Jobs

Jobs

121 Jobs gevonden
Dringend

Commercieel bediende banksector

Oudenaarde, België

Voor een gekende bank zijn wij op zoek naar een commercieel bediende voor één van hun vestigingen in regioOudenaarde:    Je bent verantwoordelijk voor het beheer van een bestaande klantenportefeuille van het Business cliënteel (zelfstandige, KMO's,...) Je doet pro-actief aan klantenwerving Je begeleidt de klanten in al hun financiële projecten Je verkoopt met alle overtuiging producten volgens de behoeften van de klant Je werkt commerciële acties uit > commerciële verkoopdoelstellingen behalen Je werkt volgens de '100 % gaan voor 95 % tevreden klanten' 
InterimFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Dossierbeheerder- boekhoudkundig talent

Vosselaar

Vivaldis Office zoekt ....... Administratief & boekhoudkundige duizendpoot die wil groeien tot volwaardig dossierbeheerder/ accountant.     Waar moet je zijn? Vosselaar Specialisatie: boekhouding , Accountancy Takenpakket Database up to date houden ivm financiële gegevens + opvolgen en aanmaken klantdossiersJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenAdministratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan maand- jaarafsluiting, BTW, afsluiten balansen, ...Voorbereiding fiscale aangiften vennootschapsbelasting en personenbelastingJe bent het aanspreekpunt voor klanten toe en geeft hen financieel advies. 
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Junior accountant

Lier

Vivaldis Office is op zoek naar een........ Junior dossierbeheerder! 📍Waar kom je terecht? Een boekhoudkantoor te Lier. 🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder? Je draagt zorg voor een accurate boekhoudkundige verwerking van documentenJe maakt de BTW-aangiftes opJe bereidt (tussentijdse) balansen en jaarrekeningen voorJe bereidt fiscale aangiften voor (zowel op het gebied van vennootschapsbelasting als op het gebied van de personenbelasting)Je staat in directe verbinding met de dossierbeheerder en communiceert over de bijzonderheden binnen elk dossier
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende In De Boekhouding

ROESELARE

Als boekhoudkundig administratief medewerker ben je verantwoordelijk voor een brede waaier aan boekhoudkundige en administratieve taken voor een aantal toegewezen vennootschappen. Concreet sta je in voor: Het verwerken van aankoop- en verkoopfacturen van A tot Z voor de aan jou toegewezen vennootschappen.Het verwerken van dagelijkse financiële transacties (banken).Het opvolgen van openstaande debiteuren.Voorbereiding van btw-aangiften en diverse btw-verplichtingenVoorbereiding interne rapportagesAd-hoc administratieve ondersteuning: opvolging van voorraden, wagenpark, verzekeringsdossiers, huurindexaties, intercompany rekening-courant, opmaken van resultaten, jaarafsluitingen en archiveren van boekjaren.Back-up zijn voor je collega’s (vaste aanwezigheid op vrijdag, vrij op woensdagnamiddag is mogelijk)Administratieve ondersteuning van de HR-afdeling (zoals tijdsregistratie opvolgen, doorgeven werkuren naar interim kantoren, badges aanmaken, enz.)Planning maken voor de binnenkomende grondstoffen, specifiek planning boten.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder AP / AR

DILSEN-STOKKEM

Heb jij reeds ervaring met leveranciers- en klantenboekhouding (AP/ AR)? Heb je een eerste werkervaring achter de rug in een boekhoudkundige functie? Spreekt een bouwbedrijf je aan?   Dan zijn wij op zoek naar jou! Reageer dan snel via limburg@ vivaldisfinance.be of bel ons op 013 48 01 87.   Voor een bouwbedrijf te Dilsen-Stokkem, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z.   Een dag als boekhouder bij dit bouwbedrijf kan je verdelen in vijf grote taken:   Leveranciersboekhouding: Inboeken van inkomende facturenCrediteurenbeheer en opstellen van afbetalingsplannenContact met leveranciers omtrent facturatieOndersteunen van de maand- en jaarafsluiting met betrekking tot crediteuren Klantenboekhouding: Inboeken van uitgaande facturenOverzicht bewaren van openstaande vorderingenDebiteurenbeheer en opvolgen van achterstallige betalingenVoorbereiden van rapporten (maandelijks, kwartaal, jaar) over de debiteurenpositieContact met klanten Btw-aangiftes voorbereiden en indienen: Opstellen en indienen van de maandelijkse btw-aangiftesControleren van btw-boekingen en aanpassen waar nodigNaleven van de fiscale verplichtingen van het bedrijf Financiële analyses en rapporteringen: Uitvoeren van analyses uit de financiële gegevens, zoals cashflow, marges, en kostenspreidingOptimaliseren van financiële processen en systemenBestuderen van investeringen en het rapporteren van bevindingen aan het managementStrategische adviezen opstellen adhv financiële gegevensJe bent verantwoordelijk voor het financieel reilen en zeilen in het bedrijf, dit doe je adhv  planning, controle en verslaglegging Algemeen: BalansopstellingBijdragen aan het opstellen van de jaarrekening en andere rapportages voor de externe accountantsOndersteunen bij de maand- en jaarafsluiting Actief meedenken over het verbeteren van administratieve processen
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig administratief bediende

Genk

Ben jij een administratieve duizendpoot en heb je daarbovenop een boekhoudkundige rugzak, dan zijn wij op zoek naar jou!   Voor een specialist in automotive te Genk, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig administratief bediende.   Een greep uit je takenpakket als medewerker boekhouding en administratie: ondersteuning van de boekhoudafdelingopvolgen en registreren van documentencontrole van alle in- en uitgaande facturen en opvolging van de creditnota'sinboeken van aan- en verkoopfacturenalgemene administratie  
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Credit controller

Hasselt, België

Voor onze klant in Hasselt, actief in energie, zijn we op zoek naar een credit controller met juridische kennis.   Taken die onder jouw functie zullen vallen: Bewaken van inkomende geldstromen;Contracten opstellen voor gespreide betalingen;Schuldvorderingen en afbetalingsplannen opstellen;Je gaat pro-actief aan de slag voor het innen van vervallen facturen;Je bent het aanspreekpunt voor openstaande facturen en kredietlimieten;Gerechtelijke dossier voorbereiden en opvolgen;SEPA-mandaten opstellen;Procesverbeteringen voorstellen en knelpunten aanpakken;Beheren van KPI's.
FinanceEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Accountant

VILVOORDE

Functieomschrijving: Beheren en opvolgen van de interne boekhouding.Je zorgt voor de dagelijkse operationele werking van de boekhoudingen.Verwerken van alle financiële en boekhoudkundige gegevens, inclusief het afsluiten van de BTW. Dit omvat onder andere het boeken van facturen, het betalen van facturen en het verwerken van gegevens.Nauwgezet opvolgen van debiteurenbeheer en crediteurenbetalingen.Voorbereiding van de maandafsluitingen en de jaarafsluitingen.Rapporteren aan de financieel directeur.  
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

Sint-Truiden, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in ramen en deuren zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende in Sint-Truiden. Vind je het fijn om de boekhouder te ondersteunen? Dan ben jij de persoon die we zoeken!   Je takenpakket zal er als volgt uitzien: Inboeken van aankoopfacturenKoppelen van de ontvangstbonnen aan de facturenBetaalbestanden klaarzettenAlgemene ondersteuning bij de boekhouding
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met ook HR taken

Sint-Truiden, België

Interesse in deze vacature of toch nog extra vragen? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail. Voor een klant gelegen te Sint-Truiden en gespecialiseerd in ramen en deuren, zijn we op zoek naar een boekhouder met HR takenAls boekhouder heb je volgend takenpakket:  Behandelen en opvolgen van de volledige voorbereiding van de boekhoudingInboeken van aankoop- en verkoopfacturenDebiteurenbeheerBtw-aangiftes en voorbereiding jaarafsluiting Assisteren bij het opstellen van het jaarlijkse budget en de maandelijkse forecastVerantwoordelijk voor 5 boekhouddossiers VerzekeringsbeheerLoonverwerking HR-beleid op korte en lange termijn voeren
Technics EmployeesBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder regio Nazareth

Eke, Nazareth, België

Voor een boekhoudkantoor in Nazareth zijn wij op zoek naar een boekhouder. Junior? Zeker welkom!    Jouw takenpakket: Instaan voor het invoeren van de volledige boekhouding en het vervullen van alle btw-verplichtingen. Instaan van ondernemingen, zelfstandigen en vrije beroepen bij door middel van boekhoudkundige bijstand en advies.Het begeleiden van de jaarafsluitingen en het opmaken van de jaarrekening. Verlenen van advies aan uw klanten / vennootschappen op vlak fiscaliteit.    Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek? 📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93 📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95     🧑🏻👩🏼‍🦱🧑🏾‍🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord 
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Adviseur Particuliere kredieten

Leuven

Klantenadviseur in hart en nieren? Expert in vastgoedbehoeften van particulieren?   In Leuven zijn we op zoek naar een Expert in Particuliere kredieten om een team van bank- en verzekeringsexperten te versterekn. Je begeleidt prospecten en klanten tot ze de sleutel van hun woning in handen hebben. Wat dat dan concreet betekent? Ontdek het hier: Klanten adviseren en helpen in de zoektocht naar de beste financiële oplossingen voor hun vastgoedbehoeften.Intern onderhandelen over tarieven en constructies met het belang van de klant als focus.Adviseren over woonkredieten, schuldsaldoverzekering, brandpolissen etc.Klanten begeleiden doorheen het volledige proces.Dossiers nauwkeurig opvolgen en zorgen voor een correcte administratie.Aanvoelen wanneer de klant nood heeft aan de expertise van een collega en die doorverwijzen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Beleggingsadviseur

Leuven

Weet jij alles over beleggingen?Werk je graag met vermogende klanten?Dan zijn wij op zoek naar jou!Een team bank- en verzekeringsexperten uit Leuven is op zoek naar een expert beleggingen/beleggingsadviseur.Als verantwoordelijke voor vermogende klanten adviseer je hen over hun beleggingsportefeuilles en bied je op maat gemaakte beleggingsstrategieën (bancaire producten en verzekeringsopportuniteiten). Je fungeert als aanspreekpunt voor vermogende klanten van wie je de portefeuilles zal beheren en optimaliseren.Financiële markten analyseer je om beleggingskansen te identificeren.De beleggingsmogelijkheden maak je verstaanbaar voor klanten. Je begeleidt hen in hun gewenste beleggingsstrategieën.Met jouw luisterend oor kan je goed inspelen op de noden van jouw klanten.De naleving van wet- en regelgeving rond beleggingen behoort ook tot jouw takenpakket.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Relatiebeheerder accountant

MOL

Vivaldis Office Geel zoekt ..... RELATIEBEHEERDER ACCOUNTANCY-FISCALITEIT!   Waar moet je zijn? Kantoor is in MolAccountantskantoor met focus op medische groepen Wat moet je doen? Je neemt de regio Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant voor je rekeningHet onderhouden en verder uitbouwen van klantrelatiesFungeren als sparringpartner voor klanten m.b.t. fiscale optimalisaties, boekhoudkundige vraagstukken en juridische en financieel adviesHet signaleren van commerciële kansen en het aanbieden van passende dienstenCoördineren en begeleiden van administratieve processen voor klantenTeam ondersteunen bij complexere vraagstukkenAansturen + ondersteunen van collega's Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende In De Boekhouding

Sint-Truiden

Heb je reeds ervaring met Exact? Kan je je mannetje staan in het Frans? Weet je hoe je moet omgaan met achterstallige facturen? Dan ben jij de boekhoudkundig bediende die wij zoeken!   Voor een klant te Sint-Truiden, een bekende vleeshandel, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig bediende.   Als boekhoudkundig bediende zal je: Inboeken van aankoopfacturen in Exact.Instaan voor de verkoopfacturen en aanmaken van creditnota’s. Deze zal je ook mee opvolgen.Opvolgen van de debiteuren samen met de zaakvoerders.Opvolging van het leeggoed.Algemene administratie.
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder

Tielt, Tielt-Winge, België

Ben je een krak in financieel en fiscaal advies?Voel je je goed in je vel wanneer je met cijfers bezig bent?Heb jij een passie voor boekhouding?Voor een accountancy kantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.Wat zijn jouw taken? Je bent het eerste aanspreekpunt voor je cliënten en zorgt voor een goede communicatie en relatiebeheer.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken behoort ook tot jouw verantwoordelijkheden.Als senior dossierbeheerder verzorg je de fiscale aangiften van personenbelasting en bereidt de fiscale aangiften van vennootschapsbelasting voor.Je beheert dossiers van A tot Z, zowel op kantoor als bij de cliënt ter plaatse.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Fiscaal accountant ITAA

Tielt, Tielt-Winge, België

Beschik je over de erkenning accountant ITAA?Kan je een team aansturen?En heb je al wat ervaring opgedaan?Voor een accountancykantoor te Tielt-Winge zijn we op zoek naar een Fiscaal accountant ITAA.Als fiscaal accountant ben je verantwoordelijk voor een breed scala aan taken: Aansturen en begeleiden van medewerkers.Balansen afsluiten en jaarrekeningen opmaken.Fiscale aangiften van personenbelasting verzorgen.fiscale aangiften voor vennootschapsbelasting voorbereiden.Het bedrijf vertegenwoordigen tijdens fiscale controles.Besprekingen met cliënten voeren.Dossierbeheer van A tot Z.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossierbeheerder met firmawagen

Leuven, België

Kan jij de als dossierbeheerder van A tot Y meehelpen in een boekhoudkantoor?Zijn belastingen een van jouw specialiteiten?Zin in telewerk en glijdende uren?Voor een goed gelegen en modern boekhoudkantoor in Leuven, zijn wij op zoek naar een gedreven dossierbeheerder. Een open werkatmosfeer, collegialiteit, plezier, gedrevenheid, doorgroeimogelijkheden, .. dat zijn nog maar enkel woorden die aansluiten bij dit kantoor.Benieuwd naar de inhoud van je job? Je bent verantwoordelijk voor het inboeken van aankoop- en verkoop facturen, banken en het opvragen van missende documenten;Als dossierbeheerder maak je balansen op;Jaarrekeningen zijn niet nieuw voor jou;Je verzorgt de opmaak van het financiële luik zoals btw-aangiftes, vennootschapsbelastingen, personenbelasting & fiscale optimalisaties in een dossier zal na verloop van tijd geen geheimen meer kennen voor jou;Mogelijkheid tot klantenbesprekingen, dus mogelijkheid om echt een vast aantal klanten te behandelen.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhouder

ALKEN

Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87 of solliciteer online.   Voor een klant, actief in bouwmaterialen, zijn we op zoek naar een boekhouder A-Z om het team in Alken te versterken.   Taken die je als boekhouder zal uitvoeren: Je bent verantwoordelijk voor de volledige boekhouding van A tot ZInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenCrediteuren- en debiteurenbeheerVoorbereiden van btw-aangiftesJaarafsluitingen voorbereidenJaarrekeningen opmakenJe verwerkt de betalingen en betalingsbestandenVerder verzorg je de personeelsadministratie Sollicitatiegesprekken inplannen, voorbereiden en afnemen Contact met sociaal secretariaat Prestaties ingeven en opvolgen Contact met uitzendkantoor
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig verantwoordelijke

Rijkevorsel, België

Ben jij een boekhoudkundig talent met een passie voor cijfers en processen? Wil je werken in een dynamische omgeving met ambitieuze plannen en volop mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen? Dan is deze functie iets voor jou!   Jouw verantwoordelijkheden In deze uitdagende rol krijg je een breed en afwisselend takenpakket, waaronder: Financiële rapportering en algemene financiële administratie.Boekhoudkundige taken: leveranciersboekhouding (Isabel), opvolging van klanten en leveranciers, en beheer van vaste activa.Personeelsadministratie: opvolgen van loonberekeningen en sociale aangiften.Beheer van verzekeringsdossiers voor ons wagenpark.Contact met binnen- en buitenlandse instanties: rapportering en opvolging.  
InterimToerismeVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!