Administratief bediende
Lokeren, België
Voor onze klant in Lokeren zijn wij op zoek naar een gemotiveerde administratief bediende. In deze rol ben je verantwoordelijk voor een correcte en tijdige verwerking van alle facturatie. Je gaat aan de slag met:
✉️ Het opstellen, inboeken en verzenden van facturen op basis van geleverde producten en diensten.✅ Het controleren van werkbonnen van onze techniekers en zorgen voor een juiste koppeling met de gefactureerde prestaties.📞 Het opvolgen van vragen van klanten met betrekking tot hun facturen.⚠️ Het signaleren en rapporteren van eventuele afwijkingen of fouten.📊 Het beheren en up-to-date houden van klantgegevens in ons systeem.🤝 Het ondersteunen van de boekhoudkundige administratie waar nodig.👫 Een vlotte samenwerking met collega’s van de planning, techniek en boekhouding.
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Parttime zaalmedewerker
KORTRIJK
Voor een klant in de ruime regio van Kortrijk, actief in het hotelwezen, zijn we op zoek naar een parttime zaalmedewerker. U zal of werken op maandag, dinsdag en woensdag of op donderdag, vrijdag en zaterdag en instaan voor onderstaand takenpakket :bediening bij ontbijt, middag en avondshiftinchecken en uitchecken van de klantenonthaal en telefonieInteresse ? kortrijk@vivaldisinterim.be of 056 89 19 09
InterimVrije tijdVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Allround Administratief Bediende
Ieper, België
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren Allround Administratief Bediende + onthaal om ons team in Ieper te versterken. Als Allround Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende taken binnen ons bedrijf, variërend van contract- en prijsbeheer tot klantenadministratie en Onthaal & telefonie
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossier Beheerder
Poperinge
Functieomschrijving
Na een grondige interne opleiding, sta je in voor het beheer en opvolging van je eigen dossiers en klanten van A tot Z.Met jouw deskundig advies zorg je voor boekhoudkundige en fiscale optimalisaties.Naast een deskundige adviesverlening ben je verantwoordelijk voor het indienen van fiscale aangiften en het opstellen van balansen. Ook het inboeken van aan- en verkoopfacturen maken deel uit van je takenpakket.Indien je reeds ervaring hebt met het opmaken van een financieel plan en budgetteringen, kan je deze verantwoordelijkheid ook hier opnemen. Dit is zeker geen must.
Je kan rekenen op de ondersteuning en knowhow van je collega’s. Jouw klanten zijn voornamelijk KMO’s, zowel vennootschappen als zelfstandige ondernemers.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch bediende - aankoper (bouwkundige affiniteit)
Ekeren, Antwerpen, België
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende, verantwoordelijke aankoop
Waar moet je zijn?
Specialisatie: Bouwprojecten , complexe projecten/verbouwingen, renovatie, ...
Takenpakket
Het verkochte dossier komt dus bij jou terecht. Dit zijn grote projecten, soms ook complexe opdrachten die een speciale aanpak vereisen. Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijenGeschikte leveranciers en onderaannemers selecteren, evalueren + kritische blikAnalyse bouwdossier, aanbestedingen + onderhandelingen over prijzen, opstellen contractenNauw contact met verschillende afdelingen: calculatie, projectmanager, ...Elk project/werf dossier heeft jouw administratieve zorg nodig Beheer bestellingen/stock en voorraad, controle leveringenOndersteuning inkoopproces dmv offertes/ prijsafspraken, tijdens offertefase aanspreekpuntAlgemene administratieMarkttrends, concurrentiepositie onderzoeken, evaluatie leveranciersopdrachtenMeedenken aan verbeteringen + kostenbeheersing
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - FINANCE
Hasselt, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor onze klant, gespecialiseerd in outsourcing, zijn we op zoek naar dossierbeheerders regio Limburg.
Je kan starten als junior of senior boekhouder. Dit verwachten ze van jou:
Je werkt projectmatig, d.w.z. dat je steeds projecten hebt van minstens 3 maanden met 4 weken opzeg (dus je weet minimum 4 weken op voorhand als je project afloopt, ruim de tijd om je op een ander project te zetten)Je komt terecht in een boekhoudkantoor met nood aan extra hulp voor taken zoals de btw-aangiftes, het indienen van personen- en vennootschapsbelasting, etc..Als dossierbeheerder zorg je voor de voorbereiding en afwerking van de boekhouding van KMO's en eenmanszakenJe voert de boekhouding van A tot Y of van A tot ZVoorbereiden van fiscale aangiften en het op punt stellen van dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Hasselt, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87, mail of solliciteer online.
Voor een boekhoudkantoor, gelegen te Hasselt, zoeken we een dossierbeheerder.
Jouw dag als dossierbeheerder zal er als volgt uitzien:
Inboeken van aan-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenBtw-aangiftesVennootschaps- en personenbelastingCrediteuren- en debiteurenbeheerOpmaak van balansenJaarrekening opmakenCommunicatie met klanten over hun dossierVerslagen opmakenJe bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers van A-Z: dit zijn voornamelijk KMO's
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder FINANCE - regio Beringen
Paal, Beringen, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor gelegen in Paal, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Een overzicht van de dagelijkse taken als dossierbeheerder:
Personen- en vennootschapsbelasting aangiftes indienenTussentijdse resultaten opstellenBehandelen en opvolgen van boekhoudkundige dossiers voor KMO'sFacturen controleren en inboekenAlgemene boekhoudkundige administratie Werken met verschillende boekhoudprogramma's zoals: Venice, Silverfin, Exact online, Comox en Billit
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder in Bocholt
Bocholt, België
Voor een boekhoudkantoor in Bocholt zijn we op zoek naar een boekhoudkundig profiel die de dossierbeheerders zal ondersteunen.
Hoe zal je takenpakket als ondersteunend dossierbeheerder er uitzien?
Inboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenDebiteurenbeheerVoorbereiden van de btw-aangiftesOndersteunen bij de personen- en vennootschapsbelastingOndersteunen bij de afsluitingen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior dossierbeheerder
HELCHTEREN
Voor een klein boekhoudkantoor in Houthalen-Helchteren zijn we op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Hoe zal je takenpakket van junior accountant er uitzien?
Inboeken van facturenKas- en bankafschriften inboekenBtw-aangiftes voorbereiden en indienenVoorbereiden van de maand- en jaarafsluitingenNaargelang je langer in dienst bent, zal je takenpakket uitbreiden met klantengesprekken, volledig beheer van eigen dossiers, fiscale aangiftes indien...
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - FINANCE
Borgloon, België
Vragen of interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of via mail.
Voor een boekhoudkantoor in Borgloon, zijn wij op zoek naar een junior of senior dossierbeheerder.
Je takenpakket als accountant bestaat o.a. uit:
Inboeken van aan-en verkoopfacturen;Financieel dagboek bijhouden;btw-aangiften voorbereiden en/of indienen;Jaarafsluitingen opstellen;Je staat zowel in voor personen-en vennootschapsbelasting;Je past theorie betreffende fiscaliteit toe in de praktijk;Je geeft advies op maat;Je beheert je eigen dossiers van A-Z.
FinanceImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Medior dossierbeheerder
Hasselt, België
Voor onze klant, een boekhoudkantoor gelegen te Hasselt, zijn wij op zoek naar een boekhouder/dossierbeheerder.Voor een boekhoudkantoor gelegen in Hasselt zijn we op zoek naar een medior dossierbeheerder. Interesse? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.Hoe ziet je dag er uit als medior dossierbeheerder?
Je beheert je eigen dossiers van A-YJe staat in voor het boeken van aan-en verkoopfacturenOok het inboeken van kas-en bankafschriften hoort bij het takenpakketBtw-aangiftes indienenJe dient de maand-en jaarafsluitingen inVennootschapsbelastingenJe voert fiscale aangiftes in
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior dossierbeheerder - FINANCE
Maaseik, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87, mail of solliciteer online.Voor een boekhoudkantoor in volle groei, gelegen te Maaseik, zoeken we een dossierbeheerder.Jouw dag als dossierbeheerder zal er als volgt uitzien:
Inboeken van aan-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenBtw-aangiftesVennootschaps- en personenbelastingDebiteurenbeheerOpmaak van balansenJaarrekening opmakenCommunicatie met klanten over hun dossierJe bent verantwoordelijk voor je eigen dossiers van A-Z: dit zijn zowel kleine eenmanszaken als grotere vennootschappen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder - Finance
Zonhoven, België
Interesse of vragen over deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance Paal via 013 48 01 87 of solliciteer online.
Voor een klant, een boekhoudkantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een boekhouder/dossierbeheerder. Als financieel medewerker heb je volgend takenpakket:
Behandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van vennootschappen en eenmanszakenInboeken van aan- en verkoopfacturenInboeken van kas- en bankafschriftenJe draagt bij aan de btw-aangiftenBalansen opmaken Contacten met klanten en fiscaal advies verlenen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Dossierbeheerder
Hechtel-Eksel, België
Interesse in deze vacature? Neem contact op met Vivaldis Finance via 013 48 01 87 of via mail.
Ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging als dossierbeheerder? Lees even mee!
Voor een boekhoudkantoor gelegen in Hechtel-Eksel, zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder.
Wat zijn jou taken?:
Je bent verantwoordelijk voor de boekhouding van zowel éénmanszaken als vennootschappen van A-ZJe sluit jaarrekeningen af en maakt het eindresultaat en de eindbalans opJe maakt btw-aangiftes opJe kan personenbelastingen en vennootschapsbelastingen correct invullen en aangevenJe staat de klant te woord bij vragen en indien mogelijk geef je advies
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Accountant, goede work-lifebalance
Zonhoven, België
Voor een accountantskantoor gelegen te Zonhoven, zijn we op zoek naar een senior dossierbeheerder om het team te versterken. Als dossierbeheerder heb je een veelzijdig takenpakket met veel verantwoordelijkheden.
Beheren van een eigen klantenportefeuille van A-ZVerantwoordelijk voor de boekhouding en het fiscale aspect van verschillende grote vennootschappenOpstellen van jaarrekeningen, balansen en periodieke analysesZorgdragen dat alle fiscale aangiften correct worden doorgevoerd en prognoses maken voor voorafbetalingenRechtstreeks rapporteren aan de klant en fungeren als hun belangrijkste contactpersoon
FinanceImmobiliënVoltijdsVast contract
Dossierbeheerder regio Bree
Bree, België
Interesse in deze vacature of toch nog vragen? Bel Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of mail je CV naar limburg@vivaldisfinance.be.
Voor een boekhoudkantoor gelegen te Bree, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder.
Als dossierbeheerder heb je volgend takenpakket:
Behandelen en opvolgen van de boekhoudkundige dossiers van KMO's: vennootschappen en eenmanszaken;Opstellen van BTW-aangiftes, IC-opgaves…Jaarafsluiting opmaken en opstellen van de balans;Opstellen tussentijdse resultaten;Opstellen aangiften voor zowel vennootschaps-, als personenbelasting;Contacten met klanten en fiscale administraties, zowel op kantoor als ter plaatse;Bijstaan in de digitalisering van het kantoor.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Senior dossierbeheerder regio Ham
Ham, België
Voor onze klant, een gerenommeerd boekhoudkantoor gelegen te Ham, zijn wij op zoek naar een senior dossierbeheerder.Je takenpakket als senior dossierbeheerder bestaat uit:
Je beheert dossiers voor KMO’s en zelfstandigen van A tot ZInboeken van documenten: aankoop- en verkoopfacturen, kas-en bankafschriften,...Neerlegging van de jaarrekeningAangifte vennootschapsbelasting en personenbelasting
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Receptie Verantwoordelijke
HEVER
Wat ga je doen?
Als Receptieverantwoordelijke bij een toonaangevende speler in de automotive sector, ben jij de spil in onze receptie. Je verantwoordelijkheden omvatten onder andere:
Leidinggeven aan het team van service advisors en de facturist, met een focus op samenwerking en efficiëntie.Rapporteren van kritische prestatie-indicatoren (KPI’s) aan de aftersalesverantwoordelijke.Plannen en coördineren van de receptie, inclusief het beheren van verlofaanvragen van het team.Analyseren van klanttevredenheid-gegevens en opstellen van verbeterrapporten.Ondersteunen van de aftersales manager bij planningen en receptie rapportages.Actief bijdragen aan het verbeteren en implementeren van werkprocessen en receptieprocedures.Fungeren als de verbindende schakel tussen klanten, de werkplaats en het magazijn voor optimale communicatie.Klanten op een unieke en merkversterkende manier verwelkomen bij onderhoud of herstelling, en deskundig advies geven bij technische vragen.Aanspreekpunt zijn voor klanten omtrent eventuele problemen en toelichten van uitgevoerde werkzaamheden en facturatie.
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende faillissementendossiers
Leuven, België
Administratieve duizendpoot?
Juridische kennis?
En vlot in het Nederlands & Frans?
Een advocatenkantoor uit Leuven heeft jou nodig! Ter versterking van hun team zijn ze op zoek naar een administratief bediende.
Je takenpakket zal bestaan uit:
Je staat in voor de administratieve ondersteuning aan de vennoten van het kantoor.Je helpt met de administratieve voorbereiding van voornamelijk faillissementsdossiers. Verwerken van mails en post.Aanspreekpunt van bezoekers en cliënten bij diverse vragen.Diverse ondersteunende administratieve taken.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.