van medewerkers aan en coacht en ondersteunt hen waar nodig.Je bent verantwoordelijke voor de coördinatie, organisatie en opvolging van de dagdagelijkse activiteiten van je team.Je zorgt er voor dat het respecteren van de veiligheidsnormen een prioriteit is van je team.Je bewaakt de kwaliteit van het productieproces en het product. Je zorgt ervoor dat het product voldoet aan de kwaliteitsnormen.Je zorgt voor een efficiënte productie (stilstanden vermijden, minimaliseren van afval,…).Je analyseert kleine pannes samen met technische dienst en helpt hen indien nodig.Je werkt mee aan verbetervoorstellen en optimalisaties.Je rapporteert aan de productieverantwoordelijke.
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Performance Marketing Manager BENE

RONSE

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Performance Marketing Manager BENE.   Functieomschrijving: Strategieontwikkeling: Ontwerpen en uitvoeren van prestatiemarketingstrategieën gericht op leadgeneratie en klantenwerving.Campagnebeheer: Toezicht houden op digitale direct marketingcampagnes via kanalen zoals website, sociale media, e-mail en SEO/SEA.Analyse en rapportage: Campagneprestaties analyseren en rapporten opstellen met inzichten voor belanghebbenden.Budgetbeheer: Beheren van het prestatiemarketingbudget en optimaliseren van de middelen voor maximaal rendement.Cross-functionele samenwerking: Samenwerken met verkoop-, product- en contentteams om marketingstrategieën af te stemmen op bedrijfsdoelen en klantbehoeften.Marktonderzoek: Trends en klantvoorkeuren identificeren om marketingbeslissingen te ondersteunen.Cross-sell nurturing: Ontwikkelen van cross-sellstrategieën en gebruik van CRM-tools om verkoopresultaten te volgen.Continue verbetering: Bijblijven met trends in de sector en zoeken naar innovatiemogelijkheden in prestatiemarketing.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Coördinator

ZAVENTEM

Voor een Farmaceutische onderneming in Zaventem zijn wij op zoek naar een veelzijdige en proactieve Office Coördinator die zeer sterk is in multitasking. Jij bent goed in organiseren, je waardeert variatie in jouw werk en helpt het kantoor soepel te laten functioneren, dan is dit jouw kans!   In deze rol ondersteun jij de Country Manager en neem jij een scala aan taken op je om een efficiënte werking van het kantoor te waarborgen en de workflow te optimaliseren. Je krijgt te maken met een diversiteit aan verantwoordelijkheden.   Belangrijke verantwoordelijkheden:   Assisteren van de manager bij dagelijkse operationele takenBeheren van personeels gerelateerde zakenCoördineren van kantooractiviteitenBeheren van facturering, administratie en andere documentatietakenAansturen en delegeren van taken binnen HR, logistiek, sales, cijfers, boekhouding en wagenparkbeheer
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve duizendpoot met talenknobbel

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve duizendpoot, management assistant/ facturatie talent + talenknobbel (Nederlands, Frans)   Waar moet je zijn?TurnhoutSpecialisatie: maatwerk   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/orders en bestellingen, aanvragen- orders + verwerking en administratief in orde brengenZorgen voor de juiste materialen, keuring machines, tijdig onderhoud Als echte duizendpoot/administratief bediende, Wat is prioriteit? Correcte toetsing en communicatie met verschillende partijen. Hierbij neem je de haalbaarheid, prijs, leveringstermijn... in het achterhoofd. Algemene administratie: Opvolging van binnenkomende orders/verwerking tot levering, opvolgen voorraad, retours behandelen, opmaak bestelbonnen, klantendossiers beheren/aanpassenOndersteuning boekhouding/facturatie zal ook een belangrijk luikje zijn: Contractbeheer, facturatie, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, betalingen opvolgen, contact leveranciers... Ondersteuning onthaal Mailing/telefonie 
OfficeTextielVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketing & Collection assistant

Antwerpen

For our client in Antwerp, we are seeking a Marketing and Collections Assistant.   Key Responsibilities Include: Handling collections of all lease related invoicing. This requires sending monthlystatements, solving billing queries and instructing the Accounts Receivable team in HQin a timely manner on how to allocate money as it comes in.Input of contract terms in COTW for lease and one-way deals.Following up on/ control and liaise with customer/account manager and purchase on contract signature.Following up on Insurance certificates whenever required.Assisting customers with request of total losses declaration, swaps, billing disputes, contract input mistakes, depot closures etc.Sending through AV’s (on regular or demand basis) and following up on bookings made by EU accounts outside the EU region.Check on all the outstanding bookings and liaise with customers for their pick-up plan on a weekly basis.Generating inventory reports on a weekly basis.Other tasks and responsibilities as needed.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Managementassistent

Ieper

Ter versterking van ons team zoeken we een environment, health en safety manager assistant Jouw rol:   Samen met EHS manager de strategie en het beleid toepassen op het vlak van Veiligheid, gezondheid en Milieu. Hierbij wordt gesteund op geldende wetgeving en Corporate richtlijnen  Omzetten van dit beleid in procedures en instructies om deze via de hiërarchische lijn te implementeren.Uitwerken van heldere trainingsdocumentatie en organiseren van opleiding.Uitvoeren van risico analyses, incidentonderzoeken & linewalks.Administratieve ondersteuning voor EHS & rapportering aan EHS manager.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Grafisch ontwerper

Ieper, België

Voor een bedrijf in ieper zijn we op zoek naar een grafisch medewerker.   Je zal instaan voor volgend takenpakket;   Opmaak van Artwork AprovalOpmaken van orderfiche aan de hand van bestelbonOpmaken van productfichesAanleveren van geproduceerde producten naar verschillende afdelingenNaleven van beleid, richtlijnen en procedures met betrekking tot de diverse ISO- nomeringenRapportage....
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Project Manager Technieken Project VTTI

Oosterweel

Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Project Manager Technieken Project VTTI    Taken en verantwoordelijkheden: Leidinggeven aan het technische team van engineers die verantwoordelijk zijn voor het ontwerp van HVAC-systemen, elektriciteit en andere gebouwentechnieken binnen het VTTI Oosterweel-project.Opstellen en bewaken van gedetailleerde projectplanningen, specifiek afgestemd op de eisen en complexiteit van het VTTI Oosterweel-project.Nauwe samenwerking met klanten, aannemers, leveranciers en interne teams om technische uitdagingen van het project te identificeren en oplossingen te implementeren.Regelmatig rapporteren aan de projectdirectie over de voortgang, knelpunten en risico's binnen het technische domein.Waarborgen dat alle technische werkzaamheden voldoen aan de regelgeving en de specifieke vereisten van het VTTI Oosterweel-project.Proactief identificeren van verbeterpunten in de uitvoering van technische installaties en processen.
TechnicsBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketingmedewerker

GENK

Voor een klant, gelegen te Genk en gespecialiseerd in evenementen, zijn we op zoek naar een marketing medewerker.   Jouw verantwoordelijkheden:   Het ontwikkelen en verder uitbouwen van de online identiteit en merkstrategie;Beheren en uitbreiden van de socialmediakanalen;Promoten van onze uiteenlopende activiteiten, zoals opleidingen, bedrijfsevenementen, privé verhuur etc.;Het verzorgen van alle communicatie voor het bedrijf, waaronder nieuwsbrieven, blogs, webteksten en e-mailcampagnes;Het ontdekken van nieuwe markten en het aanspreken van verschillende doelgroepen;Het ontwikkelen van nieuwe concepten en campagnes.
OfficeAutoVoltijdsVast contract

Managementassistent

Kampenhout

Ben jij een proactieve, gestructureerde en communicatief sterke professional die graag ondersteuning biedt op strategisch en operationeel niveau? Wil jij bijdragen aan de groei van een dynamisch interieurconstructiebedrijf? Dan zoeken wij jou!   Over ons Wij zijn een toonaangevend interieurconstructiebedrijf dat gespecialiseerd is in op maat gemaakte oplossingen. Vakmanschap en innovatie staan bij ons centraal, en we streven naar duurzaamheid, klantgerichtheid en operational excellence.   Jouw rol Als rechterhand van de salesmanager/directeur heb je een veelzijdige functie waarin je ondersteuning biedt bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten. Je vormt de brug tussen verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat processen soepel en efficiënt verlopen. Jouw inzet zorgt ervoor dat de salesmanager zich kan focussen op groei en ontwikkeling.   Taken en verantwoordelijkheden Ondersteunen van de salesmanager/directeur bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten.Opvolgen van offertes en klantcontacten om verkoopkansen te maximaliseren.Plannen en voorbereiden van vergaderingen, presentaties en rapportages.Coördineren van interne processen en de samenwerking tussen verkoop, productie en andere afdelingen.Bewaken van deadlines en zorgen voor tijdige uitvoering van acties.Bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van salesstrategieën.Beheren van CRM-systemen en administratieve ondersteuning bieden bij verkoopdossiers.  
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!