Service Advisor- Management assistant garage (4/5de)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt...... Service Advisor- Management assistant garage (4/5de)
Waar moet je zijn?
Turnhout
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken, naverkoop (mail, onthaal/op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opJe werkt mee aan acties, promoties, ... + rechterhand Branch manager mbt planning werkhuisAdministratie : Facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, leasing contracten opmaken, offerte voor klant ...
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Assistant(e) de direction FR/ANG
Mouscron
Rejoignez une entreprise de renom dans le secteur textile à Mouscron !
Vous souhaitez intégrer une entreprise dynamique et internationale, et participer activement au développement commercial d’une marque célèbre dans le secteur du textile ?
Nous recherchons une Employée Commerciale / Assistante de Direction pour rejoindre notre équipe et contribuer à la croissance de notre société.
Vos missions :
Gestion de la relation client : Répondre aux demandes de nos clients internationaux par email et téléphone, avec professionnalisme et réactivité.Gestion des commandes : Imputer les commandes dans notre ERP avec précision et suivre leur traitement jusqu’à la livraison.Suivi des délais de livraison : Confirmer les délais de livraison auprès des clients et veiller à leur respect.Gestion administrative : Envoyer les factures aux clients dans les délais impartis.Assistance à la direction commerciale : Apporter un soutien au responsable commercial dans ses diverses missions quotidiennes et participer à la gestion des projets commerciaux.
InterimTextileFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
BRUGGE
Voor onze klant, actief in het verzekeringswezen regio Brugge, zijn we op zoek naar een office assistent.
Jouw takenpakket ziet er als volgt uit:
Opvolgen van dossiers (verzekeringen, communicatie, documentenbeheer)Klanten onthalen (telefonisch en fysiek) en doorverwijzen naar de juiste collegaCoördineren van interne afspraken, planningen en teamoverlegMeehelpen bij HR-gerelateerde taken (verlofbeheer, onboarding, enz.)Ondersteunen marketingOrganiseren en ondersteunen van administratieve processen op kantoorOndersteunen van campagnes rond verkeersveiligheid (planning, administratie, communicatie)Mee opvolgen van klantendossiers en projectrapporteringContacten onderhouden met partners, bedrijven en leveranciersMee vormgeven aan interne processen en het verder uitbouwen van de organisatie
OfficeFinancialFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner
Waar moet je zijn? Hoogstraten
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek
Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Bediende Boekhouding / Management assistente / Meteen Vast Contract
SINT-AMANDS
Voor een bedrijf gelegen in Puurs zijn wij op zoek naar een Management Assistent.
Bediende boekhouding / management assistent
Receptie:
o Aannemen van de telefoon
o Ontvangst en assisteren van bezoek
o Bestellen broodjes
Assisteren van directie
o Beheer van de post
o Manus van alles voor de directie en binnendienst
o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering
Medeverantwoordelijk voor de correcte uitvoer van de
financiële administratie
o Controle en invoer van aankoopfacturen in de
financiële administratie
o Controle en invoer van verkoopfacturen in de
financiële administratie
o Debiteurenbeheer
o Bijhouden van kostenspecificaties
o Invoer van betalingsvoorstellen
o Beheer van kantoormaterialen
o Verzorgen rapportages
o Kwaliteitscontrole & Procesverbetering
Assisteren bij verschillende administratieve taken
o Maken van productspecificaties
o Opvragen en bijhouden van productspecificaties
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
Kampenhout
Ben jij een proactieve, gestructureerde en communicatief sterke professional die graag ondersteuning biedt op strategisch en operationeel niveau? Wil jij bijdragen aan de groei van een dynamisch interieurconstructiebedrijf? Dan zoeken wij jou!
Over ons
Wij zijn een toonaangevend interieurconstructiebedrijf dat gespecialiseerd is in op maat gemaakte oplossingen. Vakmanschap en innovatie staan bij ons centraal, en we streven naar duurzaamheid, klantgerichtheid en operational excellence.
Jouw rol
Als rechterhand van de salesmanager/directeur heb je een veelzijdige functie waarin je ondersteuning biedt bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten. Je vormt de brug tussen verschillende afdelingen en zorgt ervoor dat processen soepel en efficiënt verlopen. Jouw inzet zorgt ervoor dat de salesmanager zich kan focussen op groei en ontwikkeling.
Taken en verantwoordelijkheden
Ondersteunen van de salesmanager/directeur bij dagelijkse werkzaamheden en strategische projecten.Opvolgen van offertes en klantcontacten om verkoopkansen te maximaliseren.Plannen en voorbereiden van vergaderingen, presentaties en rapportages.Coördineren van interne processen en de samenwerking tussen verkoop, productie en andere afdelingen.Bewaken van deadlines en zorgen voor tijdige uitvoering van acties.Bijdragen aan de ontwikkeling en implementatie van salesstrategieën.Beheren van CRM-systemen en administratieve ondersteuning bieden bij verkoopdossiers.
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
Kampenhout, België
Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent.
Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector.
Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.
Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie:
Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management assistant Agro (24u-30u flexibel naar fulltime bij ziekte)
Poederlee, Lille, België
Vivaldis Office zoekt ....... Administratief bediende / Management assistant
Belangrijk: (Parttime +/- 24u, flexibel naar fulltime bij ziekte/verlof collega's)
Waar moet je zijn? Lille (Poederlee)
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek, voeding/agro
Flexibel naar verlofregeling. (= kleine firma, dus moeilijk om rond de kerstperiode of Pasen verlof te nemen)
Takenpakket
Met een lach op je gezicht ben je het aanspreekpunt voor chauffeurs/ leveranciers, bezoekersMailing, telefonieLogistieke admin: Inschrijving/beheer binnenkomende en uitgaande goederen/leeggoed, afleveringsbonnen opmakenOpmaak aankooporders, opmaak en controle facturen + inboeken, postverdeling, kantoorbestellingen, betalingen opvolgen, ...
OfficeNutritionPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant
Leuven, België
Ben jij een administratieve duizendpoot?
Ben je organisatorisch enorm sterk?
Kunnen de collega’s altijd op jou rekenen?
3x Ja? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn!
Voor een expert in het adviseren rond digitale transformaties te Leuven zijn wij op zoek naar een Management Assistant.
Jouw gevarieerd takenpakket ziet er zo uit:
Opstellen van verkoopfacturenInboeken van facturenVoorbereiding van de boekhoudingAlgemene administratie: afspraken inplannen, beheren van de mailbox, archiveren en klassement.Je staat eveneens in voor de ondersteuning rond rekrutering voorstellen uitwerken en contracten opmaken.Je bent het aanspreekpunt voor werknemers: HR policy, structureel telewerk en welzijnsbeleid.Opvolging en budgetbeheer van onze projecten.Payroll en employee benefits.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een gedreven en discrete Managementassistent met HR-ervaring.
Functieomschrijving:
Je beheert de agenda, volgt zijn afspraken, deadlines en prioriteiten op.Je ondersteunt de projecten en innovatieprocessen.Je regelt de nodige zaken voor deelname aan beurzen en evenementen.Het voorbereiden, bijwonen en notuleren van vergaderingen.HR-ondersteuning: het beheren van opleidingen, contact onderhouden met het sociaal secretariaat en de personeelsadministratie.Het opstellen van brieven, e-mails, presentaties en beleidsdocumenten.Het mede organiseren van personeelsactiviteiten in samenwerking met de administratie.In drukke periodes ben je flexibel en spring je bij in de administratieve taken.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant/admin - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Treskesdijk 7, Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
= Passie voor technieken of interesse is must!
Wat moet je doen?
Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! )
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant
Leuven
Werk jij nauwkeurig?
Loopt door jou alles vlotjes binnen het bedrijf?
Administratief talent met people skills?
Voor een architectenbureau in Leuven dat meerdere kantoren heeft en ook in het buitenland actief is zijn we op zoek naar een Management Assistant. Je werkt daarbij dagelijks samen met partners en projectarchitecten.
Jouw grootste verantwoordelijkheden? Zorgen voor administratieve ondersteuning, communicatie en coördinatie van de dagelijkse operationele taken.
Wat houdt dat concreet in?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor het kantoor in Leuven.Algemene administratieve taken coördineren: telefonie, bestandsbeheer, post kopiëren, scannen en verwerken.Je biedt ondersteuning bij leveringen, bestelt kantoorbenodigdheden, assisteert bij aanbestedingsdocumenten en reserveert vergaderruimtes.Bovendien beheer je de agenda's en verwelkom je klanten & bezoekers.Als Management Assistant volg je het mailverkeer rond verzekeringsdossiers op en beheer je de jaarlijkse verzekeringsverklaring.Bedrijfsfeesten en -evenementen organiseren behoort ook tot jouw takenpakket!Je coördineert met HR voor onboarding en andere administratieve procedures.Tot slot bied je administratieve ondersteuning aan architecten.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistent
HOUTHALEN-HELCHTEREN
Onze klant is sinds meer dan 40 jaar gespecialiseerd in oppervlaktebehandeling en biedt daarnaast een brede logistieke dienstverlening zoals o.a. assemblage, inpakwerkzaamheden, stockage en distributie.
We zijn op zoek naar een enthousiaste management assistent.
Je verantwoordelijkheden:
Een administratief pakket zoals verwerken van orders, facturatie, transport, planning, ... .Een eerste aanspreekpunt voor de klanten en leveranciers (telefonisch, mail, onthaal).De opvolging van de productieplanning in samenwerking met de manager.Je staat elke dag met een glimlach klaar voor zowel medewerkers, klanten als leveranciers.
OfficeWoodFull-timeFixed contract
Administratief Bediende
Ieper, België
Het beheer van de nutsvoorzieningen voor alle toonzalen en hoofdgebouw.De meterstanden opvragen en doorgeven behoort tot jouw takenpakket.Je houdt een to-do lijst bij van alle toonzalen en geeft dit wekelijks door aan de onderaannemers.Materiaal bestellen en opvolgen kan je als de beste.Je maakt een planning op voor de prioritair uit te voeren werken: herstellingswerken, nieuwe keukens, verbouwingen, …Facturen controleren schrikt jou niet af.Je bent verantwoordelijk voor het administratief werk voor alles in en rond de gebouwen (toonzalen).
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Ieper
Een passie voor nauwkeurig werk? Zet jij met jouw enthousiasme graag je schouders onder onze administratie? Help je graag jouw collega's verder? Dan ben jij de administratieve kracht die we zoeken!
Je bent het eerste aanspreekpunt op kantoor voor onze medewerkers, klanten en bezoekersJe biedt administratieve & organisatorische ondersteuning van de adviseurs & architectenOpmaken offertesOnderhouden klanten- en leveranciersdatabaseOpvolging facturatieAanmaak projecten in ons CRM-pakketJe verwerkt brieven, verslagen en nota’s en beheert de agenda
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossier Beheerder
Ieper, België
Functieomschrijving: Dossierbeheerder Landbouw
Titel: Dossierbeheerder Landbouw - Agro-expert
Locatie: Kantoor in Ieper
Over de Functie
Heb je al enige ervaring als boekhouder en wil je meer leren over accountancy binnen de landbouwsector? Dan is een job bij SBB als dossierbeheerder landbouw – agro, zoals wij dat hier noemen – iets voor jou. Je uitvalsbasis is ons kantoor in Ieper.
Je Nieuwe Job in ’t Kort
Je ondersteunt onze klanten in de landbouwsector met hun administratieve dossiers, waaronder:
Aangiftes mest en waterDe verzamelaanvraagSubsidieaanvragen (VLIF)
Daarnaast beheer je de bedrijfseconomische boekhouding en stel je administratieve dossiers op punt. Als de adviseur afwezig is, vang jij de klanten op en beantwoord je hun vragen over fiscale administratie. Achteraf rapporteer je aan je senior collega.
Iets Voor Jou?
Heb je al een eerste ervaring in de landbouwsector en ben je enthousiast om bij te leren? Dan ben jij de dossierbeheerder landbouw die wij zoeken. Naast administratieve vaardigheden ben je ook goed met mensen. Bij ons krijg je volop de kans om je vakkennis verder te ontwikkelen.
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
VLAMERTINGE
Als Front Office Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor externen en zorg je voor een warm onthaal van de chauffeurs. Jouw takenpakket is tweeledig waarbij de focus ligt op:
Het bemannen van de receptie en bedienen van de weegbrug:
Wegen en registeren van inkomende en uitgaande goederenStalen nemen en verwerken voor een eerste kwaliteitscontroleOpstellen van leverbonnen en verwerken van CMR-documenten.
Verder wordt jouw takenpakket aangevuld met tal van administratieve taken zoals:
TelefonieBeheer van het klassementOpmaken van etiketten voor stockbeheerAdministratieve ondersteuning bieden voor verschillende afdelingen (quality, admin, enz)
OfficeAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
LANGEMARK-POELKAPELLE
Wil jij werken in een financieel gezond bedrijf met veel groei- en ontwikkelingsmogelijkheden? Dan ben je bij ons aan het juiste adres!
Wij bieden een verantwoordelijke en variërende job aan als logistiek administratief bediende waarbij je samen met geweldige collega's werkt aan één gemeenschappelijk doel.
Efficiënt verwerken van orders en zendingenNauwkeurig documentbeheerVerzekeren van tijdige leveringenBeheren van inkomende telefoongesprekken en receptietakenOndersteunen van diverse administratieve taken ter ondersteuning van het logistieke proces
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Ieper, België
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het boekhoudkundig aspect en het fiscaal dossier van je eigen klanten en ben je het eerste klantencontact. Vennootschappen en exploitaties zijn een groot deel van je takenpakket waarvoor je eveneens de aangiftes moet opmaken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.