Boekhoudkundig medewerker
Oostende, België
Ben je op zoek naar een eerste werkervaring of een nieuwe uitdaging in de financiële sector?
Voor onze klant, een boekhoudkantoor in Oostende, zijn wij op zoek naar een medewerker in de boekhouding.
Een overzicht van jouw boeiend takenpakket:
Inboeken van aankoop- en verkoopfacturenControle van extern gevoerde boekhoudingenOndersteunen van BTW-aangiftes, vennootschapsbelasting en personenbelastingVoorbereiden van eindbalansen en jaarrekeningenVoorbereiden van de jaarverslagenOpmaak van tussentijdse balansen en periodieke rapporteringen
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Brugge
Voor een familiaal boekhoudkantoor gelegen in Brugge die momenteel volop aan het in zetten is op het digitaliseren op vlak van boekhouding maar ook op vlak van administratieve zaken, zijn we op zoek naar een gedreven boekhoudkundig medewerker.
Je verzorgt de algemene boekhouding (na een interne opleiding)Je helpt mee met het digitaliseren van de boekhoudingJe behandelt allerlei administratieve takenJe hebt contact met klanten over hun dossiers
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
BRUGGE
Voor onze klant, gelegen te Brugge, zijn wij op zoek naar een parttime boekhoudkundig medewerker (28u)Een greep uit jouw takenpakket:Ondersteunen van onze hoofdboekhoudsterVerwerken van dagelijkse boekhoudkundige documentenInboeken van banktransacties en aankoopfacturen (via boekhoudsoftware)Voorbereiden van betalingen (Isabel)Controleren van stockfacturen en kassa’sMaandelijkse BTW-aangifte voorbereidenArchiveren en administratieve ondersteuning van de financiële dienst
OfficeLederVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
WINGENE
Voor onze klant te Wingene zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Wat je doet
- Je werkt mee aan de monthly closing van verschillende vennootschappen (Local GAAP en IFRS).
- Je voorziet met je analytische blik de nodige uitleg over P&L-schommelingen.
- Je bent verantwoordelijk voor de BTW-aangifte van verschillende Belgische en buitenlandse vennootschappen.
- Je maakt de jaarrekening en de aangifte Ven.B. op van de verschillende vennootschappen (al dan niet in samenwerking met externe kantoren).
- Je levert ondersteuning bij diverse interne en externe audits.
- Je zorgt ervoor dat de transfer pricing aangiftes worden opgevolgd en ingediend.
- Je bent verantwoordelijk voor de structuurenquêtes en RV-aangifte.
- Je bent flexibel en leergierig om mee te werken aan nieuwe en optimalisatieprojecten.
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Roeselare
Voor een boekhoudkantoor in Roeselare zijn wij op zoek naar een boekhoudkundig medewerker die zowel instaat voor het onthaal als dossierbeheerder ondersteunt bij het verzorgen van dossiers.
Een greep uit jouw boeiend takenpakket:
Onthaal van de klantenAgendabeheer van dossierbeheerdersOrganisatie en klaarzetten van kantoorruimtenAd hoc administratieve takenDigitaal verwerken van facturenDebiteuren- en crediteurenbeheer
FinanceDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Medewerker Boekhouding
VILVOORDE
Voor onze klant, een internationaal transportbedrijf, zijn wij op zoek naar Administratief Medewerker Boekhouding.
Je takenpakket bestaat uit volgende:
Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
KESSEL-LO
Ben jij een krak in facturatie eb administratieve opvolging?
Heb je interesse in vastgoed én een passie voor cijfers?
Dan hebben wij dé job voor jou!
Voor een klant in Leuven zoeken wij een Boekhoudkundig Administratief Medewerker die de interne boekhouding op zich neemt van meerdere vennootschappen, voornamelijk actief in de vastgoedsector.
Wat ga je doen?
Als spilfiguur binnen de interne boekhouding sta je in voor:
Aan- en verkoopfacturen inboeken (opstart Peppol-koppeling).Bankuittreksels verwerken (CODA-bestanden).Leveranciers en betalingen opvolgen.Diverse vastgoedprojecten ondersteunen (studentenkamers, appartementen, huizen).Je bereidt financiële rapporten en cijfers voor. Die worden vervolgens gecontroleerd door het externe boekhoudkantoor.Overleg en nauwe samenwerking met het externe accountantskantoor.Input van gegevens in boekhoudsoftware en andere digitale tools.
OfficeDienstenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administartief Medewerker Boekhouding
MACHELEN
Voor een bedrijf gespecialiseerd in het organiseren van internationaal transport via luchtvracht, zeevracht , en wegtransport zijn we op zoek naar een Administratief medewerker boekhouding.
Wat ga je doen ?
In deze functie ben jij verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt ervoor dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Daarnaast neem je ook administratieve taken op zoals het klasseren van documenten.Je verwerkt kleinere betalingen naar leveranciers toe.
OfficeTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig medewerker
Lommel, België
Voor een bedrijf in Lommel zijn we op zoek boekhoudkundig medewerker.
Dit bedrijf, opgericht in 1911, is een internationaal opererende familie onderneming met als kernactiviteit de productie en vercommercialisering van hoogwaardige diervoeders. Gedreven door ambitie dragen ze al meer dan 100 jaar en vier generaties verder actief bij aan de vooruitgang binnen de landbouwsector.
Jij zorgt voor een tijdige verwerking van de facturen. Je zorgt ervoor dat onze klanten de juiste facturen ontvangen en volgt de betaalflow van A tot Z verder op.
Je verantwoordelijkheden;
Verwerken, controleren en inboeken van inkomende & uitgaande facturenBeheren van verkoopprijzenBeheren van klantgegevens Verantwoordelijk voor debiteuren en crediteuren administratieVerwerken van directe facturenOptimaliseren van facturatie procesOpstellen van rapporteringen...
OfficeLandbouwVoltijdsVast contract
Administratief Medewerker Boekhouding
Vilvoorde
Voor onze klant te Grimbergen, een speler binnen de toepassingen van veiligheid, zijn wij op zoek naar een Administratief Medewerker Boekhouding om de afdeling mee te ondersteunen.
Je takenpakket bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor het vlot en correct verwerken van boekhoudkundige en administratieve taken.Je boekt aankoopfacturen in en zorgt dat alle gegevens netjes en tijdig in de algemene boekhouding terechtkomen.Klasseren van documenten.Kleinere betalingen verwerken naar leveranciers.Aanmanningen opvolgen en nabellen.
InterimElektroVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker - regio Middelkerke
Middelkerke, België
Voor een bedrijf actief in vastgoed, gelegen in de regio van Middelkerke, gaan we op zoek naar een Administratief medewerker Syndic!Op zoek naar een boeiende en gevarieerde functie?Spreek je een aardig mondje Frans?Herken jij jezelf hier al in?Zeker verder lezen! Deze functie zou je wel eens op het lijf geschreven kunnen zijn!Welke taken jij onder je vleugels mag nemen in deze functie als Administratief medewerker Syndic?
Verantwoordelijkheid over onze syndicportefeuille, samen met je gedreven collega's!Vergaderingen leidenOpstellen van verslagen en de technische opvolging ervanVoorbereiden van kostenafrekeningen en de opvolging ervan
Kortom: een boeiend en gevarieerd takenpakket ligt voor je klaar!
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Logistiek & Technisch Administratief Medewerker
Zonnebeke
Jouw Verantwoordelijkheden:
Als onze nieuwe collega ben je verantwoordelijk voor een breed en dynamisch takenpakket, waarbij je zorgt voor de nodige structuur en opvolging:
Bestelbeheer: Het bestellen van wisselstukken en verbruiksmaterialen, inclusief de volledige opvolging van bestelling tot levering en verwerking. Facilitaire Coördinatie: Het ontvangen en wegwijs maken van externe firma’s (techniekers, leveranciers, aannemers) en fungeren als hun eerste contactpersoon op de site. Contractbeheer: Het nauwgezet opvolgen van alle onderhoudscontracten en zorgen voor tijdige planning en uitvoering van de afspraken. Infrastructuurbeheer: De volledige opvolging en het beheer van alle poorten en bijhorende systemen (toegang, herstellingen, onderhoud). Keuringsadministratie: De administratieve opvolging van wettelijke keuringen van alle bedrijfsmiddelen, zoals heftrucks, hoogtewerkers en ander intern transportmateriaal, om te garanderen dat alles conform de wet is.
OfficeVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Ternat
Administratief medewerker/medewerkster binnendienst
Functie
Je werkt als administratief medewerker binnendienst op onze locatie te Ternat. In deze rol ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten, waarbij je telefonisch en schriftelijk diverse vragen, bestellingen en klachten behandelt. Je biedt hen vlotte, klantgerichte opvolging en informeert hen over producten en levertermijnen.
Taken
Beantwoorden van inkomende telefoons, doorverbinden of boodschappen noteren.Aanspreekpunt voor vragen, klachten en bestellingen via mail en chat.Ontvangen, sorteren en verdelen van post en digitaliseren van documenten.Dossiers samenstellen, klasseren, indexeren en archiveren van informatie.Opstellen van verslagen en uitvoeren van kopieerwerk.Opvolgen van voorraden en beheren van stockadministratie volgens het FIFO-principe.Beheren van kantoorsoftware, ERP-pakketten en digitale samenwerkingstools.Waarborgen van een klantvriendelijk onthaal en vlotte communicatie met interne en externe contacten.
InterimBureauVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief medewerker
EREMBODEGEM
Wij zijn een dynamische, internationaal actieve onderneming in de regio Aalst met een informele bedrijfscultuur waar de deuren voor iedereen openstaan.
Als Administratief Medewerker ben je een onmisbare schakel binnen ons team. Je combineert receptietaken met brede administratieve ondersteuning en hebt een belangrijke rol in de interne organisatie.
Jouw Takenpakket
Onthaal en Receptie: Je bent het vriendelijke gezicht van de organisatie. Je ontvangt bezoekers en bent het eerste aanspreekpunt aan de telefoon.Communicatiebeheer: Je beheert interne en externe communicatiekanalen.Leidinggevende Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp bij de dagelijkse werking en diverse projecten van de bedrijfsleiding.Financiële Administratie: Je ondersteunt de financiële afdeling bij het verwerken van facturen en de algemene administratie.Sales Ondersteuning: Je biedt administratieve hulp aan het salesteam.Personeelsadministratie (HR): Je ondersteunt HR-gerelateerde administratie en verzorgt het onthaal van nieuwe medewerkers.Organisatie Events: Je coördineert en organiseert bedrijfsbezoeken (zoals schoolbezoeken).
InterimAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief Medewerker Boekhoudafdeling
DENDERMONDE
Administratief Medewerker Boekhoudafdeling
Voor onze vesting in Dendermonde, actief in de voedingsindustrie, zijn wij op zoek naar een administratief medewerker voor de boekhoudafdeling.
Jouw functie
Dagelijks factureren van werkorders van de inpak- en logistieke afdelingControleren en inboeken van aankoopfacturenAdministratieve ondersteuning binnen diverse boekhouddomeinenOpvolgen van debiteuren in samenwerking met collega’sControleren en opvolgen van administratie van onderaannemersProactief oplossen van administratieve knelpunten
InterimTransportVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende deeltijds
KNOKKE
Voor onze klant gelegen te Knokke zijn wij op zoek naar een deeltijds administratief boekhoudkundig medewerker.Een greep uit jouw takenpakket:
Inboeken van aankoopfacturen/verkoopfacturenDebiteurenbeheerVerwerken van algemene administratie betreffende gebouwbeheerUitvoeren van kostenanalyses
OfficeImmobiliënVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Administratief bediende In De Boekhouding
Lendelede, België
Voor onze klant zijn wij op zoek naar een tijdelijke medewerker boekhouding.
Een greep uit jouw takenpakket:
Behandelen van leveranciersfacturenVerwerken van aankooporders in het ERP-pakketControle van de inhoudingsplicht bij leveranciersbetalingenVrijgeven van leveranciersfacturen voor betaling in het boekhoudpakketKlassement en archivering van de leveranciersboekhoudingVolgt richtlijnen voor het (digitaal) archiverenInbrengen en afhandelen van orders voor occasionele kortingen en facturatiePeriodieke afsluiting van niet-geboekte aankoopfacturenSignaleren van mogelijke afwijkingen en wijzigingenGebruikt boekhoudkundige programma'sRaadplegen van boekhoudkundige informatiebronnen
FinanceVoedingVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende NL/FR
Tongeren, België
Voor een bedrijf in de automotive sector, gevestigd in Tongeren, zijn we op zoek naar een boekhoudkundig medewerker.
Hoe zal je takenpakket er uitzien?
Inboeken van de bankafschriftenAfpunten van de betalingenBankgegevens verwerkenOpladen van Codabestanden in IsabelBetalingen inboeken in de bedrijfseigen softwareHuurcontracten verlengenTerugbetalingen voor de waarborgen in orde brengenOpvolgen van de domiciliëringenNazicht van dubbele betalingen...
FinanceAutoVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Boekhoudkundig bediende- finance officer (bouw)
Lier
Vivaldis Office is op zoek naar een boekhoudkundig bediende - finance officer (bouw)
📍Waar kom je terecht?
Bouwbedrijf/ technische productieLier
🗒 Hoe ziet je dag eruit als boekhouder?
In je team de volledige finance administratie verzorgenAankoop en- verkoopfacturatie (opmaak , verwerken en boeken)Opvolgen verrichtingen + boekingenAnalyse grootboekrekeningenDebiteurenbeheer, betalingen beherenBelastingformaliteitenAlgemene administratieve taken mbt productieordersAanspreekpunt mbt admin en finance
OfficeMaterialenVoltijdsVaste job na geslaagde interimperiode
Student boekhoudkundig bediende
MAASMECHELEN
Interesse in deze vacature of toch nog vragen? Bel Vivaldis Finance op 013 48 01 87.
Volg jij een graduaat of bachelor in economische of boekhoudkundige richting?
Solliciteer dan snel!
Voor onze klant in Maasmechelen zoeken wij een student die minimum een maand beschikbaar is om te werken tijdens de zomervakantie.
Jouw dag zal gevuld zijn met volgende taken:
Aan- en verkoopfacturen inboekenKas- en bankafschriften inboeken Algemene boekhoudkundige taken Leeggoed en retours verwerken in ExcelInkomende en uitgaande facturen klasseren
Technics EmployeesMaterialenVoltijdsStudentenjob
Hulp nodig bij het zoeken? Vraag het aan Charlotte, jouw digitale assistent.
Hulp nodig met het vinden van jouw ideale job?
Chat met mij en we zoeken het samen uit.