Bediende Verzekeringen
Kortrijk
Maak je graag het verschil op belangrijke momenten in de levens van je klanten?
Ben je betrokken en zoek je steeds mee naar manieren en oplossingen om je klanten nog beter te service te verlenen?
Wil je groeien als persoon en ook je verzekeringskennis verder uitbreiden en ontwikkelen?
Ter ondersteuning van onze groei van onze klant, zijn we op zoek naar een Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen.
Waar maak jij het verschil?
Als Adviseur Particulieren en Vrije Beroepen kan je rekenen op een gevarieerde functie met veelzijdige contacten.
Je beheert enerzijds proactief en zelfstandig jouw eigen klantenportefeuille en analyseert de risico’s van de klant.Anderzijds werk je offertes uit op maat van de klant waarbij je de juiste verzekeringsoplossingen aanbiedt en hen bijstaat inzake al hun verzekeringsvragen.Je wijst de klant op eventuele risico’s die nog niet zijn ingedekt.Daarnaast vorm je de spil tussen jouw klant en de verschillende verzekeringsmaatschappijen waar je nauw mee samenwerkt.Je staat in voor de administratie van verzekeringsdossiers.Je onderhandelt met verzekeringsmaatschappijen en werkt tarificaties uit. Bij elke polisaanvraag verzamel je alle noodzakelijke informatie, schat je de te verzekeren risico’s, bepaal je de voorwaarden en leg je deze vast in een offerte.Je maakt verzekeringspolissen op en verwerkt opzeggingen, schorsingen en vernietigingen ervan. Je hebt hierbij veelzijdig contact met de klanten en maatschappijen.Tenslotte help je klanten met vragen over hun verzekeringsportefuille
FinanceHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen
Kortrijk, België
Voor een verzekeringskantoor in Kortrijk zijn wij op zoek naar een administratief bediende verzekeringen.
Als Bediende Verzekeringen ben je een sleutelfiguur binnen het bedrijf. Je draagt essentieel bij aan het beheer en de groei van de portefeuilles in Kortrijk en Destelbergen.
Je taken zullen onder meer bestaan uit:
Het beheren en optimaliseren van klantenportefeuilles op een proactieve manierZorgen voor een uitstekende klantenservice en adviesverleningActief bijdragen aan de groei van de portefeuille door middel van cross- en upsellingHet analyseren van de behoeften van klanten en het aanbieden van op maat gemaakte verzekeringsoplossingen
FinanceHoldingsVoltijdsVast contract
Bediende Verzekeringen (Kortrijk)
Heule, Kortrijk, België
Spreekt de verzekeringswereld jou aan?
Hou jij van administratief werk en klantencontact?
Ben je leergierig en bereid om opleidingen te volgen?
Dan is de vacature van bediende verzekeringen vast iets voor jou!
Voor onze klant, een verzekeringskantoor in Kortrijk, zijn wij op zoek naar een bediende verzekeringen.
Je staat in voor het beheer van je dossiers (A-Z):
Je neemt de algemene administratie van polis-dossiers voor jouw rekeningJe adviseert en informeert je cliënteel over de juiste verzekeringenJe ondersteunt het commerciële team bij administratieve opvolging van dossiers
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen
Ledegem, België
Vivaldis Office is samen met een verzekeringskantoor, gelegen te Ledegem, op zoek naar een bediende verzekeringen.Een greep uit jouw boeiend takenpakket:Je zoekt en ontmoet prospectenJe formuleert oplossingen op maat van behoeften van je klantenJe zorgt mee voor de uitbouw van het klantenbestandJe werkt commerciële acties uit en volgt deze opJe draagt bij tot de groei van het kantoor en algemene klantentevredenheid
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen
Roeselare
De voornaamste taken binnen deze functie zijn de volgende :
Opvolging en beoordeling van schadedossiersFacturatie van eigen risico’s naar de klantenVerwerking van herstelfacturenOpvolging van claims en financiële afwikkeling van schadedossiersJe spot opportuniteiten en brengt onze klant in contact met de juiste interne specialisten
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende Verzekeringen
MOERKERKE
Voor een zelfstandig verzekeringsmakelaar zijn wij op zoek naar een allround administratief medewerker verzekeringen.
Een greep uit jouw takenpakket:
Dossierbeheer van A-ZKlanten helpen betreffende hun verzekeringspolisAdministratieve ondersteuningKlantenrelaties behoudenOnderzoeken en verwerken van schadeclaims
FinanceFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende verzekeringen
Mol, België
Vivaldis Office Geel zoekt.... BEDIENDE VERZEKERINGEN! (commercieel, admin, relatiebeheer)
Waar moet je zijn?
Mol
Wat moet je doen?
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Opmaak risico-analyse voor bestaande klanten en prospecten + opmaak offerte op maat en bespreken contractvoorwaardenKlantendossiers bijwerken en up to date houden tot opmaak polis/contractbeheerBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeld
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch of via mail bereiken op 014 14 10 84 of geel@vivaldisoffice .be
OfficeBankenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende verzekeringen
GENK
Onze klant te Genk is hét unieke aanspreekpunt voor wie wil sociaal huren, kopen of verhuren.
Met een groot aantal kandidaat-huurders en -kopers op de wachtlijst, staan ze voor een grote uitdaging.
Ben je een echte teamspeler en heb je de ambitie om samen deze missie uit te dragen? Dan ben jij misschien de persoon die we zoeken voor de functie van medewerker verzekeringen. Je bent werkzaam in meerdere vestigingen (Genk, Maaseik en soms Pelt)
Jouw takenpakket
Je beheert de verzekeringsportefeuille;Je hebt ervaring om verzekeringsproducten aan de man te brengen en bent commercieel onderlegd;Je staat in voor de opmaak van offertes en verzekeringspolissen;Productie polissen (BOAR en SSV) en schadebeheer;Je staat mee in voor de algemene werking van het kantoor waar je zowel zelfstandig als ondersteunend administratieve taken uitvoert die in hoofdzaak te maken hebben met verzekeringen;Je behandelt inkomende communicatie, zowel telefonisch als schriftelijk.
InterimImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende Verzekeringen doorgroeikans
Dessel, België
Vivaldis Office zoekt.... Bediende verkezekeringen!
Waar? Dessel, specialisatie: verzekeringskantoor
Als Administratief bediende, verzekeringsspecialist, sta jij in voor volgende verantwoordelijkheden:
Als spilfiguur tussen klant en bureau ben je HET aanspreekpunt en vertrouwenspersoon (nauw contact met verzekeraars, herstellers, experts, ...)Je werkt offertes + polissen uit voor de klantKlantendossiers bijwerken en up to date houdenBehoeften van klant analyseren en juist verzekeringsproduct aanbieden (commerciële flair!) De nodige klantenbinding is belangrijk en jij zorgt ervoor dat het dossier zo snel mogelijk wordt afgehandeldDoorgroeimogelijkheden tot schadebeheer: starten expertise, schadedossier
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
HARELBEKE
Voor onze klant gespecialiseerd in de bouwsector zijn wij op zoek naar een administratief bediende.
Je bent in de mogelijkheid om jouw te verplaatsen in West-Vlaanderen.
Hoe ziet jouw dag eruit?
Het nauwkeurig invullen van het werfdagboek.Het opvragen en opslaan van leveringsbonnen.Het doorsturen van checkinatwork van medewerkers.Urenregistratie arbeiders en onderaannemers.Het opvragen en doorsturen van leveringsbonnen.Het uitvoeren en versturen van zettingsmetingen.Het opstellen en versturen van de weekplanning.Het facilitybeheer indien gevraagd door het bestuur.Het versturen van de lijst met onderaannemers naar de veiligheidscoördinator.Het opstellen van de certificatiestaat.Het invullen van de hoeveelheden van de voortgangsstaat.Het aanvullen van excel memo's en excel regiewerken.
Kortom, wij zoeken een spilfiguur die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt.
OfficeBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende projectadministratie
DEERLIJK
Ben je op zoek naar een job met veel afwisseling en verantwoordelijkheden? En wil je je enthousiasme en administratieve skills benutten in een snelgroeiende omgeving? Solliciteer dan nu!
Je staat in voor het dagelijkse beheer en de verwerking van de inkomende mailings.Op basis van de verkregen informatie van de projectleiders zal je bestelbonnen opmaken. Je beheert de geregistreerde werknemers in Checkin@work, ook deze van onze onderaannemers. Daarnaast hou je wekelijks alle uurstaten bij.Je volgt vergaderingen mee en maakt hier telkens verslagen van.Je bent verantwoordelijk voor de voorbereiding en de ontvangsten van de signalisatievergunningen en vergunningen regularisatie.Je staat in voor de klachtenbehandeling.Je staat in voor de aanvragen en opvolging van de klip klim aanvragen.Je beheert de werkopdrachten en synergie aanvragen in GIPOD.Je neemt de personeelsplanning voor je rekening.
InterimBouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende regio Waregem
Waregem, België
Voor onze klant gespecialiseerd in verhuur van hoogwerkers, zoeken wij een commercieel administratief medewerker.
Benieuwd naar jouw takenpakket als commercieel administratief bediende?
Met een lach beantwoord je inkomende telefoons en mailsVol enthousiasme neem je deel aan commerciële activiteitenJe verwerkt offertes, bestellingen en volgt beschikbaarheden opProspectie is voor jou kinderspelJe helpt mee aan de verdere groei van de verhuurDoor jouw goede talenkennis zowel Nederlands als Frans communiceer jij als een echte professional
InterimMachinebouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende
Waregem
Voor onze klant, een gekend bedrijf binnen de ruime verpakkingswereld, zijn we op zoek naar een Commercieel bediende:
Fungeren als het eerste aanspreekpunt voor onze klantenVerwerken van orders en zorgen voor een vlekkeloze afhandelingProactief contact op nemen met klanten wanneer opportuniteiten zich voordoenMeedenken met de klant en bouwen aan een lange termijnrelatieIn tandem werken met jouw sales collega van de buitendienstJe werkt ook op de Franstalige klanten, dit schrikt je niet af!
Interesse opgewekt?
⬇️ Solliciteer vandaag nog online ⬇️
📩 Stuur jouw CV naar deinze@vivaldisinterim .be 📩
📞 of bel ons op 09 381 91 95 📞
InterimDiversenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek bediende
Waregem, België
Voor onze klant, een familiaal maar nationaal gekend bedrijf te Waregem, zijn we op zoek naar een Logistiek bediende:
Jouw takenpakket als logistiek bediende:
Je zorgt voor de planning waar en wanneer de leveringen plaatsvinden in overeenstemming met de operations afdeling, rekening houdende met prioriteit, capaciteit, aan-verkoop en het aanmaken van ontvangstnota's in het ERP-systeem.Je wordt de back-up van het Warehouse Management System (Dynaman) en kent op termijn de database, bent in staat om data te exporteren (denk maar aan goederen op de juiste pickplaats toewijzen);Je staat in nauw contact met de customer service afdeling, analyseert eventuele klachten en neemt actie naar operations en transporteur.Op basis van sales orders contacteer je de vaste leveranciers om transport op te vragen (offerte en beschikbaarheden)Verzorgen van nodige exportdocumenten zoals douanepapieren, inkoopfacturen, certificaat van oorsprong..)Verwerking van retours, verwerken van transportfacturen en het verwelkomen van chauffeurs en klanten..
InterimHoldingsVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Technisch administratief bediende
ANZEGEM
voor onze klant, een gekende interieurbouwer, zijn we op zoek naar een technisch administratief bediende:
Als orderverwerker ben je een belangrijke schakel tussen collega’s, leveranciers en klantenJe bent onder meer bereikbaar voor vragen vanuit de showroom omtrent technische mogelijkhedenVan zodra het ontwerpteam een verkooporder met de klant heeft afgesloten, neem jij de verdere orderverwerking van A tot Z in handenVia het tekenprogramma Winner giet je het order in een technisch planAls een echte foutenspeurneus check je of het order technisch correct en haalbaar is en zet je je creatieve talenten in om oplossingen en verbeteringen voor te stellenNadat je collega-opmeter je de specifieke maten heeft doorgegeven, maak je het uitvoeringsplan op Je toetst de plannen regelmatig af met je collega’s en de leveranciersWanneer je helemaal zeker bent dat alles technisch haalbaar is, zorg je voor een correcte bestelling bij de leveranciersJe blijft de bestelde keuken opvolgen aan de hand van orderbevestigingen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Commercieel bediende hvac
ANZEGEM
Ben JIJ het commercieel technisch talent die wij nodig hebben?
Voor een bedrijf met stevige roots zijn we op zoek naar een technisch verkoper met focus op verwarming, airco, ventilatie, wisselstukken en sanitair, die dagelijks met een lach instaat voor volgend takenpakket:
Jij bent voor de (professionele) klanten hét aanspreekpunt in verband met technische vragen met focus op verwarming, airco en ventilatie, wisselstukken en sanitairMet de glimlach verzorg je de bediening van professionele en particuliere klanten aan onze toonbankVanuit je technische expertise bouw je een professionele relatie uit met hen
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
🧑🏻👩🏼🦱🧑🏾🦱 Brian, Viktorien en Claudio staan je graag te woord
InterimEnergieVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende In De Boekhouding
DOTTIGNIES
Voor een bedrijf regio De Panne zijn we op zoek naar een administratief bediende boekhouding;
e bent een sleutelfiguur binnen onze organisatie en zorgt voor een vlotte klantenervaring gecombineerd met een correcte administratieve verwerking van leveranciersdocumenten.
. Leveranciersfacturen beheren
Jij zorgt voor een correcte en efficiënte verwerking van inkomende facturen:
Facturen worden dagelijks doorgestuurd vanuit onze centrale boekhouding in Moeskroen (via Exact Online). Jij controleert ze zorgvuldig aan de hand van leveringsbonnen en valideert ze voor betaling. Bij afwijkingen qua hoeveelheid neem jij proactief contact op met de leverancier voor het aanvragen van een creditnota. Bij prijsverschillen overleg je met de aankoper van de betreffende leverancier voor correctie.
2. Klantendienst – jij bent het aanspreekpunt!
Onze klanten krijgen dankzij jou een service om “u” tegen te zeggen:
Je bent het eerste aanspreekpunt voor klantenbestellingen en volgt deze op van A tot Z. Je staat in voor de interne communicatie en administratieve verwerking – van bestelbon tot factuur. Je plant leveringen nauwkeurig in en zorgt ervoor dat alle bestellingen tijdig en correct klaarliggen. Je beheert alle online communicatie met klanten (via e-mail, platforms…). Je behandelt klachten professioneel en oplossingsgericht. Daarnaast beheer je: Garantieaanvragen bij leveranciers in naam van klanten Controle van winkelretours met leveranciers
Op termijn fungeer je als back-up voor de administratief medewerker aankoop.
OfficeLandbouwVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende in de boekhouding
Roeselare, België
Wij zijn op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding voor een accountantskantoor te Roeselare.Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?Top! Lees dan onze vacature!
Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.Inputten van de boekhoudkundige gegevens.Volgt de deadlines op.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Betalingen opvolgen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.De boekingen registreren.Telefonische oproepen beantwoorden.Klanten informeren of oriënteren.Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.E-mails behandelen.Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.Documenten coderen, klasseren en archiveren.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Bediende
Roeselare
Jouw werkdag:
Je zorgt ervoor dat de administratieve processen rond onze leasingactiviteiten soepel verlopen.Je start en eindigt je dag met je passie: administratie! Je ondersteunt de afdeling met algemene administratieve taken.Je verzorgt de administratieve afhandeling van inkomende vragen, beheert de mailbox, beheert boetes en betwistingen, regelt tank- en laadkaarten, voert contractaanpassingen door en beantwoordt algemene vragen over het leasecontract en volgt in het algemeen betalingen en facturatie gerelateerd aan leasecontracten opVerder werk je nauw samen met andere afdelingen, zoals verkoop en boekhouding.Je onderhoudt tevens het contact met klanten en leveranciers, zowel telefonisch als via e-mail.Last but not least, rapporteer je aan je teamleader.
OfficeFinancieelVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Bediende in de boekhouding
Roeselare, België
Wij zijn op zoek naar een voltijdse bediende in de boekhouding voor een accountantskantoor te Roeselare.Genoot jij van een boekhoudkundige opleiding en/of kan je relevante ervaring voorleggen?Top! Lees dan onze vacature!
Administratieve ondersteuning geven aan de dossierbeheerders.Inputten van de boekhoudkundige gegevens.Volgt de deadlines op.Verkoopsovereenkomsten opstellen.Betalingen opvolgen.Aanmanen bij onbetaalde rekeningen.Gegevens van de algemene boekhouding invoeren.De boekingen registreren.Telefonische oproepen beantwoorden.Klanten informeren of oriënteren.Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren.E-mails behandelen.Tools voor de opvolging van de activiteiten en situatieoverzichten ontwikkelen en bijwerken.Documenten coderen, klasseren en archiveren.
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.