Urgent
Technisch administratief bediende bouwmarkt - commerciële flair
Turnhout
Vivaldis Office zoekt ....... Technisch commercieel adviseur bouwmaterialen
Specialisatie: Bouwmaterialen, gereedschap, ...
Takenpakket
De showroom is jouw terrein Benaderen klant met de nodige ondersteuning en technische expertiseContact met leveranciers ter opvolging voorraad, plaatsen bestellingen, stockbeheerAlgemene admin: offerte, registratie, voorbereiding en verwerking gegevens van klanten tot bestelling/leveringJe luistert naar de klant, stelt de juiste vragen en geeft ondersteuning bij het nemen van beslissingen. (zowel aannemers, zelfstandigen als particulieren) Je bent verantwoordelijk voor een correcte presentatie van de goederen + aanspreekpunt leveranciers/bezoekersGroei tot technisch expert door opleidingen
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Urgent
Dossierbeheerder boekhoudkantoor
Geel, België
Voor onze klant te Geel, een boekhoudkantoor, zijn we op zoek naar een dossierbeheerder/boekhouder.
Takenpakket:
Opstellen en controleren van de fiscale aangiftes (BTW, Venn.B, PB)Opmaken en afwerken van de afsluitingenRapporteren (maandelijks en/of op kwartaalbasis)Voorbereiden en controleren van de jaarrekeningenOndersteunen bij het opstellen van de jaarlijkse budgettering en meerjarenplanSturende en adviserende rol naar de junior controllers toeProactief adviseren van klanten, alsook deskundige begeleiding voorzien
OfficeServicesFull-timeFixed contract
Urgent
Dossierbeheerder
Westerlo, België
Vivaldis Office is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder voor een boekhoudkantoor in Westerlo.Als dossierbeheerder sta je in voor:
De volledige boekhoudkundige verwering van eigen klantendossiersHet digitaal verwerken van facturen en bankenHet opstellen van de jaarrekening en balansenHet voorbereiden en indienen van de fiscale aangiftes (BTW, VENNB, PB)Een professionele service bieden naar jouw eigen klanten toe
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Service Advisor- Management assistant garage (4/5de)
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt...... Service Advisor- Management assistant garage (4/5de)
Waar moet je zijn?
Turnhout
Takenpakket?
Als spilfiguur ben jij het aanspreekpunt voor de klant mbt hun verwachtingen, uit te voeren werken, naverkoop (mail, onthaal/op de firma, telefonisch) Je stelt gerichte vragen aan de klanten + je bouwt een vertrouwensrelatie opJe werkt mee aan acties, promoties, ... + rechterhand Branch manager mbt planning werkhuisAdministratie : Facturatie, klantendossier aanmaken, bestellingen en orders opvolgen, opmaak werkfiches/ werkinstructies, opzoekingen accessoires, leasing contracten opmaken, offerte voor klant ...
OfficeCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
Zaventem, België
Voor een bedrijf te Zaventem, actief binnen de bouwsector, zijn we op zoek naar een gedreven en discrete Managementassistent met HR-ervaring.
Functieomschrijving:
Je beheert de agenda, volgt zijn afspraken, deadlines en prioriteiten op.Je ondersteunt de projecten en innovatieprocessen.Je regelt de nodige zaken voor deelname aan beurzen en evenementen.Het voorbereiden, bijwonen en notuleren van vergaderingen.HR-ondersteuning: het beheren van opleidingen, contact onderhouden met het sociaal secretariaat en de personeelsadministratie.Het opstellen van brieven, e-mails, presentaties en beleidsdocumenten.Het mede organiseren van personeelsactiviteiten in samenwerking met de administratie.In drukke periodes ben je flexibel en spring je bij in de administratieve taken.
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant/admin - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Treskesdijk 7, Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Office assistant - dispatch techniekers/projecten (NED/FRA)
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
= Passie voor technieken of interesse is must!
Wat moet je doen?
Als Office assistant/ administratieve krak- dispatch sta je steeds in contact met de projectmanager die verantwoordelijk zijn over de uitvoering van verschillende projecten rond elektriciteit, HVAC, laadpalen, technische installaties... Contact onderaannemersVB. je collega technieker heeft een vraag over een pompcontrole. Je deelt de juiste info, en zorgt dat die vlot verder kan. Ondertussen hou je alles scherp in de gaten: zijn de werkbonnen up-to-date? Zij er nog veiligheidsrisico’s die je moet melden?Je volgt interne dossiers mee op en brengt hen administratief in orde VB. veiligheidsdocumenten, materialen, bestellingen doen, voorraad opvolgen, bij extra werkzaamheden aanrekenen van extra werkuren en materiaal, ... Ondersteuning planning/dispatch techniekers + nauw bewaken uitvoeringsplanning en indien nodig aanpassen (service coördinatie!) + ondersteunen bij administratieve vragenJe werkt nauw samen met de installateurs en de projectleiders voor de verdere uitvoering en opvolging van het werfdossierMonteurs, installateurs bellen vanuit heel België , Luxemburg (Frans!! )
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
Kampenhout, België
Voor een bedrijvencentrum in Kampenhout zijn we op zoek naar een Management Assistent.
Het is een bedrijvencentrum waar meerdere bedrijven zijn gevestigd van finance en pharma tot de eventsector.
Deze verschillende bedrijven worden deels of volledig ondersteund door het administratieteam op vlak van administratie en boekhouding.
Als Management Assistant vervul je een veelzijdige functie:
Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen, ingeven van aankoopfacturen, betalingen, archiveren en klassement, ondernemingsadministratieHR: Hierbij beheer je zowel het administratief als het boekhoudingsniveau:Payroll en employee benefitsVoorstellen en contracten opmaken, in dienst en uit dienstAanspreekpunt personeelHR policy, bv. structureel telewerk, welzijnsbeleidRekrutering ondersteunenSales support: project en budget opvolgingAssistent(e) van de directie: Afspraken inplannen en mailbox
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant
Leuven
Werk jij nauwkeurig?
Loopt door jou alles vlotjes binnen het bedrijf?
Administratief talent met people skills?
Voor een architectenbureau in Leuven dat meerdere kantoren heeft en ook in het buitenland actief is zijn we op zoek naar een Management Assistant. Je werkt daarbij dagelijks samen met partners en projectarchitecten.
Jouw grootste verantwoordelijkheden? Zorgen voor administratieve ondersteuning, communicatie en coördinatie van de dagelijkse operationele taken.
Wat houdt dat concreet in?
Je bent het eerste aanspreekpunt voor het kantoor in Leuven.Algemene administratieve taken coördineren: telefonie, bestandsbeheer, post kopiëren, scannen en verwerken.Je biedt ondersteuning bij leveringen, bestelt kantoorbenodigdheden, assisteert bij aanbestedingsdocumenten en reserveert vergaderruimtes.Bovendien beheer je de agenda's en verwelkom je klanten & bezoekers.Als Management Assistant volg je het mailverkeer rond verzekeringsdossiers op en beheer je de jaarlijkse verzekeringsverklaring.Bedrijfsfeesten en -evenementen organiseren behoort ook tot jouw takenpakket!Je coördineert met HR voor onboarding en andere administratieve procedures.Tot slot bied je administratieve ondersteuning aan architecten.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Managementassistent
Vrasene
Voor een van onze klanten gelegen in Vrasene zijn wij op zoek naar een Managment assistant.
Jouw taken:
Je staat in voor het agendabeheer van de vier directieleden (mails, afspraken &vergaderingen)Je verzorgt en verwerkt correspondentie & rapportagesJe notuleert tijdens directievergaderingenJe biedt ondersteuning bij de voorbereiding van zakelijke evenementen,vergaderingen & presentatiesJe staat in voor een vloeiende informatiestroom binnen het organigram
InterimIntercommunalFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief bediende / hulpboekhouder
Turnhout, België
Vivaldis Office zoekt..............Administratief bediende / hulpboekhouder
Belangrijk: sterke basis frans!
Waar moet je zijn?Turnhout
Specialisatie: Elektriciteit, techniek, technische installatie, hvac, laadpalen, energiemanagement
Voltijds of 4/5de werken mogelijk
Wat moet je doen?
Administratief Opvolgen van dossiers/projecten= verwerking en administratief in orde brengenOpvolgen, registreren en rapporterenBoekhouding/ rechterhand finance team: Opvolging facturen, boeken aankoop-verkoopfacturen, boeken banken, voorbereiding BTW /maandafsluiting, beheer betalingen, debiteurenbeheer, beheer rappels/aanmaningen... Telefonie/mail + postverdelingContact klanten en leveranciers
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Waar moet je zijn? Arendonk
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces
Arendonk, België
Vivaldis Office zoekt ....... Supply chain/ productieplanner
Waar moet je zijn? Hoogstraten
Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiek
Let op: schommeling in drukke en rustige periodes!
Takenpakket
Ondersteuning aankoop mbt bestellingen van grondstoffen + controle levering en eventueel bijsturenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Planning productie + machines en planning hierop eventueel bijsturenOrdermanagement + verwerking in ERPInterne klachtenbeheer
OfficeVariousFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Management Assistant
Leuven, België
Ben jij een administratieve duizendpoot?
Ben je organisatorisch enorm sterk?
Kunnen de collega’s altijd op jou rekenen?
3x Ja? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn!
Voor een expert in het adviseren rond digitale transformaties te Leuven zijn wij op zoek naar een Management Assistant.
Jouw gevarieerd takenpakket ziet er zo uit:
Opstellen van verkoopfacturenInboeken van facturenVoorbereiding van de boekhoudingAlgemene administratie: afspraken inplannen, beheren van de mailbox, archiveren en klassement.Je staat eveneens in voor de ondersteuning rond rekrutering voorstellen uitwerken en contracten opmaken.Je bent het aanspreekpunt voor werknemers: HR policy, structureel telewerk en welzijnsbeleid.Opvolging en budgetbeheer van onze projecten.Payroll en employee benefits.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Part time tweetalige administratief assistent
Sint-Niklaas
Voor onze klant in Sint-Niklaas zijn we op zoek naar een enthousiaste administratief assistent die de logistieke afdeling komt versterken. In deze rol ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse administratie en operationele activiteiten. Je taken omvatten onder andere:
Documenten en dossiers gestructureerd beheren.Planningen en ritten opstellen.Inkomende en uitgaande correspondentie (telefonisch en per e-mail) beheren.Administratieve processen opvolgen.Efficiënte archivering en documentbeheer.Ondersteunen bij facturatie en administratieve opvolging.Contact onderhouden met interne en externe stakeholders.Bijdragen aan een positieve en efficiënte werkomgeving.Aanspreekpunt zijn voor administratieve vragen.Naleving van interne richtlijnen en procedures waarborgen.
InterimCarPart-timeTemporary, with option of permanent contract
Executive Assistant to the Business Director
EVERE
Voor een van onze klanten gevestigd in Evere zijn we op zoek naar een Executive Assistant to the Business Director.
In deze veelzijdige functie ondersteun je rechtstreeks de Business Director en speel je een centrale rol in de coördinatie van administratieve en operationele processen.
Jouw verantwoordelijkheden omvatten:
Beheren van de agenda van de Business Director en het inplannen van vergaderingenVoorbereiden, coördineren en opstellen van documenten voor interne en externe vergaderingenNotuleren van vergaderingen en opvolgen van actiepuntenBeheren van onkostennota’s en uitvoeren van diverse ad-hoc administratieve takenVerbeteren van interne procedures en beheren van gedeelde elektronische bestandenVerlichten van de dagelijkse administratieve en logistieke lasten van de Business DirectorFungeren als Single Point of Contact (SPOC) voor nationale klanten accountsCoördineren van de dienstverlening en beheren van contracten met klanten, inclusief prijsbesprekingenUpdaten van de orderportefeuille, verkoopindicatoren en andere commerciële rapportenVerzamelen en consolideren van marktinformatie over concurrenten en sectorontwikkelingenVoorbereiden van periodieke indexeringen in de schoonmaaksectorDeelnemen aan transversale projecten zoals marketing, innovatie of facilitaire ondersteuningBijdragen aan de implementatie en opvolging van het QHSE-beheersysteem (Kwaliteit, Gezondheid, Veiligheid en Milieu)
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
Ieper
Voor een bedrijf regio Ieper zijn we op zoek naar een administratief bediende.
Je biedt administratieve ondersteuning van diverse aard
Voor klanten, leveranciers en externe partners ben jij het eerste aanspreekpunt, zowel telefonisch als via mail.Orderopvolging van A tot Z (van offerte tot verkoopsbevestiging) wordt door jou vlot opgevolgd.Het opmaken en versturen van orderbevestigingen en facturen valt onder jouw verantwoordelijkheid. (eigen ontwikkeld softwarepakket)Inkomende betalingen ga je afpunten en worden samen opgevolgd met de zaakvoerder.Ook het versturen van herinneringen omtrent betalingen behoort tot je takenpakket.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
ZONNEBEKE
Voor een bedrijf in regio Zonnebeke zijn wij op zoek naar een Allround administratief bediende voor de Franse markt.
Je staat in voor volgende taken;
Onthaal klantenOpstellen offertesTelefonische contacten met leveranciersNoteren van bestellingenFacturen makenBetalingen opvolgen en registreren
OfficeWoodFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Allround Administratief Bediende
Ieper, België
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en ervaren Allround Administratief Bediende + onthaal om ons team in Ieper te versterken. Als Allround Administratief Bediende ben je verantwoordelijk voor verschillende taken binnen ons bedrijf, variërend van contract- en prijsbeheer tot klantenadministratie en Onthaal & telefonie
OfficeNutritionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Dossierbeheerder
Ieper, België
Als dossierbeheerder ben je verantwoordelijk voor het boekhoudkundig aspect en het fiscaal dossier van je eigen klanten en ben je het eerste klantencontact. Vennootschappen en exploitaties zijn een groot deel van je takenpakket waarvoor je eveneens de aangiftes moet opmaken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Administratief Bediende
BIZET
Als administratief bediende ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten en ondersteun je de interne sales, facturatiedienst en marketingteam. Een greep uit jouw taken:
Klanten- en leverancierscontact: Je beantwoordt oproepen, helpt klanten verder en registreert hun gegevens en technische vragen nauwkeurig. Bij de interne interne sales ligt het accent op vertaling van offertes, versturen van stalen, afwerken van handleidingen.Administratie & opvolging: Je ondersteunt de verwerking en opvolging van facturen, klantendossiers en betalingen.Daarnaast verzorg je agendabeheer en organisatie van vergaderingen.Hulp bij organisatie van events met het marketingteam.
OfficeMechanical engineeringFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.