Vivaldis Office Brussels Zelliksesteenweg 12 - 1082 Brussel

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Sales Engineer Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, een belangrijke speler in de liftensector, zijn we op zoek naar een Vertegenwoordiger voor de regio Brussel
Als vertegenwoordiger bouw je een solide kennis van de markt op. Hierin word je uiteraard ondersteund door de firma.
  • Je werkt aan een kwaliteitsvol partnerschap met de bestaande klanten
  • Je behandelt de offerte aanvragen in jouw sector en breidt het klantenbestand uit
  • Je bent op de hoogte van onze producten en probeert naast de liften ook de andere producten uit het gamma te verkopen
  • 60% op de baan, 40% op kantoor/thuis
  • Je rapporteert aan de Sales Manager
Lees Meer

Dispatcher Interim

  • Etterbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, marktleider in reisbijstand, zijn we op zoek naar een DISPATCHER.
Na een grondige opleiding, zal u instaan voor het beheer van de interventies (depannages en mobile checks).
U zal samenwerking met de medewerkers van de centrale, de wegendienst (wegenwachters en field coordinators) en met de externe partners (garages, depannagedienst en takeldiensten).

U schakelt de wegenwachters zo efficiënt mogelijk in om de wachttijden zo veel mogelijk te reduceren. U controleert de gegevens van de klanten en algemene voorwaarden in het contract van de klant. U contacteert de klanten en geeft hen alle benodigde informatie. U bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van uw dossiers en u waakt over de uitvoering van de interventie, om zo een zo hoog mogelijke tevredenheid bij de klanten te verkrijgen.
Lees Meer

Accountant Office

  • Auderghem
  • Voltijds
  • Optie vast
Accountant
Lees Meer

Commercial representative Office

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
In het kader van verdere groei van de regio Brussel is on klant op zoek naar een gedreven 2 talige accountmanager (NL + FR)
  • Onder begeleiding van de regio manager en in samenwerking met je collega projectleider volg je de klanten in jouw regio op.
  • Je identificeert proactief mogelijke nieuwe klanten op basis van een goed inzicht op het business model van het bedrijf. 
  • Door jouw toegevoegde waarde en vlotte communicatie met de klanten, slaag je er in een lange termijn relatie op te bouwen
  • Je gaat in dialoog met beheerders en eindklanten (B2C en B2B). Op basis van een goed begrip van hun noden maak je voorstellen op + je adviseert je klant hierbij
  • Je negotieert autonoom (lange termijn) contracten waarbij je kwaliteit en service hoog in het vaandel draagt
Lees Meer

Customer service medewerker Interim

  • Watermaal-Bosvoorde
  • Voltijds
  • Tijdelijk
Voor onze klant zoeken we een 'customer care professional':
  • Zo nauwkeurig en volledig mogelijk de vragen van klanten beantwoorden (telefonisch, e-mail of per post)
  • Administratieve taken uitvoeren met betrekking tot de inschrijving van nieuwe klanten
  • Programmatie en activatie van de verkoopterminals
  • Kleine technische problemen oplossen
  • De rekeningen van klanten nakijken en eventuele fouten rechtzetten
     
Lees Meer

Management assistant Interim

  • Brussel
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant, een bedrijf gespecialiseerd in investment management en vastgoed, zijn we op zoek naar een Management Assistant (m/v) die van alle markten thuis is! 
  • Je staat in voor de administratie van het kantoor 'Retail' en helpt de teamleden bij hun taken
  • Je staat in voor het uitschrijven van de correspondentie, alsook het maken van vertalingen 
  • Je behandelt de inkomende oproepen en doet de follow-up
  • Je staat in voor de het up-to-date houden van de database en website
  • Je staat in voor het opzetten van marketingacties
  • Samen met de directeur sta je in voor het beheer van het budget en de facturatie
Lees Meer