Jobs

Jobs

121 Jobs found

Managementassistent - inside sales (voeding 4/5de!)

Hoogstraten

Vivaldis Office zoekt .......Managementassistent - inside sales (voeding 4/5de!) Waar moet je zijn? Omgeving HoogstratenSpecialisatie: productie/ voedingBelangrijk: commerciële flair + talenkennis NED/ENG + sterke basis FRANS Wat moet je doen? Focus= Administratief opvolgen van bestellingen/verkoopdossiers van A-Z in samenspraak met verschillende afdelingen zoals aankoop, sales...Contact klanten/ leveranciers VB. bestellingen plaatsen, offertes opmakenAanspreekpunt aan het onthaal/telefonie en mailHet kostenplaatje, levertermijn, aankoopbudget, haalbaarheid, planning draag je steeds hoog in het vaandelAdministratie: Bestellingen/ordermanagement, nakijken bestelbonnen, database onderhouden, controle facturen, verwerking lever-bestelbonnen, voorraadbeheerMeedenken aan digitalisering, optimalisatie ERP systeem  
OfficeServicesPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratieve allrounder- management assistant

Beerse, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratieve allrounder- management assistant   Waar moet je zijn? BeerseSpecialisatie: Bouw, technische productie, interieur Takenpakket Verantwoordelijk onderhoudsorders, goede werking en onderhoud/tijdige keuring machinepark, opstellen werkvergunningen, technische fichesInschatten hoeveelheid materiaal, tijdig bestellingen doen, opmaak bestelbonnen, verwerking in ERP (SAP), inschatten kost en werkuren... Rechterhand productieleiderNauw contact en samenwerking met de collega's van de verschillende afdelingen zoals aankoop (VB. stockbeheer, veiligheid/preventie, ...)Planning: volgorde werkorders/ uit te voeren werken, bestellen tools/grondstoffen voor atelierHerplannen indien nodig + rapportage mbt orders, afpunten werkorders + indien nodig vervolgorders opmakenTransportplanning voor leveringenOpmaak offertes, beheer werkkledij, facturatie, ...
OfficeMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Didn't find what you're looking for?

Go for a spontaneous application!
Apply spontaneously

Management assistant

Kampenhout, België

Ben jij een organisatietalent met een passie voor cijfers? Zoek je een uitdagende rol waar je jouw administratieve en boekhoudkundige vaardigheden optimaal kunt inzetten? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Functieomschrijving Als Management Assistant vervul je een veelzijdige en onmisbare rol binnen ons team. Jouw takenpakket omvat onder andere: Administratie: Het verzorgen van het onthaal.Efficiënt inplannen van afspraken.Beheer van de algemene mailbox.Ondersteuning en opvolging van diverse dossiers.Opstellen van klantencontracten. Boekhouding: Opstellen van verkoopfacturen.Inboeken van aankoopfacturen.Beheren van betalingen.Zorgvuldige archivering en klassement.Ondersteuning bij ondernemingsadministratie.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management assistant bouw + kennis boekhouding

Oud-Turnhout, België

Vivaldis Office... Management assistant bouw + kennis boekhouding (particulier en aannemers)   Waar moet je zijn? Regio Oud-TurnhoutSpecialisatie: Bouwsector, bouwmaterialen,Belangrijk: Eerste ervaring binnen bouw + kennis boekhouding. Takenpakket Jij bent het aanspreekpunt voor verschillende partijen (klant, leveranciers, ...)Ondersteuning admin/boekhouding: Facturatie, beheer premie-attesten, betalingen, debiteurenbeheer, aanmaningen, voorbereiding offertes, bestellen materialen, postverdelingJij zorgt ervoor dat de arbeiders (voornamelijk in onderaanneming) optimaal aan de slag kunnen om de projecten uit te voeren. Hiervoor vraag je ook de nodige attesten, certificaten, verzekeringen, vergunningen... op Mailing/ telefonieOndersteuning calculatie
Technics EmployeesConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management Assistant

Leuven, België

Ben jij een administratieve duizendpoot? Ben je organisatorisch enorm sterk? Kunnen de collega’s altijd op jou rekenen? 3x Ja? Dan ben jij de persoon waar wij naar op zoek zijn! Voor een expert in het adviseren rond digitale transformaties te Leuven zijn wij op zoek naar een Management Assistant.   Jouw gevarieerd takenpakket ziet er zo uit: Opstellen van verkoopfacturenInboeken van facturenVoorbereiding van de boekhoudingAlgemene administratie: afspraken inplannen, beheren van de mailbox, archiveren en klassement.Je staat eveneens in voor de ondersteuning rond rekrutering voorstellen uitwerken en contracten opmaken.Je bent het aanspreekpunt voor werknemers: HR policy, structureel telewerk en welzijnsbeleid.Opvolging en budgetbeheer van onze projecten.Payroll en employee benefits.
OfficeOfficeFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces

Arendonk, België

Vivaldis Office zoekt ....... Office assistant- ondersteuning productieplanning/logistiek proces   Waar moet je zijn? Arendonk Specialisatie: Productie omgeving, opslag/logistiekLet op: schommeling in drukke en rustige periodes!    Takenpakket Ondersteuning productieplanningLogistieke admin: CMR's, rittenbladen, vrachtbrievenPersoneelsbeheer: Nakijken gepresteerde uren personeel opvolgen, verlof/tijdsregistratie, ziekteverzuim, ondersteuning en problem solver bij laattijdige levering, onvolledige bestellingen, ...Ondersteuning algemene admin en facturatieOrder entry, beheer klantendossiers    
OfficeChemistryFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Office Assistant

IXELLES

For one of our clients, we are looking for an Office Assistant in Brussels. Your tasks will include: Managing day-to-day administrative tasks: greeting visitors, answering calls, and handling correspondence.Ordering and maintaining office and kitchen supplies.Coordinating with vendors for office repairs and maintenance.Scheduling meetings and managing room bookings.Assisting with the planning and coordination of company events, gatherings, and board meetings.Assisting with new employee onboarding and updating the company's organizational charts.Managing employee platforms such as Workero and TravelPerk.Tracking expenses for the Human Resources department.
OfficeEnvironmentFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Executive Assistant

BRUXELLES

Voor een van onze klanten zijn wij op zoek naar een Executive Assistant (Law Firm) in Brussel. Jouw functie: Als Executive Assistant ondersteun je dagelijks de advocaten en het managementteam binnen een internationaal advocatenkantoor. Je bent verantwoordelijk voor een brede waaier aan administratieve en organisatorische taken en je zorgt voor een vlotte werking van het kantoor. Dankzij jouw proactieve houding en oog voor detail bied je een kwalitatieve ondersteuning en draag je bij aan de professionele uitstraling van het kantoor. Jouw verantwoordelijkheden: Beheer van de agenda, planning en organisatie van vergaderingen;Proactief behandelen van e-mails en post;Organiseren van meetings en conference calls;Opvolgen van timesheets en voorbereiden van facturen;Klassement en archivering;Redigeren en opmaken van documenten, rapporten, conclusies en correspondentie;Beantwoorden en verwerken van telefonische oproepen;Voorbereiden van PowerPoint-presentaties;Algemene administratieve en organisatorische ondersteuning;Organisatie van handtekeningen, legalisaties en apostilles van documenten;Contact met diverse dienstverleners (notarissen, domiciliëringskantoren, banken, …).
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Management assistant (technische omgeving)

ARENDONK

Vivaldis Office zoekt.... Management assistant (technische omgeving)    Als spilfiguur en drijvende kracht op de bureau werk je graag zelfstandig en gestructureerdBrug tussen klant, leveranciers/logistiek, sales en zaakvoerderAls organisatorisch talent zorg je ervoor dat de administratieve flow vlekkeloos verloopt: Prijsvragen, contact leveranciers, opvragen prijzen, opvolgen bestellingen en leveringen, voorraadbeheer, ... Commerciële kansen spottenOpbouw langdurige klantrelatiesOrderbeheer , contact via telefoon en mailOndersteuning boekhouding VB. facturatie, betalingen , rappels, aanmaningen, ...
OfficeMetalFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch Administratief Medewerker Elektriciteit

Kalmthout, België

Ben jij een organisatietalent met een scherp oog voor detail?   Als Administratief Bediende speel je een centrale rol in onze organisatie.Je zorgt voor een soepel verloop van administratieve processen en ondersteunt diverse afdelingen.Van dossierbeheer en communicatie met klanten en leveranciers tot het opvolgen van offertes en het coördineren van keuringen en opleidingen: jouw werk maakt een verschil.Bovendien ben je het eerste aanspreekpunt en zorg je ervoor dat alles administratief op rolletjes loopt.Beheren van dossiers en opvolgen van prijsoffertes.Coördineren en vastleggen van keuringen en opleidingen.Fungeren als eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers.Notuleren tijdens vergaderingen en zorgen voor een correcte opvolging.Ondersteunen van diverse afdelingen met administratieve taken.Verzorgen van professionele communicatie via e-mails en brieven.  
Technics EmployeesConstructionFull-timeFixed contract

Administratief bediende/ onthaalmedewerker

KALMTHOUT

Voor onze klant, gelegen in Kalmthout, en een sterke internationale speler in de wereld van manuele en elektronische rolstoelen en thuisverzorgingsmateriaal zijn wij op zoek naar een geduldige en klantvriendelijke Administratief Bediende / Onthaalmedewerker.   In deze rol ga je aan de slag met diverse taken:   Je verwelkomt bezoekers en beheert het onthaal, waarbij je inkomende telefoons opneemt en deze naar de juiste personen doorschakelt.Je bent de eerste contactpersoon voor onze particuliere klanten (vooral ouderen) en beantwoordt al hun vragen over onze producten, zowel verkoop als dienst na verkoop.Je bereidt dossiers voor van aanvragen tot terugbetaling van medisch materiaal en werkt nauw samen met de verantwoordelijke van deze dienst.Je biedt ondersteuning en denkt actief mee over oplossingen om de klant optimaal te helpen.Je beheert administratieve taken met precisie en oog voor detail.  
OfficeHealthFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

SCHOTEN

Ben jij helemaal mee met cijfers? Krijg jij energie van balansen, btw-aangiftes en het helpen van klanten met hun boekhouding? Dan zijn wij op zoek naar jou!   Wat ga je doen? Als dossierbeheerder ben jij de rots in de branding voor onze klanten. Je zorgt ervoor dat hun boekhouding tot in de puntjes klopt en dat ze altijd kunnen rekenen op een correcte en tijdige rapportering. Jij weet van aanpakken, neemt je dossiers ter harte en denkt actief mee met de klant.   Je takenpakket:   Je beheert zelfstandig de boekhouding van verschillende klanten (zowel vennootschappen als eenmanszaken)Je stelt balansen, jaarrekeningen, btw-aangiftes en andere financiële rapporten opJe geeft gericht advies en ondersteunt klanten bij hun boekhoudkundige vragenJe werkt nauw samen met je collega’s en denkt mee aan procesoptimalisaties
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende

TEMSE

Voor een bedrijf in Temse zijn wij dringend op zoek naar een deeltijdse administratief bediende:   Je volgende taken zijn:   Onthaal/ communicatie is het eerste aanspreekpunt van de firmaontvangt bezoekers en kondigt hen aanschakelt vlot telefonische oproepen door naar de juiste persoon  Offertes     -    verwerkt binnenkomende offertes (niet de calculatie).     -     mailt de gemaakte offertes door naar de klanten.    Orders     -     verwerkt orders in het systeem Admin2Win.     -     opvragen van prijzen bij leveranciers.     -     bestelt materiaal bij leveranciers.     -     opmaken van afleveringsbonnen in Admin2Win.      Administratie is verantwoordelijk voor het beheer van het algemeen klassementverwerkt de binnenkomende e-mails en de post.  Transport & leveringen is verantwoordelijk voor het organiseren van eventueel transport van de afgewerkte producten.    
InterimMetalPart-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief bediende op de verkoopsafdeling

Brecht, België

Voor een bekende garage in Brecht zoeken we een enthousiaste administratief medewerker die mee de touwtjes in handen neemt achter de schermen van de verkoopafdeling. 🗂️📞   Je komt terecht in een gezellig team van vier collega’s, waar teamwork en klantgerichtheid centraal staan. Samen zorgen jullie voor een vlotte en professionele afhandeling van elke verkoop – van het moment dat de klant de wagen bestelt tot aan de grote dag van levering! 🎉🔑   💪 Jouw takenpakket? Je bestelt de voertuigen. 🚗Je regelt de transporten.Je volgt dossiers op van A tot Z. 📑Je werkt samen met alle afdelingen van de organisatie, verkoop, boekhouding, naverkoop...Je plant leveringen in en maakt afspraken met de klanten.Je controleert de premies.
InterimCarFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossierbeheerder boekhoudkantoor

Kontich, België

Voor een boekhoudkantoor gelegen in Kontich zijn wij op zoek naar een Dossierbeheerder.  zelfstandig, kwalitatieve verwerking van digitale cijfers (nazicht OCR scanning, verwerking van aankoop- en verkoopfacturen/ financiële documenten in software) en dit van een zeer breed klantenbestand, allen KMO’s;opvolging van administratieve processen gelinkt aan deze dossiers en bijdragen tot het optimaliseren van digitale processen;waarborgen van een kwalitatieve dienstverlening en klantentevredenheid door een proactieve en efficiënte verwerking van de accountancydossiers;bijdragen tot een vlotte teamwerking waarbij men ieders sterkte in het team kan benutten en doelstellingen kan bereiken.
OfficeServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Administratief Bediende agrarisch

SINT-LENAARTS

Administratief Bediende – Agrarische Sector (regio Becht) Ben jij administratief sterk en voel je je thuis in de landbouw- of agrarische sector? Dan ben jij misschien wel de collega die wij zoeken! 🔎   💪 Wat zijn jouw taken? Je volgt de stock van agrarische producten op en plaatst bestellingen waar nodig 📦Je vergelijkt prijzen bij leveranciers en zorgt voor correcte prijsaanduiding in het systeem 💲Je ondersteunt de facturatie en controleert de bestelbonnen van klantenJe denkt mee na over administratieve optimalisatie: maakt Excel-overzichten, stelt verbeteringen voor 💻Je verwerkt inkomende mails van klanten en leveranciers via de algemene mailbox 📩Je bent een rechtstreeks aanspreekpunt voor klanten: je verwerkt hun bestellingen en geeft gericht adviesJe volgt samen met collega’s de vereisten rond FAVV-controles administratief opJe bouwt kennis op via opleidingen zodat je klanten correct en professioneel kan informeren
InterimAgricultureFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Deeltijds Administratief medewerker

SINT-LENAARTS

Klaar om de administratieve motor te zijn achter een groeiend technisch bedrijf? 🚀 Voor een klant in de regio Sint-Lenaarts, een specialist in de landbouwsector, zoeken wij een administratieve duizendpoot die van aanpakken weet. Iemand die de planning voor de monteurs opstelt en tegelijkertijd zorgt dat achter de schermen alles op rolletjes loopt. Klinkt dit als muziek in je oren? Lees dan snel verder!   Wij zoeken een Technisch Administratief Bediende voor een deeltijdse functie.   Wat ga je precies doen? 💪 Jij bent de sleutelfiguur voor de planning: je stelt de werkplanning op voor de monteurs en zorgt dat ze precies weten waar ze aan de slag kunnen.Je volgt bestellingen en leveringen nauwgezet op en onderhoudt het contact met leveranciers.Je ondersteunt de zaakvoerder met de commerciële en financiële administratie, zoals het opvolgen van offertes en het verwerken van facturen.Je laat het bedrijf online stralen door de social media kanalen te beheren en te voorzien van boeiende content. ✨  
InterimAgriculturePart-timeTemporary, with option of permanent contract

Logistiek administratief bediende

Hamme

Ben jij communicatief, stressbestendig, nauwkeurig en flexibel? Heb je een sterke affiniteit met cijfers en ben je goed in plannen en organiseren?   Dan hebben wij de perfecte functie voor jou! Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in bouwmaterialen in Hamme ga je aan de slag in een dynamische rol waarbij jij het team van magazijniers aanstuurt. Het creëren van een optimale en fijne werksfeer staat daarbij bovenaan jouw prioriteitenlijst. 💼 Dit wordt jouw werk: 👥 Aansturen en begeleiden van het team van magazijniers voor een optimale werksfeer.📦 Beheren van magazijnorders, van het verwerken van orderbonnen tot het opvolgen van retourzendingen.🚚 Organiseren van laad- en losactiviteiten en zorgen voor een vlotte doorstroming van bouwmaterialen.📝 Beheren van inkooporders en opvolgen van creditnota’s.🔄 Verwerken van onderlinge orders tussen vestigingen en opvolgen van openstaande uitgaande en inkomende orders.📊 Verantwoordelijk voor voorraadbeheer en correcties, en zorgen voor een optimale voorraad.📞 Actief opvolgen van bestellingen van klanten en leveranciers met regelmatig contact.
InterimMaterialsFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Dossier Beheerder

Lier, België

Voor onze klant, een ambitieus en ondernemend accountantskantoor met vele toekomstperspectieven, gevestigd te Lier zijn wij op zoek naar een dossierbeheerder. Je staat in voor:​ Het verwerken van gegevens eigen aan de klantHet verstrekken van 1e lijn advies op boekhoudkundig en fiscaal gebiedHet zelfstandig opvolgen van het klanten dossier van A-Z
InterimServicesFull-timeTemporary, with option of permanent contract

Technisch administratief bediende bouw- klantadvies

Rijkevorsel, België

Vivaldis Office zoekt ....... Technisch administratief bediende bouw- commerciële binnendienst/ klantadviseur   Waar moet je zijn? RijkevorselSpecialisatie: Bouw  Takenpakket -> Jij bent het gezicht en ambassadeur van de firma Nauw klantencontact (telefoon, mail)Je staat in voor het opvolgen van de gestarte projecten. (projectadministratie)Offertebeheer: eerste adviesgesprek + offerte op maat Klantenbinding + opbouw vertrouwensrelatieOndersteuning planning teams op de werf / arbeiders + administratie: Ordermanagement (van bestelling tot verwerking), aanmaak klantendossiers, bestellingen plaatsen/contact leveranciers VB. materialen naar werfAdministratief ontlasten buitendienst + opvolging leads en commerciële kansen/nieuwe projecten detecterenMarketing/ communicatie: uitwerken marketingcampagnes, social media, KPI's volgenStrategisch: analyse resultaten + opmaak rapporten, inzicht in conversieratio's + werken met verschillende marketingkanalen
OfficeConstructionFull-timeTemporary, with option of permanent contract
Charlotte
Charlotte
Need help searching? Ask Charlotte, your digital assistant.
Need help finding your ideal job?
Chat with me and we'll figure it out together.


Subscribe to our newsletter

You'll receive great job offers, and you can unsubscribe anytime with one click!