Vivaldis Interim Vilvoorde Etienne Blondieaustraat 28 - 1800 Vilvoorde

Ma open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Di open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Wo open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Do open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Vr open open open open open open open open open open open open open open open open open open
Za
Zo
Uren 8 8:30 9 9:30 10 10:30 11 11:30 12 12:30 13 13:30 14 14:30 15 15:30 16 16:30 17 17:30 18 18:30

Openstaande vacatures van dit kantoor

Administratief logistiek bediende Interim

  • Vilvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
Onze klant biedt gepersonaliseerde logistieke oplossingen voor bedrijven binnen de supply
chain en warehousing.
Daarnaast reiken ze oplossingen aan qua transport binnen Europa.

Als logistiek administratief bediende rapporteer je aan de logistieke supervisor. 

Functie inhoud:
  • Data ingeven in voorbestemd systeem.
  • Ontvangen, registreren en klasseren van documenten, alsook de opmaak van documenten en overige administratieve ondersteunende taken.
  • Contact onderhouden met leveranciers, interne medewerkers, klanten omtrent orderstatussen, levertermijnen,... en dit via email of telefoon.
  • Transporten regelen bij de logistieke partners en deze actief opvolgen.
  • Logistiek bestanden onderhouden en deze up-to-date houden bij wijzigingen.
  • Actief bijdragen tot het permanent zoeken naar effeciëntieverbeteringen.
  • Doorgeven pickingorders aan de magazijnmedewerkers.
  • Doorgeven van prioritisatie binnen deze pickingorders indien nodig.
  • Opnemen taken indien afwezigheid directe collega’s.
  • Op een professionele manier communiceren met klanten en externen.
  • Orderinput van diverse logistieke klanten -stockbeheer IN/OUT
  • Planning opmaken voor magazijn in overleg met de logistics supervisor.
  • Planning opmaken voor leveringen vanuit stock in overleg met de transportafdeling.
  • Coördinatie afhandeling douaneformaliteiten met de afdeling douane.
  • Customer service voor onze logistieke klanten (feedback opdrachten - klachtenbehandeling - ...)
  • Facturatie
Lees Meer

Bandenmonteur Interim

  • Machelen
  • Voltijds
  • Optie vast
Bandenmonteur (M/V)

Wij zoeken een bandenmonteur voor het demonteren en monteren van banden op zowel personenwagens als vrachtwagens.
Eens je goed bent ingewerkt, zal je op termijn ook depannages op verplaatsing uitvoeren.

Lees Meer

Receptionist garage Interim

  • Mechelen
  • Voltijds
  • Tijdelijk
Tijdelijke receptionist(e) gezocht voor een gerenommeerde garage te Mechelen:  -> Dienst bestel- en vrachtwagens
-> Tijdelijke opdracht tot eind december 2018
  • Onthaal klanten
  • Planning opstellen
  • Telefoonwerk
  • Administratief werk / dossier opvolging 
Lees Meer

Schrijnwerker Interim

  • Cargoville
  • Voltijds
  • Optie vast
Verantwoordelijkheden:
- Analyse technische tekening
- Bedienen van de houtbewerkingsmachines
o Werkbladen versnijden
o Bladen verlijmen met een nieuwe toplaag
o Hanteren van de kantboordmachine.
o Bedienen van de CNC
- Voormontage van de afgewerkte producten
- Afgewerkte producten verzendklaar maken
- Naleving van de kwaliteitsnormen
- Efficiënt beheer van de werkvloer:
- Toepassen van de interne reglementen
- Behalen van de vooropgestelde doelen binnen het tijdskader
Lees Meer

Schrijnwerker Interim

  • Cargovil, Zemst
  • Voltijds
  • Optie vast
Algemeen : Een polyvalent persoon die inzetbaar is in onze schrijnwerkerij, en die ook
ervaring heeft met het maken van productietekeningen.
Taken :
 Productie van meubilair
 Bedienen van de houtbewerkingsmachines (zaagmachine, kantenlijmer,
vlakschuurder, CNC)
 Productietekeningen maken van meubilair en opstellen van onderdelenlijsten
 Voorbereiden en programmeren CNC
 Naar schatting 80% atelierwerk en 20% tekenwerk
Lees Meer

Bediende In De Boekhouding Interim

  • Vilvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
We zijn dringend op zoek naar een financieel administratief bediende (M/V):

Deze kandidaat moet beschikken over sterke administratieve skills, maar eveneens over sterke interesse in de financiële zaken binnen een boekhouding.  

Takenpakket :
 
  • Uitgaande facturatie;
  • Leveranciersbetalingen;
  • Nazicht en boeken van de aankoopfacturen;
  • Verwerken van de bankverrichtingen;
  • Incasso beheer;
  • Allerhande algemene administratieve taken ( klassement, naar de post gaan, ….)
Lees Meer

Customer Service Medewerker Interim

  • Grimbergen
  • Voltijds
  • Optie vast
- Vastleggen en bestellingen registreren
- Telefonische verkoop in beide nationale talen (call center)
- Dagelijkse klantenondersteuning in nauwe samenwerking met onze verkoopvertegenwoordigers en de logistieke afdeling
- Diverse administratieve taken en af en toe bijwerken van databases.

1) Orders opnemen en coderen / klantendienst:
- Opnemen van klantorders, telefonisch, per post, fax en coderen in onze eigen
computersoftware;
- De na-verkoop dienst verzorgen, zoals ontbrekende items en non-conformiteiten beheren;

2) Een park aan diepvriezers kunnen beheren:
- Selectie en levering
- Contact met technici om problemen met de apparaten op te lossen of te onderhouden;
- zorgen voor algemene follow-up.
- Verkoop via de telefoon (call center)

3) Dagelijks een aantal klanten bellen om actief de verkoop te ontwikkelen:
-  Zorgen voor regelmatig contact met onze klanten om extra omzet te genereren
-  Nieuwe artikelen voorstellen;
-  Relaunch promoties en producten die het momentum verliezen;
-  Nieuwe opportuniteiten zoeken om afspraken met de verkoopvertegenwoordigers te
organiseren.
Lees Meer

Payroll Officer Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
Payroll Officer m/v

Heb je een diploma niveau bachelor op zak en heb je reeds gewerkt als payroll medewerker? Kan je omgaan met
vertrouwelijke informatie en ben je mensgericht? Hou je van een secure werkplanning en ben je
oplossingsgericht ingesteld ? Dan hebben wij een plek voor jou in ons payroll-team als Payroll Officer.

Jouw taken :
  • Je bent verantwoordelijk voor de loon- en HR-administratie.
  • Je zorgt ervoor dat onze medewerkers tijdig en correct betaald worden en dat de loonadministratie feilloos verloopt.
  • Je beantwoordt vragen van werknemers en biedt administratieve en sociaaljuridische ondersteuning aan de HR Manager en de BU Managers.
  • Naast de loon-en HR administratie verleen je support bij andere HR-taken zoals de opmaak van
  • contracten, activering van interimbureaus, opstellen van brieven, verzenden van mailings etc…)
  • Je rapporteert aan de Compensation & Benefits Manager, die je ondersteunt d.m.v. een correcte rapportering.
Lees Meer

Beheerder dienst naverkoop Interim

  • Anderlecht
  • Voltijds
  • Optie vast
Heb je een diploma niveau bachelor op zak en hou je steevast de vinger aan de pols? Wil je
deel uitmaken van een team dienst naverkoop? Hou je graag het overzicht en heb je een
klantgerichte houding? Dan hebben we een plek voor jou.

Jouw taken:
  • Je beheert de volledige opvolging vanaf de ontvangst van een retour tot de reparatie ervan en vervolgens de aflevering bij de klant.
  • De rode draad in dit proces is de registratie van de binnenkomende stukken, het aanvragen van offertes en het opstellen van facturen.
  • Gezien de vele contacten met klanten en leveranciers, rekenen we op je commerciële flair.
Lees Meer

Assistant Warehouse Manager Interim

  • Vilvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
Assistant Warehouse Manager m/v

Functieomschrijving:

In deze administratieve en coördinerende functie treed je op als spilfiguur tussen onze interne klantendienst, de dienst operations en de magazijniers.
  • Je versnelt de interne communicatie door een “accurate” en zorgvuldige opvolging van de documenten van de binnenkomende goederen.
  • Je assisteert in de planning van de magazijniers en je controleert de uitgaande goederen.
  • Je helpt zowel de Warehouse Manager als de magazijniers.
Lees Meer

Tweetalige Business Development Manager Interim

  • Vilvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
Tweetalige Business Development Manager m/v

Je functie

Je gaat op zoek naar nieuwe klanten om het klantenbestand van Transmoove verder uit te breiden:
  • Je bouwt nieuwe contacten uit in verschillende sectoren (facilitaire bedrijven, immobiliën,.. )
  • Je creëert een netwerk waaruit je leads en opportuniteiten genereert
  • Je onderhoudt contacten op niveau van aankoop en facilitair management
  • Je maakt afspraken bij nieuwe klanten om onze diensten voor te stellen
  • Je prospecteert bij vroegere klanten
  • Je volgt de markt op om nieuwe diensten te ontwikkelen en voorstellen te doen
  • Je beheert je afspraken en agenda
  • Je maakt offertes met ondersteuning van de Account Manager of binnendienst
  • Je verzorgt een kleine portefeuille van klanten die regelmatig (dagelijks, wekelijks, maandelijks) van onze diensten gebruik maken
  • Je staat dagelijks in contact met de facilitaire contacten om zowel nieuwe projecten als bestaande projecten te bespreken en op te volgen
  • Je beheert de opdracht t.o.v. de klant in alle aspecten
  • Je bent resultaatgericht en denkt proactief mee in het zoeken naar nieuwe diensten bij de klanten
  • Je rapporteert aan de Sales Manager.
Lees Meer

Administratief Bediende Interim

  • Cargovil, Zemst
  • Voltijds
  • Tijdelijk
Voor een klant in Zemst zijn wij op zoek naar een Administratieve ondersteuning immo en expansie:

Ter vervanging van een vaste medewerker tot eind december ( indien werknemer langer afwezig is, wordt de periode verlengd)

- ( Telefonisch) herstellingen regelen met filialen en aannemers
- Problemen kunnen inschatten en de juiste dienst contacteren


Lees Meer

Verkoopmedewerk(st)er Herenboetiek Interim

  • Wolvertem, Meise
  • Voltijds
  • Optie vast
Verko(o)p(st)er gezocht  - 21u/week - voor Herenboetiek (M/V):
  • Op een vriendelijke en professionele manier onthaal je de klanten.
  • Je zorgt voor een uitgebreide en behulpzame dienstverlening.
  • Uiteraard bewaak je de aantrekkelijke en overzichtelijke presentatie van de boetiek. 
 



Lees Meer

Administratief Bediende Interim

  • Vilvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een bedrijf werkzaam in fleetmanagement, zijn we een op zoek naar een gemotiveerde Administratief bediende M/V:
Indiensttreding: zo snel mogelijk!

Functie:
  • Dagelijks contact met klanten (telefoon en mailverkeer) zodat elke opdracht nauwgezet wordt opgevolgd en uitgevoerd.
  • Algemeen administratief werk
  • Gegevensverwerking: input van prestaties en gegevens chauffeurs
  • Klassement
  • Post ophalen en verdelen 
Lees Meer

Automechanieker Interim

  • Strombeek-Bever, Grimbergen
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een bedrijf, gelegen te Strombeek, zoeken we een ervaren automechanieker met kennis van diagnose (M/V)

Een greep uit je takenpakket: 
  • Diagnose vaststellen met behulp van de meetapparatuur 
  • Opsporen en uitzoeken van technische fouten
  • Uitvoeren van technische reparatiewerkzaamheden
  • Uitvoeren van grote en kleine onderhouden
  • Werken volgens de werkorders - aanvullen van de werkorders 
Lees Meer

Polyvalent baliemedewerk(st)er Interim

  • Vilvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Klanten vriendelijk en behulpzaam onthalen
  • Kleuradvies - en inspiratie geven aan de klanten bij vragen over verf, raamdecoratie of behangpapier
  • Bestellingen opnemen en bespreken met de klanten
  • De orders en gegevens registreren in het daarvoor bestemde systeem
  • Bestellingen klaarzetten voor de klanten
Lees Meer

Chauffeur C Interim

  • BRUSSEL
  • Voltijds
  • Optie vast

Voor onze klant zoeken wij een chauffeur C (m/v) om een veegwagen te besturen in Brussel

  • Je zal instaan voor het onderhoud van straten en pleinen in het centrum van Brussel
Lees Meer

Reisagent Interim

  • Vilvoorde
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor een klant - gesitueerd in Vilvoorde - zijn wij momenteel op zoek naar een Business Travel Agent (M/V): Deze reisagent zorgt voor de dagelijkse reisbehoeften van zakelijke bedrijfsaccounts die zijn gewonnen door de Business Account Manager. Een succesvolle Business Travel Agent zal solide relaties opbouwen met de zakelijke klanten door een uitzonderlijke klantenservice te bieden en de verwachtingen van de klant te overtreffen bij elke interactie met betrekking tot:
1. Reismanagement
Begrip en anticiperen op klantbehoeften en reisvoorkeuren.
Snel en proactief reageren op verzoeken van klanten.
Klachten van klanten oplossen.
Zorgen voor een juiste en tijdige presentatie van de reisdocumenten van klanten.

2. Teamwerk en communicatie
Actief bijdragen aan vergaderingen met de Agency Manager en de accountmanager om hen op de hoogte te houden van klantaccounts en alle informatie die (positief of negatief) van invloed kan zijn op Corporate Traveler.
Informatie delen met collega-reisbureaus en teamleiders om te zorgen voor een verenigde, consistente en professionele benadering van klantaccountbeheer.

3. Kantoorsystemen en -processen
Bijdragen aan de ontwikkeling en het onderhoud van kantoorsystemen en -processen die aan accounts zijn gekoppeld.
Ervoor zorgen dat alle klantaccountgegevens up-to-date zijn.
Lees Meer

RAYONVERANTWOORDELIJKE SUPERMARKT Interim

  • Humbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
  • Je staat in voor de verantwoordelijkheid binnen jouw afdeling, dit kan zijn: dranken-afdeling OF groenten & fruit-afdeling
  • Je staat in voor stockbeheer
  • Opvolgen bestellingen
  • Je stuurt de mensen aan binnen jouw afdeling
Lees Meer

Dispatcher Interim

  • Etterbeek
  • Voltijds
  • Optie vast
Voor onze klant, marktleider in reisbijstand, zijn we op zoek naar een DISPATCHER.
Na een grondige opleiding, zal u instaan voor het beheer van de interventies (depannages en mobile checks).
U zal samenwerking met de medewerkers van de centrale, de wegendienst (wegenwachters en field coordinators) en met de externe partners (garages, depannagedienst en takeldiensten).

U schakelt de wegenwachters zo efficiënt mogelijk in om de wachttijden zo veel mogelijk te reduceren. U controleert de gegevens van de klanten en algemene voorwaarden in het contract van de klant. U contacteert de klanten en geeft hen alle benodigde informatie. U bent verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van uw dossiers en u waakt over de uitvoering van de interventie, om zo een zo hoog mogelijke tevredenheid bij de klanten te verkrijgen.
Lees Meer