Jobs

Jobs

429 Jobs gevonden

Medewerker in de boekhouding

Oostende, België

Ben je op zoek naar een eerste werkervaring of een nieuwe uitdaging in de financiële sector? Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een medewerker in de boekhouding. Een overzicht van jouw takenpakket: Verwerken van facturenControle van extern gevoerde boekhoudingenOndersteunen van BTW-aangiftes, vennootschapsbelasting en personenbelastingVoorbereiden van eindbalansen en jaarrekeningenVoorbereiden van de jaarverslagenOpmaak van tussentijdse balansen en periodieke rapporteringen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

Oostende, België

Ben jij op zoek naar een eerste uitdaging in de financiële sector?Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23 Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.Je ondersteunt dossiersbeheerders met hun dossiers:Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVoorbereiden van de BTW-aangiftes, tussentijdse afsluitingen, fiscale aangiftes, jaarrekeningen,... (steeds in overleg met de dossierbeheerder en zaakvoerder)Klantencontact ivm hun dossiersBijkomende administratie
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Niet gevonden wat je zoekt?

Ga voor een spontane sollicitatie!
Spontaan solliciteren

Boekhoudkundig medewerker

Brugge

Voor een familiaal boekhoudkantoor gelegen in Brugge die momenteel volop aan het in zetten is op het digitaliseren op vlak van boekhouding maar ook op vlak van administratieve zaken, zijn we op zoek naar een gedreven boekhoudkundig medewerker. Je verzorgt de algemene boekhouding (na een interne opleiding)Je helpt mee met het digitaliseren van de boekhoudingJe behandelt allerlei administratieve takenJe hebt contact met klanten over hun dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

BRUGGE

Voor onze klant, gelegen te Brugge, zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker (28u)Een greep uit jouw takenpakket:Ondersteunen van onze hoofdboekhoudsterVerwerken van dagelijkse boekhoudkundige documentenInboeken van banktransacties en aankoopfacturen (via boekhoudsoftware)Voorbereiden van betalingen (Isabel)Controleren van stockfacturen en kassa’sMaandelijkse BTW-aangifte voorbereidenArchiveren en administratieve ondersteuning van de financiële dienst
OfficeLederVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

WINGENE

Voor onze klant te Wingene zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker. Wat je doet - Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS). - Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen. - Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen. - Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren). - Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits. - Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend. - Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte. - Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten. 
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

ROESELARE

Voor onze klant, gelegen te Roeselare, zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van bankuittreksels en opvolgen van betalingenInboeken van de facturenUitvoeren van betaalopdrachten en domiciliëringenKasbeheer en kasverrichtingen van de verschillende vestigingenBeheer van subsidieaanvragen (KMO-portefeuilleStockbeheer (drukwerk, folders, printpapier)Diverse administratieve taken: agendabeheer, financiële transacties, postverwerking
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Boekhoudkundig medewerker

Roeselare

Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker die zowel instaat voor het onthaal als dossierbeheerder ondersteunt bij het verzorgen van dossiers. Een greep uit jouw boeiend takenpakket: Onthaal van de klantenAgendabeheer van dossierbeheerdersOrganisatie en klaarzetten van kantoorruimtenAd hoc administratieve takenDigitaal verwerken van facturenDebiteuren- en crediteurenbeheer
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Rechterhand accounting manager- finance medewerker (Frans!)

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Rechterhand accounting manager- finance medewerker -> belangrijk? Ervaring met AP accounting, facturatie + kennis Frans (opleiding zal in het Frans zijn) Waar moet je zijn? Beerse Takenpakket Rechterhand finance, accounting manager: algemene boekhoudkundige taken + GL adminJij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenOndersteuning voorbereiding Maandelijkse en jaarafsluitingData input in Excel + opvolging inkooporders/ PO nummersMeedenken aan optimalisatie en verbeteringOpstellen dashboards en financiële rapporten voor managementEfficiënt verwerken van inkomende facturen + voorbereiden betalingsrunsDebiteurenbeheer/ status betaling  
OfficeMilieuVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Tijdelijk Back office sales medewerker

Oostende, België

Voor onze partner te Oostende, marktleider in de diepvriessector van visproducten, zijn we op zoek naar een back office sales medewerker tijdelijk (heden-eind januari). Door de groei van hun klantenbestand zijn ze op zoek naar een extra collega om de commerciële binnendienst mee te ondersteunen. Jouw taken zijn:Opvolgen van bestellingen en leveringen zodat deze correct en tijdig gebeuren. Invoeren gegevens via SAP.Overleggen met de klant indien leveringen niet volgens afspraak kunnen gebeuren. Je denk mee in oplossingen.Afhandelen en opvolgen van klachten.Opvolgen en monitoren van de stock. Productie aansturen in het beheren van de stock.Klantendossiers up to date houden.Opvolgen van onbetaalde facturen, in samenwerking met de collega's van de boekhouding.Controle van de verkoopprijzen en bijhouden van product specificaties en prijzen.Administratieve ondersteuning van de sales managers.Klantenbezoeken voorbereiden administratief in overleg met de sales managers.Administratief voorbereiden van grote tenders.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve allrounder /aanspreekpunt klant (hands-on!)

Turnhout, België

Vivaldis Office zoekt..............Administratieve duizendpoot, management assistant/ onthaal- aanspreekpunt klant.   Waar moet je zijn? Turnhout, opleiding in ander filiaalSpecialisatie: garage   Wat moet je doen? Opvolgen van dossiers/orders en bestellingen, aanvragen- orders + verwerking en administratief in orde brengenZorgen voor de juiste materialen voor de monteurs (magazijnbeheer, bestellen en opvolgen stock + voorraad)Ondersteuning boekhouding/facturatie zal ook een belangrijk luikje zijn + betalingen opvolgenAanspreekpunt bezoekers/ klant: Onthaal - telefonie en mail (Ned, Eng, Fra = behelpen!)Postverdeling
OfficeAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratieve allrounder/finance ondersteuning

Turnhout, België

Vivaldis Office Turnhout zoekt een administratieve allrounder/finance ondersteuning   Je bent DE rechterhand van de accountants.   Waar moet je zijn? 📍 Turnhout  💻 Specialisatie: boekhoudkantoor   Takenpakket Jij zorgt ervoor dat elk dossier administratief in orde is en dat er geen documenten ontbrekenJe start als administratieve en boekhoudkundig bediende ter ondersteuning van de senior accountants. (facturatie, betalingen, ...)Administratieve en finance ondersteuning: Aanmaken nieuwe klanten, verwerking rapporten, ondersteuning facturatie, betalingen opvolgen, debiteurenbeheer, boeken aankoop-verkoop facturen, ondersteuning jaarlijkse audits, meewerken aan voorbereiding maand- jaarafsluiting Algemene administratieDoorgroei kans
Technics EmployeesDienstenDeeltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Administratief medewerker

EREMBODEGEM

Wij zijn een dynamische, internationaal actieve onderneming in de regio Aalst met een informele bedrijfscultuur waar de deuren voor iedereen openstaan.   Als Administratief Medewerker ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je combineert receptietaken met brede administratieve ondersteuning en hebt een belangrijke rol in de interne organisatie.   Jouw Takenpakket   Onthaal en Receptie: Je bent het vriendelijke gezicht van de organisatie. Je ontvangt bezoekers en bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon.Communicatiebeheer: Je beheert interne en externe communicatiekanalen.Leidinggevende Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp bij de dagelijkse werking en diverse projecten van de bedrijfsleiding.Financiële Administratie: Je ondersteunt de financiële afdeling bij het verwerken van facturen en de algemene administratie.Sales Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp aan het salesteam.Personeelsadministratie (HR): Je ondersteunt HR-gerelateerde administratie en verzorgt het onthaal van nieuwe medewerkers.Organisatie Events: Je coördineert en organiseert bedrijfsbezoeken (zoals schoolbezoeken).
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Medewerker boekhouding

ZEDELGEM

Voor onze klant te Zedelgem zijn wij op zoek naar een Financial Specialist. Kan jij jou vinden in volgend takenpakket? Verwerken van dagelijkse boekhoudkundige verrichtingen (zoals inkoopfacturen en banktransacties)Voorbereiden van maand- en jaarafsluitingenOpvolging van balansposten en ondersteuning bij auditsIndienen van btw-aangiftes en fiscale verplichtingen (statistieken, intrastat)Beheren van de crediteurenadministratie
OfficeChemieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende In De Boekhouding

OOSTENDE

Ben jij een gemotiveerde bachelorstudent Accountancy Fiscaliteit op zoek naar een studentenjob? Voor een boekhoudkantoor in Oostende zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de voorbereiding van personenbelastingen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende In De Boekhouding

De Haan, België

Ben jij klaar voor een eerste of nieuwe ervaring in de financiële sector? Hou je van cijfers, variatie en veel uitdaging? Dan onderstaande functie van administratief boekhoudkundig medewerker in een boekhoudkantoor zeker iets voor jou! Voor onze klant, een boekhoudkantoor in De Haan, zijn wij op zoek naar een administratief boekhoudkundig medewerker. Een greep uit jouw takenpakket: Je ondersteunt dossierbeheerders met hun dossiers: inboeken van facturen, verzorgen van financiële verrichtingen, voorbereiden van fiscale aangiftes,...Verzorgen van administratieve taken (neerleggen van jaarrekeningen,..)Klantencontact... Krijg je op termijn des te meer ambitie om ook dossierbeheerder te worden? Doorgroeimogelijkheden zijn mogelijk!
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student Bediende In De Boekhouding

JABBEKE

Ben jij een bachelorstudent Accountancy Fiscaliteit op zoek naar een studentenjob? Voor een boekhoudkantoor in Jabbeke zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de personenbelastingen  
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Bediende In De Boekhouding

Nieuwpoort, België

Voor onze klant, gelegen in Nieuwpoort,  zijn wij op zoek naar een bediende in de boekhouding. Welke boeiende uitdaging staat je te wachten als bediende in de boekhouding? Je verwerkt de aankoopfacturenJe hebt contact met de leveranciers en onderaannemers m.b.t. facturatie en betalingenJe factureert naar de klanten en volgt de betalingen opJe verzorgt de facturatie bij de verschillende maatschappenDiverse administratieve taken zoals de opvolging van contracten, schadedossiers, borgstellingen,...Je werkt actief mee aan de verdere implementatie van het ERP-systeem 4PS (Navision)
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Manager Accountancy

Brugge, België

Dankzij de sterke groei en ambitieuze plannen van onze klant (een boekhoudkantoor in Brugge) zijn wij op zoek naar een ervaren Accountancy Manager die hun team zal versterken. Ben jij een gedreven leider met een passie voor accountancy en fiscaliteit? Heb jij een oog voor detail en weet je hoe je teams kunt inspireren om het beste uit zichzelf te halen? Dan ben jij de persoon die wij zoeken!   De rol van Accountancy Manager: In de functie van Accountancy Manager ben jij dé brug tussen het management en de Accountancy Managers. Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO en fungeert als coach voor het team in de dagelijkse werking. Het bewaken van deadlines, de implementatie van nieuwe procedures en software, en het versterken van de efficiëntie binnen het kantoor behoren tot jouw kernverantwoordelijkheden.Je hebt een proactieve houding in het aansteken van de ondernemersgeest binnen je team en zorgt ervoor dat klanten altijd rekenen op het hoogste niveau van advies en service.Jij ondersteunt je collega's in hun commerciële rol, zodat we de klanttevredenheid kunnen blijven garanderen. Bovendien ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de dossiers en het integreren van de laatste wet- en regelgeving.Als specialist op het gebied van accountancy en fiscaliteit kunnen je collega's terecht bij jou voor advies en verdere toelichting bij complexe vraagstukken. Je werkt nauw samen met andere externe stakeholders en hebt een helikopterview over de werking van het kantoor.Je identificeert snel waar de noden liggen en voorziet het team van de nodige opleidingen en kennisoverdracht
FinanceDienstenVoltijdsVast contract

Student Bediende In De Boekhouding

VELDEGEM

Ben jij een bachelorstudent accountancy fiscaliteit op zoek naar een studentenjob? Voor een boekhoudkantoor in Zedelgem zijn we op zoek naar een student bediende in de boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Inboeken van aankoop-en verkoopfacturenInboeken van bankafschriftenVoorbereiden van de btw-aangiftesMeehelpen met de personenbelastingen  
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode

Student bediende in de boekhouding (Zeebrugge)

Zeebrugge, Brugge, België

Ben jij student? Ben je op zoek naar een studentenjob als administratief boekhoudkundig medewerker? Kan je je beschikbaar maken deze zomer en eventueel ook doorheen het jaar voor één of twee dagen? Dan is onderstaande vacature zeker iets voor jou!   Voor onze klant, gelegen in Zeebrugge, zijn wij op zoek naar een student administratie/boekhouding. Een greep uit jouw takenpakket: Boeken van facturenDiverse administratieve taken
FinanceVoedingVoltijdsStudentenjob
Charlotte
Charlotte
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.


Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Je ontvangt geweldige jobaanbiedingen en jezelf uitschrijven kan op elk moment met één klik!