Receptionist garage 2 ploegen
Herentals, België
Voor onze kant te Herentals, gespecialiseerd in de verkoop en onderhoud van vrachtwagens, zijn wij op zoek naar een receptionist / werkplaats verantwoordelijke, je zal instaan voor volgend takenpakket :
Je maakt de planningen en stelt de uurroosters op van de ploeg (12 personen)Je staat in voor de organisatie van de werkplaatsJe hebt telefonisch contact met klanten in verband met het maken van afspraken voor onderhoud en dergelijkeje verdeelt dit werk onder de mechaniekersJe bent verantwoordelijk voor het magazijnbeheerJe zorgt voor een optimale service verlening
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch support medewerker
Zedelgem, België
Voor onze klant te Zedelgem, gespecialiseerd in machines, zijn we op zoek naar een technisch support medewerker.Jouw taken zijn:
Als technical support medewerker ga je vooral klanten te woord staan die service of onderhoud op hun machines nodig hebben. Hiervoor sta je hen zowel telefonisch als per mail te woord. Je gaat tot de kern uitzoeken wat het probleem zou kunnen zijn om de klant zo snel en efficiënt mogelijk te kunnen helpen.Ter voorbereiding van de interventies zoek je het probleem in detail uit waarbij je vaak in contact staat met leveranciers. Je zoekt de nodige onderdelen uit en bespreekt het dossier met de aangestelde technieker.Je bent verantwoordelijk voor de administratieve afhandeling van de werkorders en behandelt eventuele vervolginterventies.Je bereidt onderhouden van machines voor aan de hand van standaard werkorders en gaat hierbij in overleg met de collega’s spare parts.Je staat in nauw contact met de verkopers en techniekers en staat hen bij met je kennis om hen verder te helpen.Het team waarin je terecht zal komen, bestaat uit een technisch specialist, 2 collega-technical support medewerkers, een werkvoorbereider-planner en een garantiecoördinator. Daarnaast sta je nauw in contact met onze techniekers en de collega’s van de spare parts afdeling.
OfficeMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Preventie-adviseur
WUUSTWEZEL
Preventieadviseur Niveau 2
Ben jij gepassioneerd door veiligheid en preventie op de werkvloer? Houd jij ervan om het verschil te maken door risico’s te minimaliseren en een gezonde, veilige werkomgeving te creëren? Dan hebben wij de ideale uitdaging voor jou!
Functieomschrijving:
Als gedreven preventieadviseur (niveau 2) ben jij de sleutel tot het veilig laten verlopen van al onze projecten.Je ondersteunt en stuurt de veiligheids- en gezondheidsprocessen van start tot uitvoering, zodat alles in veilige banen geleid wordt.Jouw taak bestaat uit het regelmatig bezoeken van de werven, het uitvoeren van werkplekinspecties en het adviseren van medewerkers en leidinggevenden over veiligheid.Het is jouw missie om veiligheid te integreren in elke stap van het werk, van planning tot uitvoering.De afwisseling van het werk maakt het elke dag interessant: je krijgt de kans om buiten te zijn, maar ook om diepgaand in administratieve en strategische veiligheidsprocessen te duiken.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Herk-de-Stad
Vivaldis Office is op zoek naar een administratief bediende/ administratief medewerker voor onze klant in Herk-de-Stad. Onze klant is actief in de wegenbouw en gespecialiseerd in betonboordstenen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als administratief bediende/ administratief medewerker bestaat uit:
Je beheert telefoons en e-mails;Je ondersteunt administratief waar nodig.Je boekt facturen in;Je hebt klanten telefonisch verder.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
BEVEREN
Voor een van onze klanten gelegen op Linkeroever zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Jouw taken:
Je doet de administratieve afwikkeling van onze transporten tot en met de facturatie.Je zorgt voor een tijdige administratieve opvolging van verzekeringsdossiers en vergunningenKlassement, telefoons opnemen en algemene bestellingen coördineren maken deel uit van je dagelijkse werk.Je houd contact met collega’s en leveranciers.Je boekt aankoop- en verkoopfacturen zorgvuldig in.Je helpt een handje bij de facturatieBankafschriften inboeken? Jij doet het met de precisie van een Zwitsers horloge.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer service medewerker
Brugge, België
Voor onze klant regio Brugge, grote speler in de metaalsector, zijn we op zoek naar een customer service medewerker.
Jouw taken zijn:
Je beheert de dossiers van jouw klantenportefeuille van A tot Z en fungeert als hun eerste aanspreekpunt.Je ondersteunt bestaande klanten en helpt de Sales bij het genereren van nieuwe orders van nieuwe klanten.Je houdt klant-, order- en transportgegevens nauwkeurig up-to-date in MSD en Power BI.Je verwerkt orders ( zowel via mailverkeer als telefonisch ) in MSD en stemt af met productieplanning en magazijn om een tijdige levering te garanderen.Je coördineert samen met de Logistiek verantwoordelijke transport en volgt leveringen op.Je zorgt voor een correcte afhandeling van alle transportdocumenten.Je maakt deel uit van een hecht team waarin je flexibel kan inspringen voor collega's en een gedeelde verantwoordelijkheid draagt.
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende verzekeringen
Mol, België
Vivaldis Office Geel zoekt.... BEDIENDE VERZEKERINGEN! (commercieel, admin, relatiebeheer)
Waar moet je zijn?
Mol
Wat moet je doen?
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Opmaak risico-analyse voor bestaande klanten en prospecten + opmaak offerte op maat en bespreken contractvoorwaardenKlantendossiers bijwerken en up to date houden tot opmaak polis/contractbeheerBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeld
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeVerzekeringenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier beheerder
Antwerpen, België
Voor een een accountants- en advieskantoor gericht op kleine en middelgrote ondernemingen in Antwerpen zoeken wij een dossier beheerder.
Je staat in voor de volledig boekhouding van onze cliënten.Je krijgt een gevarieerd dossier pakket toegewezen en kan alle aspecten gaande van een algemene boekhouding tot het fiscale luik opnemen.
Dit omvat onder meer het volgende:
Behartigen volledige boekhoudingMaand, periodieke en jaarafsluitingenBTW-aangiftesJaarrekeningenAangiften vennootschapsbelastingAangiften personenbelastingCliënten te woord staan bij vragen over hun boekhouding
OfficeBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Halen, België
Wij zijn op zoek naar een ervaren dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor gelegen te Halen. In deze rol speel je een cruciale functie binnen een hecht en familiair team. Ben jij de kandidaat die wij zoeken? Lees dan snel verder!
Je taken als dossierbeheerder bestaan uit:
Beheren en opvolgen van dossiergegevens;Zorgdragen voor een correcte boekhoudkundige verwerking;Adviseren van cliënten over financiële en fiscale vraagstukken;Je staat in voor de opstelling van de jaarrekening alsook de fiscale aangiftes;Verder zal je balansen en resultatenrekeningen opmaken;Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het indienen en opvolgen van vennootschap- en personenbelasting;Btw-aangiftes indienen.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medior dossierbeheerder boekhoudkantoor
HEUSDEN (LIMB.)
Heb je reeds een eerste ervaring als dossierbeheerder?
Heb je kennis van de Belgische btw-regels?
Wil je terechtkomen in een tof boekhoudkantoor?
Dan ben jij de dossierbeheerder die we zoeken!
Voor onze klant, een leuk boekhoudkantoor in Heusden-Zolder, zijn we op zoek naar een medior dossierbeheerder.
Een greep uit je takenpakket als medior dossierbeheerder:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankverrichtingenVoorbereiden van tussentijdse resultaten en jaarafsluitingenVoorbereiden van de btw-aangiftesVennootschaps- en personenbelastingBehandelen en opvolgen van boekhoudkundige dossiers van vennootschappen en eenmanszakenJe geeft advies op maat en bent het eerste aanspreekpunt voor je klanten bij al hun vragen over hun financieel dossier...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Heb jij een bachelor- of masterdiploma Accountancy-Fiscaliteit?
Heb jij reeds 5 jaar ervaring in een boekhoudkantoor?
Ben jij klaar voor de volgende stap in je carrière?
Dan ben jij de manager accountancy die wij zoeken!
Voor onze klant, een boekhoudkantoor met meerdere vestigingen, zijn we op zoek naar een manager accountancy.
Als manager accountancy ben jij verantwoordelijk voor:
Voor het efficiënt en kwaliteitsvol afleveren van accountancydossiers en dit binnen het afgesproken budget, draag jij de eindverantwoordelijkheidJe zorgt voor het nazicht, de opvolging en finalisatie van de BTW aangiftes, tussentijdse jaarcijfers en jaarafsluitingen die de (Sr.) consultants voorbereiden.Je bespreekt uitgebreid het dossier met je klanten en zij kunnen met al hun vragen bij jou terechtJe bereidt bijzondere of eenmalige opdrachten voorKlanten adviseren over fiscale optimalisatie, bijstand statutenwijziging, assisteren bij fiscale controle,… ook dit is door jouw expertise geen probleemJe ondersteunt en begeleidt consultants in de uitvoering van hun werkzaamheden, geeft hen feedback en je deelt je kennis met hen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Oudsbergen, België
Werd je enthousiast na het lezen van deze vacature? Solliciteer online of neem contact op met Vivaldis Finance Limburg op 013 48 01 87.
Voor een boekhoudkantoor in Zonhoven zoeken we een dossierbeheerder.
Jouw takenpakket als accountant ziet er als volgt uit:
Je staat in voor de dossiers van A-ZNazicht van het inputwerk van de assistentenBtw-aangiftes indienenPersonen- en vennootschapsbelasting voorbereiden en indienenVoorbereiden en afsluiten van de balansenJaarrekeningen opmakenVoeren van klantengesprekken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Zonhoven, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Limburg via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor te Zonhoven zijn wij op zoek naar een junior en senior dossierbeheerder. Hier sta jij in voor volgende taken:
Inboeken van aan- en verkoopfacturenUitvoeren van financiële verrichtingenAls junior breidt je takenpakket uit naargelang je langer in dienst bentAls senior dossierbeheerder bied je ondersteuning aan de juniorsOpstellen van balansen en fiscale aangiftenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenMaand- en jaarafsluitingen voorbereiden en indienen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Sales engineer- technical accountmanager
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technical sales engineer, accountmanager (bestaande en nieuwe klanten)
Waar moet je zijn?
Vlaanderen
Specialisatie: Technieken, Elektrische installatie, HVAC, onderhoud, herstelling, domotica, ...
Takenpakket
Prospectie, marktonderzoek, onderhoud klantenportefeuille, opvolging leads... is jouw prioriteit!Buiten prospecteren ben je natuurlijk de favoriete contactpersoon en vertrouwenspersoon van de klanten (bezoekje tijdens de eindejaarsperiode, commerciële stunts promoten, ...)Je bouwt vertrouwensrelatie op met zowel bestaande als nieuwe klanten (een echt PARTNERSHIP) Bij binnenkomt van een prijsvraag ga je in overleg met de calculator die de offerte zal opstarten. Je ondersteunt bij technische vragen en geeft indien nodig extra toelichting aan de verschillende afdelingenDoor nauw contact met je klanten en de juiste vragen te stellen, maak je klantdossiers en verkoopdossier opAnalyseren van de markt en genereren van nieuwe business (zowel hunting, als opvolging leads en troubleshooting)Je volgt de planning van jouw accounts mee op en gaat proactief communiceren naar de klanten Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Verkoop afsluiten, voorbereiding facturatie, offertes opmaken en opvolgen adhv lastenboek + verwerken, contractbeheer, ...Regelmatige aanwezigheid op beurzen, netwerkevents
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker | automotive
WAREGEM
Voor onze klant, gekende garage in een A-merk, gaan we op zoek naar een Customer Service medewerker.
Jij als Customer Service medewerker staat in voor:
Je staat in voor het behandelen van inkomende mails, telefoons en berichten van de klanten, dit gaande van reparaties, technische problemen, storingen of andere vragen.Samen met de klant ga je in gesprek en zoek je naar de juiste oplossing.Het correct inplannen van afspraken voor de verschillende vestigingen.Correcte interne communicatie zodat de afspraak van de klant, duidelijk is voor alle partijen.Pro-actief opbellen van klanten, dit kan zijn jaarlijks onderhoud in te plannen of een bandenwissel.Dit alles doe je met de nodige correcte administratieve afhandeling.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Diest, België
Voor een boekhoudkantoor met meerdere kantoren in heel België, zijn we op zoek naar een ervaren dossierbeheerder voor het kantoor in Diest. Ben jij een krak in boekhouding en heb je fiscale kennis? Solliciteer snel via onze site of contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Je takenpakket zal er als volgt uitzien:
Je beheert je eigen dossiers van A-Z;Dit gaat van inboekwerk tot opmaken van tussentijdse balansen;Ook maak je periodieke rapporteringen op;Ondersteunen bij de afsluitingen en jaarrekeningen;Personen- en vennootschapsbelasting voorbereiden.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior dossierbeheerder - FINANCE
Zutendaal, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Zutendaal, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Je taken als junior boekhouder zijn onder andere:
Je bereidt toegewezen dossiers voor;Inboeken van aan- en verkoopfacturen;Financieel dagboek bijhouden per klant; Op jouw tempo breid je jouw takenpakket en ook jouw meerwaarde uit;Je biedt ondersteuning bij afsluitingen en rapporteringen;Je volgt de fiscale wetgeving en de vennootschapswetgeving op de voet.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Calculator/werkvoorbereiding (metaal, bouwtechnisch, industrie/constructie)
Hoogstraten, België
Vivaldis Office zoekt ....... Calculator/werkvoorbereiding (metaal, bouwtechnisch, industrie/constructie)
Waar moet je zijn?
Omgeving HoogstratenSpecialisatie: Bouw, metaal, constructies
Taken:
Als werkvoorbereider - calculator ben je verantwoordelijk/ondersteunend voor de prijsaanvragen/ analyse bouwdossier/ nauwkeurige kostprijsberekeningenJe bekijkt deze kritisch, stelt eventuele alternatieven voor Bepaling fundering, constructie, materiaalkost ... nauw overleg met stabiliteitsafdelingAdministratie: Voorbereiding bouwprojecten, prijsaanvragen/opstellen en bewaken offertes, kostcalculatie, vergelijken offertes van leveranciers/onderaannemersMet een lach heb je veelvuldig contact met de verschillende partijen: klant, leveranciers, werf- projectleiding, aankoop ... (hierbij is een eventuele of sporadische verplaatsing naar de werf noodzakelijk VB. opmeting)Rapporteren afwijkingen en indien nodig offertes aanpassen na bespreking met klant
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Customer Service Medewerker
Wortegem-Petegem
Voor onze klant, gekende speler in zwembaden, zijn we dringend op zoek naar een Customer Service medewerker:
Je bent de aanspreekpunt van de klanten voor het inplannen en opvolgen van de technische interventies voor de zwembadenJe schat het probleem in en zoekt naar optimale oplossingen voor technische problemenJe stelt dagelijks de planning op van de techniekersJe stuurt de werkopdrachten door aan onze techniekersJe houdt alles bij en stuurt continu bij waar nodigDe werkbonnen die door jou worden ontvangen, worden door jou gefactureerd naar de klantenJe bent contactpersoon voor de klanten als zij een prijsofferte willen voor een service na de plaatsing van hun zwembad
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Service advisor
Hasselt, België
Vivaldis Office is op zoek naar een service advisor / receptionist garage voor onze klant in Hasselt. De klant is gespecialiseerd in het verkopen, onderhouden en verzekeren van auto's.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Je takenpakket als service advisor/ receptionist garage zal bestaan uit:
Je onthaalt de klanten professioneel, vriendelijk en enthousiast; Je beheert binnenkomende oproepen betreffende onderhoud en herstellingen en je ontvangt de klanten aan de receptie; Je bent een luisterend oor voor de klanten en stelt de juiste vragen; Je houdt de klant op de hoogte tijdens onderhoud of herstelling; Je maakt een planning rekening houdend met de verwachtingen van de klant betreffende de nodige tijd, capaciteit van de werkplaats en beschikbare onderdelen; Daarnaast beheer je de administratie van de herstellingen en het onderhoud, je volgt deze daarna op en maakt een factuur op; Je bespreekt deze factuur duidelijk en professioneel met de klant; Je bent gedreven om de optimale klantentevredenheid te behalen en lange-termijn relaties op te bouwen.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.