Jobs

Jobs

652 Jobs gevonden
Dringend

Administratief bediende (tijdelijk)

Knokke

Voor onze klant regio Knokke zoeken we een administratief bediende (tijdelijk). Dit voor de periode september-januari.   Hoe ziet jouw takenpakket eruit? Onthaal en eerstelijnstelefonie neem je voor uw rekening. Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten en techniekers.Je verzorgt de planning voor de onderhouden van ons gedreven team techniekers.Je verzorgt de administratieve flow van A tot Z.
OfficeDienstenVoltijdsTijdelijk
Dringend

Klantenservice Administrateur

Zaventem, België

We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Klantenservice Administrateur. Je maakt deel uit van ons administratief team en speelt een cruciale rol in het beheren van debiteuren en ondersteunen van ons boekhoudkundig team in het Verenigd Koninkrijk. Als Klantenservice Administrateur ben je verantwoordelijk voor de volgende taken:   Je bent onderdeel van het administratieve team, je voornaamste verantwoordelijkheden zijn het afhandelen van debiteuren en het ondersteunen van de rol van het boekhoudteam in het Verenigd KoninkrijkJe behandeld inkomende telefoons en e-mails, dit doe je op een zelfzekere en beleefde manierJe verwerkt de orders in het interne softwaresysteem (Sage200), hiervoor ga je nauwkeurig te werkJe staat in voor de behandeling van oude debiteuren en kredietcontroleJe onderhoudt het contact met het externe verkoopteam met betrekking tot bestellingen of vragen van klantenJe maakt gebruik van interne systemen om advies te geven en/of leveringsdatum mee te geven over de artikelen die niet op voorraad zijnJe handelt de vragen van klanten af, inclusief technische ondersteuningJe rapporteert aan de General Manager
OfficeDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren
Dringend

Medewerker Afsprakenbeheer

Vilvoorde, België

Voor een bedrijf te Vilvoorde, actief binnen de automotive, zijn we op zoek naar een medewerker afsprakenbeheer   Jouw taken als Medewerker Afsprakenbeheer Je staat in voor de behandeling van alle aanvragen i.v.m. schade inspecties;Je zal opdrachten aanvaarden en ingeven in de online tool, het contacteren van bestuurders en andere partijen zoals bv. garages, alsook het inplannen van de opdrachten voor schade inspecties in België en Luxemburg;Je houdt het overzicht en volgt alle opdrachten op;Je beheert de communicatie met de klanten over alle lopende opdrachten via mail en telefoon;Je rapporteert rechtstreeks aan de operations manager.   
OfficeDienstenVoltijdsVast contract

Administratief medewerker

Wuustwezel, België

Administratief Medewerker Planningsdienst te Wuustwezel ?   Functieomschrijving: Als administratieve duizendpoot op de planningsdienst zorg je voor diverse administratieve taken, zoals:   In kaart brengen van de volledige grondstromen van onze grondverzetafdeling en rapporteren naar de projectleiding.In kaart brengen van de volledige grondstoffenstroom van onze groep en rapporteren naar de projectleiding.Verzorging van de grondbankadministratie, afvaladministratie, en meer, in samenspraak met werf- en projectleiding.Ondersteuning van de planningsdienst met de administratieve verwerking van de dagelijkse planning van alle machines.Algemene administratie en het klassement van werfdocumenten beheren.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Meer, Hoogstraten, België

Vivaldis Office zoekt ....... Administratieve duizendpoot ondersteuning collega's/backoffice   Waar moet je zijn? Omgeving Hoogstraten Specialisatie: Productie Takenpakket Ondersteuning collega's verschillende afdelingenAdministratief ben je zeer sterk: controleren van facturen aan de hand van bestelbon, opmaak bestelbonnen, opvolging orderproces en verwerking gegevens, update klantendossiers/fiches, klassement, postverdeling, bestelling verpakkingsmaterialen, voorraad opvolgen, ...Nieuwe contacten leggen schrikt je hierbij niet afOpvolgen, registreren en rapporteren (management) Verder steek je ook graag de handen uit de mouwen en kom je graag van je bureaustoel VB. printen labels/etiketten voor productieTelefonie, mailDeelnemen aan meetings, teamoverleg
InterimVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief Bediende

Oostkamp, België

Ben je administratief sterk? En heb je een liefde voor motoren? Werk je graag in een familiale sfeer? Lees dan zeker verder.   Wat ga je doen als Allround Administratief Bediende bij onze klant te Oostkamp?   Je verwelkomt met plezier de vragen van de klanten, zowel in de winkel, telefonisch, als via mail.Je staat in voor de administratieve opvolging van de facturatie (werkplaats- en toonbankverkoop).Je helpt bij de boekhoudkundige verwerking van de in- en uitgaande facturen en creditnota’s.Je biedt de nodige uitleg over de kledij.  
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve boekhouder- rechterhand revisor

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office is op zoek naar een Administratieve boekhouder- rechterhand revisor. Waar kom je terecht? RijkevorselSpecialisatie: Voeding, productie omgeving Wat zullen je taken zijn als bediende administratie en boekhouding? Je ondersteunt de boekhouding met het tijdig en correct uitvoeren van financiële verrichtingen/acties Onder de vleugels van de revisor neem je de verantwoordelijkheid voor de algemene administratie, verzekeringen, contractbeheer, contacten met accountants/bankenDe kar trekken mbt margeberekening verkochte goederen, Maandelijkse en jaarlijkse aangiften, BTW, betalingen, facturatie, aanmaningenJe verzorgt managementrapportages Loon- en personeelsadministratieJe staat in voor het verbeteren van financiële en administratieve processen en procedures.Algemene administratieve/boekhoudkundige taken: Boeken aankoop- en verkoopfacturen, debiteurenbeheer, opvolging betalingen, boeken van banken, verwerken productie orders ...  KORTOM: je zorgt ervoor dat de Finaciële en Administratieve afdeling vlot verloopt en dat dagdagelijkse taken correct worden uitgevoerd. 
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Parts Advisor

Waregem, België

Voor onze klant, een gevestigde waarde binnen de autosector, zijn we op zoek naar een Parts Advisor: Als Parts Advisor ben je verantwoordelijk voor het administratief afhandelen van de verkopenJe bent verantwoordelijk voor de volledige cyclus van de onderdelen: de bestelling, de opvolging, de ontvangst en de stockHet opsporen van de juiste onderdelen en het opstellen van nauwkeurige offertes vormen een belangrijk onderdeel van jouw takenpakketJe biedt tevens deskundige ondersteuning aan onze klanten, dit zowel aan de toonbank, telefonisch of via mail, waardoor je een cruciale schakel bent in onze klantenservice  
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Verantwoordelijke dienst na verkoop

Beveren, België

Voor een klant in Beveren zijn wij opzoek naar een Verantwoordelijke dienst na verkoop   Jouw taken: Je communiceert met klanten nadat een project geplaatst is, telefonisch en via mail.Je stuurt, plant en registreert de DNV-technieker on the road.Je registreert en volgt eventuele klachten en serviceaanvragen op.Je geeft advies en lost problemen op van klanten.Je bewaakt de klantentevredenheid en levert uitstekende klantenservice.Je zet bestelbonnen om naar facturatie.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch Administratief Bediende

Genk, België

Voor onze klant gelegen te Genk die een full-service dienstverlener zijn in onderhoud en herstellingen van industriële aandrijvingen en pompen. Zijn wij op zoek naar een Technisch Administratief Medewerker. Ben jij technisch aangelegd en geen schrik om je handen wat vuil te maken? Dan is dit misschien wel de geschikte job voor jou.    Hoe ziet je dag er uit? Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel klanten als collega's bij vragen en problemen;Je zal instaan voor de nodige voorbereidingen om vervolgens deze ter plaatse uit te voeren;Je beheert je eigen agenda;Je plaatst nieuwe frequentiesturingen en zorgt voor goede aansluitingen;Je staat in voor het opsporen en oplossen van fouten bij begaande sturingen;Je maakt offertes & servicerapporten op;Je staat in voor kleinschalige projecten van A tot Z;Je bent de geschikte kandidaat die op zoek is naar een job met veel variatie en die wat flexibiliteit vraagt.  
OfficeMachinebouwVoltijdsVast contract

Dossierbeheerder

Zandhoven, België

Voor een bedrijf te Zandhoven, gespecialiseerd in boekhouding, begeleiding van opstartende bedrijven,... Zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder.Je zal instaan voor volgende taken: Je bent het eerste aanspreekpunt voor je klantenJe bent de vertrouwenspersoon die dossiers van A tot Z beheert en opvolgt Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het opmaken en tijdig verzenden van onder andere btw-aangiftes, aangiftes van personen- en vennootschapsbelastingJe werkt proactief en creatief samen met de klant, voert de nodige besprekingen en geeft hierbij financieel, fiscaal en juridisch adviesJe organiseert zelfstandig je werk, met aandacht voor het team en respecteert hierbij de nodige deadlines
InterimDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior dossierbeheerder (Brugge)

Brugge, België

Ben jij op zoek naar een eerste ervaring in de financiële sector? Bekijk jij dagelijks de website van Fod Financiën in plaats van sociale media? Verleen je graag financieel advies over verschillende dossiers? Dan is onderstaande functie als junior dossierbeheerder zeker iets voor jou!   Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een junior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.   Als junior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk: voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen). Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en helpt mee aan de voorbereiding van de jaarlijkse afsluitingen (onder toezicht van je ervaren collega's).
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior dossierbeheerder (Brugge)

Brugge, België

Ben jij, een ervaren dossierbeheerder, op zoek naar een nieuwe uitdaging? Wil je graag nieuwe dossiers behartigen? Heb jij voldoende ervaring om collega's zonder ervaring te begeleiden in het fiscale doolhof? Dan is onderstaande functie als senior dossierbeheerder zeker iets voor jou!   Onze klant, gelegen in Brugge, wenst graag een senior dossierbeheerder in hun team te verwelkomen.   Als senior dossierbeheerder ben je verantwoordelijk: voor verschillende dossiers (eenmanszaken tot grote vennootschappen). Je verwerkt de facturen, fiscale aangiftes en staat in voor de jaarlijkse afsluitingen.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Administratief Bediende

Zellik, Asse, België

Voor onze klant te 1731 Zellik zijn we op zoek naar een gemotiveerde administratief bediendeTaken: Je staat in voor het uitvoeren van administratieve handelingen.Je staat in voor de dossier opvolging van A tot Z. Hierbij sta je in voor het invoeren van verweerbrieven, opstellen en verzenden van briefwisselingen.Je volgt de betalingen van boetes op.Rapportering aan de deelnemende vennoten zowel extern als intern.Voorzien van schriftelijke en mondelinge correspondentie met de bevoegde autoriteiten.Je behelpt en adviseert de vennoten en burgers zowel mondeling als schriftelijk.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tekenaar projectvoorbereider

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Tekenaar- projectopvolger/voorbereiding industrie, metaal, bouw. Waar moet je zijn? ArendonkSpecialisatie: Bouwprojecten A-Z, industrie Wat moet je doen? Coördinatie werkvoorbereiding/calculatie mbt lastenboeken, bestekken, offertedossier Opvolgen van de werven van A-Z in samenspraak met werf-projectleidersAls tekenaar en spilfiguur tussen klant, leveranciers, atelier en bureau ben je het aanspreekpunt. Je krijgt de kans om het proces/opbouw/dossier van begin tot einde op te volgen + voor te bereiden.Als een project is verkocht ga jij aan de slag om het bouwdossier administratief in orde te brengenConstructies, detailplannen uittekenen Je bent aanspreekpunt voor de klanten, leveranciers ivm bestellingen, lastenboeken, bestekken, orders, verloop projecten, prijsoffertes... Jij analyseert alle documenten zoals tekeningen, contracten, ... en bundelt deze in een bouwdossier. Zijn er verbeteringen nodig? Je doet voorstellen ter optimalisatie.Administratie hoort er natuurlijk ook bij: Bestellingen doen en opvolgen + registreren, offertes opmaken/opvolgen/verwerken, klanten dossiers voorbereiden, interpreteren lastenboeken en aanbestedingsdossiers, technische plannen lezen/interpreteren, selecteren leveranciers mbt werkmaterialen, hoeveelheid werkuren inschatten, opmaak technische fiches, onderaannemers selecteren ... Project- werfleiders administratief ontlasten + organisatie magazijngebeuren (voorraad opvolgen, stockcontrole, ...) Je onderhoudt contacten met bestaande en nieuwe leveranciers + onderaannemersOp termijn kan je takenpakket evolueren richting nazorg, planning, projectleiding
OfficeMetaalVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Junior dossierbeheerder Zedelgem

Zedelgem, België

Ben jij een schoolverlater die barst van de ambitie? Wil jij graag in een boekhoudkantoor werken waar je de ruimte en ondersteuning krijgt om te groeien tot boekhouder en bedrijven goed financieel advies kan verlenen? Lees dan zeker onderstaande vacature! Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Zedelgem, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder! Een greep uit jouw boeiend takenpakket: Als professionele raadgever begeleid je ondernemers bij het opstellen van hun bedrijfsstrategie.Je bent niet enkel hun boekhouder, maar ondersteunt hen “Kamal Kharmach-gewijs”.Je zorgt voor de correcte indiening van jaarrekeningen en fiscale aangiftes en maakt financiële analyses.Samen met ons ervaren team van medewerkers zorg je dat deadlines nauwgezet opgevolgd worden.Je neemt proactief initiatief om je klanten te adviseren inzake optimalisaties en wordt als het ware de copiloot in de cockpit van de ondernemer.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Senior dossierbeheerder Zedelgem

Zedelgem, België

Ben jij een ervaren dossierbeheerder op zoek naar een nieuw kantoor? Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Zedelgem, zijn wij op zoek naar een ervaren dossierbeheerder! Een greep uit jouw boeiend takenpakket: Als professionele raadgever begeleid je ondernemers bij het opstellen van hun bedrijfsstrategie.Je bent niet enkel hun boekhouder, maar ondersteunt hen “Kamal Kharmach-gewijs”.Je zorgt voor de correcte indiening van jaarrekeningen en fiscale aangiftes en maakt financiële analyses.Samen met ons ervaren team van medewerkers zorg je dat deadlines nauwgezet opgevolgd worden.Je neemt proactief initiatief om je klanten te adviseren inzake optimalisaties en wordt als het ware de copiloot in de cockpit van de ondernemer.
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

boekhouder

Poperinge, België

Ben jij een nauwkeurige en analytische professional met een passie voor cijfers? Heb je oog voor detail en werk je graag in een dynamische omgeving? Wij zijn op zoek naar een Nederlandstalige professional met ervaring in boekhouding om ons team te versterken.Hoe ziet je takenpakket eruit?  Het verwerken van financiële administraties van A tot Z.Het opstellen en controleren van facturen, betalingen en bankafschriften.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief bediende

Roeselare, België

Voor een bedrijf in Roeselare zijn we op zoek naar een administratief bediende met kennis van 2D tekenen in Autocad.Als Administratief bediende in de houtsector zal je verantwoordelijk zijn voor het beheren van administratieve taken zoals het opstellen van facturen, het beheren van bestellingen en het bijhouden van klantendossiers. Daarnaast is het ook belangrijk dat je ervaring hebt met Autocad2D, aangezien je zal worden betrokken bij het uitvoeren van tekenwerkzaamheden en het aanpassen van ontwerpen.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Technisch bediende

Ingelmunster

Ben jij technisch? Commercieel en een passie voor de autobranche? Dan ben jij de persoon die we zoeken Als commercieel bediende sta je in voor:  In deze functie ben je omringd door een ervaren team dat aan onze klanten gespecialiseerde service levert op het gebied van auto-elektriciteit, diesel en voertuiguitrusting.Je staat in voor de verkoop van auto- onderdelen aan garages, transportfirma's & andere KMO'sJe maakt bestekken opJe krijgt gevarieerde en verantwoordelijke taken die aan je sterke inzet naar dienstverlening aan de klanten en zin voor organisatie voldoen.Je werkt samen met ervaren collega’s die met hun meest technische knowhow jouw kennis en ervaring doen groeien.
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief