Jobs

Jobs

35 Jobs gevonden

Management Assistant

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar MANAGEMENT ASSISTANT! Waar kom je terecht?📍 Een bouwbedrijf te Herentals Als rechterhand van de CEO ziet je dag er als volgt uit: Je beheert de agenda van de CEO, inclusief het inplannen van afspraken, vergaderingen,..Je zorgt voor een efficiënte indeling van de CEO en houd rekening met deadlines en prioriteitenBeheer en filter van inkomende communicatie, e-mails, telefoongesprekken en post voor de CEOJe beheert vertrouwelijke documenten, dossiers en correspondentie en zorgt voor de nauwkeurige archivering van belangrijke informatieJe neemt nauwkeurige notities tijdens vergaderingen, besprekingen van bouwbijeenkomstenOrganiseer en faciliteer vergaderingen, conferenties en evenementen waarbij de CEO betrokken isOndersteun de CEO bij specifieke projecten en initiatieven. Coördineer projecttaken, houd deadlines in de gaten en communiceer de voortgang aan alle betrokken partijen
OfficeBouwVoltijdsVast contract

Managementassistent

Zaventem, België

Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een gedreven en punctuele Managementassistent.   Wat wordt er van jou verwacht?   Je bent de rechterhand van de directeur, je plant zijn afspraken in, beheert zijn agenda, je helpt bij beslagleggingen, regelt de nodige zaken voor deelname aan beurzen, ...Je bent steeds een stapje voor bij het beheren van de workflow van de directeur, je anticipeert op behoeften en taken van de directeur, idealiter nog voor de vraag gesteld wordtEen deel van je taken zijn administratief maar er komt ook een gedeelte HR aan te pasBen je financieel onderlegd? Geweldig! Dan zal er ook een deel financiële administratie bij komen kijken
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Management Assistant halftijds

Kampenhout, België

Voor een bedrijf te Kampenhout, actief binnen de isolatiesector, zijn we op zoek naar een creatieve en nauwkeurige deeltijdse Management Assistent.   Wat wordt er van jou verwacht?   Je biedt administratieve ondersteuning bij de grotere projecten van het bedrijf, telefonische oproepen beantwoorden, werkbonnen van de dag voordien opvolgen, verzamelen van de leverbonnen, werven aangeven in GeoDynamics, inspectieverslag, isolatieplannen, overzicht met woningen per wijk, binnenkomende facturen nakijken en opvolgen, aanvragers van offertes opbellen, ...Je werkt mee aan de marketing en communicatie strategie van het bedrijf, beheer sociale media, advertenties/ posts maken, website updaten, reviews bekijken en antwoorden, aanvragen voor sponsoring aanvragen, opvolgen en beantwoorden, bestickering vrachtwagens, banners, ...Je biedt ondersteuning aan de afdeling boekhouding en personeelszaken, magazijnfacturen schrijven en betaling ontvangen, aanvragen bij Algemene Borgstellingskas, werkbonnen opmaken en printen, RSZ meldingen, administratie BCCA voor spouwmuurisolatie, stockbeheer, ...Algemene taken zoals frigo aanvullen, vaatwas leegmaken, bestelling kantoormateriaalMeehelpen bij de organisatie van Pasen, Sinterklaas, Eindejaar, drinks, ...
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketeer

Waregem, België

Voor onze klant te Waregem zijn we op zoek naar een Marketeer!   Als Junior Creative Marketeer word je verantwoordelijk voor.... het ontwikkelen en uitvoeren van creatieve marketingcampagnes om de naamsbekendheid van ons bedrijf te vergroten en nieuwe klanten te aantrekkenJe werkt nauw samen met je marketing collega’s om onze marketingdoelstellingen te behalenBeheren van social media kanalenOntwikkelen van creatieve concepten voor marketingcampagnes (online en offline)Schrijven van pakkende teksten voor website, social media, brochures, flyers, etcOntwerpen van visuele content (afbeeldingen, infographics, video's)Uitvoeren van online marketingcampagnes (e-mailmarketing, social media, etc.)  
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Manager Vastgoed

Schilde, België

Heb jij een passie voor administratie? Haal jij energie uit het ondersteunen van een commercieel team en bouw je graag mee aan succesverhalen van je collega's? Lees dan zeker verder!   Voor een gekend vastgoedbedrijf in Schilde zijn wij op zoek naar een Office Manager.   Jouw takenpakket? 🏠 Jouw missie is om jouw vastgoedcollega's optimaal te ondersteunen met het beheer van dossiers. Op basis van hun input verwerk je alles nauwkeurig in het systeem. Je denkt actief mee, stelt zorgvuldig dossiers samen en vraagt waar nodig proactief extra informatie op.Klantencontact speelt een belangrijke rol in jouw werk. Veel van deze contacten verlopen telefonisch, waarbij jij verantwoordelijk bent voor een vriendelijke en professionele ontvangst.Agendabeheer is ook een van jouw kerntaken. Je beheert de afspraken van je vastgoedcollega's en zorgt ervoor dat alles rond verhuur en verkoop soepel verloopt.Tot slot draag je zorg voor het verzamelen van alle noodzakelijke informatie voor het opstellen van verkoopovereenkomsten. Jij zorgt niet alleen voor een correcte voorbereiding, maar ook voor een vlekkeloze administratieve afhandeling.  
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketingmedewerker webshop

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een marketingmedewerker webshop voor onze klant in Tessenderlo. Onze klant is gespecialiseerd in het produceren van meubels. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als medewerker webshop bestaat uit: Onderhouden van de Franse webshop, inclusief het beheren van productfoto's;Implementeren van SEO- en SEA-strategieën om de online zichtbaarheid te vergroten;Verlenen van klantenservice in het Frans en assisteren bij vragen of problemen;Werken aan het optimaliseren van de gebruikerservaring op de webshop;Samenwerken met het team om de algehele e-commerce activiteiten te verbeteren;Controleren van het magazijn om de beschikbaarheid van producten te waarborgen.
OfficeHoutVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Assistant Outbound Manager

Destelbergen, België

Voor onze klant, regio Destelbergen - gekend bedrijf actief in de voeding, gaan we op zoek naar een assistent productiemanager.   Als assistent productiemanager ben je de rechterhand van de Outbound Manager, binnen het distributiecentrum, met zo'n 50 werknemers in een 2-ploegenstelsel.   Wat ga je doen als assistent productiemanager - in de vaste vroege ploeg? Veiligheid en documentatie: Je voert regelmatig veiligheidscontroles uit, evalueert risicosituaties en zorgt ervoor dat alle vereiste documentatie up-to-date is.Personeelsplanning en opleiding: Je helpt bij het opstellen van de personeelsplanning en zorgt ervoor dat medewerkers correct worden opgeleid.Operationele planning: Dagelijks volg je de planning op, zodat je tijdig kunt bijsturen waar nodig en ervoor zorgt dat bestellingen op tijd vertrekken. Je overlegt hierbij met de planningafdeling.Kwaliteitsbewaking en aanwezigheid op de werkvloer: Je bewaakt de correctheid en kwaliteit van de operaties en bent aanwezig op de werkvloer. Als goede people-manager houd je zo de vinger aan de pols.Supervisie en vervanging: Je stuurt de supervisoren aan en vervangt ze indien nodig (bijvoorbeeld tijdens verlofperiodes).Stockbeheer: Je zorgt voor een correct stockbeheer van halffabrikaten, eindproducten en verpakkingsmateriaal.Technisch overleg en verbeteringsvoorstellen: Je hebt affiniteit met techniek en overlegt met de technische dienst wanneer een herstelling nodig is. Bovendien kom je zelf met verbeteringsvoorstellen en kun je deel uitmaken van projecten. Je hebt affiniteit met techniek, en hebt overleg met de technische dienst wanneer een herstelling nodig is.
InterimVoedingVoltijdsVast contract

Lead Manager

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Lead Manager voor de regio Brussel. Als je graag wilt werken bij een internationaal bedrijf dat diverse kansen biedt op het gebied van logistieke diensten en multimodaal transport, is deze vacature iets voor jou! U beheert de leadgeneratie via netwerken en communicatie.U filtert en verwerkt leads op basis van aanvragen voor een efficiënte opvolging.U zorgt voor de doorsturing van informatie naar de juiste teams.U analyseert de resultaten (conversieratio, omzet, nieuwe opportuniteiten).U stelt regelmatige rapportages op voor de landen en de directie.U doet voorstellen om het conversiepercentage te verbeteren.
FinanceTransportVoltijdsVast contract

Assistent manager technische dienst

Kallo

Voor een bedrijf zijn wij op zoek naar een Assistent manager technische dienst.   Jouw taken: Je leidt de dienst administratie, rollend materieel en onderhoud.Je stelt de werkverdeling en opvolging van de werkzaamheden op.Je geeft technische bijstand aan medewerkers en identificeert opleidingsbehoeften.Je bent op de hoogte van alle technische gegevens van het rollend materiaal.Je bent op de hoogte van alle gegevens m.b.t. electrische installaties en gebouwen.Je werkt de technische fiches en onderhoudsfiches bij.Je zet procedures en werkinstructies op zodat de kwaliteit van de dienstverlening de verwachtingen van de klanten (operaties) overtreft.Je gaat wekelijks vergaderen voor opvolging met operaties en manager technische dienst.Je meldt onverwachte situaties en problemen.Je volgt het milieudossier op.Je contacteert met een externe adviseur.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Projectmanager Petrochemie

Wijnegem, België

Als projectmanager coördineer je zelfstandig verschillende projecten binnen de petrochemie. In eerste instantie ligt de focus op de administratieve en financiële opvolging. Naarmate je groeit in de rol, krijg je meer operationele en commerciële verantwoordelijkheden. Jouw taken omvatten: Beheren van de projectadministratie van start tot facturatie, inclusief rapportage.Plannen en organiseren van mensen en middelen op de werf.Zorgen voor een efficiënte opvolging van het budget.Aansturen en begeleiden van medewerkers met een coachende aanpak.Toezien op de naleving van veiligheidsvoorschriften en medewerkers hierop aanspreken.Organiseren van werfvergaderingen en opvolgen van werkinstructies.Actief bijdragen aan verbetertrajecten om klanttevredenheid te verhogen.  
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Grafisch ontwerper

Ieper, België

Voor een bedrijf in ieper zijn we op zoek naar een grafisch medewerker.   Je zal instaan voor volgend takenpakket;   Opmaak van Artwork AprovalOpmaken van orderfiche aan de hand van bestelbonOpmaken van productfichesAanleveren van geproduceerde producten naar verschillende afdelingenNaleven van beleid, richtlijnen en procedures met betrekking tot de diverse ISO- nomeringenRapportage....
OfficePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

HVAC Supervisor

Wommelgem, België

Als HVAC Supervisor ben je het centrale aanspreekpunt voor al onze HVAC-projecten. Je neemt de leiding over een breed scala aan taken, van het aansturen van techniekers tot het opvolgen van offertes en het plannen van projecten. Je werkt samen met klanten, vertaalt hun behoeften in praktische oplossingen en zorgt voor een efficiënte uitvoering van de werken. Concreet sta je in voor: Het opstellen en opvolgen van offertes, inclusief het herstellen van inbreuken.Het beheren en bestellen van materialen en het opmaken van planningen voor techniekers.Het waarborgen van de naleving van HVAC-wetgeving en het beheer van koelgasregisters.Het coördineren van warmtepompinstallaties en andere technische projecten.Het ondersteunen van klanten door duidelijke communicatie en effectieve oplossingen.  
Technics EmployeesFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketingmedewerker

Tessenderlo, België

Vivaldis Office is op zoek naar een marketingmedewerker voor onze klant in Tessenderlo. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56. Jouw takenpakket als marketingmedewerker bestaat uit: Je helpt met het uitwerken van de marketingstrategie;Je onderhoudt de sociale media;Je werkt aan commerciële acties en campagnes samen met de sales manager;Je maakt content voor verschillende communicatiekanalen zoals brochures en nieuwsbrieven;Ook creëer je brochures, folders, een catalogus, etc.Je houdt de website up to date en beheert de nieuwsbrief;Je rapporteert rond digitale communicatie en marketing;Je kent alles van digitale communicatie en weet dit ook toe te passen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Marketing Manager

Sint-Truiden, België

Vivaldis Office is op zoek naar een marketing manager voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in de verkoop en verhuur van grondverzetmachines en hoogwerkers. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als marketing manager bestaat uit: Je ontwikkelt de marketingstrategie in samenwerking met het managementteam;Je vertaalt de strategie naar concrete acties;Je beheert het marketingbudget en campagne-uitgave;Je voert marktonderzoek en concurrentie-analyses;Je analyseert en interpreteert data om campagnes en doelstellingen te optimaliseren;Je werkt nieuwe productconcepten uit;Je creëert brochures, folders, fiches en nieuwsbrieven;Je ondersteunt het salesteam met marketingmateriaal en inzichten;Je volgt marketingcampagnes, evenementen, beurzen en opendeurdagen op;Je draagt bij aan een sterk HR-beleid door mee te werken aan employer branding.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Office Assistant

Nazareth, België

Voor een bedrijf te Nazareth zijn we op zoek naar een Office Assistant   Hoe ziet je dag eruit als Office Assistant ?   Je wordt de stem, het gezicht en het eerste aanspreekpunt voor onze klanten, leveranciers en medewerkers. Je ontvangt en begeleidt op een professionele manier onze nationale en internationale klanten alsook andere bezoekers.Je beheert het wagenpark.Je beheert een aantal administratieve taken.Je verzorgt de vertalingen en opmaak van diverse documenten voor ingenieurs en programmeurs.Je werkt in een team van 3 collega’s.  
InterimMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Operations Director

Antwerpen, België

Ben jij een creatieve probleemoplosser met een passie voor techniek en duurzaamheid? Als Projectingenieur Technieken krijg je de kans om gebouwinstallaties van A tot Z te ontwerpen en te realiseren. Van conceptontwikkeling tot oplevering: jij bent de technische spil in uitdagende utiliteitsbouwprojecten zoals scholen, woonzorgcentra en sportcomplexen. Klinkt dit als jouw volgende uitdaging?   Lees dan snel verder!     In deze veelzijdige rol ben je betrokken bij het volledige proces van gebouwtechnieken. Jouw expertise en kritische blik zorgen voor doordachte oplossingen en vlekkeloze uitvoeringen. Dimensioneren en ontwerpen van gebouwinstallaties binnen HVAC, elektriciteit en sanitair voor grootschalige projecten.Simultaan beheren van meerdere projecten, inclusief het opstellen van aanbestedingsdossiers.Deelnemen aan werfvergaderingen, controleren van uitgevoerde werken en verslaggeving tot aan de oplevering.Samenwerken met architecten en opdrachtgevers om technische concepten uit te werken en te optimaliseren.  
Technics EmployeesDienstenVoltijdsVast contract

Digital marketeer

Hasselt, België

Vivaldis Office is op zoek naar een marketingmedewerker voor onze klant in Hasselt. Onze klant is gespecialiseerd in het leveren van mazout. Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.   Jouw takenpakket als marketingmedewerker bestaat uit: Je zet digitale campagnes op en vertaalt ambities naar effectieve online resultaten;Je bedenkt creatieve, verrassende ideeën die het publiek aanspreken;Je draagt bij aan een sterke en samenhangende contentplanning;Je maakt overzichtelijke campagne- en budgetrapportages op en deelt deze helder met het team.
OfficeEnergieVoltijdsVast contract

Technical Helpdesk Operator

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Technical Helpdesk Operator. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Technical Helpdesk Operator zullen uw taken zijn: Technische ondersteuning op de weg : Helpen en adviseren van patrouilleurs onderweg.Inkomende oproepen beheren : Beantwoorden van klantoproepen voor technische assistentie of vragen onderweg.Gegevens verzamelen en oplossingen : Verzamelen van gegevens over pechgevallen en oplossingen aanbieden via phonefix voor een snelle herstart.Snelle adviezen : Effectieve adviezen geven en "tips" creëren om de ervaring te verbeteren.Ondersteuning voor oplaadstations : Klanten helpen met problemen bij oplaadstations.Administratieve follow-up : Beheren van de administratieve opvolging van klantendossiers.Casestudy’s over voertuigen : Uitvoeren van casestudy’s over nieuwe voertuigen.Interesse in innovatie : Interesse tonen in innovatie en projectmanagement met betrekking tot nieuwe technologieën en processen.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Field Coordinator

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Field Coordinator. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Field Coordinator zullen uw taken zijn: Identificeren van operationele problemen, oplossingen voorstellen en implementeren.Patrouilleurs motiveren, hun vaardigheden optimaal benutten via vergaderingen en trainingen, en zorgen voor het behalen van de doelstellingen van de afdeling en organisatie.Continu werken aan efficiëntie en productiviteit door kosten en kwaliteitsindicatoren te monitoren.Deelname aan de coördinatie en uitvoering van operationele projecten op regionaal of teamniveau.Operationele follow-up van wagenpark, gebouwen, infrastructuur en voorraden (materiaal, kleding, reserveonderdelen).Zorgdragen voor een efficiënt informatiestroom, administratieve taken uitvoeren en vereenvoudigen.Opstellen en aanpassen van dienstroosters, rekening houdend met de omstandigheden.Samenwerken met andere afdelingen om de klantenservice te verbeteren.Op de hoogte blijven van ontwikkelingen in het vakgebied en kennis continu actualiseren.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Expert Coach - Call Intake

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, in de verzekeringssector, zijn wij op zoek naar een Expert Coach - Call Intake. Interim met uitzicht op een vast contract1000 BrusselSector: Verzekeringen Als Expert Coach - Call Intake zullen uw taken zijn: Coaching en ondersteuning van de Front Office-agenten om de praktijken en servicekwaliteit te verbeteren.Voortdurende opleiding van nieuwe medewerkers om hen te helpen experts in hun vakgebied te worden.Toezicht op de kwaliteit van de geleverde diensten door regelmatige controles en voorstellen voor verbeteracties.Initiatieven voorstellen om het aantal klantklachten te verminderen en interne processen te verbeteren.Nauwe opvolging en directe ondersteuning van de teams bij onze externe partner op locatie.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief