Jobs

Jobs

574 Jobs gevonden
Dringend

klanten adviseur

Schoten, België

Ben jij een commercieel talent dat op zoek is naar een job met een goede work-life balance? Heb je daarnaast een sociale kant die graag met een glimlach klanten verder helpt? Fantastisch! Dan zijn wij op zoek naar jou! Voor onze divisie in Schoten zijn wij op zoek naar een enthousiaste: klanten adviseur   Wat ga je doen? Na een interne opleiding over onze organisatie en klanten, duik je in het commerciële avontuur als binnendienstmedewerker voor de regio Antwerpen (schoten).   Behandelen van prijsaanvragen, opstellen en opvolgen van offertes.Administratieve ondersteuning bieden aan de Accountmanagers.Onderhouden van klantcontacten en realiseren van groei bij bestaande klanten.Prospecteren naar nieuwe potentiële klanten.Je geeft eenvoudig technisch advies en lost eventuele salesklachten op.Je helpt bij het wegen van inkomende en uitgaande vrachtwagens en zorgt voor de bijhorende administratie.Rapporteren doe je rechtstreeks aan de Plant Manager en Accountmanagers van jouw regio  
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

administratief

Deinze, België

Voor een slachterij in Deinze zijn we op zoek naar een all-round administratief bediende. Als allround medewerker ben jij de lijm tussen klant, leverancier, productie en de logistiek.   Hoe ziet je dag eruit als all-round administratief medewerker?   Je zal verantwoordelijk zijn voor de algemene receptie waar je klanten ontvangt en telefoons aanneemt;je onderhoudt ook het contacten register;je klasseert binnenkomende levernota's en bijhorende facturatie;je stuurt inkomende orders door naar de verantwoordelijke diensten;je werkt mee aan het logistieke deel van de orders. Is de ze job op je lijf geschreven? Bel ons dan op 09 381 91 95 of solliciteer via onze website!
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Customer Service Officer

Hasselt, België

Vivaldis Office is looking for a Customer Service Officer for our client in Hasselt. Our client is specialised in incident management and roadside assistance.Feel free to take a look at the vacancy! If you have any questions, you can reach us by phone on +3211 94 81 56.Your duties as a customer service officer will include: You'll respond to incoming phone calls and mails;You'll gather the necessary information and check it's accuracy and completeness;You'll provide the needed technical support and communicate with the workshops;You'll update all the involved parties;You'll monitor the agreements;You'll follow the contract-related issues up and respect the imposed deadlines.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dringend

Technisch - administratief medewerker

Sint-Stevens-Woluwe, Zaventem, België

Je ben verantwoordelijk voor de bestellingen: Plaatsen van bestellingen (gelinkt aan een project) bij onze bestaande leveranciers.Opvolging, verwerking en ontvangen van bestellingen.Contact met de leveranciers voor levertermijnen, offertes et eventuele klachten. Je ben verantwoordelijk voor materiaal en stockbeheer: Beheer en regelmatige check van de stock en inventaris.Organisatie van het stockbeheer.Voorbereiden van materiaal voor de techniekers.Anticiperen van bestellingen bij te kleine voorraad. Je ben verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van de projecten:   Administratieve ondersteuning aan de Technical Project Coordinators: Voorbereiding van documenten, rapporten, organiseren van meetings en administratieve follow-up,...Beheer van administratieve dossiers gelinkt aan de verschillende projecten: Facturen, contracten, briefwisseling, ..Archiveren van de (technische) dossiersUitwerken van wekelijkse planning in samenwerking met de Technical Project Coordinator
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

MUST bachelor - Junior dossierbeheerder

Berchem, Antwerpen, België

Voor een boekhoudkantoor in Antwerpen (Berchem) zijn wij op zoek naar een Junior Dossierbeheerder!     Als Junior Dossierbeheerder, sta jij in voor volgende taken: Je bent verantwoordelijk over een samengestelde portefeuille van je eigen klantendossiersAccuraat en punctueel de dagelijkste boekhouding van de klanten verwerkenJe werkt nauw samen met dossierbeheerders en managersDe facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen en inboekenDe afstemmingscontrole op de bankrekeningen uitvoeren
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Preventie adviseur

Opglabbeek, Oudsbergen, België

Preventieadviseur niveau 2 of 3 Voor onze vestiging in oudsbergen zijn wij opzoek naar een preventieadviseur niveau 2 of 3. Dit heeft betrekking op een part time functie. Ben jij de preventieadviseur die wij zoeken om ons team te versterken en wil je graag meer info omtrent deze job? Neem dan contact op via vacatures@jetlogistics.eu of solliciteer via onze website
OfficeTransportVoltijdsVast contract

Service Engineer

Houthalen-Helchteren, België

Voor onze klant, actief in de duurzame en groene energie sector, zijn wij op zoek naar een gedreven Service Engineer. Ben je sterk in het analyseren en oplossen van technische problemen? Dan is deze vacature iets voor jou! Wat houdt de job in? Je bent onderdeel van het B2C-team dat zonnepaneel- en/of batterijinstallaties coördineert voor onze particuliere klanten.Je zorgt voor optimale klantenservice voor bestaande klanten en communiceert met hen via telefoon of e-mail.Technische problemen los je op en je helpt bij de implementatie van nieuwe producten en systeemoplossingen voor onze klanten.Je werklocatie kan zowel ons kantoor als de locatie van een klant zijn wanneer interventie noodzakelijk is.
Technics EmployeesEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Tielt, België

Voor een bedrijf gespecialiseerd in bouwmaterialen, interieurwerken, technische werken,... zijn we op zoek naar een Allround administratief medewerker  Je gaat bestelbons in ons ERP-pakket opmakenJe gaat de retours behandelenJe staat in voor de allround administratieJe controleert de aankoopfacturenJe registreert de receptiebonnen tov. de aankoopfacturen Je staat in voor de administratieve opvolging van de Dienst-na-verkoopIn een latere fase ga je ook verzendnota's opmaken van de afgehaalde goederen aan de kassaJe zal dan ook instaan voor de administratieve opvolging van de verzendnota'sIndien het nodig is help je mee in de winkel
InterimMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior Dossierbeheerder (Bredene)

Bredene, België

Voor onze partner te Bredene, een kantoor in volle groei, zijn we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder. Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als dossierbeheerder? Je doet het beheer van je dossiersJe hebt contact met de klant en verleent hen fiscaal adviesJe doet input van gegevens, opmaak BTW aangiftes, fiscale optimalisatie en opstellen jaarrekeningJe volgt de liquide middelen op en betrouwbaarheid ervan validerenDe inkomsten van de ondernemingen controleren en registrerenAlles inboeken zoals facturen, bankafschriften en bewijsstukken coderen
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Bediende project administratie

Antwerpen, België

Voor een bouwbedrijf in Beveren📍 die gespecialiseerd is in utiliteitsbouw zijn we op zoek naar een ervaren bediende voor de projectadministratie.Jouw taken 📜 als administratief bediende in projectadministratie op de werven in regio Antwerpen ⬇️ Je staat in voor het opmaken en beheren van verschillende werfdocumenten.Je volgt de administratie rond bestellingen, overzichtslijsten en veiligheid op.Je zorgt voor redactie van briefwisseling in samenwerking met de werfverantwoordelijke.Je verwerkt het technisch uitvoeringsdossier.Je beheert digitale klassementplatformen.Je zorgt voor de opstart en beheer van het as-built dossier.Je staat in voor de opvolging van materiaalbestellingen. Je hebt oog voor details.Je bent een administratieve duizendpoot.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Dossier Beheerder

Brugge, België

Op zoek naar een nieuwe uitdaging? Zoek je toevallig een job als dossierbeheerder regio Brugge? Lees dan zeker verder! Hoe ziet jouw dag eruit? Je bent de geprivilegieerde gesprekspartner van toegewezen klanten uit de KMO wereld.Je staat in voor het beheer van hun verzekeringsdossier.Je volgt het dossier op vanaf de realisatie en zorgt voor een juiste verwerking.Je ondersteunt de accountmanager in zijn commerciële contacten.
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch bediende elektromechanica

Maasmechelen, België

Als Technisch Bediende (Elektromechanica) kom je terecht in de boeiende wereld van de machinebouw, gespecialiseerd in pompen en pompinstallaties. Jouw taken en verantwoordelijkheden omvatten: Het geven van deskundig product-, applicatie- en reparatieadvies.Het monitoren en rapporteren van productdefecten.Het ondersteunen van de klantenservice, marketing, verkoop, enz. bij technische problemen.Het oplossen en beantwoorden van productgerelateerde juridische problemen en compliancevragen.Het geven van technische trainingen in Maasmechelen voor zowel interne als externe klanten, indien nodig.  
Technics EmployeesMachinebouwVoltijdsVast contract

Legal Tax Consultant

Herentals, België

Vivaldis Office is op zoek naar een..... LEGAL TAX CONSULTANT    Waar kom je terecht? Een accountancykantoor te Herentals Wat zullen je taken zijn als juridisch medewerker? Binnen de onderneming fungeer je als aanspreekpunt en raadgever voor onze klanten en accountants over juridisch advies bij bedrijfskundige kwesties. Je kan jezelf expert noemen in minstens twee van de volgende domeinen: Personenbelasting Compliance en adviseringBezwaarschiftenFiscaliteit m.b.t. Nederbelgen Successieplanning, erf- en schenkbelasting AdviseringFamiliale vennootschappenOpmaak contracten en/of begeleiding bij testamenten, huwelijkscontracten, bankgiften, schenkingsakten, … Vennootschapsbelasting op het niveau van herstructureringen en vastgoedtransacties.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Wuustwezel, België

Voor een bedrijf, gespecialiseerd in grondwerken, zijn wij op zoek naar een administratief bediende ter ondersteuning van de calculatie- en aankoopdienst.   Wat zullen jouw taken zijn? Prijsaanvragen voor werken in uitvoering: verzorgen van prijsaanvragen bij leveranciers en onderaannemers voor lopende projecten, opvolgen van offertes en verwerken van de offertes in het systeem.Technische fiches opstellen: creëren en bijwerken van technische fiches voor materialen en producten.Opmetingen op plan / hoeveelheden nakijken met de meetstaat: controleren van bouwplannen en meetstaten op juistheid en volledigheid.Bestellingen in WIC (eigen programma): invoeren van bestellingen in het interne WIC-programma, zorgdragen voor de correcte en tijdige verwerking van alle inkooporders.Prijsaanvragen met betrekking tot bouwputten, afvoergronden, etc. en de administratieve verwerking ervan.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Customer Service Officer

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een Customer Service Officer.  Als Customer Service Officer: Beheren van klantverzoeken via verschillende kanalen (telefoon, e-mail, chat, enzovoort).Zorgen voor kwaliteitsservice voor al onze producten door nauwkeurig en professioneel te reageren.Actief onze producten en diensten aanbieden om klantloyaliteit te bevorderen.Administratieve ondersteuning bieden aan de afdeling.Initiatieven nemen en oplossingen vinden die passen bij de behoeften van de klanten.De veelzijdigheid waarderen en meerdere kredietproducten en taken gelijktijdig beheren.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder - Critical Credit Unit

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten, een bankinstelling, zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder - Critical Credit Unit.1000 BrusselVoltijds, 37 uur per weekBankAls Dossierbeheerder - Critical Credit Unit bestaan uw taken uit: Risico's op de professionele markt volgen, inclusief risicodossiers en onbenutte maar niet-overschreden kredietfaciliteiten beheren.Onderhandelen met tegenpartijen wiens kredietrisico is verslechterd en oplossingen voorstellen aan de Verantwoordelijke van de Afdeling Engagementen, in samenwerking met de relatiebeheerder.Dossiers in de « Critical Credit Unit » of op de Watch List voorbereiden en beheren, en informatie verstrekken aan de « Commission des Masses Risquées ».« Credit reviews » behandelen die het netwerk overschrijden.Jaarlijkse financiële beoordeling uitvoeren met rapporten over « Very High Risk » en « High Risk », en alerts « Graydon » en « Veto/Non Veto » beheren.Dossiers in overschrijding binnen de « Critical Credit Unit » beheren.« Post Mortem » analyses uitvoeren.Volg- en risicolijsten opstellen met de afdeling Data Analytics & Reporting.Dossiers met hypotheekmandaten bestuderen, vooral bij verslechtering van de beoordeling of andere risicocriteria.Wekelijkse « Forbearance »-alerts in het FORB-systeem behandelen en monitoren via Excel-dashboard.
FinanceBankenVoltijdsVast contract

First Line B2B

Bruxelles, Belgique

Voor een van onze klanten die gespecialiseerd is in consumentenkrediet en financiële diensten, Vivaldis Finance is op zoek naar een First Line B2B.  Als First Line B2B: Ontvangen en registreren van telefonische en e-mailverzoeken van medewerkers, partners en kredietintermediairs.Voorbereiden van de administratie van dossiers voor de besluitvormers.Controleren van bewijsstukken en uitvoeren van noodzakelijke controles.Telefonisch aanvullende informatie opvragen indien nodig.Dossiers opvolgen.Samenwerken met relatiebeheerders en kredietbesluitvormers.Klanten B2B informeren over de voortgang van hun dossiers.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Administratief bediende / customer service

Turnhout, België

 Vivaldis Bedienden is op zoek naar een Administratief Bediende/ondersteuning onthaal en planning-dispatch!   Waar kom je terecht?TurnhoutSpecialisatie VoedingAls Administratief Bediende, sta jij in voor volgende taken:Als spilfiguur tussen collega's, bezoekers, klant, leveranciers, chauffeurs en labo ben je het eerste telefonisch aanspreekpuntVerwelkomen bezoekers, nauw contact met de chauffeurs en leveranciers Administratie: bestellingen/orders opvolgen/verwerken, verwerking, verwerking info/data resultaten, voorbereiding facturatie,...Telefonie/mailOndersteuning dispatching routes chauffeurs + problem solving 
Technics EmployeesGezondheidVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior Dossierbeheerder

Keerbergen

Vivaldis Office is op zoek naar een Junior dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor te Keerbergen.Je takenpakket ziet er als volgt uit: In een eerste fase (bij opstart) : inboeken van aan-en verkoopfacturen , boeken van de financiële verrichtingen ( onder begeleiding van een dossierbeheerder)Tweede fase (na enkele maanden inlopen) : helpen bij het voorbereiden van rapporten tussentijds en jaarrapporten; het opstellen en indienen van BTW-aangiftenDerde fase : overstap naar junior dossierbeheerder . Taken bovenop deze van voorgaande fases : voorbereiding aangiften in de personen- en vennootschapsbelasting.Laatste fase ( mits constante bijscholing ) : senior dossierbeheerder met rechtstreeks contact met de klant. Bijkomende taken : financiële planning en budgetten , oprichting vennootschappen, e.d.
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Junior Dossierbeheerder

Lier, België

Vivaldis Office is op zoek naar een junior dossierbeheer voor een boekhoudkantoor te Lier!   Als dossierbeheerder, zal jij instaan voor volgende taken: Verwerking/nazicht van aan- en verkoopfacturen, en bankuittrekselsVoorbereiding van aangiftes btwRapporteren over de stand van zaken van een dossierKlanten wegwijs maken in digitaal boekhoudkundig beheer
InterimDienstenVoltijdsVast contract
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief