Dringend
Specialist dierengeneeskunde (commerciële flair)
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Logistiek Management assistant - Ordermanagement
Waar moet je zijn?
Omgeving Hoogstraten.Specialisatie: export, internationale sfeer
Takenpakket
Administratie- Ordermanagement: Facturatie, verwerking, administratieve afhandeling, klachtenbeheer, creditnota's, beheer retours/stockcorrecties, ...Ondersteuning collega's mbt allround administratie, product management, wettelijk verplichte documenten/regelgeving, ...Coördinatie inbound: inkooporders verwerken, contact leveranciers, organisatie eigen transport, vrijgave goederenBeheer en opmaak exportdocumentenOndersteuning QA afdeling: opvragen en versturen wettelijke documenten , documenteren van klachten, ...Klanten te woord staan (telefoon, mail)Verwerking in ERP, MS Office
OfficeGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Managementassistent
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een gedreven en discrete Managementassistent met HR-ervaring.
Functieomschrijving:
Je beheert de agenda, volgt zijn afspraken, deadlines en prioriteiten op.Je ondersteunt de projecten en innovatieprocessen.Je regelt de nodige zaken voor deelname aan beurzen en evenementen.Het voorbereiden, bijwonen en notuleren van vergaderingen.HR-ondersteuning: het beheren van opleidingen, contact onderhouden met het sociaal secretariaat en de personeelsadministratie.Het opstellen van brieven, e-mails, presentaties en beleidsdocumenten.Het mede organiseren van personeelsactiviteiten in samenwerking met de administratie.In drukke periodes ben je flexibel en spring je bij in de administratieve taken.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Supply chain/ productieplanner
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner
Specialisatie: Productie omgeving
Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturen (keuring/onderhoud, ...)Ordermanagement + verwerking in ERP/ KPI's bewakenInterne klachtenbeheerOverzicht bewaren + snel schakelen + minimale waste garanderen
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Adviseur Ondernemingen (KMO)
Merksem
Voor een bedrijf gelegen in Antwerpen zijn we op zoek naar een Adviseur ondernemingen (KMO).
Als Adviseur Ondernemingen (KMO) bied je optimale administratieve ondersteuning aan je eigen klantenportefeuille. Dit houdt in dat:
Je het eerste aanspreekpunt bent voor onze klanten.Je klanten ontvangt om dagelijkse transacties soepel te laten verlopen.Je polissen en offertes opstelt met het oog op het bieden van de beste tarieven en waarborgen voor de klant.Je samenwerkt met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden.Je regelmatig contact onderhoudt met klanten en verzekeringsmaatschappijen.Je zelf je planning beheert, nauwkeurig werkt en in staat bent om deadlines te respecteren.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Communicatiemedewerker
Houthalen
Voor een toonaangevend bedrijf in de bouwsector zijn wij op zoek naar een ervaren Contract Manager met sterke technische en juridische kennis. In deze veelzijdige functie ben je verantwoordelijk voor het opstellen van contracten en het in kaart brengen van zowel technische als juridische procedures. Je werkt nauw samen met de aankoopdienst en hebt veel contact met filialen om de contractuele afspraken te waarborgen.
Hoofdtaken:
In kaart brengen van technische en juridische proceduresOpstellen van contracten, zowel commercieel als financieelSamenwerken met de aankoopdienst voor de juiste uitvoering van contractenDirecte communicatie met filialen en het aansteken van werfbezoeken ter ondersteuning van correcte rapporten
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Adviseur Particulieren
Strombeek-Bever
Als Adviseur Verzekeringen Particulieren ben je verantwoordelijk voor het opvolgen van de aan jou toegewezen verzekeringsdossiers van particuliere klanten.
Functieomschrijving:
Je fungeert als het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, zowel telefonisch als bij hun persoonlijke ontvangst op kantoor. Je ontvangt klanten en helpt hen met hun dagelijkse transacties.Je stelt polissen en offertes op, gericht op het aanbieden van de beste tarieven en dekking voor de klant.Je werkt samen met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers efficiënt te verwerken en up-to-date te houden.Je onderhoudt regelmatig contact met zowel klanten als verzekeringsmaatschappijen.Je stelt zelf je planning op, werkt nauwkeurig en weet deadlines te halen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Adviseur Ondernemingen
Strombeek-Bever
Als Adviseur Ondernemingen ben je verantwoordelijk voor het bieden van professioneel advies aan onze KMO klanten in de verzekeringssector.
Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten.Het analyseren van de verzekeringsbehoeften van ondernemers en het aanbieden van op maat gemaakte oplossingen.Het begeleiden van klanten door het volledige verzekeringsproces, van offerte tot polis.Het onderhouden van sterke relaties met klanten en hen ondersteuning bieden bij vragen en problemen.Het actief zoeken naar nieuwe klanten en het uitbreiden van ons klantenbestand.Het volgen van markttrends en ontwikkelingen in de verzekeringssector om informatie up-to-date te houden.Je werkt samen met collega’s van verschillende afdelingen om klantendossiers optimaal te verwerken en actueel te houden.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ter versterking van ons team zoeken we een environment, health en safety manager assistant
Jouw rol:
Samen met EHS manager de strategie en het beleid toepassen op het vlak van Veiligheid, gezondheid en Milieu. Hierbij wordt gesteund op geldende wetgeving en Corporate richtlijnen Omzetten van dit beleid in procedures en instructies om deze via de hiërarchische lijn te implementeren.Uitwerken van heldere trainingsdocumentatie en organiseren van opleiding.Uitvoeren van risico analyses, incidentonderzoeken & linewalks.Administratieve ondersteuning voor EHS & rapportering aan EHS manager.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,ENG, FR)
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- inside sales met talenknobbel (NED,ENG, FR)
Waar moet je zijn? Dessel
Specialisatie: Transport
Takenpakket
Als spilfiguur ben je de draaischijf en aanspreekpunt van de klant (mail/telefoon)Ondersteuning algemene admin: ordermanagement/verwerking, contractbeheer, offerte opmaak en beheer jouw klantenportefeuilleKlantendossiers beheren en ervoor zorgen dat de ophalingen bij de klant vlot verlopenBegeleiden en advies aan klant doorheen het procesVan eerste contact tot order, facturatie en ophaling ben jij vertrouwenspersoonProblem solving bij problemen
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Managementassistent
Kampenhout, België
Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent.
Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector.
Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.
Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie:
Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Marketingmedewerker
Lauwe, Menen, België
Voor onze klant, actief in de textielsector, regio Kortrijk, zijn we op zoek naar een Online Marketing Specialist.
Je bent de webmaster van de meeste van onze websites en webshops en waakt erover dat deze sites hun doelstellingen behalenJe staat in voor de verdere ontwikkeling, het onderhoud, de technische prestaties, etsten van nieuwe functionaliteiten, bugbeheer en de veiligheid van de websites, in samenwerking met de externe websitebouwer
Interesse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimTextielVoltijdsVast contract
Managementassistent
Vrasene
Voor een van onze klanten gelegen in Vrasene zijn wij op zoek naar een Managment assistant.
Jouw taken:
Je staat in voor het agendabeheer van de vier directieleden (mails, afspraken &vergaderingen)Je verzorgt en verwerkt correspondentie & rapportagesJe notuleert tijdens directievergaderingenJe biedt ondersteuning bij de voorbereiding van zakelijke evenementen,vergaderingen & presentatiesJe staat in voor een vloeiende informatiestroom binnen het organigram
InterimIntercommunalesVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
hvac supervisor
Wommelgem, België
Als HVAC Supervisor ben je het centrale aanspreekpunt voor al onze HVAC-projecten.
Je neemt de leiding over een breed scala aan taken, van het aansturen van techniekers tot het opvolgen van offertes en het plannen van projecten.
Je werkt samen met klanten, vertaalt hun behoeften in praktische oplossingen en zorgt voor een efficiënte uitvoering van de werken.
Concreet sta je in voor:
Het opstellen en opvolgen van offertes, inclusief het herstellen van inbreuken.Het beheren en bestellen van materialen en het opmaken van planningen voor techniekers.Het waarborgen van de naleving van HVAC-wetgeving en het beheer van koelgasregisters.Het coördineren van warmtepompinstallaties en andere technische projecten.Het ondersteunen van klanten door duidelijke communicatie en effectieve oplossingen.
Technics EmployeesFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Operations Director
Antwerpen, België
Ben jij een creatieve probleemoplosser met een passie voor techniek en duurzaamheid? Als Projectingenieur Technieken krijg je de kans om gebouwinstallaties van A tot Z te ontwerpen en te realiseren. Van conceptontwikkeling tot oplevering: jij bent de technische spil in uitdagende utiliteitsbouwprojecten zoals scholen, woonzorgcentra en sportcomplexen. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging?
Lees dan snel verder!
In deze veelzijdige rol ben je betrokken bij het volledige proces van gebouwtechnieken. Jouw expertise en kritische blik zorgen voor doordachte oplossingen en vlekkeloze uitvoeringen.
Dimensioneren en ontwerpen van gebouwinstallaties binnen HVAC, elektriciteit en sanitair voor grootschalige projecten.Simultaan beheren van meerdere projecten, inclusief het opstellen van aanbestedingsdossiers.Deelnemen aan werfvergaderingen, controleren van uitgevoerde werken en verslaggeving tot aan de oplevering.Samenwerken met architecten en opdrachtgevers om technische concepten uit te werken en te optimaliseren.
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVast contract
Product Solution Manager
MECHELEN
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en ben jij zowel commercieel als technisch ingesteld?
Lees dan zeker verder!
Voor onze klant in Mechelen zijn we op zoek naar een gedreven Product Solution Manager.
Jouw takenpakket zal er zo uitzien:
Je geeft technische trainingen aan collega's.Je identificeert mogelijkheden in de markt en speelt hier op in.Je bedenkt nieuwe concepten en optimaliseert onze producten en services.Je begeleidt de marktintroductie van eindproducten.Je adviseert de marketing afdeling i.v.m. het organiseren van promo's en acties.Je presenteert nieuwe trends en producten zowel intern als extern.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner
Waar moet je zijn? Hoogstraten
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek
Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Marketing Coördinator
Melsele, Beveren, België
Voor een bedrijf in Melsele 📍 welke actief is in magazijninrichting, werkplaatsinrichting en WMS software, zijn wij op zoek naar een ervaren Marketing Coördinator.
Jouw taken als Marketing Coördinator:
Plannen en organiseren van marketingactiviteiten, zoals het opstellen en uitvoeren van een social media plan;Schrijven en redigeren van marketingmateriaal, zoals nieuwsbrieven, blogs, persberichten en klantencases;Onderhouden van de website en controleren van de klantenruimtes;Organiseren van beurzen en ondersteunen van het interne Wellbeing & Party Committee;Creëren van content en branding volgens huisstijlrichtlijnen;Ontwikkelen en uitvoeren van marketingcampagnes op basis van input van sales;Beheren van sociale media kanalen en creëren van boeiende content;Samenwerken met externe partners voor specifieke opdrachten;Betrokken zijn bij klantentevredenheidsonderzoeken en terugkoppelen van feedback.
InterimMaterialenVoltijdsVast contract
Ben jij een creatieve en datagedreven Digital Marketeer met een passie voor everything digital? Wil jij meebouwen aan een sterke digitale aanwezigheid en impactvolle campagnes? Dan is deze functie iets voor jou!
Websitebeheer: je bent verantwoordelijk voor de continue verbetering van onze website, zoals het optimaliseren van de structuur, het bouwen van pagina’s en het updaten van content om een optimale gebruikerservaring te garanderen. Je denkt steeds vanuit UX en UI. Je meet de prestaties van de website, analyseert en stuurt bij waar nodig.SEO & SEA: je versterkt onze online zichtbaarheid door middel van diepgaande SEO-optimalisaties, keyword-analyses en technische verbeteringen. Daarnaast zet je gerichte SEA-campagnes op (Google Ads, Display, YouTube, ...), analyseer je de prestaties en optimaliseer je voortdurend voor maximale ROI.Social media: je beheert onze socialemediakanalen. Je werkt nauw samen met content creators en designers om effectieve en aantrekkelijke social media posts te maken. Je zet advertentiecampagnes op en analyseert de impact om een maximale betrokkenheid te realiseren.E-mailmarketing & Marketing Automation: je ontwikkelt en implementeert doeltreffende e-mailcampagnes. Daarnaast werk je aan de automatisering van marketingprocessen om efficiëntie te verhogen en personalisatie te versterken.Digitale campagnes & samenwerking met leveranciers: je werkt nauw samen met strategische leveranciers aan digitale campagnes. Je coördineert, volgt op en rapporteert over de resultaten (KPI’s).CRM: je hebt ervaring met het werken in een CRM voor het segmenteren van doelgroepen en het opzetten van CRM-formulieren.Data-analyse & rapportage: je stelt dashboards op om marketingprestaties inzichtelijk te maken, monitort KPI’s en stuurt campagnes bij op basis van data (A/B-testing) en trends. Je vertaalt inzichten naar concrete verbeteracties, en dat voor al onze kanalen (sociale media, website, SEO, SEA, …).
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.