Hey!
Boek jij graag facturen in?Volg je ook graag facturen op?Bereid jij graag de BTW-aangifte voor en help je graag met de vennootschapsbelasting?Ben je bereid om allerlei administratieve taken (waaronder het voorbereiden en uitvoeren van betalingen) uit te voerenWil jij graag voor een internationaal bedrijf werken?
Antwoord jij steeds volmondig JA?
Fantastisch! Dan ben jij de hulpboekhouder die wij zoeken!
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij als hulpboekhouder op zoek naar een nieuwe uitdaging?
Goed nieuws!
Voor een bedrijf in Oudenburg zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een greep uit jouw takenpakket:
Facturen en financiële verrichtingen verwerkenVoorbereiden van de balans, afsluitingen en btw-aangiftenInzicht krijgen in balans en resultatenrekening
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
General Ledger Accountant
Wingene, België
Voor een internationaal bedrijf in Wingene zijn wij op zoek naar een enthousiaste General Ledger Accountant!
Als General Ledger Accountant maak je deel uit van het accounting team en rapporteer je rechtstreeks aan de Accounting Manager.Een overzicht van je gevarieerd takenpakket:
Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
FinanceMaterialenVoltijdsVast contract
Voor onze klant te Oostende, een grote speler in de voedingssector, zijn we op zoek naar een assistent boekhouder.
Als assistent boekhouder speel je een cruciale rol in het financiële beheer van het bedrijf. Je bent
verantwoordelijk voor het verwerken van facturen, bankafschriften en financiële transacties.
Daarnaast ondersteun je bij BTW-aangiftes, debiteurenbeheer en maand- en jaarafsluitingen. Je
werkt nauw samen met de hoofdboekhouder en helpt bij het opstellen van rapportages en audits. Je
krijgt een gevarieerd takenpakket, waaronder:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenVerwerken van financiële transacties en bankafschriftenVoorbereiden van BTW-aangiftes en fiscale documentenOndersteunen bij maand- en jaarafsluitingenOpvolgen van debiteuren en crediteurenbeheerAssisteren bij financiële rapportages en audits
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Middelkerke, België
Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de financiële sector?
Contacteer Vivaldis Office: 050 89 52 23
Voor onze klant, gelegen in Middelkerke, zijn wij op zoek naar een ervaren hulpboekhouder.
Jouw verantwoordelijkheden:
Inboeken van aankoopfacturen en financiële transactiesPeriodieke afsluiting van de boekhoudingVoorbereiding en opvolging van de betalingenBTW-aangiftes voorbereiden en indienenDigitaliseren van de boekhouding
FinanceVrije tijdVoltijdsVast contract
Hulpboekhouder
Ingelmunster
Voor een bedrijf in Ingelmunster zijn wij op zoek naar een hulpboekhouder.
Een taak uit jouw takenpakket:
Het voeren van de volledige boekhouding van de organisatie (journals, grootboek, debiteuren, crediteuren)Het opstellen van de maand, kwartaal- en jaarafsluitingVerzorgen van btw-aangiften en fiscale aangiftenHet opstellen van de jaarrekening en de rapportage aan de externe accountantHet analyseren van de financiële gegevens en het doen van verbetervoorstellenHet beheren van de liquiditeitsplanning en het bewaken van de cashflowHet ondersteunen van het management bij financiële besluitvormingHet aansteken van een klein team van administratieve medewerkersContact onderhouden met banken, belastingsdienst en andere externe partijen
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
32u Hulpboekhouder
INGELMUNSTER
Kijk jij uit naar een nieuwe uitdaging als deeltijds boekhouder A-Y in de regio van Ingelmunster?
Lees dan zeker onderstaande vacature!
Voor onze klant zoeken wij een boekhouder A-Y die bruist van de energie wanneer hij/zij:
Overzicht kan houden op de financiële administratieAankoopfacturen inboektTijdig fiscale aangiftes indientTijdig en correct facturen goedkeurtBetalingen voorbereidenAdministratieve taken (bv: aankoop) mag verzorgen
FinancePapierVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Manager Accountancy
Brugge, België
Dankzij de sterke groei en ambitieuze plannen van onze klant (een boekhoudkantoor in Brugge) zijn wij op zoek naar een ervaren Accountancy Manager die hun team zal versterken.
Ben jij een gedreven leider met een passie voor accountancy en fiscaliteit?
Heb jij een oog voor detail en weet je hoe je teams kunt inspireren om het beste uit zichzelf te halen?
Dan ben jij de persoon die wij zoeken!
De rol van Accountancy Manager:
In de functie van Accountancy Manager ben jij dé brug tussen het management en de Accountancy Managers.
Je rapporteert rechtstreeks aan de CEO en fungeert als coach voor het team in de dagelijkse werking. Het bewaken van deadlines, de implementatie van nieuwe procedures en software, en het versterken van de efficiëntie binnen het kantoor behoren tot jouw kernverantwoordelijkheden.Je hebt een proactieve houding in het aansteken van de ondernemersgeest binnen je team en zorgt ervoor dat klanten altijd rekenen op het hoogste niveau van advies en service.Jij ondersteunt je collega's in hun commerciële rol, zodat we de klanttevredenheid kunnen blijven garanderen. Bovendien ben je verantwoordelijk voor het bewaken van de kwaliteit van de dossiers en het integreren van de laatste wet- en regelgeving.Als specialist op het gebied van accountancy en fiscaliteit kunnen je collega's terecht bij jou voor advies en verdere toelichting bij complexe vraagstukken. Je werkt nauw samen met andere externe stakeholders en hebt een helikopterview over de werking van het kantoor.Je identificeert snel waar de noden liggen en voorziet het team van de nodige opleidingen en kennisoverdracht
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Voor een bedrijf in Brugge zijn wij op zoek naar een parttime junior accountant.
Je hebt een passie voor cijfers en haalt veel voldoening uit het correct verwerken van de financiële dataJe staat in voor de dagelijkse verwerking en controle van aan- en verkoopfacturen, financiële verrichtingen en commissiesJe voert controles uit op intercompany boekingen, doorfacturaties en loonboekingenJe staat in voor het voorbereiden en tijdig indienen van de BTW-, belasting- en andere aangiftesJe volgt de debiteuren en crediteuren op.Periodiek voer je interne controles uitJe voert controles uit op de touroperatorsJe bereidt de periodieke afsluitingen voorJe doet de voorbereiding van de eindejaarsverrichtingenJe helpt met het contractbeheer over departementen heenJe staat in voor de doorfacturatie aan de eigenaars van kosten aan de appartementen door slijtage en vervangingenJe ondersteunt het operations team in het stockbeheer over de verschillende residenties
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Ben jij een nauwkeurige en allround boekhouder die klaar is voor de volgende stap?
Werk je graag in een dynamische en snelgroeiende omgeving waar je een sleutelrol speelt in de financiële structuur?
Dan is onderstaande vacature voor bBoekhouder A-Y zeker iets voor jou!
Als Boekhouder A-Y krijg je een gevarieerd takenpakket waarin je zowel zelfstandig als in nauwe samenwerking met ons finance team werkt. Je bent de rechterhand van de hoofdboekhouder en zorgt voor de volledige boekhoudkundige opvolging van A tot Z.
Wat ga je concreet doen?
Je neemt de boekhouding van de immobilievennootschappen en een holding voor je rekening, en biedt tevens ondersteuning aan de productie-entiteitJe beheert aankoopfacturen volledig, inclusief de goedkeuringsflow, controle, opvolging van afwijkingen, en het tijdig uitvoeren van betalingen en tegoedenJe zorgt voor de reconciliatie van klanten en leveranciers en voert nauwkeurige intercompany-afstemmingen uitJe bent verantwoordelijk voor de correcte Intrastat-aangifteJe werkt mee aan administratieve ad-hoc taken binnen finance en biedt essentiële ondersteuning bij de implementatie van nieuwe ERP-projecten
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
BRUGGE
Voor onze klant, gelegen te Brugge, zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker (28u)Een greep uit jouw takenpakket:Ondersteunen van onze hoofdboekhoudsterVerwerken van dagelijkse boekhoudkundige documentenInboeken van banktransacties en aankoopfacturen (via boekhoudsoftware)Voorbereiden van betalingen (Isabel)Controleren van stockfacturen en kassa’sMaandelijkse BTW-aangifte voorbereidenArchiveren en administratieve ondersteuning van de financiële dienst
OfficeLederVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior accountant (bedrijfswagen)
Brugge, België
Ben jij in het bezit van een diploma accountancy/fiscaliteit?Op zoek naar een eerste werkervaring waar veel groeimogelijkheden zijn?Aantrekkelijke voordelen in regio Brugge?
Dan is onderstaande vacature zeker iets voor jou!
Voor een accountancykantoor, gelegen in Brugge, zijn wij op zoek naar een junior dossierbeheerder.
Je leert het werkveld van accountants en belastingsadviseurs binnenuit kennen en groeit stapsgewijs in taken en zelfstandigheid.
Je maakt, onder begeleiding, balansen en jaarrekeningen op, bereidt fiscale aangiften voor (van zowel personen- als vennootschapsbelasting) en verwerkt boekhoudkundige stukken digitaal.Je verwerkt de periodieke btw-aangiftes en het indienen van de nodige formaliteiten.Je volgt de fiscale actualiteit en trends in de digitalisering van de accountancysector mee op.
Op termijn vergroot de uitdaging van je takenpakket:
Voorbereiden van fiscale eerstelijnsadviezenOpmaak van financiële rapporteringen (bijvoorbeeld: een cashflowrapport of managementrapportering)Een financieel plan opmaken...
FinanceDienstenVoltijdsVast contract
Boekhoudkundig medewerker
Brugge
Voor een familiaal boekhoudkantoor gelegen in Brugge die momenteel volop aan het in zetten is op het digitaliseren op vlak van boekhouding maar ook op vlak van administratieve zaken, zijn we op zoek naar een gedreven boekhoudkundig medewerker.
Je verzorgt de algemene boekhouding (na een interne opleiding)Je helpt mee met het digitaliseren van de boekhoudingJe behandelt allerlei administratieve takenJe hebt contact met klanten over hun dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Heb jij ervaring in een accountantskantoor en wil je de stap zetten van verwerken naar écht adviseren?
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostkamp, zijn wij op zoek naar een ervaren boekhouder.
Als ervaren boekhouder ben je een cruciale schakel tussen het kantoor en de klant. Je beheert je eigen, diverse klantenportefeuille, met een focus op dienstverlening, kwaliteit en proactief advies.
Jouw takenpakket omvat:
Het zelfstandig en nauwkeurig beheren van de boekhouding van A tot Z voor jouw klanten (vennootschappen en eenmanszaken)Het tijdig en correct opstellen van btw-aangiftes, vennootschapsbelasting, personenbelasting en diverse fiscale aangiftenHet voorbereiden en indienen van de jaarrekeningen en tussentijdse financiële rapporten.Je bent het eerste aanspreekpunt voor de klantenJe interpreteert hun cijfers en voorziet hen van gericht fiscaal en financieel adviesMeedenken over en actief bijdragen aan de digitalisatie van onze kantoorprocessen en de dossiers van onze klanten
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Junior accountant
Loppem, Zedelgem, België
Voor een modern boekhoudkantoor in volle groei, gelegen in Loppem, zijn we op zoek naar een (junior) accountant.
Als dossierbeheerder ziet je takenpakket er als volgt uit:
Je beheert eigen dossiers van A tot Y of A tot Z (naargelang ervaring en kennis) in een papiervrije omgevingJe verwerkt boekhouddossiers en volgt deze nauwgezet op. Je doet dit voor éénmanszaken en / of vennootschappenJe staat in voor de gangbare boekhoudkundige verrichtingen. Je maakt de BTW-aangiften op, doet de opmaak van balansen jaarrekeningen, tussentijdse afsluitingen en fiscale aangiftes in overleg met de zaakvoerderJe hebt klantencontact en overlegt met je klantFinanciële plannen opstellen, oprichten vennootschappen,… naargelang ervaring en gewenste uitdagingJe kijkt dossiers van de collega’s na net zoals de collega’s en/of zaakvoerder jouw dossiers nakijken
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
In deze veelzijdige van Accountant en Payroll medewerker combineer je jouw passie voor cijfers met HR-administratie en leidinggevende verantwoordelijkheden. Je zorgt ervoor dat zowel de financiële als HR-processen vlekkeloos verlopen.
Jouw takenpakket omvat:
Nauwkeurige registratie van alle financiële transacties (aankopen, verkopen, investeringen)Voorbereiden en uitvoeren van maand-, kwartaal- en jaarafsluitingenOpstellen van financiële rapportages en analyses voor het management.Analyseren van winst- en verliesrekeningen en optimaliseren van financiële processenActief meedenken over kostenbesparingen en efficiëntieslagen in de financiële structuurToezien op naleving van fiscale en juridische verplichtingenAansturen en begeleiden van junior boekhouders binnen het teamCorrecte en tijdige verwerking van de loonadministratie voor al onze medewerkersBeheer van alle personeelskosten en bedrijfslastenFungeren als aanspreekpunt voor medewerkers met vragen over lonen, uitgaven of andere HR-gerelateerde zakenZorgen voor naleving van lokale wetgeving op het gebied van arbeidsrecht en loonadministratie
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder, bedrijfswagen bespreekbaar
Oudsbergen, België
Voor onze klant, een bouwbedrijf in regio Oudsbergen, zijn we op zoek naar een hulpboekhouder A-Y. Herken jij jezelf in onderstaande vacatureomschrijving? Aarzel niet en neem contact op met Vivaldis Finance op 013 48 01 87 of solliciteer online.
Wat behoort er tot het takenpakket van een boekhouder A-Y?
Boekhouding van meerdere vennootschappenJe doet de dagelijkse boekingen van de aankoopfacturen Crediteuren- en debiteurenbeheerJe bent verantwoordelijk voor de klantenlistingsOpstellen van btw-aangiftesJe zorgt voor de afsluitingenOndersteunen bij de digitaliseringJe draagt je steentje bij door administratieve ondersteuning te bieden waar nodigJe zal mee instaan voor het opmaken van rapporteringenJe werkt nauw samen met je collega’s van verschillende afdelingen en rapporteert aan de verantwoordelijke boekhouding & HR
FinanceBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Heusden-Zolder, België
Onze klant in Heusden-Zolder, gespecialiseerd in natuursteen, is op zoek naar een hulpboekhouder.
Je takenpakket als financieel medewerker ziet er als volgt uit:
Je boekt aankoop- en verkoopfacturen correct en efficiënt inJe verwerkt de bank- en kasverrichtingen en voert afstemmingscontroles uitJe koppelt aankoopfacturen aan verkoopfacturen en zorgt dat deze tijdig klaarstaan voor betalingJe ondersteunt bij het opmaken en indienen van btw-aangiftesJe helpt mee met de voorbereiding van de jaarafsluitingJe verzorgt de boekhouding van A tot Y en denkt actief mee over optimalisaties in de processen..
FinanceMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulpboekhouder
Maasmechelen, België
Ben je getriggerd na het lezen van deze vacature of heb je nog vragen? Contacteer Vivaldis Finance op 013 48 01 87, via mail of solliciteer online.
Voor een internationaal bedrijf waarvan het hoofdkantoor gevestigd is in Maasmechelen zoeken wij een ambitieuze hulpboekhouder.
Het takenpakket ziet er als volgt uit:
Je verwerkt de aan- en verkoopfacturen Je boekt de kas- en bankafschriften inJe ondersteunt je collega's bij de wekelijkse loonadministratieJe assisteert bij financiële audits Je verwerkt de toegewezen onkostennota's van de EU-grootboekenJe hebt ervaring met intracommunautaire aangiftes...
FinanceMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Assistent Boekhouder
Zaventem
We zijn op zoek naar een enthousiaste en gedreven Accountant Assistant om het financiële team te versterken. Je werkt nauw samen met de Finance Manager en krijgt een breed takenpakket met veel verantwoordelijkheid. De functie is voor deeltijds en bevindt zich in Zaventem.
Functieomschrijving:
Als Assistant Accountant zorg je voor de financiële administratie van onze kantoren in België, Frankrijk en Luxemburg. Je takenpakket:
Het verwerken en opvolgen van inkoopfacturen.Het voorbereiden van betalingen.Het beheren van leveranciersrekeningen.Het afstemmen van bankafschriften.Het bewaken van inkomende klant betalingen.Het ondersteunen bij de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen.
OfficeElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.