Customer Service Duits
Deinze, België
We zijn op zoek naar een Customer service medewerker B2B export:
Je klantenportefeuille richt zich op B2B klanten in verschillende landen, met een focus op export en DuitslandJe bent het aanspreekpunt voor klanten van je eigen klantenportefeuille, en voor de accountmanagersJe beantwoordt vragen van klanten, zowel schriftelijk als telefonischJe ondersteunt jouw klanten van begin tot eind in het bestelprocesHet opmaken van offertes, verwerken en opvolgen van bestellingen en leverafspraken behoren tot jouw takenpakketJe streeft naar een correcte oplossing voor alle partijen bij retourzendingen en klachtenbehandelingJe verstrekt productinformatie aan je klanten en bent bereid je productkennis up to date te houdenJe werkt samen met collega’s of andere afdelingen om complexe problemen op te lossenDe masterdata van je klant breng je periodiek up-to-dateJe denkt pro-actief na over het verbeteren van klantenservice processen.
Heb jij interesse in deze vacature en wil je zo snel mogelijk op gesprek?
📱Stuur ons via WHATSAPP: +32 479 03 74 93
📞 Bel ons via de TELEFOON: +32 9 381 91 95
InterimElectroFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Officer met kennis van Nederlands en Frans
Beveren, België
Voor een bedrijf in Beveren 📍zijn wij op zoek naar een dynamische, enthousiaste en ambitieuze Customer Service Officer 💻
Als Customer Service Officer:
Je werkt op ons hoofdkantoor in BeverenJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten voor het opnemen, verwerken en factureren van ordersJe fungeert als het doorgeefluik voor de orderverwerking naar onze magazijnenJe volgt stockvoorraden, verzendingen, pakketten en retourzendingen opJe staat dagelijks in contact met onze logistieke partnersJe ontfermt je over dagdagelijkse zaken binnen het kantoor en ondersteunt je collega’s waar nodigJe service en klantgerichtheid is feilloos, waardoor jij het aanspreekpunt wordt voor onze klantJe bent het aanspreekpunt voor onze klanten wanneer het gaat over hun bestellingen, pakketten en verzendingenJe bent erg precies en controleert elke van de door jouw gemaakte facturen
InterimChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Transportbediende Customer Service
Asse
Als Transportbediende Customer Service regio Asse ben je verantwoordelijk voor de administratieve opvolging van transportopdrachten. Je werkt nauw samen met klanten, planners en dispatch om een vloeiende en correcte afhandeling van transporten te garanderen.
Jouw taken:
Nauwkeurige ingave van transportopdrachten in het informaticasysteemOpstellen van transportdocumentenKlanten in real-time informeren over de status van hun transportBevestigen van de uitgevoerde opdrachten in de benodigde IT-platformen na levering
InterimTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service
Wielsbeke, België
Wordt jij dé nieuwe topcollega binnen de afdeling Customer Service?
Voor een technisch bedrijf in de regio van Oostrozebeke, zijn wij op zoek naar een customer service medewerker.
Jij staat dagelijks, met een lach en een tas koffie, in voor volgende taken:
Je bent verantwoordelijk voor de orderopvolging van je eigen klantenportefeuille. Je geeft informatie en advies aan de klanten omtrent levering, bestelling,.. Jij bent de cruciale schakel tussen de verschillende afdelingen ( Sales, planning, logistiek,..)Je geeft orders in via SAP en geeft deze door naar de logistieke afdeling. Je zorgt ervoor dat de bestellingen op tijd leveren en dat alles naar wens verloopt. Je denkt mee aan optimalisatie van het systeem.
InterimWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Magazijnier/ After-sales
AARTSELAAR
Wij zijn nog op zoek naar een magazijnier/ aftersales bediende.
Onze klant is een Duitse fabrikant van aluminium-liften & kranen voor dakdekkers en verhuizers. Ze zijn wereldleader in de ontwikkeling en fabricage van deze producten.
Functieomschrijving:
Beheer van e-mail verkeer met klanten en leveranciersFungeren als contactpersoon tussen fabrikant en eindklant voor de aankoop en verkoop van wisselstukkenControle van binnenkomende en uitgaande goederenVerifiëren van prijs, aantal en omschrijving binnen ons boekhoudpakketLaden en lossen van vrachtwagens met behulp van een heftruck
InterimMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Care medewerker
Kuurne, België
We zijn op zoek naar een customer care medewerker die de volgende taken zal uitvoeren:
Het administratief beheer van contracten in SAP voor office coffee service-klantendossiers en het oplossen van de daarbij horende praktische onregelmatigheden Het up-to-date houden van de klantgegevens in SAP Het single point of contact (SPOC) voor toegewezen coffee service-dossiers, je behartigt zowel interne als externe vragen, voert tevredenheidspeilingen uit,...De opmaak van rapporten en analyses van klantendossiers op vraag (door commerciëlen) en steeds mee oog hebben voor de administratieve processen De administratieve ondersteuning van de customer service manager Nauw samenwerken met verschillende afdelingen zoals: sales, technische dienst,... Om een optimale klanteservice te beden
OfficeBeveragesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
klantendienst medewerker
Zeebrugge, Brugge, België
Voor onze klant regio Zeebrugge, zijn we op zoek naar een customer service expert.
Je maakt deel uit van het customer service en projects team.Je zorgt voor een optimale samenwerking en coördinatie tussen alle betrokken afdelingen inzake planning en afspraken met de klant. Je voorkomt courante problemen. Je lost courante problemen op. Je behaalt deadlines.Je houdt toezicht op de correcte verwerking van gegevens in het systeem. Je analyseert informatie.
OfficeTransportFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service & Sales Support
BRUSSEL
Customer Service & Sales Support
📍 Anderlecht – Veiligheidssector – Interim met optie vast contract
Onze klant is op zoek naar gemotiveerde medewerkers om het dynamische team te versterken in het kader van hun groei.
Jouw taken
Klantenondersteuning B2B (banksector)Beantwoorden van technische vragen en administratieve opvolging50 % prospectie op warme leads (geen cold calling)Klantentevredenheid en opvolging van bestaande klanten
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer support medewerker
Duffel, België
Voor een creatief bedrijf in regio Duffel die gespecialiseerd is in het maken HR software voor bedrijven, zijn we op zoek naar een Customer Support Medewerker.Een greep uit het takenpakket:
Klanten assisteren en begeleiden bij vragen in verband met de software.Proactieve kwaliteitscontrole bij de bestaande klanten.Functionele vraagstukken van klanten analyseren.Uitwerken van een oplossing op maat van de bedrijfsprocessen, n.a.v. deze analyse.Als ervaringsdeskundige voorstellen ter verbetering van de software en werkmethodieken uitwerken, aansturen van ons IT-ontwikkelingsteam.
InterimOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Care Medewerker
VILVOORDE
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Customer Care Medewerker. In deze rol ben jij één van de spilfiguren in het serviceproces van onze klanten en zorg je voor een uitstekende service.
Jouw activiteiten:
Behandelen van klant aanvragen voor inname en levering van voertuigen via telefoon, e-mail en de online tool.Administratief begeleiden en opvolgen van bepaalde werkzaamheden aan voertuigen.Invoeren en up-to-date houden van alle informatie in verband met dagelijkse opdrachten in de online tool, essentieel voor rapporteringen en facturatie.Uitschrijven en doorgeven van werkopdrachten aan andere operationele teams voor uitvoering.Actief communiceren met verschillende interne en externe afdelingen en rapporteren aan je teammanager.Samen met je team collega’s deelnemen aan het oplossen van moeilijke vragen of problemen en actief bijdragen aan het vinden van oplossingen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer Service Medewerker
Saint-Gilles
Voor een van onze klanten, een onafhankelijk organisme actief in de consumptiesector en gelegen in Brussel (Sint-Gillis), zijn we op zoek naar een Customer Service Medewerker FR/NL.
Dit zijn de taken die je zal uitvoeren:
Telefonisch contact opnemen met leden in het Nederlands en FransVragen beantwoorden over abonnementen, bestellingen, informatie en/of technische problemenGepersonaliseerde schriftelijke communicatie verzorgen naar ledenTijdschriften voorstellen aan bestaande klanten en hen begeleiden bij een overstap naar een Premium-abonnementUitvoeren van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het team
OfficePaperFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Operations Manager Aftersales
Hasselt
Vivaldis Office is op zoek naar een Operations Manager Aftersales voor onze klant in regio Limburg. Onze klant is gespecialiseerd in het verkopen, onderhouden en verzekeren van auto's.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als Operations Manager Aftersales bestaat uit:
Aansturen, coachen en enthousiasmeren van aftersalesteams binnen meerdere vestigingen in Limburg;Zorgen dat de merkstandaarden correct worden toegepast en voortdurend up-to-date blijven;Uitwerken en implementeren van efficiënte werkprocessen om kwaliteit, klanttevredenheid en productiviteit te verhogen;Opstellen, opvolgen en bijsturen van KPI’s en budgetten om de prestaties van de teams te verbeteren;Regelmatig overleg voeren met vestigingsdirecteurs en aftersalesverantwoordelijken;Opstellen van actiegerichte plannen per vestiging en toezien op een correcte uitvoering ervan;Nauw samenwerken met andere afdelingen zoals sales en logistiek voor een vlotte klantbeleving;Rapporteren aan de Aftersales Verantwoordelijke.
OfficeFinancialFull-timeFixed contract
Aftersales Manager
Sint-Truiden
Vivaldis Office is op zoek naar een aftersales manager voor onze klant in Sint-Truiden. Onze klant is gespecialiseerd in het verkopen, onderhouden en verzekeren van auto's.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Je takenpakket als aftersales manager bestaat uit:
Je bent verantwoordelijk voor de begeleiding en coördinatie van de aftersales; Je ondersteunt de service advisors en de magazijniers;Je beheerst de standaarden en methoden van het merk en bent steeds op de hoogte van wijzigingen en nieuwigheden; Je staat in voor het toezien van facturatie binnen de aftersales; Je stelt rapportages op; Je bent verantwoordelijk voor de follow up van de garantie aanvragen en inhaaloperaties.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Collaborateur Customer Service
Liège
🚙🚗 Chef Après-Vente
En tant que Chef Après-Vente, vous gérerez le service après-vente de la concession, incluant la mécanique, la carrosserie et la réception, tout en veillant à la satisfaction des clients.
✅ Vos responsabilités :
Diriger l’équipe après-vente : Animer une dynamique positive et collaborative.Garantir l’utilisation des outils : Assurer le respect des procédures du groupe.Définir des objectifs : Fixer des objectifs mensuels et annuels pour l’équipe et suivre les résultats.Former le personnel : Accueillir les nouveaux collaborateurs et soutenir le développement des compétences.Évaluer l’équipe : Surveiller et évaluer les performances des membres de l’équipe.Coordonner les activités : Superviser toutes les opérations du service après-vente.Optimiser le planning : Gérer les rendez-vous clients efficacement.Assurer une répartition adéquate des tâches : Adapter les tâches aux compétences de chacun.Collaborer avec les forces de vente : Travailler sur les accessoires, la préparation des véhicules, et la connectivité.Gérer les garanties : Suivre les procédures de garantie et préparer les dossiers de manière exhaustive.Offrir un service de qualité : Assurer une expérience client irréprochable.Gérer les réclamations : Traiter les réclamations clients rapidement et efficacement.Suivre les standards qualité : Mettre en place des plans d’action pour garantir les standards.Maintenir l’environnement de travail : Assurer un espace propre et ordonné.Veiller à la sécurité : Respecter les consignes de sécurité et la conformité des installations.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Manager Operations Aftersales Stellantis
GENK
Ben jij een gedreven leider met een passie voor automotive en aftersales? Heb je ervaring met het optimaliseren van processen en het motiveren van teams? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Onze klantl is op zoek naar een Operations Manager After Sales voor de vestigingen die werken met de merken van Stellantis . In deze rol geef je leiding aan het aftersalesteam binnen de regio Limburg en zorg je ervoor dat onze dienstverlening op topniveau blijft presteren.
Wat ga je doen?
Als Operations Manager ben jij dé spil in het aftersalesproces. Jouw belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn:
Leidinggeven aan, coachen en motiveren van het aftersalesteam in vijf vestigingen.Toezien op de naleving van de merkstandaarden en -methodes van Stellantis en deze continu up-to-date houden.Ontwikkelen en implementeren van efficiënte werkprocessen om kwaliteit, klanttevredenheid en productiviteit te optimaliseren.Opstellen, opvolgen en bijsturen van budgetten en KPI’s gericht op prestatieverbetering.Structureel overleg voeren met de vestigingsdirecteuren en aftersalesmanagers.Opstellen van concrete actieplannen per vestiging en toezien op de uitvoering en opvolging ervan.Intensief samenwerken met andere afdelingen zoals sales en logistiek om een soepele en geïntegreerde klantbeleving te garanderen.Rapporteren aan de Aftersales Verantwoordelijke Cluster Stellantis.
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Medewerker klantendienst
Sint-Truiden, België
Voor onze klant in Sint-Truiden, gespecialiseerd in tegels, natuursteen en parket, zijn we op zoek naar een medewerker voor klantendienst / customer service medewerker.
Als customer service medewerker zal je takenpakket bestaan uit:
Je bent het aanspreekpunt voor klanten en streeft naar 100% klantentevredenheid; Je zal alle vragen via telefoon, mail, chat en social media behandelen; Je luistert naar de noden van de klant en zal die de juiste producten aanbieden;Je maakt offertes en plaatst bestellingen; Je werkt samen met de collega's van het sales team, klantendienst en andere diensten; Je volgt alle offertes en klantenorders op.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Logistiek & Customer Service Officer
Heist op den Berg
Vivaldis Office Geel is op zoek naar een Logistiek & Customer Service Officer.
Waar kom je terecht?
Bij een bedrijf te te Heist-op-den-Berg, gespecialiseerd in het produceren, verwerken en leveren van micro-ingrediënten voor veevoeder.
Je zal instaan voor volgende taken:
Je bent de centrale figuur tussen klant, transport, magazijn en productie, als het gaat over orders, transporten en leveringenJe verwerkt inkomende en uitgaande ordersJe boekt wereldwijd transportJe ondersteunt de verkoopafdelingJe verzorgt de sales-en logistieke administratieJe handelt de douane-en transportdocumenten af van A tot Z
OfficeVariousFull-timeFixed contract
Customer service coördinator
BERINGEN
Vivaldis Office is op zoek naar een customer service coördinator/ manager voor onze klant in Beringen. Onze klant is een milieubedrijf gespecialiseerd in hergebruik en recyclage van materialen.
Neem gerust de vacature even door! Indien je nog vragen hebt, kan je ons telefonisch bereiken op 011 94 81 56.
Jouw takenpakket als customer service coördinator/ manager bestaat uit:
Je stuurt je team van 3 personen aan en coacht hen om de klanttevredenheid, efficiëntie en responstijden continu te verbeteren;Je stemt prioriteiten af binnen transport, klantenservice en salesondersteuning;Je analyseert de bestaande processen en implementeert verbeteringen;Je volgt KPI’s op zoals klanttevredenheid, responstijden en planningsprestaties;Je rapporteert aan de Operations Manager en werkt samen met het commerciële team om de unieke positie van het bedrijf te versterken;Je zorgt ervoor dat alle IT-assets op een veilige manier worden verwerkt.
OfficeEnvironmentFull-timeFixed contract
Customer Care Agent
Roeselare
Functieomschrijving
De afdeling is verantwoordelijk voor een accurate verwerking van de bestellingen die door de Sales buitendienst en klanten worden aangeleverd. De medewerkers van Customer Care zorgen ervoor dat onze klanten-installateurs de juiste producten op de afgesproken tijd en plaats ontvangen.
Je verleent advies aan klanten om de productkeuze te bepalen. Je bent verantwoordelijk voor de orderafhandeling.Je zorgt voor een nauwkeurige en zorgvuldige verwerking en opvolging van orders.Je beheert klantendossiers op administratief en commercieel vlak. Je bent communicatief sterk.Je adviseert en helpt onze klanten-installateurs en/of eindgebruikers aan de balie en telefonisch. Je rapporteert aan de teamleader van de customer service.
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Customer service automotive
HERENTALS
Vivaldis office Geel zoekt ...... CALLAGENT/KLANTENADVISEUR!
Waar moet je zijn?
Locatie: HerentalsSector: automotive
Wat moet je doen?
Je bent verantwoordelijk voor het beantwoorden van de telefonische oproepen.Je verwerkt de binnenkomende mails en websiteberichten.Als eerste aanspreekpunt in de dienst naverkoop adviseer en begeleid je de klanten.Je bespreekt hun vragen of situaties.Je bepaalt de acties om tot juiste oplossingen te komen en stelt werkorders op.Je plant afspraken in voor onze klanten.Je beslist welke collega of dienst de klant verder kan helpen en maakt hiervoor de nodige afspraken.Telefonisch heb je de capaciteit om steeds met de glimlach elke oproep aan te nemen en af te sluiten.
OfficeCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.