Werknemer
Werkgever
Over Vivaldis
Kantoren
Blog
FAQ
Contact
Nederlands
Vivaldis Interim
Jobs
Charlotte, jouw digitale assistent
Spontaan solliciteren
Beroepengids
Interim
Construct
Office
Finance
Chauffeurs
Technics
Technics Bedienden
Werken bij Vivaldis
Uitzendconsulent
Onze troeven
Sollicitatieproces
Collega's aan het woord
Podcast 'Werkt' dat zo?
Interne vacatures
Spontane interne sollicitatie
Waarom Vivaldis
Work in Belgium
Tak, szukam pracy!
Da, caut un job!
так, я шукаю роботу!
My Vivaldis
Vivaldis Interim
Open menu
Jobs
jobs.search_location.max_distance
5 km
10 km
15 km
20 km
50 km
Show me the jobs
Werkregime
Contract type
Taal
1
Niches
Sector
Filters
Actieve filters
Taal:
Nederlands
Filters verwijderen
Werkregime
Voltijds
(3)
Contract type
Vaste job na geslaagde interimperiode
(3)
Taal
Frans
(4)
Nederlands
(3)
Niches
Office
(2)
Finance
(1)
Sector
Diensten
(1)
Bureau
(1)
Bouw
(1)
3 Jobs gevonden
Boekhouder AP / AR
DILSEN-STOKKEM
Heb jij reeds ervaring met leveranciers- en klantenboekhouding (AP/ AR)? Heb je een eerste werkervaring achter de rug in een boekhoudkundige functie? Spreekt een bouwbedrijf je aan? Dan zijn wij op zoek naar jou! Reageer dan snel via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op 013 48 01 87. Voor een bouwbedrijf te Dilsen-Stokkem, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z. Een dag als boekhouder bij dit bouwbedrijf kan je verdelen in vijf grote taken: Leveranciersboekhouding: Inboeken van inkomende facturenCrediteurenbeheer en opstellen van afbetalingsplannenContact met leveranciers omtrent facturatieOndersteunen van de maand- en jaarafsluiting met betrekking tot crediteuren Klantenboekhouding: Inboeken van uitgaande facturenOverzicht bewaren van openstaande vorderingenDebiteurenbeheer en opvolgen van achterstallige betalingenVoorbereiden van rapporten (maandelijks, kwartaal, jaar) over de debiteurenpositieContact met klanten Btw-aangiftes voorbereiden en indienen: Opstellen en indienen van de maandelijkse btw-aangiftesControleren van btw-boekingen en aanpassen waar nodigNaleven van de fiscale verplichtingen van het bedrijf Financiële analyses en rapporteringen: Uitvoeren van analyses uit de financiële gegevens, zoals cashflow, marges, en kostenspreidingOptimaliseren van financiële processen en systemenBestuderen van investeringen en het rapporteren van bevindingen aan het managementStrategische adviezen opstellen adhv financiële gegevensJe bent verantwoordelijk voor het financieel reilen en zeilen in het bedrijf, dit doe je adhv planning, controle en verslaglegging Algemeen: BalansopstellingBijdragen aan het opstellen van de jaarrekening en andere rapportages voor de externe accountantsOndersteunen bij de maand- en jaarafsluiting Actief meedenken over het verbeteren van administratieve processen
Finance
Bouw
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Lubbeek, België
Stel jij kwaliteit boven kwantiteit?Ben je heel nauwkeurig?En ligt jouw passie bij boekhouden?Dan is dit boekhoudkantoor in Lubbeek op zoek naar jou! Als dossierbeheerder zal je een beperkt aantal dossiers krijgen en volgende taken op jou nemen: Je verwerkt de boekhoudstukken van jouw dossiers;Je maakt de rapporteringen en jaarrekeningen op;Je bereidt de fiscale aangiftes voor;Als dossierbeheerder verleen je ook bijstand op kantoor en eventueel bij de klant.
Office
Diensten
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Niet gevonden wat je zoekt?
Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Management Assistant
Leuven, België
Ben jij een administratieve duizendpoot? Ben je organisatorisch enorm sterk? Kunnen de collega’s altijd op jou rekenen? 3x Ja? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn! Voor een expert in het adviseren rond digitale transformaties te Leuven zijn wij op zoek naar een Management Assistant. Jouw gevarieerd takenpakket ziet er zo uit: Opstellen van verkoopfacturenInboeken van facturenVoorbereiding van de boekhoudingAlgemene administratie: afspraken inplannen, beheren van de mailbox, archiveren en klassement.Je staat eveneens in voor de ondersteuning rond rekrutering voorstellen uitwerken en contracten opmaken.Je bent het aanspreekpunt voor werknemers: HR policy, structureel telewerk en welzijnsbeleid.Opvolging en budgetbeheer van onze projecten.Payroll en employee benefits.
Office
Bureau
Voltijds
Vaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.
Chat met Charlotte
Schrijf je in op onze nieuwsbrief
Voornaam
Naam
E-mailadres
Hou me op de hoogte
Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!